mra999 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) as vrea discuri noi. nu sunt adeptul elementelor de frana second. alte discuri ok in afara de trw, care sunt vreo 900 lei bucata? mersi pentru raspunsuri Editat Februarie 24, 2016 de mra999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Stie cineva ce lungime au jambele de Sv generatia 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 lungimea e la fel,diferenta la amortizor e doar la prinderea de aripa » Post actualizat in 25 Feb 2016 09:46lungimea e la fel ca la prima generatie,diferenta la amortizor e doar la prinderea de aripa » Post actualizat in 25 Feb 2016 09:46» Post actualizat in 25 Feb 2016 09:46 » Post actualizat in 25 Feb 2016 10:34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bog1_7 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Buna, Am si eu o intrebare legata de consumabile, am un SV650 2001, 12000km(par a fi reali dar cine stie). L-am cumparat toamna trecuta, nu am apucat sa merg cu el decat pana la RAR si sunt si incepatar, e prima motocicleta. Ce ar trebui sa schimb la reviza asta? ce ulei filtre imi recomandati si eventual de unde la pret bun. Eventual daca e cineva din Iasi, puteti sa-mi sugerati si un mecanic bun! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 nRock ma indoiesc ca cei 12000Km sunt reali la un motor din 2001, dar sincer nu conteaza, poate avea si 120000, daca a fost intretinut cum trebuie (al meu are 150000 ). Daca nu ai mai mers cu el din toamna trecuta si nici nu i-ai facut nimic de cand l-ai luat... schimba-i uleiul+filtrul de ulei si filtrul de aer. Verifica placutele de frana si schimba-i lichidul de frana. Verificare si schimbare de bujii. Baga benzina & take it slow - mai ales daca iesi acum pe vremea asta (in seara asta erau 5.5*C pe Valea Bogatii si ud pe anumite portiuni); SVul carburat te poate pune usor in cap daca esti un pic prea brutal cu acceleratia, dar si cu frana de motor. Cat despre marci, fiecare dupa buget, pe louis.de gasesti cam tot ce iti trebuie ptr SV la preturi destul de decente (uneori, mult sub pretul magazinelor de la noi) - bujii NGK CR8E (CR9EIX - daca vrei cu electrod de iridium), ulei 10w-40 Motul 5100, asta e ce am bagat yo in ea (pareri pro si contra gasesti 1000, alege ce iti poti permite, SVul cred ca la nevoie poate merge si cu ulei de floarea soarelui), placute de frana TRW. Ah, da, am uitat un lucru deosebit de important VERIFICA cauciucurile, atat starea lor fizica ca si DOT (data fabricatiei) daca sunt uzate si/sau vechi schimba-le cu unele NOI nu second, unele allround bune sunt Michelin Pilot Road (1-2-3-4). Succes si bine ai venit in randul SVistilor. E un motor foarte fain. p.s. Mecanici in Iasi nu cunosc. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aripioara Franta Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Salut. Tocmai ce am cumparat un suzuki sv 650 si am o problema cu distributia de la cilindrul din fata , sunt in cautare de un mecanic bun. Am inteles ca este un mecanic in bucuresti foarte bun care a reparat unui motociclist tot cu SV motorul , acesta avand probleme cu cuzinetii si vibrochenul , sunt din orasul Giurgiu ma numesc Razvan si ma pueti contacta la acest numar de telefon 0760 111 840. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanRRR Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Salutare! De ieri ma număr printre posesorii de sv. Am cumpărat un sv650 din 2000, cu 44k km. Motorul a fost adus acum 2ani si 10k km din Italia, iar din cate imi dau seama proprietarul nu s-a ocupat prea mult de el. A schimbat doar ulei si filtre. Motorul merge un pic intrerupt la rece, bujiile sunt negre taciune. Am comandat 2buc NGK CR8EIX, ar trebui sa imi ajungă maine. Mi se pare ca are si un mic tacanit la motor, ca si cum ar trebui reglat jocul supapelor. O sa trebuiască sa caut un mecanic sa o verifice. Am facut ieri o tura cu ea si mergand cu treapta 1, cu ambreiajul eliberat, se aude un zanganit ciudat la motor cand incerc sa o turez. Am asimilat treaba asta cu problemele comune cu distribuția cilindrului 1. Cat e de costisitoare reparatia? Cum trebuie sa fie reglat ambreiajul? Pe loc, in treapta 1, cu ambreiajul tras, daca turez motorul are tendința sa plece de pe loc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Schimba bujiile, schimba filtrul de aer, fa-i si o sincronizare. Astea pe carburator pot merge ceva mai prost cat sunt reci, dar dupa ce s-a incalzit motorul trebuie sa mearga "rotund". Dupa ce rezolvi cu ce am scris mai sus, vezi si cu zgomotul. Ca idee, un lant de distributie DID e cam 63 GBP. Totusi, tu zici ca se aude cu ambreiajul eliberat acel zgomot. Deci poate nu e de aici. Ce joc ai la maneta de ambreiaj? Verifica in manual (il gasesti la mine in semnatura) jocul corect. Daca e mai mare, poate sa nu decupleze complet. Daca da senzatia ca vrea sa plece doar cand e motorul rece, nu iti fa griji. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Salut, daca este vreun coleg interesat de un SV650 S 2004 http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=620274&selpic=0&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanRRR Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 A inviat sv-ul! Am schimbat ulei (motul 7100 10w40), filtru ulei(mann) , filtru aer(hiflo), bujii (cr8eix), antigel, lichid frana fata-spate. Am curatat si uns lantul, am reglat ambreiajul dupa indicatiile din manual. Ieri am fost cu motorul la mecanic pentru curatat si sincronizat carburatoare. Merge intr-un mare fel Astept acum simering-urile pt furca fata si uleiul 15w si cred ca o sa termin cu ele revizia. Abia aștept! Mai am o nelămurire. Sv-ul are filtru de benzina? Are vreo sita in rezervor? Sau sa ii montez un filtru pe furtun, inainte de bifurcarea conductei spre cele 2 carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 @RazvanRRR - daca esti inclinat spre surubareala, recomand asta http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html Faci bypass la filtru si pui unul normal. totusi, "if it ain't broke, don't fix it" » Post actualizat in 09 Mar 2016 11:07Stiu ca e putin de prisos si tine foarte mult de stilul fiecaruia... dar pornesc din nou subiectul CONSUM. Ma intereseaza cat va consuma SV-urile 1999-2005 EXCLUSIV in oras.. nu combinat, nu exterior..ci conditii de trafic spre greu. Mie in Bucuresti imi papa SVul 2003 injectie cam 7% pe configuratia prezenta(totusi merg agresiv si turat). Configuratia e cam asa: - slip-on LeoVince - filtru aer BMC high flow - TPS reglat pe mijloc pt finete la ture mici - MOD pt hartile de injectie care elimina pauza de putere din treptele 2-3 - fast idle care imi urca pana in 2800-3000 pana in 45-50 de grade - niciodata nu plec de pe loc inainte sa mearga motorul 1-2 minute(poate chiar 10 cand ma iau la vorba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Salutare, am si eu o intrebare . Modelul Sv1000 are ambreiaj hidraulic, pistonul care actioneaza ambriajul este tot deasupra pinionului de atac ? Ati avut probleme sa mai curga cate o picatura de ulei pe acolo ? Detin un TL1000R si o data la cateva zile mai pierde cate o picatura. Banuiesc ca este un simering ceva acolo. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Da, e tot deasupra. Ai incercat sa-l desfaci si sa-l cureti? Atrage foarte multa mizerie in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr33man Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Buna, Am si eu o intrebare legata de consumabile, am un SV650 2001, 12000km(par a fi reali dar cine stie). L-am cumparat toamna trecuta, nu am apucat sa merg cu el decat pana la RAR si sunt si incepatar, e prima motocicleta. Ce ar trebui sa schimb la reviza asta? ce ulei filtre imi recomandati si eventual de unde la pret bun. Eventual daca e cineva din Iasi, puteti sa-mi sugerati si un mecanic bun! Multumesc frumos! Cu revizia: 2700 ml Motul 7100 10w40; Filtru de ulei eu am luat mereu la a mea Hiflofiltro HF138, nu stiu daca merge pe cele de dupa 2003; Placute frana eu am luat EBC (am tot cautat si am vazut ca cica sunt ceva magic de bune); Bujii nu stiu pentru un sv pe carburatie dar cu iridium nu ar trebuii sa fie strice, nu ma bag la firma; Curata si unge lantul, intindel; Foarte important mergi sa iti sincronizeze carbaratoarele dupa ce o scoti de la iernat; Cauciucurile DOT cat mai recent cu atat mai bine si desigur sa ai carne pe ele (vezi santurile de pe mijloc sa mai fie pe acolo [3 mm adancime e ok cred] nu sa lipseasca cu totul); Unge tot ce inseamna manete, cablu de ambreiaj, etc; @RazvanRRR - daca esti inclinat spre surubareala, recomand asta http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html Faci bypass la filtru si pui unul normal. totusi, "if it ain't broke, don't fix it" » Post actualizat in 09 Mar 2016 11:07 Stiu ca e putin de prisos si tine foarte mult de stilul fiecaruia... dar pornesc din nou subiectul CONSUM. Ma intereseaza cat va consuma SV-urile 1999-2005 EXCLUSIV in oras.. nu combinat, nu exterior..ci conditii de trafic spre greu. Mie in Bucuresti imi papa SVul 2003 injectie cam 7% pe configuratia prezenta(totusi merg agresiv si turat). Configuratia e cam asa: - slip-on LeoVince - filtru aer BMC high flow - TPS reglat pe mijloc pt finete la ture mici - MOD pt hartile de injectie care elimina pauza de putere din treptele 2-3 - fast idle care imi urca pana in 2800-3000 pana in 45-50 de grade - niciodata nu plec de pe loc inainte sa mearga motorul 1-2 minute(poate chiar 10 cand ma iau la vorba) Consumul meu in oras mers agresiv duce pana in 5.5 - 7, din ce ma observat consumul e un pic mai mare de cand am pus filtru de aer K&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 stie cineva ce bujii se punea in fabrica pe sv in 2003?? le-am schimbat acum pe a mele si arata foarte vechi , am impresia ca sunt cele orginale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Da, e tot deasupra. Ai incercat sa-l desfaci si sa-l cureti? Atrage foarte multa mizerie in zona. Am curatat si am degresat, a trecut 1 zi nu a mai curs si nici pe baie nu se vede sa se fi scurs. Merci frumos. » Post actualizat in 15 Mar 2016 22:51 Inca ceva , ati folosit bujii iridium pe sv , cum se comporta, e vreo imbunatatire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Salutare natiune! Ma uit dupa un SV 650 S > 2005 si am gasit ceva interesant insa am cateva intrebari pentru posesori: 1. Un mers normal spre calm intr-un oras aglomerat ce consum ar avea? 2. Motocicleta are 25.000 km, al doilea proprietar, din 2005, full service history, la ce ar trebui sa fiu atent, ce consumabile majore ar avea nevoie (expectand pneuri, uleiuri, placute, etc) 3. Ma sperie putin pozitia de pe S unde multi s-au plans de dureri de spate/incheieturi? Am 1.86 si niste incheieturi plapand asa ca as fi o victima sigura? 4. Se preteaza la filtrat prin oras (trebuie sa se preteze la asa ceva mai ales unde intentionez sa o folosesc)? 5. Poate drum lung fara sa ma ucida? (drum lung insemnand aprox 150 de mile, ce consum ar avea la un drum lung mers chill (110-130)? Intre modelul mentionat mai sus si Kawasaki EN6F 2009 pentru cei care le-au incercat pe ambele (am gasit un Kawasaki la un pret bun insa vin cu 40.000 km si nu-s lamurit de fiabilitatea lor pe termen lung avand ceva probleme cu rugina\cadru?) Pete de rugina pe SV-uri? Sunt ceva comun sau ce zone ar trebui sa tin sub control? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Ca fost posesor de S: 1. 6, sau mai curand 7 l la suta, depinde de multe. 2. 25.000 km la 11 ani e un basm frumos, zic eu, important e sa fie in stare buna. Consumabilele scumpe sunt pneurile si lantul, restul (baterie, ulei, lichid de frana, antigel, placute de frana etc. sunt mai ieftinute). 3. la 183 cat am eu e un chin pozitia, in special pe drumuri prost asfaltate sau la viteze mici. Peste 100 la ora e mai ok, te mai ajuta curentul de aer. Un N ar fi ceva mai ok, dar pozitia picioarelor e cam aceeasi, adica foarte flexati genunchii. Nu prea e motor pentru oameni peste 1,80. 4. S ul e excelent la filtrat traficul, e foarte ingust, are cuplu de jos, o cutie bine etajata. 5.2-300 de km faci totusi lejer, daca ai asfalt bun. Consum in afara: 5. In rest, e un motor excelent, daca il gasesti in stare buna, ia l, daca asta vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 treaba cu Km proate sa fie sau nu reala. eu spre rusinea mea am facut aproape 5000 km din 11.2013 pana in prezent ))). lipsa de timp din pacate. nu zic sa ai incredere in km dar sanse 1 la 1000 sunt sa fie reali. eu am luat un sv 2008 de la motofly ploiesti si avea 2800 km nu m am bazat asta, dar avea inclusiv cauciucurile originale (niste mizerii apropo), plus placute de frana originale (le am schimbat eu ca am dat din greseala cu ulei pe ele). vezi si tu s anu bata, sa nu curga ulei pe la furca motor etc. grosime discuri de frana, //// Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 (editat) Ca fost posesor de S: 1. 6, sau mai curand 7 l la suta, depinde de multe. 2. 25.000 km la 11 ani e un basm frumos, zic eu, important e sa fie in stare buna. Consumabilele scumpe sunt pneurile si lantul, restul (baterie, ulei, lichid de frana, antigel, placute de frana etc. sunt mai ieftinute). 3. la 183 cat am eu e un chin pozitia, in special pe drumuri prost asfaltate sau la viteze mici. Peste 100 la ora e mai ok, te mai ajuta curentul de aer. Un N ar fi ceva mai ok, dar pozitia picioarelor e cam aceeasi, adica foarte flexati genunchii. Nu prea e motor pentru oameni peste 1,80. 4. S ul e excelent la filtrat traficul, e foarte ingust, are cuplu de jos, o cutie bine etajata. 5.2-300 de km faci totusi lejer, daca ai asfalt bun. Consum in afara: 5. In rest, e un motor excelent, daca il gasesti in stare buna, ia l, daca asta vrei. Mersi de info Kevinn, polemica in jurul kilometrilor o sa fie totdeauna dar ii cred in cazul asta deoarece omul e al doilea proprietar si are o tona de acte, MOT-ul facut anul care arata evolutia kilometrilor la fel si service ul plus ca nu e singura motocicleta, omul mai avand una. 6-7 in oras mi se pare mult pentru un mers linistit si totusi nu bara la bara (aici intervine filtratul). O sa o probez sa vad cum stau pe ea (din cauza unei sei mai joase En6F ul cred ca e putin mai inghesuit). M-am interesat si de un handle bar switch sau inaltatoare dar deja implica ceva costuri suplimentare, manopera si trebuie schimbate si cablaraia cel mai probabil. Daca s-a dat careva cu ele SV 650 S K5 si EN6F, astept pareri Multumesc P.S. acuma o sa urmeze o intrebare la care multi vor ezita sa raspunda dar, pana la cati km poate ajunge un SV intretinut bine (din vazute, auzite, simtite)? Cand trebuie schimbata distributia si alte treburi mai costisitoare? Cum se prezinta motorul la exterior in timp? Tinde sa se cojeasca sau sa apara pete? Editat Martie 16, 2016 de Pijama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 o vulcanizare moto sa schimb si eu gumele se gaseste pe undeva? sau 100 lei e pretul standard la ele, intreb si eu sa nu arunc banii ca nu i gasesc pe jos..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 (editat) Aurel Motors 60 lei tel+40761138100 » Post actualizat in 17 Mar 2016 20:18 Ma alatur si eu grupului , proaspat posesor al unui superb SV650N /1999. Editat Martie 17, 2016 de adya76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 Sunt genul de om care recunoaste cand nu e bun la ceva si in momentul actul e partea electrica la un SV 650. Totul merge bine pe ea pe testate, de la lumini la baterie, incarcare insa actualul proprietar a pus o alarma pe ea (care merge si aia la fel de bine) insa mi se pare ca a facut ceva dezordine la partea electrica. E doar dezordine din poza atasata sau de pus mainile in cap? http://postimg.org/image/cekw1fufr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 (editat) Singura chestie care pare dubioasa e faptul ca a folosit fire de aceeasi culoare. Daca totul merge ok, las-o asa. Daca nu, taie tot si schimba alarma Cred ca e mai simplu... (asta daca nu gasesti manual cu schema de montare, caz in care va lua ceva timp sa urmaresti firele, dar cu un multimetru se simplifica si treaba asta). Parca mai vad niste conexiuni facute cam ciudat, poti da un pic jos din banda izoler sa verifici. Editat Martie 20, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 @Pijama, userul m4v3rick are 140.000 de km pe SV. Din cate stiu inca merge motoreta, si merge bine. L-a si intretinut desigur. Ca pozitie S-ul pare incomod, eu am N, si stau binisor pe el, mai putin picioarele care amortesc reativ repede. Cel mai mult am mers intr-o zi cam 750 km si nu pot sa zic ca eram rupt de oboseala. Parerea mea e ca la distante de 150 de mile, nu ai probleme. Eu am 1.90 inatlime. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.