Jump to content
Sign in to follow this  
Delia

Suzuki Sv 650s/1000

Recommended Posts

Vand Oala ambreiaj SV 1000

 

O cumparasem pt mine, deoarece este in stare foarte buna insa n-am apucat s-o montez pt. ca am vandut SV.

 

Nu stiu pe ce se mai potriveste, poate merge si pe TL 1000.

 

 

Pret 350 neg

Cu Stima,

George - 0742136438

 

 

https://www.olx.ro/oferta/oala-ambreiaj-suzuki-sv1000-sv-1000-IDbYFxh.html 

20190114_221051.jpg

20190114_221058.jpg

20190114_221110.jpg

20190114_221127.jpg

20190114_221140.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Caut un cadru cu acte Ro pt  Sv 650,  2004 +  :transport-040:poate stie cineva vreunul..0721602721

maxresdefault.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Daca are cineva nevoie de piese pt. SV650 1gen, am ceva piese ramase de la fostul meu SV. Detalii gasiti in semnatura. PRETURILE SUNT NEGOCIABILE!

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sv 650 gen 2 . se dezmebreaza. detalii in link:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 zile am scos moto de la iernat. Am montat bateria pe care am incarcat-o inainte. A pornit foarte frumos. Azi am dorit sa plec cu motocicleta si bateria este moarta. Ce ziceti voi, trebuie schimbata? Are 4 ani vechime. Bateria e marca "RMS" are 12v si 10A. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Verifica sa nu ai vreun scurt pe undeva, poate bateria in sine nu are nimic. Daca ai un ampermetru la indemana il poti inseria cu bateria si sa vezi ce curent ai pe acolo cand ai motorul oprit si contactul luat. Ar trebui sa fie 0 (daca nu ai alarma/alti consumatori). Atentie la ampermetru sa duca lejer 15-20A, cat sa poti verifica si cu contactul pus/far aprins. Sa nu dai la automat ca iti trage zeci de amperi si poate sa ia foc. 

Edited by mateiuli

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pățit un prieten cu z750. Încărcată pe charger, a pornit, mers acasă (50 km), a doua zi a refuzat să mai pornească. L-a costat 115 lei una de 8 Ah. Și nu mai stă cu frică. Încărcarea era în regulă la el, dovadă că după câteva zile pornirea era ușoară. 4 ani e destul pentru o baterie moto, zic eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am ampermetru si din pacate nici nu ma pricep. Pentru un SV650 din 2001, ce baterie ar fi ok? Trebuie sa aiba un amperaj minim? Priceperea mea e aproape de "0" cu astea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor, ma poate ajuta cineva cu diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5? Am un SV650 2001 si pot face rost de un releu de SV650 generatia urmatoare, 2005. Se poate adapta? Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, the_tavi a spus:

Salutare domnilor, ma poate ajuta cineva cu diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5? Am un SV650 2001 si pot face rost de un releu de SV650 generatia urmatoare, 2005. Se poate adapta? Merci!

Cred ca oricare se poate adapta, eu am pe SV-ul meu din 2001 releu de BMW S1000RR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut! 

A pus cineva arcuri de ambreiaj intarite pe 1st gen?

Impresii dupa operatiune? 

Pareri pro/contra? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Va salut. Daca cineva are nevoie de piese pentru SV 99-2002 , il dezmembrez pe al meu. Motocicleta este completa, cu motorul stricat.
 

Furca fata - 900 RON

Roata fata completa 600 RON
Roata spate completa 450 RON
Bord – 250 RON
Far – 200 RON
Oglinzi – 100 RON
Parbriz – 200 RON

Carena stanga fata- 300 RON
Carena dreapta fata – 300 RON

Carena centrala-- 100 RON

Aripa fata – 200 RON

Codita completa – 400 RON

Rezervor – 400 RON

CDI – 500 RON

Releu incarcare – 400 RON
Electromotor - 150 RON

Sa pilot+pasager – 200 RON
Galerie evacuare + toba originala – 300 RON
Carburatoare – 450 RON
Contact + Cheie 300 RON
Stop spate – 200 RON
Etrieri frana 200 RON
Scarite+suporti 250 RON / BUC
Radiator apa – 300 RON
Bascula spate – 400 RON
Ornament plastic sub sa pilot - 50 RON/ buc
Cadru + Acte – 600 RON

54727746_2320453834897592_6255550730535436288_n.jpg

Edited by Silviu1977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! As vrea sa va cer si eu parerea in legatura cu o situatie. Am un sv 650 s 2007 care a stat vreo 2 ani nepornit. Anul trecut am mers cu ea, a avut niste probleme la pornire, dar am curatat pompa de benzina si rezervorul si a mers ok vreo 6000 km. 

De vreo luna incoace, am observat ca atunci cand o accelerez la turatii mici (pana in 3000 rpm) in treptele I, II, III merge cam sacadat. Se "galgaie". Mentionez ca ii pun numai benzina buna.

A avut cineva aceasta problema?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Calin C. a spus:

 

Pote ar fi cazul sa ii faci un reglaj de TPS/sincronizare. Daca senzorul de TPS nu este reglat cum trebuie, poate da probleme de genul asta, mai ales sub 3k rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a stat nu vad de ce s-a dereglat TPS-ul. La bembeu cand s-a stricat TPS-ul se oprea motorul la turatii mici.

Nu stiu cum este la SV-u, dar la BMW nu ai ce sa reglezi sau sincronizezi (pe cine cu cine sa sincronizez?). Se inlocuieste cel stricat cu unul nou si apoi dai cateva accelerari usoare min-max ca sa se prinda electronica care sunt capetele de cursa si asta a fost. Mai dureaza niste km pina cand computerul invata corect valorile.

 

Ca sa nu faci treaba dupa ureche, mergi la orice service auto cu linie itp, pune analizorul de gaze pe teava si vezi ce se intampla cand accelerezi. Vine benzina cata trebuie si cum trebuie (adica merg injectoarele cum trebuie)? Si o sa afli pe unde sa incepi sa  cauti problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, 

Sper că nu s a mai discutat...

Am observat în ultimul timp un șuierat care se aude doar când accelerez, in orice dreapta, de pe la 20km/h in sus.

Nu se aude la relanti. 

Mie îmi sună ca un injector, sau ceva de pe admisie. Am găsit pe YouTube un video cu cineva care are aceeași problema, dar nu a zis cum a rezolvat-o. 

 

 

 

Ce părere aveți? Ce poate fi?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutări!

 

A testat cineva noul SV cu low rpm assist? Văd mai toți omuleții  pe YT care nu au condus un naked V2 și sunt uimiți de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...