Andrei_bandit650 Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Vand Oala ambreiaj SV 1000 O cumparasem pt mine, deoarece este in stare foarte buna insa n-am apucat s-o montez pt. ca am vandut SV. Nu stiu pe ce se mai potriveste, poate merge si pe TL 1000. Pret 350 neg Cu Stima, George - 0742136438 https://www.olx.ro/oferta/oala-ambreiaj-suzuki-sv1000-sv-1000-IDbYFxh.html Quote Link to post Share on other sites
slg-motorcycles Posted January 22, 2019 Share Posted January 22, 2019 Salutare! Caut un cadru cu acte Ro pt Sv 650, 2004 + poate stie cineva vreunul..0721602721 Quote Link to post Share on other sites
slg-motorcycles Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Quote Link to post Share on other sites
unycorn Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 Salut! Daca are cineva nevoie de piese pt. SV650 1gen, am ceva piese ramase de la fostul meu SV. Detalii gasiti in semnatura. PRETURILE SUNT NEGOCIABILE! Multumesc! Quote Link to post Share on other sites
MTM Moto Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Sv 650 gen 2 . se dezmebreaza. detalii in link: Quote Link to post Share on other sites
maiokoti Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Acum 2 zile am scos moto de la iernat. Am montat bateria pe care am incarcat-o inainte. A pornit foarte frumos. Azi am dorit sa plec cu motocicleta si bateria este moarta. Ce ziceti voi, trebuie schimbata? Are 4 ani vechime. Bateria e marca "RMS" are 12v si 10A. Quote Link to post Share on other sites
mateiuli Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 (edited) Verifica sa nu ai vreun scurt pe undeva, poate bateria in sine nu are nimic. Daca ai un ampermetru la indemana il poti inseria cu bateria si sa vezi ce curent ai pe acolo cand ai motorul oprit si contactul luat. Ar trebui sa fie 0 (daca nu ai alarma/alti consumatori). Atentie la ampermetru sa duca lejer 15-20A, cat sa poti verifica si cu contactul pus/far aprins. Sa nu dai la automat ca iti trage zeci de amperi si poate sa ia foc. Edited March 12, 2019 by mateiuli Quote Link to post Share on other sites
Lucian_M Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 A pățit un prieten cu z750. Încărcată pe charger, a pornit, mers acasă (50 km), a doua zi a refuzat să mai pornească. L-a costat 115 lei una de 8 Ah. Și nu mai stă cu frică. Încărcarea era în regulă la el, dovadă că după câteva zile pornirea era ușoară. 4 ani e destul pentru o baterie moto, zic eu. Quote Link to post Share on other sites
maiokoti Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Nu am ampermetru si din pacate nici nu ma pricep. Pentru un SV650 din 2001, ce baterie ar fi ok? Trebuie sa aiba un amperaj minim? Priceperea mea e aproape de "0" cu astea... Quote Link to post Share on other sites
the_tavi Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Salutare domnilor, ma poate ajuta cineva cu diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5? Am un SV650 2001 si pot face rost de un releu de SV650 generatia urmatoare, 2005. Se poate adapta? Merci! Quote Link to post Share on other sites
Vlad314 Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Acum 1 oră, the_tavi a spus: Salutare domnilor, ma poate ajuta cineva cu diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5? Am un SV650 2001 si pot face rost de un releu de SV650 generatia urmatoare, 2005. Se poate adapta? Merci! Cred ca oricare se poate adapta, eu am pe SV-ul meu din 2001 releu de BMW S1000RR Quote Link to post Share on other sites
RazvanRRR Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Va salut! A pus cineva arcuri de ambreiaj intarite pe 1st gen? Impresii dupa operatiune? Pareri pro/contra? Quote Link to post Share on other sites
Silviu1977 Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 (edited) Va salut. Daca cineva are nevoie de piese pentru SV 99-2002 , il dezmembrez pe al meu. Motocicleta este completa, cu motorul stricat. Furca fata - 900 RON Roata fata completa 600 RON Roata spate completa 450 RON Bord – 250 RON Far – 200 RON Oglinzi – 100 RON Parbriz – 200 RON Carena stanga fata- 300 RON Carena dreapta fata – 300 RON Carena centrala-- 100 RON Aripa fata – 200 RON Codita completa – 400 RON Rezervor – 400 RON CDI – 500 RON Releu incarcare – 400 RON Electromotor - 150 RON Sa pilot+pasager – 200 RON Galerie evacuare + toba originala – 300 RON Carburatoare – 450 RON Contact + Cheie 300 RON Stop spate – 200 RON Etrieri frana 200 RON Scarite+suporti 250 RON / BUC Radiator apa – 300 RON Bascula spate – 400 RON Ornament plastic sub sa pilot - 50 RON/ buc Cadru + Acte – 600 RON Edited March 28, 2019 by Silviu1977 Quote Link to post Share on other sites
Calin C. Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Salut! As vrea sa va cer si eu parerea in legatura cu o situatie. Am un sv 650 s 2007 care a stat vreo 2 ani nepornit. Anul trecut am mers cu ea, a avut niste probleme la pornire, dar am curatat pompa de benzina si rezervorul si a mers ok vreo 6000 km. De vreo luna incoace, am observat ca atunci cand o accelerez la turatii mici (pana in 3000 rpm) in treptele I, II, III merge cam sacadat. Se "galgaie". Mentionez ca ii pun numai benzina buna. A avut cineva aceasta problema? Multumesc! Quote Link to post Share on other sites
bambilici Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Acum 2 ore, Calin C. a spus: Pote ar fi cazul sa ii faci un reglaj de TPS/sincronizare. Daca senzorul de TPS nu este reglat cum trebuie, poate da probleme de genul asta, mai ales sub 3k rpm. Quote Link to post Share on other sites
Silver Arrow Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Daca a stat nu vad de ce s-a dereglat TPS-ul. La bembeu cand s-a stricat TPS-ul se oprea motorul la turatii mici. Nu stiu cum este la SV-u, dar la BMW nu ai ce sa reglezi sau sincronizezi (pe cine cu cine sa sincronizez?). Se inlocuieste cel stricat cu unul nou si apoi dai cateva accelerari usoare min-max ca sa se prinda electronica care sunt capetele de cursa si asta a fost. Mai dureaza niste km pina cand computerul invata corect valorile. Ca sa nu faci treaba dupa ureche, mergi la orice service auto cu linie itp, pune analizorul de gaze pe teava si vezi ce se intampla cand accelerezi. Vine benzina cata trebuie si cum trebuie (adica merg injectoarele cum trebuie)? Si o sa afli pe unde sa incepi sa cauti problema. Quote Link to post Share on other sites
Calin C. Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Multumesc mult pentru raspunsuri! Quote Link to post Share on other sites
Dooffz Posted May 9, 2019 Share Posted May 9, 2019 Salutare, Sper că nu s a mai discutat... Am observat în ultimul timp un șuierat care se aude doar când accelerez, in orice dreapta, de pe la 20km/h in sus. Nu se aude la relanti. Mie îmi sună ca un injector, sau ceva de pe admisie. Am găsit pe YouTube un video cu cineva care are aceeași problema, dar nu a zis cum a rezolvat-o. Ce părere aveți? Ce poate fi? Quote Link to post Share on other sites
Deadpool Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Salutări! A testat cineva noul SV cu low rpm assist? Văd mai toți omuleții pe YT care nu au condus un naked V2 și sunt uimiți de ea. Quote Link to post Share on other sites
mateiuli Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Incaltari noi (Power RS). Prima impresie: sunt ventuze si vrea sa se aplece singura. Inainte aveam Diablo Strada (inca in stare buna - o sa le vand). O iau usor momentan cateva sute de km ca sa se duca stratul ala lucios. Quote Link to post Share on other sites
Mr.Honda Posted August 1, 2019 Share Posted August 1, 2019 Salutari, Poate recomanda cineva un mecanic specializat ( sau nu ) pe SV-uri in Bucuresti? Am din nou o problema cu al meu SV din prima generatie cum ca nu porneste. I-am schimbat ambele buji, am verificat sa dea si scanteie pe ele si e totul ok, am luat si o baterie noua, m-am uitat si in rezervor sa am combustibil insa dau la automat si nu schiteaza nimic sa porneasca. Banuiesc ca nu ajunge benzina cumva sau o fi ceva din carburatoare, mai mult decat ce am mentionat mai sus nu stiu ce sa-i mai fac ca o sa repar singur si am tot avut des probleme cu ea la partea de alimentare / pornire. Please help Quote Link to post Share on other sites
hardKnot Posted August 2, 2019 Share Posted August 2, 2019 @Mr.Honda din ce ai descris si intr-un post de prin August anul trecut, pare sa fie problema de caburatoare. Du-o la mecanic, pe alea nu le faci tu acasa daca nu te pricepi. GRG, Tashulina, sau mai cauta pe aici Quote Link to post Share on other sites
Mr.Honda Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Mersi pentru recomandari hardKnot, asa e anul trecut aveam alte probleme cu ea si tot ceva pe alimentare, atunci am dus-o la Razvan la Vitan si a mers ok o perioada ( stiu ca zicea ca i-a curatat carburatorele ), porma iarasi am avut problema cu pornirea si ca mergea intr-un singur piston, apoi nu a mai pornit deloc si i-am schimbat bujiile, a mers ce a mers asa apoi acum iarasi nu mai porneste deloc . Cred ca o voi duce la GRG pana la urma. Quote Link to post Share on other sites
jenifer Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 Sa trăiți! Știe cineva cum se numește piesa aceasta? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.