Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Sa revin.

 

Un bun prieten al meu dupa 3 ani la ghidonul unui SV 650s din 2001 isi cumpara CBR 600RR 2008.

Il intreaba amicii: "cum e comparativ cu SV-ul?, raspuns: e un scuter cumintel care nu te smuceste

trage la orice ture in orice treapta de viteze si o recomand orcarui incepator"

Am zis wtf, s-a ticnit, pana am avut ocazia sa merg si cu CBR-ica, a avut dreptate: SV 650 fucking rulz.

V-twin fucking rulz, sound fuckin rulz, design fucking rulz, carburator fucking rulz.

Depinde de fiecare, ce vrea sa faca, cat vrea sa consume si bineinteles cat vrea sa "bage la ora".

 

Ma inclin!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in primul rand: apa la cilindru de jos.

am făcut o cheia in rupere de nori nici măcar o problema mecanica.

 

am mai prins ploi cu găleata in bucureÂşti si am trecut prin bălțile din bucureÂşti iar nici o problema.

nu generalizați!

 

ideal este sa probezi cate un sv n,s <2003>

 

ce e drept un bmw este altceva, ai o pozitie mult mai relaxata Âştiu oameni care au băgat si 1800 de km intr-o zi pe bmw-uri de 650.

nu se compara de nici o culoare cu sv-ul.

 

sv-ul il iei pentru cuplu, sunet, look, far old-school :laugh: al meu cel puțin are o bicicleta super de aia spuneam sa vezi si modelele de după 2003.

chiar daca am varianta n cu câteva reglaje la suspensie (stock-aceiaÂşi cu varianta s) ard cauciucurile la munte.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei baieti, nu va certati din cauza mea :laugh: Eu chiar sunt interesat de toate parerile, cu atat mai mult cu cat acestea difera intre ele, pentru ca asa ma ajutati sa imi formez o imagine mai de ansamblu.

Revenind la subiect, intr-adevar cel mai ingrijorat sunt de pozitie si comoditate legat de SV. Nici pe departe nu vreau sa fac mii de km pe zi dar vreau sa merg decent la drum lung. (apropo, pe SV se pot prinde suporti pentru genti laterale?).

Nu am mers niciodata pe SV dar cu GS500 F ( deci carenat ) am mers si nu mi s-a parut deloc incomod. Si acum stau eu si ma gandesc, sa fie pozitia pe SV cu mult mai diferita decat pe GS500F? Trebuie sa ma duc sa incerc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideal e sa mergi cu ele.

eu am luat sv-ul din poze si de pe forum si este 100% ce mi-am dorit.

 

o sa iti doreÂşti marja aia de 1000 si ceva de km la zi crede-mă contează enorm pozitia la un drum lung.

eu cel mai mult am băgat 650 de km pe al meu si sincer a fost greu mai ales după 4-500 de km, ture de 4-5 sute la fac fara nici o jena.

 

trebuie sa iti faci calcule e greu sa gasesti mobra perfecta in oras, drum lung, viraje.

 

se pot monta genti laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@anjin - SV, dupa mine e un motor bun de incepatori, poate nu cel mai bun, dar controlabil, manevrabil, trage bine (poate chiar prea bine), arata fain, mie mi-a placut de cand l-am vazut. Probleme are, ca nu-i un motor perfect, R/Rul poate ceda, in varianta N - pe care o am - te cam bate vantu bine peste 120KM/H si de aceea la drumuri intinse poate ca e un pic mai obositor, in sensul ca din cand in cand la un drum lung mai tre sa faci o pauza-2. Legat de problema pistonului fata e asa si asa. Yo am avut uneori probleme - ma lasat de am mers intr-un piston, alteori cu toate ca turna afara cu galeata n-a avut nici pe dracu (ma gandesc ca se mai misca garnitura aia de cauciuc care protejeaza fisa).

Consumul e mai mult decat decent, dar difera in functie de stilul de mers.

Mie imi place la nebunie, astfel incat cu toate ca ziceam ca s-a incheiat sezonul am iesit acum de dimineata la o tura, din pacate nu prea mare, 20KM - de acasa la scarbici unde sunt acum.

Suzeta e destul de mica ca si dimensiuni, nu stiu cum o sa te simti tu pe ea, ptr mine e mai mult decat ok 170/65Kg, cel mai bine te urci pe una si faci o tura (cu acordu proprietarului:)) si vezi cum te simti. Side caseuri poti sa ii pui, yo la am mea am optat pentru varianta textila, alea de plastic pe langa faptul ca te costa o mica avere (cu tot cu sistemul de prindere) fac motoreta mult mai lata, dar au avantaju ca poti cara un pic mai mult si in caz de-o neintamplata protejeaza cat de cat mobra de conactu cu asfaltu.

Spor la cumparaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca am 1.90 si 67-68 de kg (sunt scandurica de slab) si am facut 2000 de km de cand am motoreta, iti spun si parerile mele.

Am SV varianta N din 2000, la bord avea 31.470 km cand l-am cumparat si merge impecabil (asta nu o zic numa eu ci si altii care au vazut-o).

In ceea ce priveste oboseala:

- la drum deschis mie mi se pare comod, nu merg cu viteze mai mari de 100-120 deoarece ma deranjeaza vantul; daca bate din spate e altceva :laugh:.

- in schimb ma oboseste putin la mers prin localitati unde merg cu 2 degete pe frana lucru care s-a dovedit util in cateva cazuri unde a fost nevoie de franari urgente.

- avand in vedere greutatea mea iti dai seama ca nici masa musculara nu e prea grozava, dar cu toate astea am reusit sa il ridic de jos (l-am scapat pe loc cand mi-a alunecat un picior, si culmea am reusit sa o tin sa nu ajunga cu vopseaua pe asfalt, deci cele aprox 180 de kile sunt destul de ok pt mine.

- am evitat sa merg pe ploaie deci nu stiu ce sa zic;

- consum intre 4.5-8 l/100 in functie de stilul meu de mers (nu sunt prea sportiv, imi place un mers constat).

- probleme tehnice nu am avut cand sa am deocamdata.

 

Concluzia mea: nu regret ca l-am luat ca prima motoreta, nu am de gand sa il schimb prea curand, am mers si pe drumuri neasfaltate, a alunecat fata de nu am stiut ce e cu mine (dar a fost doar vina mea ca nu eram atent la ce e pe jos) dar am reusit sa il tin pe 2 roti, deci se poate. acuma nu te gandi la un offroad prea greu, ma refer doar la cu pietris sau doar pamant si s-a comportat bine avand in vedere ca nu e facut pt asa ceva.

 

bafta!

 

 

 

@ maverick: de unde ai luat side case-urile si sistemul de prindere ca si eu am in plan pe viitor. si cam la cat te-au ajuns? multumesc

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am fost in aceasi sit ca tine..am avut scutere cu care am facut cam 7mii km si apoi am luat sv-ul...si nu regret deloc..ma gandisem si la gs500 f dar am gasit sv-ul la un pret super(nou

) si ne-am imprietenit imediat :laugh:

 

eu am cam 1,83 si 80 si un pic de kg... cu echipamentul undeva la 90....la inceput mi-a fost un pic mai greu cu pozitia dar apoi m-am obisnuit si acum nu mai am probleme,am facut in special(90%) drumuri inafara orasului cu pasager si se comporta super,bagaje se pot pune eu am genti textile se pun si se dau jos f usor....

 

consumul e super undeva de la 4 in sus...suspensia are reglaje destule,si carena ajuta la drum lung categoric,iar un bugspoiler e de efect :)

 

motorul are un cuplu super.ia suta undeva in 3,7 sec,si poti sa tii o croaziera la max 170 pe autostrada,asta daca esti un bun luptator cu vantul :P .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai yo tocmai invers ziceam, ca am sidecaseuri textile; nu de plastic. Yo le-am luat de la un prieten, dar se gasesc pe louis (Motodetail - 2 side si unu "tub" care se aseaza pe saua pasagerului), destul de incapatoare, bagi in ele destul (evident ca o sa scada un pic performantele daca ai bagaje + pasager, dar doar simtitor, nu deranjant)

 

Motoru e un N K2, l-am luat in februarie pe 29 si pana acum am facut peste 7500Km.

In ceea ce priveste vantu la varianta N se poate pune un mic parbriz care ajuta cat de cat. Yo mi-am luat unu, dar inca nu l-am pus pe ea, ca-i galben si nu se prea pupa cu suzeta care-i albastra. Urmeaza sa-l vopsesc si din primavara il pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anjin,

 

inainte sa dai banu' probeaza cel putin 2-3 motorete, incearca si un soft enduro dupa cum te-au sfatuit mai devreme baietii, nu te costa nimic si plus de asta, nu cred ca vanzatorii nu te vor lasa sa probezi mobrele.

 

V2-ul asta e un mare generator de adrenalina, eu am uitat sa zic ca in tura aia de 500km m-au durut toate alea din cauza ca am mers cu 120-130km/h constant din cauza faptului ca o aveam pe nevasta-mea in spate care era incepatoare. daca te dai la mobra si te joci cu ea.....adrenalina generata nu da voie la niciun junghi sa te supere :)

 

 

 

Care are vrun cort pe acasa si nu'i gaseste locatar :laugh:.....sper ca se observa asortarea culorilor, da?

post-40807-1228560914_thumb.jpg

Editat de Qruzzer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca esti tare cu cortu ! :) adevaru ca daca esti mai mare te ascunzi mai greu de vant. eu unul intru cu totul sub carena :P. Mi-as lua si eu bugspoiler (are cineva). Venind vorba de offroad ,pe drumul de la ciolpani la circuit mergeam cu 60-80 cu svu meu si se tinea bine. acuma nush daca e mult sau putin dar mi-am adus aminte de vremurile vechi.

Daca noi toti avem sv-uri si inca le tinem, e de bine . :laugh: .

Salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

tocmai m-am intors de la dealerul Suzuki. Am vazut si m-am suit pe un SV S. Din pacate nu aveau si varianta N deci nu am putut sa fac comparatie intre cele 2 versiuni. Din pacate am fost idiot si nu mi-am luat si echipamentul de acasa caci daca l-as fi luat si fi putut sa o iau la un test-drive. Dar am plecat total fara nici o pregatire ( nici un telefon inainte , email, nimic ) si mi-am zis ca daca o fi deschis sambata macar sa vad si sa stau putin pe ea. Cand am ajuns acolo omu' ma intreaba daca am permis (eu ii zic da... de vreo 3 saptamani ) el zice , ok daca vrei poti sa mergi si la un test drive. Mi-ar fi dat-o chiar si fara echipament ( ceea ce mi se pare total iresponsabil din partea lui ) dar eu am refuzat. Asa ca am ramas cu uitat, urcat pe ea, pornit motor (ce sunet... incerc din rasputeri sa raman obiectiv si rational...da' ce sunet :laugh: ), plimbat putin in parcarea goala.

Ce mi-a placut :

- ajung foarte bine cu picioarele la pamanat

- am destul loc pe sa. Nu stiu cat de comoda este la drum lung dar asa, pentru putin cat am stat pe ea mi s-a parut ca "dosul" meu statea binisor.

- picioarele nu mi s-au parut prea stranse sub mine. Cel putin nu mai stranse decat le aveam pe GS500 la scoala.

Ce nu mi-a placut:

- pe S pozitia este, asa cum citisem si de aici, mult mai aplecata decat cu ce eram eu obisnuit. Dar cum ati spus si voi probabil ca m-as putea obisnui.

- ghidonul are unghiul de virare ( raza de bracaj??) mai mic decat ma asteptam. Vanzatorul mi-a spus ca asta se intampla din cauza semi-ghidoanelor caci altfel s-ar lovi de rezervor si ca la versiunea N totusi se poate rasuci mai mult. Pe langa faptul ca de cate ori ajungeam "la capat" imi cam pierdeam balansul ( poate pentru ca sunt incepator si aveam viteza mica ) chestia asta m-a facut sa imi pun si intrebari legate de manevrabilitate. De exemplu, oare cu S-ul se pot face 8-turile in Poligon? Eu cu 500 F-ul (deci tot carenta) tin minte ca le faceam utilizant maxim 2/3 din latimea dar in timp ce ma plimbam cu SV-ul prin parcare mi se parea ca nu as fi putut sa le fac deloc. Cei care mergeti in oras cu S-ul, cum va descurcati intre masini?

- nu are cric central. Si mai mult vanzatorul mi-a spus ca nici varianta N nu are cric central. De ce? Eu stiam ca numai SS-urile (de fapt carenatele full ) nu au cric central tocmai din motive de...carne :). Dar in rest nu inteleg de ce nu s-ar pune caci mi se pare foarte util.

- pretul. Stiu ca problema banilor este fara sfarsit insa ma asteptam pur si simplu la o reducere mai substantiala in perioada asta de iarna. Poate nu stiu eu sa caut sau poate pur si simplu trebuie sa imi iau gandul de la unul nou ramanand optiunea SH after 2003.

In total impresia intalnirii cu SV-ul a fost una foarte placuta. Insa mi-am dat seama ca daca in cele din urma voi lua un SV imi va trebui o perioada de acomodare. Cel mai mult m-a dezamagit unghiul de viraj. Cred ca era maxim 20 grade fata de axul motocicletei. Obisnuit cu scuterul sau cu moto-urile de la scoala, a cam fost un soc pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unghiu de bracaj sa fie ultima problema :laugh: Te vei obisnui fara sa iti dai seama; In ceea ce priveste cricu central, yo unu nu-i vad rostul cu toate ca nu e un motor greu, dar de ce sa te chinui sa tragi motoru pe cric? Singuru beneficiu al cricului central, din cate vad yo, e ca poti sa dai jos roata spate si sa iti cureti lantu fara sa iti trebuiasca un stand - dar yo am un stand, so problem sloved.

Ce model, din ce an ai testat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia pe S se poate modifica.. Ii poti pune de exemplu un kit de superbike si ai scapat de semighidoane :laugh: In felul asta rezolvi si pb unghiului de bracaj, schimbi si pozitia si ramai si cu protectia la vant!

Iar cat despre cricul central, se gasesc aftermarket.. Era in jur de 190 de euroi pe www.louis.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie-mi place si in oras cu Sv-u. Foarte rar s-a intamplat sa fac mai multe manevre sa trec printre coloane . E subtire rau , cu oglinzile pliate poti intra in locuri stramte :)))). Tin minte la un moment dat ca am mers printre 2 coloane de tiruri pe dn1. cred ca atunci am zgariat sliderele prima oara :laugh:

@Dihania are ghidonul schimbat cu unul touring parca. e marfa, iti ofera o pozitie mai relaxata, sa zicem, dar am vazut ca printre masini e teroare.

Editat de EnduroKid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- pretul. Stiu ca problema banilor este fara sfarsit insa ma asteptam pur si simplu la o reducere mai substantiala in perioada asta de iarna. Poate nu stiu eu sa caut sau poate pur si simplu trebuie sa imi iau gandul de la unul nou ramanand optiunea SH after 2003.

 

 

De curiozitate, ce discount ai primit? Pe PM daca nu vrei sa pui detaliile astea aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lenoyy: pai nu e nici un secret caci e vorba de reducerea "de sezon" oficiala. Nu am discutat cu ei si nici nu stiu daca se poate scoate mai mult. 500 e era reducerea pentru SV650 S/A K8 adica 6480 e in loc de 7000. Eu am fost sincer in sinea mea si mi-am recunoscut ca scorul e prea mare pentru mine( mai bine investesc banii in echipament ) si desi mi-as dori tare mult una noua sa ii fac eu rodajul se pare ca o sa ma indrept spre SH. Acuma daca ar fi fost o reducere ceva mai mare...poate poate. Dar asta e.

 

Eu am mers pe un SV650 S/A K7. Oricum eu stiu ca schimbari majore au fost in 2003 apoi ceva schimbari estetice prin 2005... in rest modelele sunt la fel. Motoreta cu care am mers azi era "pt drive teste" si era (evident) cazuta. Dar pentru ce vroiam eu a fost foarte buna.

 

@m4v3rick : problema mea majora legata de unghiul de bracaj nu este... unghiul in sine ci ceea ce mi se intampla cand "atingeam" capatul si anume imi pierdeam echilibrul spre partea pe care viram ( si unde atingeam cu ghidonul ) fiind nevoit sa pun piciorul jos pe partea respectiva. Si cum eu eram obisnuit cu unghiuri mai mari mi se intampla foarte des sa patesc "problema" cu dezechilibrul. Acuma...eu stiu ca sunt incepator si ca am mult cas de mancat pana sa invat cate ceva insa parca nu am patit asa ceva cu nici o moto de la scoala. (desi acolo in esenta faceam fix aceleasi lucruri :viraje cat mai stranse, la viteze mici, pe spatii limitate ). In fine, nu zic ca e ceva capital dar e ca o umbra de neliniste ce nu exista pana azi cand am mers cu SV-ul. Dar oricum mai bine sa o am acum decat dupa ce o cumpar .

 

Cred ca in cele din urma o sa inclin catre un N (mai ieftin, mai manevrabil(?) )si o sa vad cum ma descurc cu vantul la drum mai lung. De abia asa poate o sa merg mai incet :laugh:.

Mai ramane intrebarea cu ABS-ul. (presupunand ca o sa gasesc una la mana a doua care sa aiba si ABS ) Merita nu merita extra-efortul. Pe aici se pare ca voi nu prea aveti SV-uri cu ABS, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand te-ai dezechilibrat daca o accelerai putin iti reveneai imediat. iar la viteze mici pentru viraje te inclini si tu putin mai tare si nu o lasi din gaz sa cada. am avut si eu problema asta in prima zi, cand am luat-o si m-am speriat putin dar m-am obisnuit repede.

 

Cu ABS sh nu stiu cat de usor ai sa gasesti, cat despre efort, cred ca toata lumea va zice ca merita; e mare lucru sa ai o siguranta ca nu ti se blocheaza roata la vreo franare si sa te trezesti pe jos.

 

O singura data mi s-a intamplat sa imi amorteasca picioarele de la genunchi in jos, dar cred ca a fost din cauza ca aveam 3 pantaloni pe mine ca sa nu imi fie frig si erau destul de stransi.

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau ca sv-ul meu e in bucati momentan, ca altfel faceam un filmulet intr-o parcare cu niste 8-uri... poti sa intinzi motorul pe jos, aproape, asa de jos il intinzi la viteze mici, si nu pica. cat despre ghidon, te obisnuiesti!

 

PS: daca ala din magazin avea toba standard, si ti-a placut sunetul, stai sa vezi cum suna o teava laser :laugh:... MORI!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa fim seriosi: arata-mi tu un motor buget, cu nu prea multi cai putere, cu suspensie de rahat (asta e adevarul, nu are rost sa ascundem) care are o asa comunitate in spate, o asa colectie de piese aftermarket, care merge si pe circuit, care are un fun factor de nota 11 si asa mai departe!

 

nu este!!! sv-ul este, chiar daca unii nu vor sa accepte asta, o legenda de motor. pacat ca l-au discontinuat :laugh:... da nu-i bai, imi fac eu sv-ul meu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau ca sv-ul meu e in bucati momentan, ca altfel faceam un filmulet intr-o parcare cu niste 8-uri... poti sa intinzi motorul pe jos, aproape, asa de jos il intinzi la viteze mici, si nu pica. cat despre ghidon, te obisnuiesti!

 

PS: daca ala din magazin avea toba standard, si ti-a placut sunetul, stai sa vezi cum suna o teava laser :laugh:... MORI!!!

ba sa nu mori...tre sa te bucuri........eu am evacuarea completa LeoVince ( not for road use )....suna de te infioara.....sunet sanatos, forta.

 

cat despre manevrabilitate, parerea mea e super " il indoi" cum vrei, e si usoara motoreta. Eu am ghidon de cros , larg, asa e si mai usor de tinut hamurile.....vreau neaparat varianta N...si daca nu am avut-o, ma straduiesc sa o fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dihania are ghidonul schimbat cu unul touring parca. e marfa, iti ofera o pozitie mai relaxata, sa zicem, dar am vazut ca printre masini e teroare.

 

 

corect! eu mi-am luat motorul cu ghidonul schimbat , dar am primit si originalul, si e super ok dar dupa cum zicea si kid printre masini e mai greut un pic . din acest motiv , cand imi scot motorul de la iernat am sa-i pun ghidonul original sa vad cum e . pozitia va fi alta, clar, sper sa nu am probleme.

 

cat despre sv , ca si valdiva, mi-am ales-o din poze. am vazut-o prima oara la arc la un prieten, mi-a placut enorm ca si aspect dupa care m-am apucat sa citesc acest topic , si m-am hotarat. sv sa fie. eu am preferat varianta s full carenata ,2003. este prima mea motocicleta, si pot sa spun ca m-am obisnuit repede cu ea... bine, sa nu crezi ca nu am dat cu ea pe jos, scapata de pe loc sau frana pusa aiurea ( crash-pad-urile sunt sfinte :laugh: ) asta pentru ca am 1,63 si ajung doar cu varfurile jos. cat despre gs500 mi se pare ca este o jucarie pe langa sv ( parerea mea :)) .

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai yo tocmai invers ziceam, ca am sidecaseuri textile; nu de plastic. Yo le-am luat de la un prieten, dar se gasesc pe louis (Motodetail - 2 side si unu "tub" care se aseaza pe saua pasagerului), destul de incapatoare, bagi in ele destul (evident ca o sa scada un pic performantele daca ai bagaje + pasager, dar doar simtitor, nu deranjant)

 

Motoru e un N K2, l-am luat in februarie pe 29 si pana acum am facut peste 7500Km.

In ceea ce priveste vantu la varianta N se poate pune un mic parbriz care ajuta cat de cat. Yo mi-am luat unu, dar inca nu l-am pus pe ea, ca-i galben si nu se prea pupa cu suzeta care-i albastra. Urmeaza sa-l vopsesc si din primavara il pun.

acelasi motor si aceleasi sidecase-uri textile am si eu. numai ca le-am luat la o tura pe cb-ul meu(1300km) si la sfarsit am observat ca in punctele de contact cu ,,,,codita mi se luase de tot vopseaua, motiv pentru care a trebuit sa revopsesc plasticul espectiv. tu cum le pui pe sv astfel incat sa nu apara aceeasi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai yo tocmai invers ziceam, ca am sidecaseuri textile; nu de plastic. Yo le-am luat de la un prieten, dar se gasesc pe louis (Motodetail - 2 side si unu "tub" care se aseaza pe saua pasagerului), destul de incapatoare, bagi in ele destul (evident ca o sa scada un pic performantele daca ai bagaje + pasager, dar doar simtitor, nu deranjant)

 

Motoru e un N K2, l-am luat in februarie pe 29 si pana acum am facut peste 7500Km.

In ceea ce priveste vantu la varianta N se poate pune un mic parbriz care ajuta cat de cat. Yo mi-am luat unu, dar inca nu l-am pus pe ea, ca-i galben si nu se prea pupa cu suzeta care-i albastra. Urmeaza sa-l vopsesc si din primavara il pun.

acelasi motor si aceleasi sidecase-uri textile am si eu. numai ca le-am luat la o tura pe cb-ul meu(1300km) si la sfarsit am observat ca in punctele de contact cu ,,,,codita mi se luase de tot vopseaua, motiv pentru care a trebuit sa revopsesc plasticul espectiv. tu cum le pui pe sv astfel incat sa nu apara aceeasi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...