Anjin Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 @lenoyy: pai nu e nici un secret caci e vorba de reducerea "de sezon" oficiala. Nu am discutat cu ei si nici nu stiu daca se poate scoate mai mult. 500 e era reducerea pentru SV650 S/A K8 adica 6480 e in loc de 7000. Eu am fost sincer in sinea mea si mi-am recunoscut ca scorul e prea mare pentru mine( mai bine investesc banii in echipament ) si desi mi-as dori tare mult una noua sa ii fac eu rodajul se pare ca o sa ma indrept spre SH. Acuma daca ar fi fost o reducere ceva mai mare...poate poate. Dar asta e. Eu am mers pe un SV650 S/A K7. Oricum eu stiu ca schimbari majore au fost in 2003 apoi ceva schimbari estetice prin 2005... in rest modelele sunt la fel. Motoreta cu care am mers azi era "pt drive teste" si era (evident) cazuta. Dar pentru ce vroiam eu a fost foarte buna. @m4v3rick : problema mea majora legata de unghiul de bracaj nu este... unghiul in sine ci ceea ce mi se intampla cand "atingeam" capatul si anume imi pierdeam echilibrul spre partea pe care viram ( si unde atingeam cu ghidonul ) fiind nevoit sa pun piciorul jos pe partea respectiva. Si cum eu eram obisnuit cu unghiuri mai mari mi se intampla foarte des sa patesc "problema" cu dezechilibrul. Acuma...eu stiu ca sunt incepator si ca am mult cas de mancat pana sa invat cate ceva insa parca nu am patit asa ceva cu nici o moto de la scoala. (desi acolo in esenta faceam fix aceleasi lucruri :viraje cat mai stranse, la viteze mici, pe spatii limitate ). In fine, nu zic ca e ceva capital dar e ca o umbra de neliniste ce nu exista pana azi cand am mers cu SV-ul. Dar oricum mai bine sa o am acum decat dupa ce o cumpar . Cred ca in cele din urma o sa inclin catre un N (mai ieftin, mai manevrabil(?) )si o sa vad cum ma descurc cu vantul la drum mai lung. De abia asa poate o sa merg mai incet . Mai ramane intrebarea cu ABS-ul. (presupunand ca o sa gasesc una la mana a doua care sa aiba si ABS ) Merita nu merita extra-efortul. Pe aici se pare ca voi nu prea aveti SV-uri cu ABS, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Cand te-ai dezechilibrat daca o accelerai putin iti reveneai imediat. iar la viteze mici pentru viraje te inclini si tu putin mai tare si nu o lasi din gaz sa cada. am avut si eu problema asta in prima zi, cand am luat-o si m-am speriat putin dar m-am obisnuit repede. Cu ABS sh nu stiu cat de usor ai sa gasesti, cat despre efort, cred ca toata lumea va zice ca merita; e mare lucru sa ai o siguranta ca nu ti se blocheaza roata la vreo franare si sa te trezesti pe jos. O singura data mi s-a intamplat sa imi amorteasca picioarele de la genunchi in jos, dar cred ca a fost din cauza ca aveam 3 pantaloni pe mine ca sa nu imi fie frig si erau destul de stransi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 imi pare rau ca sv-ul meu e in bucati momentan, ca altfel faceam un filmulet intr-o parcare cu niste 8-uri... poti sa intinzi motorul pe jos, aproape, asa de jos il intinzi la viteze mici, si nu pica. cat despre ghidon, te obisnuiesti! PS: daca ala din magazin avea toba standard, si ti-a placut sunetul, stai sa vezi cum suna o teava laser ... MORI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 )), vad ca ii lucrezi psihicul nu gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 hai sa fim seriosi: arata-mi tu un motor buget, cu nu prea multi cai putere, cu suspensie de rahat (asta e adevarul, nu are rost sa ascundem) care are o asa comunitate in spate, o asa colectie de piese aftermarket, care merge si pe circuit, care are un fun factor de nota 11 si asa mai departe! nu este!!! sv-ul este, chiar daca unii nu vor sa accepte asta, o legenda de motor. pacat ca l-au discontinuat ... da nu-i bai, imi fac eu sv-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 imi pare rau ca sv-ul meu e in bucati momentan, ca altfel faceam un filmulet intr-o parcare cu niste 8-uri... poti sa intinzi motorul pe jos, aproape, asa de jos il intinzi la viteze mici, si nu pica. cat despre ghidon, te obisnuiesti! PS: daca ala din magazin avea toba standard, si ti-a placut sunetul, stai sa vezi cum suna o teava laser ... MORI!!! ba sa nu mori...tre sa te bucuri........eu am evacuarea completa LeoVince ( not for road use )....suna de te infioara.....sunet sanatos, forta. cat despre manevrabilitate, parerea mea e super " il indoi" cum vrei, e si usoara motoreta. Eu am ghidon de cros , larg, asa e si mai usor de tinut hamurile.....vreau neaparat varianta N...si daca nu am avut-o, ma straduiesc sa o fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 @Dihania are ghidonul schimbat cu unul touring parca. e marfa, iti ofera o pozitie mai relaxata, sa zicem, dar am vazut ca printre masini e teroare. corect! eu mi-am luat motorul cu ghidonul schimbat , dar am primit si originalul, si e super ok dar dupa cum zicea si kid printre masini e mai greut un pic . din acest motiv , cand imi scot motorul de la iernat am sa-i pun ghidonul original sa vad cum e . pozitia va fi alta, clar, sper sa nu am probleme. cat despre sv , ca si valdiva, mi-am ales-o din poze. am vazut-o prima oara la arc la un prieten, mi-a placut enorm ca si aspect dupa care m-am apucat sa citesc acest topic , si m-am hotarat. sv sa fie. eu am preferat varianta s full carenata ,2003. este prima mea motocicleta, si pot sa spun ca m-am obisnuit repede cu ea... bine, sa nu crezi ca nu am dat cu ea pe jos, scapata de pe loc sau frana pusa aiurea ( crash-pad-urile sunt sfinte ) asta pentru ca am 1,63 si ajung doar cu varfurile jos. cat despre gs500 mi se pare ca este o jucarie pe langa sv ( parerea mea ) . bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Pai yo tocmai invers ziceam, ca am sidecaseuri textile; nu de plastic. Yo le-am luat de la un prieten, dar se gasesc pe louis (Motodetail - 2 side si unu "tub" care se aseaza pe saua pasagerului), destul de incapatoare, bagi in ele destul (evident ca o sa scada un pic performantele daca ai bagaje + pasager, dar doar simtitor, nu deranjant) Motoru e un N K2, l-am luat in februarie pe 29 si pana acum am facut peste 7500Km. In ceea ce priveste vantu la varianta N se poate pune un mic parbriz care ajuta cat de cat. Yo mi-am luat unu, dar inca nu l-am pus pe ea, ca-i galben si nu se prea pupa cu suzeta care-i albastra. Urmeaza sa-l vopsesc si din primavara il pun. acelasi motor si aceleasi sidecase-uri textile am si eu. numai ca le-am luat la o tura pe cb-ul meu(1300km) si la sfarsit am observat ca in punctele de contact cu ,,,,codita mi se luase de tot vopseaua, motiv pentru care a trebuit sa revopsesc plasticul espectiv. tu cum le pui pe sv astfel incat sa nu apara aceeasi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Pai yo tocmai invers ziceam, ca am sidecaseuri textile; nu de plastic. Yo le-am luat de la un prieten, dar se gasesc pe louis (Motodetail - 2 side si unu "tub" care se aseaza pe saua pasagerului), destul de incapatoare, bagi in ele destul (evident ca o sa scada un pic performantele daca ai bagaje + pasager, dar doar simtitor, nu deranjant) Motoru e un N K2, l-am luat in februarie pe 29 si pana acum am facut peste 7500Km. In ceea ce priveste vantu la varianta N se poate pune un mic parbriz care ajuta cat de cat. Yo mi-am luat unu, dar inca nu l-am pus pe ea, ca-i galben si nu se prea pupa cu suzeta care-i albastra. Urmeaza sa-l vopsesc si din primavara il pun. acelasi motor si aceleasi sidecase-uri textile am si eu. numai ca le-am luat la o tura pe cb-ul meu(1300km) si la sfarsit am observat ca in punctele de contact cu ,,,,codita mi se luase de tot vopseaua, motiv pentru care a trebuit sa revopsesc plasticul espectiv. tu cum le pui pe sv astfel incat sa nu apara aceeasi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Yo am fost pana la mare si inapoi in vara si n-am avut probleme, am avut grija sa le strang bine de tot ca sa nu miste prea mult, le-am ancorat cu toate chingile cu care vin, in pauzele de pe traseu mai verificam si strangeam chingile. Prima data mi-a fost frica ca o sa se topeasca geanta din dreapta, care sta desupra tobei, dar nu a fost cazul. Cred ca daca se misca se poate intampla ce ai patit tu. Eventual ca o chestie de siguranta ai putea sa lipesti peste vopsea o folie transparenta autocolanta sau sa lipesti/cosi peste chingi si suprafetele de contact ceva material moale (o pasla ceva) care sa nu zgarie carena. Dar yo nu m-am obosit, imi place ca motoru' sa arate bine, dar mai mult ma intereseaza sa functioneze bine, invariabil si indiferent de cat de mare grija ai de ea, tot o sa apara mici zgarieruri pe ea si doar ne-am cumparat motoare sa ne simtim bine cu ele nu sa le punem intr-o vitrina si sa ne uitam la ele. Gresesc cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu gresesti, dar eu nu ma referam la mici zgarieturi. ma refeream la zone in care se luase vopseaua. probabil si din cauza drumului denivelat, ale mele s-au miscat mai mult, pe cand la tine au stat intr-o pozitie fixa. presupun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Este incredibil... cum ma schimb de la o zi la alta. Citind ieri ce ati mai scris si voi aici si cateva "comparatii" intre SV650 si SV650S ale altora ce erau in aceeasi dilema ca mine ma hotarasem sa iau varianta naked, sa cumpar gemulet si cu asta basta. Citeam si aici pe forum ca "de la 120 km/h in sus nu prea poti cu naked fara geam" . Dar eu oricum ma gandeam ca mai mult de 100-110 nu o sa merg pentru muuulta vreme (eu sunt mai linistit de felul meu si am trecut de varsta "vrum-vrum"-urilor de show). Asa ca eram relaxat si multumit cu decizia luata. Pana cand... aseara am avut ocazia sa merg cu un CBF500 pana in Otopeni si inapoi. ( multumesc inca o data propietaritei, se stie ea care este ) Vreau sa va zic ca dupa 70-80 deja nu mai puteam sa stau drept, trebuia sa ma inclin spre rezervor si chiar si asa era destul de neplacut si imposibil de mentinut la drumuri foarte lungi. Mi-am pus instantaneu intrebarea cum naiba o sa reusesc sa fac drumuri mai lungi asa cum as vrea? Caci pe drumurile nationale macar cu un 90-100-110 ar fi bine sa pot merge relaxat si fara stres din partea vantului. Desi decizia mea este tot spre naked mai ramane intrebarea daca totusi gemuletul acela care se poate adauga chiar ajuta substantial. Altfel o sa ma vad nevoit sa inchei acest debate interior si sa iau varianta S ( ceea ce nu ar fi chiar asa rau caci oricum arata bine) si sa vad cat de anchilozat o sa fiu dupa drumurile mai lungi Va stresez cu atatea intrebari pentru ca ceea ce iau acum probabil ca o sa tin multa vreme si chiar ar fi bine sa "o nimeresc" altfel... cu asta raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Este incredibil... cum ma schimb de la o zi la alta. Citind ieri ce ati mai scris si voi aici si cateva "comparatii" intre SV650 si SV650S ale altora ce erau in aceeasi dilema ca mine ma hotarasem sa iau varianta naked, sa cumpar gemulet si cu asta basta. Citeam si aici pe forum ca "de la 120 km/h in sus nu prea poti cu naked fara geam" . Dar eu oricum ma gandeam ca mai mult de 100-110 nu o sa merg pentru muuulta vreme (eu sunt mai linistit de felul meu si am trecut de varsta "vrum-vrum"-urilor de show). Asa ca eram relaxat si multumit cu decizia luata. Pana cand... aseara am avut ocazia sa merg cu un CBF500 pana in Otopeni si inapoi. ( multumesc inca o data propietaritei, se stie ea care este ) Vreau sa va zic ca dupa 70-80 deja nu mai puteam sa stau drept, trebuia sa ma inclin spre rezervor si chiar si asa era destul de neplacut si imposibil de mentinut la drumuri foarte lungi. Mi-am pus instantaneu intrebarea cum naiba o sa reusesc sa fac drumuri mai lungi asa cum as vrea? Caci pe drumurile nationale macar cu un 90-100-110 ar fi bine sa pot merge relaxat si fara stres din partea vantului. Desi decizia mea este tot spre naked mai ramane intrebarea daca totusi gemuletul acela care se poate adauga chiar ajuta substantial. Altfel o sa ma vad nevoit sa inchei acest debate interior si sa iau varianta S ( ceea ce nu ar fi chiar asa rau caci oricum arata bine) si sa vad cat de anchilozat o sa fiu dupa drumurile mai lungi Va stresez cu atatea intrebari pentru ca ceea ce iau acum probabil ca o sa tin multa vreme si chiar ar fi bine sa "o nimeresc" altfel... cu asta raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Este incredibil... cum ma schimb de la o zi la alta. Citind ieri ce ati mai scris si voi aici si cateva "comparatii" intre SV650 si SV650S ale altora ce erau in aceeasi dilema ca mine ma hotarasem sa iau varianta naked, sa cumpar gemulet si cu asta basta. Citeam si aici pe forum ca "de la 120 km/h in sus nu prea poti cu naked fara geam" . Dar eu oricum ma gandeam ca mai mult de 100-110 nu o sa merg pentru muuulta vreme (eu sunt mai linistit de felul meu si am trecut de varsta "vrum-vrum"-urilor de show). Asa ca eram relaxat si multumit cu decizia luata. Pana cand... aseara am avut ocazia sa merg cu un CBF500 pana in Otopeni si inapoi. ( multumesc inca o data propietaritei, se stie ea care este ) Vreau sa va zic ca dupa 70-80 deja nu mai puteam sa stau drept, trebuia sa ma inclin spre rezervor si chiar si asa era destul de neplacut si imposibil de mentinut la drumuri foarte lungi. Mi-am pus instantaneu intrebarea cum naiba o sa reusesc sa fac drumuri mai lungi asa cum as vrea? Caci pe drumurile nationale macar cu un 90-100-110 ar fi bine sa pot merge relaxat si fara stres din partea vantului. Desi decizia mea este tot spre naked mai ramane intrebarea daca totusi gemuletul acela care se poate adauga chiar ajuta substantial. Altfel o sa ma vad nevoit sa inchei acest debate interior si sa iau varianta S ( ceea ce nu ar fi chiar asa rau caci oricum arata bine) si sa vad cat de anchilozat o sa fiu dupa drumurile mai lungi Imi pare rau ca va stresez cu atatea intrebari dar de mult nu mi s-a mai intamplat sa fiu asa nehotarat. De obicei sunt un tip metodic, care cauta mult, citeste mult si cand isi ia ceva ajunge sa stie mai multe despre acel lucru decat vanzatorul. Dar problema S vs N este greu de rezolvat se pare. Si ceea ce iau acum probabil ca o sa tin multa vreme si chiar ar fi bine sa "o nimeresc" altfel... cu asta raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 eu am facut praf rezervorul de la tank-bag, dar nu am ce face, e mult mai util decat un rezervor stralucitor. cu gentile la fel, atata timp cat nu ai suport pentru gentile laterale nu prea ai cum sa o dai la pace cu vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Treaba asta cu vantul pe naked tine si de obisnuinta pana la urma.. Eu nu aveam nici un fel de parbriz pe al meu (naked fiind) si, desi la inceput 140 mi se parea ingrozitor la drum lung, intr-un final puteam sa merg cu 160 constant fara nici un fel de pb! O semicarenata te va proteja clar mai bine la vant, dar asta nu inseamna ca pe un naked te vei simti bine doar pana in 120.. Repet, e chestie de obisnuinta! Deranjant rau este intr-adevar la 200, mai ales fara parbriz Dar nu cred ca e cazul sa intram in detaliile astea, pt ca daca vrei viteze de genul te orientezi spre cu totul si cu totul alta motocicleta... Si la fel cum am mai spus, pt S exista optiunea de kit superbike, care presupune un al jug superior pe care se prinde un ghidon normal! Cu care la fel, te vei obisnui si in trafic... Si eu aveam ghidonul schimbat si pot spune ca eram mult mai multumit de el decat de ala stoc, desi era mult mai lat! Ideea e sa te simti tu bine pe mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Inseamna ca s-au miscat calumea, probabil stanga dreapta si chinghile alea is destul de dure intradevar si au ros vopseaua. Incearca sa le legi mai bine pe viitor sau daca nu lipesi vreo folie, pune ceva, o panza sau altceva intre genti si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 legat de vant si eu sunt ok cu vantul 160 cruise, dar am un parbriz de la puig nu foarte inalt dar nici masca de far. 210-220 am facut autostrada constant fara stres cu acelasi parbriz, undeva peste 170 trebuie sa bagi capu la cutie. ma bate gandul sa imi iau niste inaltatoare de ghidon si sa ii pun unul de enduro, am gasit si un kit pentru scarite si le mai lasi un pic si uite asa scoti o mobra de touring cu o cutie sportiva. sunt foarte multe variante de modificare ideea e sa stii ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Si bani sa ai... in rest SV e brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 cei cu sv-uri de dupa 2003: senzorul pt viteza unde e? e ca si la prima varianta, pe roata din fata? sau e la cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 cei cu sv-uri de dupa 2003: senzorul pt viteza unde e? e ca si la prima varianta, pe roata din fata? sau e la cutia de viteze? la mine senzorul este pe cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) la 1st gen nu e melciu ala pe fata ? @valbida1 : poti sa-ti iei o husa care vine peste tot rezervorul (sau pe jumatate) ca poti pune orice . genti , tankbag bla bla. cel putin asa am vazut eu. in felul asta iti protejezi rezervorul cel mai bine. Cat despre tine Anjin....faci cum crezi. N-avem ce sfaturi sa-ti dam daca tu nu o sa simti bine pe S sau pe N. Daca iti place N, asta iti iei, iar cu timpul te obisnuiesti. nu-ti mai pune atatea probleme. Edit : Cauta Tank Bra (semi) si Tank Cover (intreg). eu asa am vazut Editat Decembrie 7, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Este incredibil... cum ma schimb de la o zi la alta.Citind ieri ce ati mai scris si voi aici si cateva "comparatii" intre SV650 si SV650S ale altora ce erau in aceeasi dilema ca mine ma hotarasem sa iau varianta naked, sa cumpar gemulet si cu asta basta. Citeam si aici pe forum ca "de la 120 km/h in sus nu prea poti cu naked fara geam" . Dar eu oricum ma gandeam ca mai mult de 100-110 nu o sa merg pentru muuulta vreme (eu sunt mai linistit de felul meu si am trecut de varsta "vrum-vrum"-urilor de show). Asa ca eram relaxat si multumit cu decizia luata. Pana cand... aseara am avut ocazia sa merg cu un CBF500 pana in Otopeni si inapoi. ( multumesc inca o data propietaritei, se stie ea care este ) Vreau sa va zic ca dupa 70-80 deja nu mai puteam sa stau drept, trebuia sa ma inclin spre rezervor si chiar si asa era destul de neplacut si imposibil de mentinut la drumuri foarte lungi. Mi-am pus instantaneu intrebarea cum naiba o sa reusesc sa fac drumuri mai lungi asa cum as vrea? Caci pe drumurile nationale macar cu un 90-100-110 ar fi bine sa pot merge relaxat si fara stres din partea vantului. Desi decizia mea este tot spre naked mai ramane intrebarea daca totusi gemuletul acela care se poate adauga chiar ajuta substantial. Altfel o sa ma vad nevoit sa inchei acest debate interior si sa iau varianta S ( ceea ce nu ar fi chiar asa rau caci oricum arata bine) si sa vad cat de anchilozat o sa fiu dupa drumurile mai lungi Imi pare rau ca va stresez cu atatea intrebari dar de mult nu mi s-a mai intamplat sa fiu asa nehotarat. De obicei sunt un tip metodic, care cauta mult, citeste mult si cand isi ia ceva ajunge sa stie mai multe despre acel lucru decat vanzatorul. Dar problema S vs N este greu de rezolvat se pare. Si ceea ce iau acum probabil ca o sa tin multa vreme si chiar ar fi bine sa "o nimeresc" altfel... cu asta raman. Daca iti iei N, te vei obisnui in timp cu vantul, nu te speria dupa prima tura. Eu am un mic parbriz care ma protejeaza suficient la vitezele cu care merg de obicei (100-110).. Daca vreau sa merg peste 150...bag capu la cutie si iar e ok. Sincer, mie imi place N pentru ca "simt" mult mai bine cand am depasit viteza legala si trebuie sa incetinesc , ceea ce nu pot spune despre o carenata (cu ZX9 a trebuit sa ma uit la ceas ca sa-mi dau seama ca am 160). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 la 1st gen nu e melciu ala pe fata ? @valbida1 : poti sa-ti iei o husa care vine peste tot rezervorul (sau pe jumatate) ca poti pune orice . genti , tankbag bla bla. cel putin asa am vazut eu. in felul asta iti protejezi rezervorul cel mai bine. Cat despre tine Anjin....faci cum crezi. N-avem ce sfaturi sa-ti dam daca tu nu o sa simti bine pe S sau pe N. Daca iti place N, asta iti iei, iar cu timpul te obisnuiesti. nu-ti mai pune atatea probleme. Edit : Cauta Tank Bra (semi) si Tank Cover (intreg). eu asa am vazut salut maestre. le stiu nu stiu de ce nu mi-am luat cu toate ca arata misto, dar cum mai las mobra afara poate de asta. vezi ca am un bug spoiler nou-este crud e luat din germania numai ca aia mi-au gresit comanda si la asta de 1000 nu se potriveste mai mult ca sigur e pentru 650. daca te intereseaza PM am platit in jur de 60-70 euro pentru el. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 eu am pus bug de 1000 pe 650,mai greu dar a mers,doar in 2 prinderi pe diagonala,dar nu are nici o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.