ridersowg Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 GNRALO0:uleiul se schimba la 6mii km sau 12 LUNI,nu stiu ce manual de service ai citit tu...sau cel putin asa e pt modelul 03+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 GNRALO0:uleiul se schimba la 6mii km sau 12 LUNI,nu stiu ce manual de service ai citit tu...sau cel putin asa e pt modelul 03+ da,la modelul ala da,dar yo am modelul 99-02 si chiar asa scrie,6luni sau 6000km,mai bine il schimbi de fapt cand ti se pare tie uzat dupa culoare,miros,etc.... Revenind: care are macar schimbatorul de viteze? si merg manetele/schimbatorul de la alte suzi-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 stie careva cat de buna este o baterie Exide?? aveti pe motoarele voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 de ce ai cumpara o baterie exide? pentru cativa lei in plus stii ca ai o baterie calumea, nu rahat. yuasa sau varta as zice eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 de ce ai cumpara o baterie exide? pentru cativa lei in plus stii ca ai o baterie calumea, nu rahat. yuasa sau varta as zice eu! pai nu am cumparat-o ci doar m-am interesat cat costa...mi s-a parut destul de ieftina si de asta am intrebat ce poate. oricum la o yuasa cred ca o sa ma orientez . diferenta de bani este evidenta yuasa este de 3 ori mai scumpa decat exide. ca sa intelegeti exide = 118 ron; yuasa = 345 ron. care mai stiti preturi ...postati !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 in ce crezi ca consta acea diferenta de pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 pai nu am cumparat-o ci doar m-am interesat cat costa...mi s-a parut destul de ieftina si de asta am intrebat ce poate. oricum la o yuasa cred ca o sa ma orientez . diferenta de bani este evidenta yuasa este de 3 ori mai scumpa decat exide. ca sa intelegeti exide = 118 ron; yuasa = 345 ron. care mai stiti preturi ...postati !! Vezi ca cei de la Yuasa mai au o divizie administrata de ei care se numeste TopLite.. Si bateriile sunt chiar bune! Pt SV650 e in jur de 250 de lei una pe gel si din cate stiu gasesti la cei din Cotroceni (MotoBoom sau MyMoto, chiar nu mai retin cum ii cheama). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Vezi ca cei de la Yuasa mai au o divizie administrata de ei care se numeste TopLite.. Si bateriile sunt chiar bune! Pt SV650 e in jur de 250 de lei una pe gel si din cate stiu gasesti la cei din Cotroceni (MotoBoom sau MyMoto, chiar nu mai retin cum ii cheama). cu cei din cotroceni am vorbit si mi-au zis de yuasa , dar de toplite nu mi-au zis nimic.oricum...luna viitoare am sa ma duc direct la magazin si o sa ne conversam fata in fata si o sa vad atunci ce au. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Yo am Exide, am luat-o anu trecut si pana acum nu am de ce sa ma plang de ea, bateria e inca pe motor care e in garaj(neincalzit). Dupa ce am zburat la inceputu lu noiembrie si pana am reparat cat de cat motoru in la inceputu lu decembrie tot pe motor a stat, la ultima plimbare facuta in decembrie a pornit la prima cheie. O sa fac un test in weekend sa vad daca porneste, dar si daca nu pleca nu m-ar mira prea tare; au fost si minus 20oC aici la Bv. Initial si yo am vrut sa iau Yuassa - din asta am avut inainte, dar parca totusi nu se justifica diferenta de pret(la unii "dileri"), in fond si la urma urmei e o baterie, care pana la urma tot se duce. Exideu care il am acum, daca ma tine 2-3 ani as fi multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 (editat) hahaha... eu inca am bateria din fabrica . 10 ani si inca mai tine... ghici: e yuasa! diferenta de pret se justifica! Editat Ianuarie 8, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Felicitarile mele, si yo am avut inainte Yuassa, dar cand ti se duce instalatia electrica, poti sa ai mama bateriilor ca tot iti pica. N-am spus ca Yuasa nu sunt bune, doar ca sunt scumpe. Daca ai unde sa ti motoru protejat de variatii de temperatura foarte mari sau daca dai bateria jos in sezonul rece, prelungesti cu mult viata unei baterii, indiferent de marca. Ride on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 hahaha... eu inca am bateria din fabrica . 10 ani si inca mai tine... ghici: e yuasa! diferenta de pret se justifica! hahaha... sv-uri mai vechi de 10 ani nu exista, deci toti ar trebui sa aiba bateria din fabrica! oare ce s-a intamplat cu restul de yuasa???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 ........nu intotdeauna ce e mai scump merita...........de parca noi am avea viata de 5 stele zilnic ......important e sa-si gaseasca compromisul pret-calitate care si-l permite.......) @dihania are modelul nou de sv, cel cu injectie, deci are nevoie de curent mai "tare" la pornire, mai papa curent si pompa de benzina........are nevoi si injectia ( la alea "vechi" e vacuumatica ) ,o mai stoarce si frigul....asa ca nu o sa fie norocoasa ca @aoleks..........10 ani ! ( stiam ca in'98 a fost prezentat si doar in '99 s-a inceput vanzarea pe piata ).........la baterii cred ca varsta se poate traduce in "ierni". .............un amic cu un CBR a pus bateria de pe scuter ( lipsurile ! )......si are doua veri....iarna e la caldura.......doar ca la SV trebuie amperaj......se dau mai greu peste cap 2 pistoane mari decat 4 mici.........mai apar si uzurile. ........povesti de iarna !......cand vine caldura se aud motoarele, nu tastele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 se pot refolosi garniturile din etrieri dupa demontarea lor completa? sa stiu daca ma apuc sau nu de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 e recomandat sa le schimbi... nu costa mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 e recomandat sa le schimbi... nu costa mult! tocmai de asta ma temeam. o sa ma mai informez, eu credeam ca sunt scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Chiar,unde se gasesc garniturile astea? ca si pe mine ma bate gandul sa desfac pistonasele sa le curat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) eu am DNA filtru de aer. este un filtru la fel de bun ca si k&n , m-a costat 250 lei. pot sa spun ca se cunoaste diferenta dintre un filtru sport si unul stock. eu sunt de parere ca merita investitia. acum sa vedem daca mai zic asta si cand va trebuii sa-l si curat eu am pus filtru K&N, simultan cu schimbarea bujiilor cu unele cu iridiu(m?) si cu sincronizarea carburatoarelor (tnx Survolaj, mester priceput si serios). rezultatul (interpretat subiectiv de catre mine) a fost ca au fost imbunatatiri, dar nu deosebite - un "tors" mai regulat si oleaca de putere in plus, aproape insesizabila sau poate doar autosugestie. per total nu mi s-a parut spectaculos, dar mi-a parut ca am facut bine ce am facut si cred ca si motorul s-a bucurat acum, la iesirea din iarna, urmeaza spalarea filtrului K&N - de fapt, cred ca trebuie spalat cam la acelasi nr de km la care se schimba unul normal, nu? tnx. Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva).Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. pls, detalii despre xenon... cam cat, cam unde / la cine ? cam care e diferenta, la SV650 (eu am 650S)? se vede mult mai bine pe noapte? faza lunga/scurta? tnx. Editat Ianuarie 10, 2009 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 daca totul e ok, cumpar astea in cateva saptamani pt proiectul meu. am vrut sa cumpar tevi de la mivv, ca arata super, dar le-am gasit pe astea la un super pret si arata foarte bine. sunt nou noute ! va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 eu am pus filtru K&N, simultan cu schimbarea bujiilor cu unele cu iridiu(m?) si cu sincronizarea carburatoarelor (tnx Survolaj, mester priceput si serios). rezultatul (interpretat subiectiv de catre mine) a fost ca au fost imbunatatiri, dar nu deosebite - un "tors" mai regulat si oleaca de putere in plus, aproape insesizabila sau poate doar autosugestie. per total nu mi s-a parut spectaculos, dar mi-a parut ca am facut bine ce am facut si cred ca si motorul s-a bucurat acum, la iesirea din iarna, urmeaza spalarea filtrului K&N - de fapt, cred ca trebuie spalat cam la acelasi nr de km la care se schimba unul normal, nu? tnx. pai mare lucru nu simti... filtrul k&n nu e filtru de performanta (ca si BMC Race). inschimb eu am observat o scadere de consum, cand am schimbat bujiile pe iridium (poate cele veci erau duse rau de tot, dar dupa ce l-em schimbat o scazut consumul cu aprox 1 l/100 km). vezi pe http://www.jhsracing.co.uk/archive/start.htm cam ce se modifica la SV pt performante. daca totul e ok, cumpar astea in cateva saptamani pt proiectul meu. am vrut sa cumpar tevi de la mivv, ca arata super, dar le-am gasit pe astea la un super pret si arata foarte bine. sunt nou noute !va tin la curent arata foarte fain DAR am citit pe forumul sv650.org ei recomanda pt sv-uri mai degraba M4, leovince, arrow. cica ofera mai mult pt bani respectivi. sau acele akrapoviciuri nu is de SV? vrei sa schimbi tot sistemul? sau doar sa pui 2 tobe? bafta PS: cum merge schimbarea furcii? daca te intere, am gasit un articol cum sa muti senzorul de viteza la roata spate daca schimbi furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) de vreo 5 zile am tinut motorul afara,(a fost o problema la boxa unde-l tineam in mod normal)si a pornit el la a 2a incercare totul ok,si cand ma uit la ulei vad ca nu arata nimic zic sa-l las sa se incalzeasca un pic..tot nimic..apoi dupa ce dau cateva ture cu el, nivelul uleiului e ok,e la max.. acum va intreb ,asa se intampla la temp scazute cu nivelul uleiului?! Editat Ianuarie 11, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) . Editat Ianuarie 11, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 de vreo 5 zile am tinut motorul afara,(a fost o problema la boxa unde-l tineam in mod normal)si a pornit el la a 2a incercare totul ok,si cand ma uit la ulei vad ca nu arata nimic zic sa-l las sa se incalzeasca un pic..tot nimic..apoi dupa ce dau cateva ture cu el, nivelul uleiului e ok,e la max.. acum va intreb ,asa se intampla la temp scazute cu nivelul uleiului?! nu stiu sa spun sigur, dar are logica: uleiul fiind foarte rece, o mare parte din el a ramas pe pinioane si carcasa motorului fara sa curga imediat in baie. cand spui ca il lasi sa se incalzeasca, ce inseamna? pui mana pe baia de ulei si e cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 incalzit adica ajunge temp pe la 60-70 grade..uleiul apare si e ok dupa vre0cateva minute de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 incalzit adica ajunge temp pe la 60-70 grade..uleiul apare si e ok dupa vre0cateva minute de mers 60-70 de grade... apa. apa nu are nici o legatura cu uleiul, v-am recomadat un gadget care se vindea pe louis o sonda de temperatura pt ulei care se pune in locul busonului de ulei. daca vrei sa vezi care e temperatura uleiului cat de cat pune mana pe capacele motor si ai sa vezi ca sunt aproape reci in situatia in care furtunele de apa incep sa friga. sunt 2 variante: fie astepti cateva minute sau pleci cu ea usor si ai grija sa nu ii dai forja cativa kilometri buni. destui recomanda plecarea de pe loc imediat ce ai pornit, eu unul nu vad o problema in a fuma o tigare pe langa mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.