Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am DNA filtru de aer. este un filtru la fel de bun ca si k&n , m-a costat 250 lei. pot sa spun ca se cunoaste diferenta dintre un filtru sport si unul stock. eu sunt de parere ca merita investitia. acum sa vedem daca mai zic asta si cand va trebuii sa-l si curat :banana:

eu am pus filtru K&N, simultan cu schimbarea bujiilor cu unele cu iridiu(m?) si cu sincronizarea carburatoarelor (tnx Survolaj, mester priceput si serios).

 

rezultatul (interpretat subiectiv de catre mine) a fost ca au fost imbunatatiri, dar nu deosebite - un "tors" mai regulat si oleaca de putere in plus, aproape insesizabila sau poate doar autosugestie.

per total nu mi s-a parut spectaculos, dar mi-a parut ca am facut bine ce am facut si cred ca si motorul s-a bucurat :D

 

acum, la iesirea din iarna, urmeaza spalarea filtrului K&N - de fapt, cred ca trebuie spalat cam la acelasi nr de km la care se schimba unul normal, nu?

tnx.

 

Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva).

Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. :)

 

pls, detalii despre xenon... cam cat, cam unde / la cine ?

cam care e diferenta, la SV650 (eu am 650S)? se vede mult mai bine pe noapte? faza lunga/scurta?

tnx.

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca totul e ok, cumpar astea in cateva saptamani pt proiectul meu. am vrut sa cumpar tevi de la mivv, ca arata super, dar le-am gasit pe astea la un super pret si arata foarte bine. sunt nou noute :)!

 

va tin la curent

 

post-34872-1231631909_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus filtru K&N, simultan cu schimbarea bujiilor cu unele cu iridiu(m?) si cu sincronizarea carburatoarelor (tnx Survolaj, mester priceput si serios).

 

rezultatul (interpretat subiectiv de catre mine) a fost ca au fost imbunatatiri, dar nu deosebite - un "tors" mai regulat si oleaca de putere in plus, aproape insesizabila sau poate doar autosugestie.

per total nu mi s-a parut spectaculos, dar mi-a parut ca am facut bine ce am facut si cred ca si motorul s-a bucurat :blbl:

 

acum, la iesirea din iarna, urmeaza spalarea filtrului K&N - de fapt, cred ca trebuie spalat cam la acelasi nr de km la care se schimba unul normal, nu?

tnx.

 

pai mare lucru nu simti... filtrul k&n nu e filtru de performanta (ca si BMC Race). inschimb eu am observat o scadere de consum, cand am schimbat bujiile pe iridium (poate cele veci erau duse rau de tot, dar dupa ce l-em schimbat o scazut consumul cu aprox 1 l/100 km).

vezi pe http://www.jhsracing.co.uk/archive/start.htm cam ce se modifica la SV pt performante.

 

daca totul e ok, cumpar astea in cateva saptamani pt proiectul meu. am vrut sa cumpar tevi de la mivv, ca arata super, dar le-am gasit pe astea la un super pret si arata foarte bine. sunt nou noute :D!

va tin la curent

post-34872-1231631909_thumb.jpg

 

arata foarte fain :banana:

DAR :D am citit pe forumul sv650.org ei recomanda pt sv-uri mai degraba M4, leovince, arrow. cica ofera mai mult pt bani respectivi.

sau acele akrapoviciuri nu is de SV? vrei sa schimbi tot sistemul? sau doar sa pui 2 tobe?

 

bafta

 

PS: cum merge schimbarea furcii?

daca te intere, am gasit un articol cum sa muti senzorul de viteza la roata spate daca schimbi furca

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vreo 5 zile am tinut motorul afara,(a fost o problema la boxa unde-l tineam in mod normal)si a pornit el la a 2a incercare totul ok,si cand ma uit la ulei vad ca nu arata nimic zic sa-l las sa se incalzeasca un pic..tot nimic..apoi dupa ce dau cateva ture cu el, nivelul uleiului e ok,e la max..

 

acum va intreb ,asa se intampla la temp scazute cu nivelul uleiului?!

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vreo 5 zile am tinut motorul afara,(a fost o problema la boxa unde-l tineam in mod normal)si a pornit el la a 2a incercare totul ok,si cand ma uit la ulei vad ca nu arata nimic zic sa-l las sa se incalzeasca un pic..tot nimic..apoi dupa ce dau cateva ture cu el, nivelul uleiului e ok,e la max..

 

acum va intreb ,asa se intampla la temp scazute cu nivelul uleiului?!

nu stiu sa spun sigur, dar are logica: uleiul fiind foarte rece, o mare parte din el a ramas pe pinioane si carcasa motorului fara sa curga imediat in baie. cand spui ca il lasi sa se incalzeasca, ce inseamna? pui mana pe baia de ulei si e cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incalzit adica ajunge temp pe la 60-70 grade..uleiul apare si e ok dupa vre0cateva minute de mers

 

60-70 de grade... apa.

 

apa nu are nici o legatura cu uleiul, v-am recomadat un gadget care se vindea pe louis o sonda de temperatura pt ulei care se pune in locul busonului de ulei.

 

daca vrei sa vezi care e temperatura uleiului cat de cat pune mana pe capacele motor si ai sa vezi ca sunt aproape reci in situatia in care furtunele de apa incep sa friga.

 

sunt 2 variante:

fie astepti cateva minute sau pleci cu ea usor si ai grija sa nu ii dai forja cativa kilometri buni.

 

destui recomanda plecarea de pe loc imediat ce ai pornit, eu unul nu vad o problema in a fuma o tigare pe langa mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e problema, e inutil. pur si simplu nu incalzesti. incalzire nu inseamna doar pistonii care freaca cilindrii. ca in pistoni nu intra ulei nici sa vrei! incalzirea se produce in baia de ulei, care culmea, e nemiscata cand motorul sta pe loc. de-aia nu se recomanda asta... ca dupa aia tot la rece pornesti cand defapt crezi ca e cald!

 

PS: se si explica de ce apa se incalzeste prima. apa preia caldura din cilindrii. si in cilindrii e o temperatura de peste 800 grade. e normal. insa din nou, doar pentru ca cilindrii se misca, nu inseamna ca uleiul se incalzeste!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca deviez un pic discutia, dar pana la urma a montat cineva xenon pe vreun SV650S modelul '99-'02?

Sunt curios daca se merita, mai ales la faza scurta (eu cel putin nu vad mai nimic cu a mea momentan).

Editat de radu.o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incalzirea se produce in baia de ulei, care culmea, e nemiscata cand motorul sta pe loc. de-aia nu se recomanda asta... ca dupa aia tot la rece pornesti cand defapt crezi ca e cald!

 

Nu te contrazic...asa o fi cum zici tu.

Dar ma intreb, cand motorul este pornit si este scoasa din viteza mobra, nu cumva se invart rotile dintate din cutia de viteze??? doar ca de invart in gol fara sa fie in sarcina. Cutia sta nemiscata atunci cand apesi ambreajul, adica o decuplezi de motor.

Si oare uleiul care trece prin camasa cilindrilor nu se incalzeste si el???si tot acest ulei trece si prin cutia de viteze???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca deviez un pic discutia, dar pana la urma a montat cineva xenon pe vreun SV650S modelul '99-'02?

Sunt curios daca se merita, mai ales la faza scurta (eu cel putin nu vad mai nimic cu a mea momentan).

 

Un amic conservar, mi-a atras atentia asupra noilor becuri Phillips:

http://www.lighting.philips.com/in_en/cons...ing&lang=en

 

El spune ca inainte isi punea becuri de-o suta[W] pe mashina. Dar acum foloseste Phillips de 55W si obtine aproape acelashi rezultat!

Eu zic ca merita incercat inainte de Xenon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radum: se invat niste roti dintate din cutia de viteze, aia e clar. dar nu toate. altfel ai merge si in neutral! se invarte una singura in gol, restul nu fac nimic! cat despre uleiul care trece prin camasa cilindrilor, vorbim de o cantiate destul de mica (care sa lubrifieze partea de sus a cilindrului, unde sunt valvele de exemplu *deasupra lor, inainte sa zica cateva ca valvele sunt date cu ulei*) care apoi revine in baia de ulei unde da caldura uleiului rece. asa ca pana se incalzeste uleiul dureaza. si lumea are impresia ca e cald, ca doar a stat motorul la relanti si ii dau blana imediat. si atunci apar problemele. de-aia se zice: pornesti si pleci incet. in 10-15 kilometrii e incalzit si apoi treptat ii dai blana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu am cumparat-o ci doar m-am interesat cat costa...mi s-a parut destul de ieftina si de asta am intrebat ce poate. oricum la o yuasa cred ca o sa ma orientez . diferenta de bani este evidenta yuasa este de 3 ori mai scumpa decat exide. ca sa intelegeti exide = 118 ron; yuasa = 345 ron.

 

care mai stiti preturi ...postati !! :)

cu ochiii dupa altele , uite ce am gasit................se poate si mai ieftin, nu e ce iti trebuie dar poti sa-l intrebi de unde

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...u+c+-40880.html

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ochiii dupa altele , uite ce am gasit................se poate si mai ieftin, nu e ce iti trebuie dar poti sa-l intrebi de unde

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...u+c+-40880.html

 

 

ei ar fi fost prea frumos sa fie adevarat...am gasit si eu asta dar nu e ceea ce-mi trebuie :)( ....

 

multumesc oricum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul se incalzeste si la relanti, dar mai repede sa incalzeste in mers. pentru cele mai bune rezultate eu folosesc vreo 3 minute de relanti si apoi mers incet inca vreo 5 minute; 10-15 km nu cred ca sunt necesari dar asta iti poti da seama doar avand un termometru de ulei. ar fi bun macar sa pot imprumuta o perioada unul de-ala, ca sa invat exact timpii de incalzire ai motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa nu fie necesari cel putin 10km??? 10km e o nimica toata. la 50km/h (mers normal in oras) ai nevoie de 12 minute sa o incalzesti. nu-mi spune ca un motor e cald in mai putin de 10 minute ca nu cred!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca am gasit si forumul de SV .Ma primiti si pe mine :D .Am un SV650S de apropae un an:D va pun si niste poze,acum mai spre sfarsit am cazut cu ea dar nu e grav a fost la viteza mica,mam ales doar cu carena putin zgariata, scarita si oglinda rupta :banana:,nui nimic se repara defapt e reparata mai trebuie doar vopsita :) .

post-42111-1231808301_thumb.jpg

post-42111-1231808314_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dar lucrez in cluj:D iar pe tine te stiu de la intruniri:P

da? :)

 

mai este un SV, care seamana f mult cu al tau la faculta de mecanica pe muncii, insa nu ii cunosc proprietarul

de asemenea mai este unu care mai venea la polus si la sala sporturilor joi seara

 

:D

 

aaaa si mai am un coleg cu sv albastru naked

si mai este unu tot albastru in oras, model mai nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...