aoleks Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) nu e problema, e inutil. pur si simplu nu incalzesti. incalzire nu inseamna doar pistonii care freaca cilindrii. ca in pistoni nu intra ulei nici sa vrei! incalzirea se produce in baia de ulei, care culmea, e nemiscata cand motorul sta pe loc. de-aia nu se recomanda asta... ca dupa aia tot la rece pornesti cand defapt crezi ca e cald! PS: se si explica de ce apa se incalzeste prima. apa preia caldura din cilindrii. si in cilindrii e o temperatura de peste 800 grade. e normal. insa din nou, doar pentru ca cilindrii se misca, nu inseamna ca uleiul se incalzeste! Editat Ianuarie 11, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 pai eu de obicei la prima pornire o las cateva minute pornita si apoi oricum merg in ture mici,schimbari dese ale treptelor, o perioada buna de timp.... Deci sa inteleg ca nu e nici o problema cu uleiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) Scuze ca deviez un pic discutia, dar pana la urma a montat cineva xenon pe vreun SV650S modelul '99-'02? Sunt curios daca se merita, mai ales la faza scurta (eu cel putin nu vad mai nimic cu a mea momentan). Editat Ianuarie 12, 2009 de radu.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 incalzirea se produce in baia de ulei, care culmea, e nemiscata cand motorul sta pe loc. de-aia nu se recomanda asta... ca dupa aia tot la rece pornesti cand defapt crezi ca e cald! Nu te contrazic...asa o fi cum zici tu. Dar ma intreb, cand motorul este pornit si este scoasa din viteza mobra, nu cumva se invart rotile dintate din cutia de viteze??? doar ca de invart in gol fara sa fie in sarcina. Cutia sta nemiscata atunci cand apesi ambreajul, adica o decuplezi de motor. Si oare uleiul care trece prin camasa cilindrilor nu se incalzeste si el???si tot acest ulei trece si prin cutia de viteze??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Scuze ca deviez un pic discutia, dar pana la urma a montat cineva xenon pe vreun SV650S modelul '99-'02?Sunt curios daca se merita, mai ales la faza scurta (eu cel putin nu vad mai nimic cu a mea momentan). Un amic conservar, mi-a atras atentia asupra noilor becuri Phillips: http://www.lighting.philips.com/in_en/cons...ing&lang=en El spune ca inainte isi punea becuri de-o suta[W] pe mashina. Dar acum foloseste Phillips de 55W si obtine aproape acelashi rezultat! Eu zic ca merita incercat inainte de Xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 radum: se invat niste roti dintate din cutia de viteze, aia e clar. dar nu toate. altfel ai merge si in neutral! se invarte una singura in gol, restul nu fac nimic! cat despre uleiul care trece prin camasa cilindrilor, vorbim de o cantiate destul de mica (care sa lubrifieze partea de sus a cilindrului, unde sunt valvele de exemplu *deasupra lor, inainte sa zica cateva ca valvele sunt date cu ulei*) care apoi revine in baia de ulei unde da caldura uleiului rece. asa ca pana se incalzeste uleiul dureaza. si lumea are impresia ca e cald, ca doar a stat motorul la relanti si ii dau blana imediat. si atunci apar problemele. de-aia se zice: pornesti si pleci incet. in 10-15 kilometrii e incalzit si apoi treptat ii dai blana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) pai nu am cumparat-o ci doar m-am interesat cat costa...mi s-a parut destul de ieftina si de asta am intrebat ce poate. oricum la o yuasa cred ca o sa ma orientez . diferenta de bani este evidenta yuasa este de 3 ori mai scumpa decat exide. ca sa intelegeti exide = 118 ron; yuasa = 345 ron. care mai stiti preturi ...postati !! cu ochiii dupa altele , uite ce am gasit................se poate si mai ieftin, nu e ce iti trebuie dar poti sa-l intrebi de unde http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...u+c+-40880.html Editat Ianuarie 12, 2009 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 cu ochiii dupa altele , uite ce am gasit................se poate si mai ieftin, nu e ce iti trebuie dar poti sa-l intrebi de unde http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...u+c+-40880.html ei ar fi fost prea frumos sa fie adevarat...am gasit si eu asta dar nu e ceea ce-mi trebuie ( .... multumesc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 motorul se incalzeste si la relanti, dar mai repede sa incalzeste in mers. pentru cele mai bune rezultate eu folosesc vreo 3 minute de relanti si apoi mers incet inca vreo 5 minute; 10-15 km nu cred ca sunt necesari dar asta iti poti da seama doar avand un termometru de ulei. ar fi bun macar sa pot imprumuta o perioada unul de-ala, ca sa invat exact timpii de incalzire ai motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 cum sa nu fie necesari cel putin 10km??? 10km e o nimica toata. la 50km/h (mers normal in oras) ai nevoie de 12 minute sa o incalzesti. nu-mi spune ca un motor e cald in mai putin de 10 minute ca nu cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Uite ca am gasit si forumul de SV .Ma primiti si pe mine .Am un SV650S de apropae un an:D va pun si niste poze,acum mai spre sfarsit am cazut cu ea dar nu e grav a fost la viteza mica,mam ales doar cu carena putin zgariata, scarita si oglinda rupta ,nui nimic se repara defapt e reparata mai trebuie doar vopsita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 bine ai venit ! esti cumva la faculta pe muncii? in cj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 nu dar lucrez in cluj:D iar pe tine te stiu de la intruniri:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 bine ai venit p-aci...sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 nu dar lucrez in cluj:D iar pe tine te stiu de la intruniri:P da? mai este un SV, care seamana f mult cu al tau la faculta de mecanica pe muncii, insa nu ii cunosc proprietarul de asemenea mai este unu care mai venea la polus si la sala sporturilor joi seara aaaa si mai am un coleg cu sv albastru naked si mai este unu tot albastru in oras, model mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 eu sunt din gherla(din cate stiu singurul cu SV din oras),pe la adunarile de seara din cluj vin foarte rar caci nu am cu cine sa ma duc din gherla si noh singur e cam nasol. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Scuze ca deviez un pic discutia, dar pana la urma a montat cineva xenon pe vreun SV650S modelul '99-'02?Sunt curios daca se merita, mai ales la faza scurta (eu cel putin nu vad mai nimic cu a mea momentan). Cred ca am mai scris despre xenon tot pe topicul asta. Mi-am pus xenon pe ambele faze, si pe lunga, si pe scurta. Pentru faza scurta nu regret nici o clipa. Nu vedeam nimic cu faza scurta. Intr-o vreme in dadeam faza lunga sa bata jos si mergeam cu faza lunga (am mers ~6h noaptea) kit ca imi luam claxoane si flashuri, dar altfel nu rezistam. Cu faza scurta pe xenon se vede muuult mai bine, atat de bine incat eram sa iau bataie de la un conservar din fata mea ca de ce i-am dat cu farurile in ochi =)). Pe faza scurta se merita. Si pe lunga se merita oarecum. Singurul dezavantaj e ca daca nu mergi mult cu faza lunga stinsa, se aprinde repede, dar daca o lasi mult stinsa, cand o aprinzi ii ia vreo 10 secunde sa se vada la capacitatea normala. Editat Ianuarie 13, 2009 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Cam mult 10 sec. Mi se parea ca sunt cam 3, 4 sec maxim. Oricum, partea nasoala cu xenonul pe faza lunga e ca nu prea ai flash, in sensul ca daca ai farurile reci abia clipesc si nu te observa nimeni. Dupa ce le incalzesti, sunt blitzuri, fulgere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 pt xenon mai trebuie sa pui si ceva transformatoare sau stiu eu....!? sau pur si simplu pui xenonul PS:cine are de vanzare o pereche de oglinzi:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 un kit xenon vine in ambalaj cu niste "balasturi" (nu stiu cum le zice in romana) care livreaza vreo 25000 volti intr-un bec umplut cu xenon (gaz). balasturile alea sunt cam cat un pachet de tigari bucata, ceva mai mici. cat despre faza lunga, sunt si becuri cu un mecanism in interior care misca "becul". deci nu mai ai incalzire, ca becul arde deja. doar ii misti pozitia iar asta rezulta in mai multa lumina (faza lunga). sunt 2 mecanisme din cate stiu eu: unul cu magnet (rapid) si unul electric (nu chiar instant deci nu ideal pt flash). am eu oglinzi, dar te costa transportul mai mult decat oglinzile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Treaba asta e valabila doar pentru becurile de tip "dublu filament" - H4 parca. Daca ai bec separat pe faza lunga, nu ai posibilitatea asta. Balastul ala la mine e ceva mai mic decat un pachet de tigari si de 2 ori si ceva mai ingust. L-am luat de la l.u.v. si l-am montat ulterior... de la caz la caz sunt necesare ceva modificari la garniturile de etansare, sistemul de prindere al becului in far si mai trebuie prinse undeva balastul si cablaraia. Nimic complicat si nici nu se umbla la partea electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 In 3-4 secunde incepe sa se aprinda cat de cat. Dar ca sa ajunga la capacitatea maxima dureaza cel putin 10s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Salut. Am si eu o intrebare care poate e f simpla dar fiind total inceaptor si neavand ocazia sa stau prea mult pe langa motociclete si sa imi bag nasul, nu imi dau seama cum stau treburile. So, suportii pe care se prind cutiile (laterale si topcase ) sunt unviersali? Adica daca vreau sa imi comand asa ceva de unde stiu ce suporti se potrivesc pentru SV650? Aceeasi intrebare o am si pentru crashpaduri... Si desigur, cea mai mare intrebare legat de compatibilitate este la parbriz. Stiu sigur ca nu e "universal" insa eu m-am pierdut cu desavarsire in site-urile germane de profil ( nestiind germana ) Le-as comanda de la cineva care le aduce din-afara dar mi-e sa nu iau ce nu e bun pentru mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Salut. Am si eu o intrebare care poate e f simpla dar fiind total inceaptor si neavand ocazia sa stau prea mult pe langa motociclete si sa imi bag nasul, nu imi dau seama cum stau treburile. So, suportii pe care se prind cutiile (laterale si topcase ) sunt unviersali? Adica daca vreau sa imi comand asa ceva de unde stiu ce suporti se potrivesc pentru SV650? Aceeasi intrebare o am si pentru crashpaduri... Si desigur, cea mai mare intrebare legat de compatibilitate este la parbriz. Stiu sigur ca nu e "universal" insa eu m-am pierdut cu desavarsire in site-urile germane de profil ( nestiind germana ) Le-as comanda de la cineva care le aduce din-afara dar mi-e sa nu iau ce nu e bun pentru mobra. cand vrei sa iti cumperi ceva pentru motoreta , consider ca este intelept, sa iei ceva care este facut special pentru motorul tau. de asta trebuie sa verifici mereu daca se potrivesc . de exemplu: http://www.louis.de/_40cf8c030123f0560acd9...tnr_gr=10007299 (da clik pe link si da pagina mai jos ..o sa vezi ca parbrizul ala se potriveste la foarte multe modele printre care si sv 650) bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 So, suportii pe care se prind cutiile (laterale si topcase ) sunt unviersali? Nu, suportii ii alegi in functie de motor si de genti. Atentie deci, daca incepi cu suportii, trebuie sa vezi ce genti se potrivesc ca sistem de prindere. La topcase de obicei se foloseste si un adaptor intre acesta si suport. Ca sursa de inspiratie iti recomand sa te uiti pe multe poze cu modelul tau de moto si o sa vezi diverse astfel de accesorii montate de alti proprietari. Dupa care te apuci si cauti, pe magazine gen Louis, ebay-uri etc. Si desigur, nici parbrizul nici crashpad-urile nu sunt universale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.