pogor Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 filtru delo de 25 eu care tine lejer 10mii km cu o curatare la 5mii km.... cum se curata filtrul de hartie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 cum se curata filtrul de hartie? Cred ca mai mult decat sa-l sufli cu aer comprimat n-ai ce-i face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 cu jet de aer...prima data la vreo 5mii km si apoi la 10 mii km alt filtru....in carte scrie ca poate tine si 18mii km cu 2 curatari la 6 si 12mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 de jantele astea vorbesc eu. am incercat si eu kituri pt polish si nu iese . jantele sunt anodizate si dai degeaba cu polish. Am tot citit pe forumuri .com, si baietii de pe acolo zic ca se scoate cu ceva acid stratul de anod din cauza ca este foarte dur, dupa care o iei cu glass-papir si termini cu polish ca sa ai un final de ''oglinda'' ce aduce a crom. in fine, ca sa faci asta e f mult de munca si eu sunt mai puturos din fire.....deci alte idei mai aveti? ceva de genul: plug & play Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 aveti idee daca exista doferente intre evacuarile aftermarket pt intre modelele 99-02 si 2003+,(la prinderi mai ales).Am gasit pe ebay.co.uk o toba delkevic,si producatorul spune ca se potriveste pt modelele 99-2007,in timp ce toti ceilalti producatori au tobe separat pt 99-02 si 03+... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 (editat) probabil are pentru ambele modele tu trebuie doar sa specifici ce an este a ta. de jantele astea vorbesc eu. am incercat si eu kituri pt polish si nu iese . jantele sunt anodizate si dai degeaba cu polish. Am tot citit pe forumuri .com, si baietii de pe acolo zic ca se scoate cu ceva acid stratul de anod din cauza ca este foarte dur, dupa care o iei cu glass-papir si termini cu polish ca sa ai un final de ''oglinda'' ce aduce a crom. in fine, ca sa faci asta e f mult de munca si eu sunt mai puturos din fire.....deci alte idei mai aveti? ceva de genul: plug & play intra la servicii sunt baieti care se ocupa cu asa ceva si o fac bine la un pret decent Editat Februarie 20, 2009 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 (editat) bun, s-a notat. multumesc de info. Editat Februarie 20, 2009 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 aveti idee daca exista doferente intre evacuarile aftermarket pt intre modelele 99-02 si 2003+,(la prinderi mai ales).Am gasit pe ebay.co.uk o toba delkevic,si producatorul spune ca se potriveste pt modelele 99-2007,in timp ce toti ceilalti producatori au tobe separat pt 99-02 si 03+... filmuletul inainte si dupa filtrul k&n: parca raspunde mai bine la acceleratie, dar la sunet nu am vazut nici o diferenta. Probabil ca il acopera zgomotul tobei . Am si iesit vreo 20 km cu ea, diferenta de prformanta nu am simtit, cei drept ca m-am dus si f incet pt ca era f frig ... ( picaturile de apa de pe motor au inghetat...) In legatura cu toba delkevic: si eu eram interesat de ele, dar am gasit leovince-ul la pret mai bun... intre modelele 99 - 2003, 2003-2009 difera doar tzeava de legatura a tobei (link pipe-ul). uite un filmulet cu un delkevic si ai grija la toba delkevic titanium, am citit pe forumuri ca nu e din titaniu doar asa arata Daca nu vrei neaparat toba noua, gasesti destule sh-uri pe ebay.it ebay.de ... la preturi f bune si in stare buna. In legatura cu filtrele: diferenta mare de putere nu cred ca o sa ai doar de la orice filtru, eventual modificand si carburatoarele. Daca iei k&n sau bmc "normal" nu e necesar schimbarea jigloarelor (gaura de admisie e doar 1 pic mai mare fata de filtrul stock) inschimb la bmc race acea gaura nu mai exista (snorkelul) aerul intra pe toata suprafata filtrului. Pentru aceasta cam e necesar schimbarea jigloarelor, pt ca altfel va functiona cu ameste sarac. Cauta pe ebayul din anglia, s-ar putea sa gasesti mai ieftin, eu am luat iarna cand lira era scazuta cu ~35 lire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 acum am pus o intrebare la producator sa vad ce spune de linkpipe-ul pt cele 2 generatii....mi-ar conveni si mie o toba sh in stare buna dar nu am gasit nimic pt modelul 03+,pe nici unul din siteurile:ebay.de,.it,.co.uk.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) nu trebuie sa iei ceva pentru sv obligatoriu. cred ca ai bolt-on, se poate face flansa si pui ce toba vrei tu. ale mele sunt de hayabusa si am flanse de nici macar nu iti dai seama. 2 flanse pe mine m-au costat 1.5 mil incearca sa iei ceva bun ca bani, sa fie bolt-on si o poti adapta usor. Editat Februarie 21, 2009 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 pai si daca iau o toba bolt-on tot trebuie sa fac o intermediara pt a pune flansa,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 scuze am vazut acum cum aveti voi sistemul. nu se merita ma gandeam ca e ca la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 OFF : si eu care credeam ca o sa se incalzeasca ... in Bucuresti ninge , si chiar s-a depus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 in judetul cluj e frig, dar nu ninge si e uscat asfaltul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 in judetul cluj e frig, dar nu ninge si e uscat asfaltul in mures ninge in fiecare noapte si e frig rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 yo tocmai m-am intors de la o partida de snow , mai am de asteptat pana sa incalec in sa. Pana atunci suzeta se odihneste in garaj si yo ma apuc de strans niste europterix pentru modificarile pe care vreau sa i le fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 ..........pentru colegii forumisti din Bucuresti. Am nevoie de o piesa, am gasit-o in Bucuresti , dar magazinul respectiv, Power Motors, nu trimite in tara prin posta romana, doar prin curier rapid.........iar curieratul depaseste valoarea piesei. Si acum rugamintea mea : daca este cineva dispus sa ma ajute , adica trimit banii, cumpara piesa, si o trimite prin posta romana...............multumesc...........bere nu pot promite..........sunt la 400km , iar de multumesc e plin podul..........dar poate e cineva amabil sa-mi faca serviciul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) ..........pentru colegii forumisti din Bucuresti. Am nevoie de o piesa, am gasit-o in Bucuresti , dar magazinul respectiv, Power Motors, nu trimite in tara prin posta romana, doar prin curier rapid.........iar curieratul depaseste valoarea piesei. Si acum rugamintea mea : daca este cineva dispus sa ma ajute , adica trimit banii, cumpara piesa, si o trimite prin posta romana...............multumesc...........bere nu pot promite..........sunt la 400km , iar de multumesc e plin podul..........dar poate e cineva amabil sa-mi faca serviciul asta. incerc eu sa te ajut zii ce te interedeaza am mai fost acolo si mi sau parut super ok baietii Editat Februarie 25, 2009 de avic71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 O sa inceapa in curand sa fie vremea mai buna, o sa-mi scot si eu caprita de la atelier, (sper) sa nu mai am nici probleme cu piciorul, si vroiam sa propun o intalnire de sv-uri (sau o mica excursie pentru cei care sunt din Timisoara sau de pe-aproape). Ar fi bine sa facem planuri de pe acuma si sa speram ca nu ni le f**e vremea :-). Si as mai vrea sa organizez o tura pana la Viena in ultima saptamana din aprilie (atunci am concediu). Deeci...ce ziceti? Se baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) La intrunirea de SV-uri ma bag ar fi o idee geniala .dar sa fie undeva in centrul tarii sa fie disponibila pentru toti! Editat Februarie 28, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 are cineva idee cum desfac suruburile din capetele de jos ale jambelor?sunt cu inbus si se invart in gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 jambe? fa-mi poza, ca iti spun eu cum. am demontat un sv intreg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) jambe? fa-mi poza, ca iti spun eu cum. am demontat un sv intreg... cam despre ala e vorba. e surubul care trebuie desfacut inainte de a scoate simeringul de ulei afara. la cb cand am mai facut treaba asta a iesit din prima, acum se invarte cu tot cu piulita sau ce are el pe parte cealalta ps: nu le zice jambe? Editat Februarie 28, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) o sa facem o intalnire generala de Sv-uri, dar mai prin vara . sa ne mai dezghetam un pic. Am niste idei dragute, cum am vazut pe la cei de pe sv650.org. Ala nu e axu ? trebuie tinut din ambele parti ca sa-l poti desface... Editat Februarie 28, 2009 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 lant pt sv la reducere pe louis 10041668 chestia aia rosie nu e o sageta, e reprezentarea simbolica a surubului care se afla in interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.