pepsi Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 arata super combinatie albastru + auriu... pacat ca o vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Vand dragutul meu SV, este in stare buna, sunt primul proprietar in tara, are cam 28000 km, accesorii in valoare de peste 1000 Euro, cauciucuri bune. Bube-n cap: am tavalit-o pe partea stanga si are carena zgariata su crapata in rest e ok, a fost la viteza foarte mica. Va salut! Arata ca a mea plus carene Bafta la vanzare, dar ai uitat sa mentionezi pretul cu care o vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Va multumesc! Si mie imi place foarte mult, asta-i realitatea si desi suna urat asta-i criza. Eu m-am gandit la 2500 Euro, cred ca este rezonabil, ar ramane motorul fara accesorii in 1500 Euro, ma rog discutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 asta-i partea naspa, ca niciodata nu iti mai scoti banii din accesorii. mai bine o lasi cheala si o dai la 2000. si cred ca gasesti mai repede un cumparator. accesoriile le dai separat. bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 da accesoriile separat. si daca le dai si mai ieftin poate mai iau si eu cate ceva ))). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Treaba-i nasoala rau nu mai am nimic din piesele stock, imi pare rau da' nu am ce sa va dau. Care o ia s-a scos, nu trebe sa-i mai puna nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 oki ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) o dedicatie pentru sv-isti maine sper sa am o filmare si cu sunetul dat de filtrul K&N Editat Februarie 19, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 e cu sau fara db killer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 cu, am incercat si fara db killer, dar sa descarcat telefonul sa speriat cainele asa de tare suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 asteptam impresii dupa ce montezi si filtrul k&n,sa ne spui daca s-a schimbat cumva comportamentul motorului.ai de gand sa umbli si pe la carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 nu, e filtru k&n, nu e necesar poate candva o sa ii schimb jigloarele, dar e multa munca cu asa ceva si poate nici nu iasa ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 voi ce ziceti merita un filtru k&n sau bmc+kit curatare=aprox 90 eu sau mai bine un filtru delo de 25 eu care tine lejer 10mii km cu o curatare la 5mii km.... la filtrele reutilizabile situatia e cu dus si intors,trebuie curatate practic tot la 5-6 mii km ca un filtru normal,numai ca operatia dureaza ceva mai mult si e mai costisitoare.... exista diferente de performante intre filtrele reutilizabile(bmc,k&n) si cele normale(champion,delo)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 stie cineva cu se curata petele acelea de oxid ce apar pe aluminiu? in special de jante vorbesc, si nu cele de SV, care sunt vopsite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 stie cineva cu se curata petele acelea de oxid ce apar pe aluminiu? in special de jante vorbesc, si nu cele de SV, care sunt vopsite. ai incercat cu WD 400?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 ai incercat cu WD 400?? Nu cred ca ies doar cu WD. Eu mi-am cumparat un set cu perii pentru slefuit si pasta aferenta, inca nu le-am incercat pentru ca nu am o bormasina capabila de turatii mari, imediat ce fac o proba si mai ales daca am rezultate va dau de stire. P.S. Si eu am la SV jambele putin ciupite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 filtru delo de 25 eu care tine lejer 10mii km cu o curatare la 5mii km.... cum se curata filtrul de hartie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 cum se curata filtrul de hartie? Cred ca mai mult decat sa-l sufli cu aer comprimat n-ai ce-i face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 cu jet de aer...prima data la vreo 5mii km si apoi la 10 mii km alt filtru....in carte scrie ca poate tine si 18mii km cu 2 curatari la 6 si 12mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 de jantele astea vorbesc eu. am incercat si eu kituri pt polish si nu iese . jantele sunt anodizate si dai degeaba cu polish. Am tot citit pe forumuri .com, si baietii de pe acolo zic ca se scoate cu ceva acid stratul de anod din cauza ca este foarte dur, dupa care o iei cu glass-papir si termini cu polish ca sa ai un final de ''oglinda'' ce aduce a crom. in fine, ca sa faci asta e f mult de munca si eu sunt mai puturos din fire.....deci alte idei mai aveti? ceva de genul: plug & play Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 aveti idee daca exista doferente intre evacuarile aftermarket pt intre modelele 99-02 si 2003+,(la prinderi mai ales).Am gasit pe ebay.co.uk o toba delkevic,si producatorul spune ca se potriveste pt modelele 99-2007,in timp ce toti ceilalti producatori au tobe separat pt 99-02 si 03+... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 (editat) probabil are pentru ambele modele tu trebuie doar sa specifici ce an este a ta. de jantele astea vorbesc eu. am incercat si eu kituri pt polish si nu iese . jantele sunt anodizate si dai degeaba cu polish. Am tot citit pe forumuri .com, si baietii de pe acolo zic ca se scoate cu ceva acid stratul de anod din cauza ca este foarte dur, dupa care o iei cu glass-papir si termini cu polish ca sa ai un final de ''oglinda'' ce aduce a crom. in fine, ca sa faci asta e f mult de munca si eu sunt mai puturos din fire.....deci alte idei mai aveti? ceva de genul: plug & play intra la servicii sunt baieti care se ocupa cu asa ceva si o fac bine la un pret decent Editat Februarie 20, 2009 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 (editat) bun, s-a notat. multumesc de info. Editat Februarie 20, 2009 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 aveti idee daca exista doferente intre evacuarile aftermarket pt intre modelele 99-02 si 2003+,(la prinderi mai ales).Am gasit pe ebay.co.uk o toba delkevic,si producatorul spune ca se potriveste pt modelele 99-2007,in timp ce toti ceilalti producatori au tobe separat pt 99-02 si 03+... filmuletul inainte si dupa filtrul k&n: parca raspunde mai bine la acceleratie, dar la sunet nu am vazut nici o diferenta. Probabil ca il acopera zgomotul tobei . Am si iesit vreo 20 km cu ea, diferenta de prformanta nu am simtit, cei drept ca m-am dus si f incet pt ca era f frig ... ( picaturile de apa de pe motor au inghetat...) In legatura cu toba delkevic: si eu eram interesat de ele, dar am gasit leovince-ul la pret mai bun... intre modelele 99 - 2003, 2003-2009 difera doar tzeava de legatura a tobei (link pipe-ul). uite un filmulet cu un delkevic si ai grija la toba delkevic titanium, am citit pe forumuri ca nu e din titaniu doar asa arata Daca nu vrei neaparat toba noua, gasesti destule sh-uri pe ebay.it ebay.de ... la preturi f bune si in stare buna. In legatura cu filtrele: diferenta mare de putere nu cred ca o sa ai doar de la orice filtru, eventual modificand si carburatoarele. Daca iei k&n sau bmc "normal" nu e necesar schimbarea jigloarelor (gaura de admisie e doar 1 pic mai mare fata de filtrul stock) inschimb la bmc race acea gaura nu mai exista (snorkelul) aerul intra pe toata suprafata filtrului. Pentru aceasta cam e necesar schimbarea jigloarelor, pt ca altfel va functiona cu ameste sarac. Cauta pe ebayul din anglia, s-ar putea sa gasesti mai ieftin, eu am luat iarna cand lira era scazuta cu ~35 lire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 acum am pus o intrebare la producator sa vad ce spune de linkpipe-ul pt cele 2 generatii....mi-ar conveni si mie o toba sh in stare buna dar nu am gasit nimic pt modelul 03+,pe nici unul din siteurile:ebay.de,.it,.co.uk.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.