gaxel Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Nu-ti trebuie macara, motorul de cb nu e asa mare, eventual apelezi la un prieten care sa te ajute sa-l dai jos si sa-l urci in apartament.Nu e nevoie sa lucrezi pe balcon, daca-ti eliberezi maxim 1 metru patrat in dormitor sau alta camera e suficient. Cel mai simplu e sa lucrezi pe o masa. Bineinteles toate astea-s posibile daca nu ai probleme cu ceilalti locatari ai apartamentului si daca chiar vrei sa faci asta. daca nu esti virgin , ai dus si tu macar o data in brate o gagica (prea beata sa se urce ea in pat, pe masa, pe un scaun, intr-un ham agatat de tavan etc), deci ai putere sa duci si motorul in brate, crede-ma. daca esti virgin, faci antrenament si dupa ce ai carat motorul de cb o sa poti cara si o gagica win-win situation . despre lucrul in apartament, tre sa recunosc ca trebuie acceptul colocatarilor... eu nu l-as avea, de aceea locuiesc singur. oricum ar fi, trebuie loc ca sa lucrezi in casa. daca il gasesti, nu sta pe ganduri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Am facut asta acu 1,5 ani.. in garsoniera am alocat 1,5 mp unde era motorul cracanat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 15, 2010 Autor Share Postat Septembrie 15, 2010 Scary picture: motor-gore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old_scorpion Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Mai ai o varianta...il desfaci pe al tau si-l vinzi bucata cu bucata (roti,rezervor,furca,bord,sa,etc) mai strangi ceva bani pana la primavara,si-ti iei altul.. http://www.moto.it/moto-usate/honda/cb-500...tml?msg=2715545 Felicitari pentru calatorie, cu tot necazul,cred ca ai venit mai bogat sufleteste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Cred ca asta pica din prima.. a zis ca nu renunta la Melc si asa as face si eu sincer, nu as renunta. Man, cumperi un motor muci dar cu cutia buna, si apoi cu rabdare si tutun faci motorul vechi al melcului. 2 in 1. Unde te impotmolesti il chemi pe Skandal (daca nu vrea ii zici ca-i trimit eu bere ) (pscm, prost nu esti, de invatat vad ca inveti repede, trebuie sa reusesti, iar forta nu-ti trebuie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) as califica-o ca motor-porn! Editat Septembrie 15, 2010 de bambiloid1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Sper sa te ajute cu ceva : Link 1 Link 2 Link 3 macar iti faci o idee in legatura cu pretul. Pana vine vremea rea, lasa-ne sa ne bucuram si noi de motocicleta, tu ... te-ai extrabucurat anul asta, si ai facut calatoria vietii tale (cel putin de pana acum ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Eu as face altfel... Manuale de reparatie exista, engleza stii... l-as desface singur si l-as repara. Nu neaparat din cauze financiare, ci ca sa stiu ce-i acolo si ce se strica. Iarna e lunga, ai timp destul. Data viitoare pleci cu piesele alea in cobur si cu toate sculele care ti-au trebuit. Chiar daca nu se va mai strica, vei fi mult mai linistit ca stii ce sa-i faci in caz de "Doamne fereste". agree 100% nu te mai plange atata ca o baba d-aia in cimitir. nimeni nu s-a nascut invatat. n-ai loc? sunt garaje mii (auto) o iei la trap intr-o zi si intri pe la ei. le spui de problema si, daca ti-ar permite sa le folosesti sculele si 2m patrati pe perioada iernii. le zici ca daca reusesti sa faci motorul le dai 100 de euro la sfarsit cand pleci cu mobra de acolo si cate-o sticla de coca zero cand vii la munca, ca esti baiat sarac, iar ei, invata ce e intr-un motor, poate isi dezvolta activitatea. avantajul ar fi sa nu mai pleci de bezmetic "la noroc" in jungla fara cel putin un bricegut. in paralel cauta si motor de rezerva. sansa e insa, ca, acelsi rulment care ti-a facut problema (dupa presupuneri) sa faca probleme si la motorul de rezerva. apoi vii si zici, "ce s-a scumpit rumentii astia domne" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 sansa e insa, ca, acelsi rulment care ti-a facut problema (dupa presupuneri) sa faca probleme si la motorul de rezerva.apoi vii si zici, "ce s-a scumpit rumentii astia domne" Cb-urile sunt foarte fiabile. Nu as da multe sanse ca problema sa se repete... Inainte de toate trebuie identificata problema, altfel speculam. Apoi, daca vrei sa aflii daca-i o problema frecventa / defect de fabricatie poti intreba cati dintre proprietarii de CB-uri au patit asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Chiar daca fiabilitatea CB-ului e proverbiala, nu trebuiesc inchisi ochii in fata acestui calcai a lui Ahile, doar pt ca se va distruge un mit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axor Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) In sfarsit, s-a vazut cu evidenta - ca este o deosebire importanta (la fel ca si in cazul Turul Tarii... versus Un-tur-prin-tara), ce ar insemna Ocolul-Lumii... in comparatie cu O tura prin Europa ! Daca si Calaretul-pe-Melc, si majoritatea motociclistilor de pe forum vor intelege ca acest aspect conteaza enorm, fiind o chestiune de principiu... nu ne-am confruntat degeaba ! Ba mai conteaza foarte mult Sincerele felicitari si ca Orlando se descurca onorabil in sa, si ca scrie cu talent. Dincolo de banalitatile meschine, pentru mine, la final, se impune o sigura concluzie: Acesta este topicul unei istorii neorealiste in care, ca in povesti, un broscoi cu dinti se transforma intr-un Fat-Frumos-din-Lacrima... Per aspera ad astra ![/b] Editat Septembrie 19, 2010 de Axor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maicarossia Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Orlando, felicitari, meriti toata admiratia noastra. @Axor..ia-ti viteza, calare pe cap(ul) tractor.Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Acesta este topicul unei istorii neorealiste in care, ca in povesti, un broscoi cu dinti se transforma intr-un Fat-Frumos-din-Lacrima... si un cap tractor se transforma in instrument pentru manele, la intensitate maxima, sa-i poata deranja pe vecini si sa poata muri "dusmanii mei" de ciuda, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 19, 2010 Autor Share Postat Septembrie 19, 2010 Inca odata, multumesc tuturor, chiar si lui Axor (ca sa fac o rima stangace!) Am o intrebare: daca-i inlocuiesc melcutului tot motorul, aveti idee ce formalitati trebuie indeplinite pentru a intra in legalitate? Am gasit undeva un motor de vanzare, chiar in tara, dar cel care-l are l-a cumparat fara acte, pentru a-i canibaliza piesele. Mai are doar cadrul si motorul. O sa am probleme? O ultima intrebare, dar va rog sa-mi dati raspunsurile pe privat: care-i pretul corect al acestui motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 suna la rar si afli tot ce ai nevoie. iti dau maine numarul la care am sunat eu si m-au lamurit de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Inca odata, multumesc tuturor, chiar si lui Axor (ca sa fac o rima stangace!) Am o intrebare: daca-i inlocuiesc melcutului tot motorul, aveti idee ce formalitati trebuie indeplinite pentru a intra in legalitate? Am gasit undeva un motor de vanzare, chiar in tara, dar cel care-l are l-a cumparat fara acte, pentru a-i canibaliza piesele. Mai are doar cadrul si motorul. O sa am probleme? O ultima intrebare, dar va rog sa-mi dati raspunsurile pe privat: care-i pretul corect al acestui motor? din ce stiu eu, motorul e piesa de schimb deci il poti schimba poti face o declaratie la notar, pe proprie raspundere, ca l ai cumparat cinstit. nu stiu daca se poate sa faci cu vanzatorul o declaratie ca ti l vinde si ca el nu l a furat.. poate cei care au trecut prin asta iti pot da sfaturi pertinente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Eu am patit treaba cu motorul schimbat (fara sa mi se spuna de catre cel de la care am cumparat) la a doua mea motocicleta, acum aproape 10 ani. Adica, am cumparat mobra si cand m-am dus la RAR mi s-a spus ca are motorul schimbat. Jumatatea aia de ora cat au stat aia sa verifice ce si cum mi s-a parut o vesnicie. Ma intrebam ce aveam sa patesc daca motorul era furat.... In fine, motorul era ok, cumparat legal din germania, si mi-au scris pe loc noua serie a motorului pe cartea de identitate, fara sa mi se ceara niciun fel de act. Repet, asta se intampla acum aproape 10 ani. Daca si acum e la fel, n-ai nicio problema. Bafta cu motorul si felicitari pentru calatorie Editat Septembrie 20, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Inca odata, multumesc tuturor, chiar si lui Axor (ca sa fac o rima stangace!) Am o intrebare: daca-i inlocuiesc melcutului tot motorul, aveti idee ce formalitati trebuie indeplinite pentru a intra in legalitate? Am gasit undeva un motor de vanzare, chiar in tara, dar cel care-l are l-a cumparat fara acte, pentru a-i canibaliza piesele. Mai are doar cadrul si motorul. O sa am probleme? O ultima intrebare, dar va rog sa-mi dati raspunsurile pe privat: care-i pretul corect al acestui motor? Anul Asta am facut identificarea la un motor ...nu iti trebuie absolut nimic...fara notar,fara act de vanzare sau chestii din astea...TE DUCI PUR SI SIMPLU,COMPLETEZI UN FORMULAR DE-AL LOR,PLATESTI 420 RON LA CASIERIE SI GATA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axor Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Am o intrebare: daca-i inlocuiesc melcutului tot motorul? In cazul in care acest motor este OK (se impune in prealabil o verificare de specialitate) cred ca este cea mai operativa rezolvare a problemei. Dupa care, atentie, cavaler ratacitor Orlando: De-a lungul exodului tau, - excelent - ai avut grija ca lantul sa fie foarte bine lubrifiat. Ceea ce cred ca ai omis - si in timp a dus la fortarea cutiei - foarte important pentru viitor: Verificarea "sagetii lantului" la fiecare 400-500 km. cu motocicleta incarcata - cu sarcina utila - gata de drum ! Doar cavalcade victorioase iti doresc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdm Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 BlackDirt, felicitari! Initial m-au amuzat aspiratiile... ulterior castigandu-ma ca ,,fan''. Vorba cuiva de aici...cu acel motor n-as fi avut curaj sa plec din judet... Pe aici sunt cativa calatori care s-au facut remarcati prin turele facute, dar mai ales prin scrieri. Tu, din al meu punct de vedere, te afli in primul pluton, avand un fel de a scrie, gandi, mai mult decat brici... Daca prin complexitatea ei tura facuta de catre tine nu impresioneaza, modul in care-o descrii, modul in care gandesti sunt jos...casca. Scrii al naibii de bine. Inca o data felicitari si... poate-ti faci rost de-o mobra cu cel putin doua pistoane, sa fie acolo... Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Verificarea "sagetii lantului" la fiecare 400-500 km cu motocicleta incarcata - cu sarcina utila - gata de drum ! agree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) bine c-ai ajuns intreg, mai copchile! ai ce povesti la nepoti, daca ai putini. nu ai sunat in Suedia, asteptam...da' nu-i bai, ca poate ne-om intalni alta data. vezi de-ti fa programare pentru alta tura, ca fain mai zici din taste. si fa-ti mobra aia odata, ca nu e mare lucru. numa' grija mare la mecanici, ca nu stii peste cine dai. hai sa auzim de bine! Editat Septembrie 22, 2010 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Vorba cuiva de aici...cu acel motor n-as fi avut curaj sa plec din judet... Inca o data felicitari si... poate-ti faci rost de-o mobra cu cel putin doua pistoane, sa fie acolo... ca proprietar de CB tin sa precizez ca vorbesti prostii . Tu ce moto ai? Editat Septembrie 22, 2010 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdm Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Evident ca-s prostii, mai ales pentru posesorii de CB-uri... Am avut un Transalp de 650 cmc...intentionez sa-mi iau un monocilindru, pentru ture prin judet, coclauri... Pentru enduro-touring, pentru mine , motoarele incep de la doi cilindri...evident exista contraargumente, exemple, exceptii pentru intarirea, confirmarea celor spuse de catre mine... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 Dupa indelungate peripetii, discutii, telefoane, cugetari cu privire la soarta Melcului, iata in ce punct am ajuns: Cutia de viteze e varza, Bogdan Padure a gasit in ea span. O eventuala reparare a cutiei e o operatiune foarte scumpa (la service-ul Honda si la Bogdan Padure) sau foarte riscanta (la alti mecanici - no offence! - sau daca o fac singur). Si chiar si asa, tot n-as mai avea incredere sa mai plec cu el in ture lungi, iar la paine pot sa ma duc si cu bicicleta. Blocul motor pe care l-am gasit e fara acte, proprietarul lui nu risca sa dea declaratie pe proprie raspundere ca nu e furata, pentru ca poti primi cadou o "bratara", iar o motocicleta care nu are acte are sanse URIASE sa fie furata. Reparatia cutiei ma costa in jur de 500 euro (piese + manopera), in cel mai bun caz sau peste 1000 de euro, in cel mai rau caz. Asta si faptul ca trebuie sa-i mai refac si furca (s-o echilibrez), sa-i indrept ghidonul, sa-i mai pun si ulei, filtru, filtru de aer, bujii, kit de lant, anvelopa spate, semnale dreapta, ma duce cu cheltuielile undeva periculos de aproape de 1000 de euro (in cel mai bun caz, repet). El-Zorabul meu e un cal bolnav, care deja a inceput sa putrezeasca... Deja, din momentul ruperii motorului am cheltuit in jur de 300 de euro pe transport (Serbia - Romania), transport la service, diagnosticare... si mai am si un transport de facut, de la service acasa... Am cateva variante, fiecare cu avantaje si dezavantaje: 1. Sa vand Melcul intreg pe cateva sute de techini europeni. Avantaje: imi recuperez o parte din bani, nu am batai de cap cu stocarea lui pe durata dezmembrarii Dezavantaje: posibil obtin un pret mai mic decat daca l-as vinde pe piese. 2. Sa dezmembrez Melcul si sa-l vand pe bucati Avantaje: posibil un pret mai bun decat daca l-as vinde ca intreg. Dezavantaje: nu am un spatiu al meu unde sa-l tin pe durata dezmembrarii (dar poate gasesc...) 3. Sa pastrez Melcul in moarte cerebrala pentru organele lui interne si sa-i cumpar un fratior care-l poate folosi ca sursa de organe. Avantaje: nu trebuie sa mai tiparesc un manual de service si am si manualul original, plus un scaun moale facut de Darian. Dezavantaje: nu am o cripta pentru depozitarea starvului... 4. Sa pastrez Melcul pe durata iernii si sa mai caut un bloc motor la un pret rezonabil, cu acte & toate cele... Avantaje: Rezolv problema destul de ieftin si-i insuflu si o viata noua; creste pipota-n mine avand sub fund un "survival (ma rog, revival...) bike" Dezavantaje: un bloc motor cumparat ca piesa nu iti ofera nicio garantie ca merge, risti sa arunci bani in vant, nu stii ce e in el sau cum a fost folosit... 5. 1 sau 2 + sa-mi caut un nou calut, poate ceva mai spre enduro-touring (un BMW F650, un Suzuki DR-350) Avantaje: ceva banuti recuperati, trecerea "la un nou nivel" bla bla... Dezavantaje: destul alergatura, destui bani de cheltuit, bani pe care nu-i am; posibil ratarea unui sezon moto... (dar asta-i un risc si la celelalte, de fapt...) Voi ce ma sfatuiti? Gentlemen, start debating! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.