stel_ice Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 distributia , nu mai merge cu ea ca o faci praf Multumesc ok... m-ai cam speriat ! Ce inseamna treaba asta si cat e de grav? E vreun lant ceva? Cum pot remedia problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Stiu de huruitul ala care se aude cel mai bine la relanti', dar nu de ala vorbesc....Am pus-o pe stander suspendata de spate, si in viteze (oarecare), se aude un cloncanit puternic si un joc de lant. Asta doar in viteze. Nush ce sa zic.... Kitul de lant a fost schimbat la 20.000 km, acum am 25.000 si oricum arata bine Chestia e ca mi-e frica sa nu mi se blocheze roata in mers si... Doamne fereste la toata lumea Acuma poate o sa razi, dar totusi e bine sa intreb: lantul e intins cum trebuie si roata aliniata? distributia , nu mai merge cu ea ca o faci praf Distributia e pe dreapta, iar huruitul lui e pe stanga. Daca cumva se aude sunteul asta pe dreapta, atunci e distributia si ar trebui facuta repede Mai poti verifica si cablul de ambreiaj daca e intins....sa aiba maneta joc de 1-2 cm, poate si de aici se aud ceva sunete. Cam atat imi vine in minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 daca dispare zgomotul cand apesi ambreiajul este rulmentul de la cutie. din cate stiu eu toate horneturile, dar in general la toate hondele se aude zgomotul ala. il am si eu, si la motorul de-acum si la cel dinnainte l-am avut.mecanicul meu a zis ca nu este nici o problema, ca si daca o sa-l schimb in scurt timp se va auzii dinnou... deci il las asa... si eu am acelasi sunet si dispare cand apas ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salutare... am o problema cu albinutza mea.... am mai spus de asta cateva topicuri mai in urmaAstazi am fost la un mecanic si deocamdata nu i-am dat de caoat. Ati desfacut careva cutia de viteze? are acolo vreun rulment care se buleste???? Deci, aud un cloncanit destul de puternic undeva pe partea stanga la foaie. Ma gandesc sa dau lantul jos si sa elimin o banuiala Si daca tot se aude e posibil sa fie din cutie ? Plz.... poate se pricepe careva sa ma sfatuiasca si pe mine ce sa fac Asfalt uscat Ai cumva lantul prea strans???? La mine asta era problema si s-a rezolvat in 2 minute..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Am avut si eu odata lantul prea strans dar n-am putut sa fac 100m de proba ca troznea in draci pina l-am mai largit. Pina la urma cum e treaba cu distributia, cum imi dau seama ca am probleme? cat costa de facut? Eu de putin timp aud niste zgomote, sunt exact cum faceau cand pusesem motulul proaspat, acum nu vad de ce ca are 6000 de km. Il schimb cu altceva..nu mi-a placut deloc uleiul asta, imi bate motorul nush ce naiba face.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salut tuturor,am deja un weekend petrecut cu Hornetu,ce sa zic trage foarte bine (parca)motoru, frina spate e cam tare, cutia de viteze inca nu o inteleg prea bine(uit in ce viteza sunt), arata bestial motoru, consuma cam mult(cred ca din cauza mea) si am asa o impresie ca la turatii minime motorul nu lucreaza intrun tempou anumit (ca la masina de exemplu) in dreapata e mai greu de facut viraj decit in stinga--de ce ?Se spune ca asa e la toti. la voi cum porneste Hornetu dupa ce sta vreo 2 zile? La mine de ex.-cu soclu tras pina la capat porneste din a 2-a oara,cind si cum,si turatiile nu sunt mari deci vreo 2mii insa in manual scrie ca cu soclu tras turatiile trebuie sa fie 3-4mii. La voi cum e? Si inca ceva,m-am uitat in rezervoru de apa si este gol....cum se umple toata sistema de racire cu acel lichid special??? Ca chiar as vrea sal schimb. Ulei incape 3.8l sau 4.2 cu tot cu filtru?Ma gindeam sai torn Castrol-face? Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Salut tuturor,am deja un weekend petrecut cu Hornetu,ce sa zic trage foarte bine (parca)motoru, frina spate e cam tare, cutia de viteze inca nu o inteleg prea bine(uit in ce viteza sunt), arata bestial motoru, consuma cam mult(cred ca din cauza mea) si am asa o impresie ca la turatii minime motorul nu lucreaza intrun tempou anumit (ca la masina de exemplu) in dreapata e mai greu de facut viraj decit in stinga--de ce ?Se spune ca asa e la toti. la voi cum porneste Hornetu dupa ce sta vreo 2 zile? La mine de ex.-cu soclu tras pina la capat porneste din a 2-a oara,cind si cum,si turatiile nu sunt mari deci vreo 2mii insa in manual scrie ca cu soclu tras turatiile trebuie sa fie 3-4mii. La voi cum e? Si inca ceva,m-am uitat in rezervoru de apa si este gol....cum se umple toata sistema de racire cu acel lichid special??? Ca chiar as vrea sal schimb. Ulei incape 3.8l sau 4.2 cu tot cu filtru?Ma gindeam sai torn Castrol-face? Thanks. *cand tragi socu' turtatia o sa iti creasca treptat pe masura ce se incalzeste motorul..cel putin asa e la mine * cu lichidul de racire ...nush .. inca nu m-am lovit de asta nici nu l-am verificat... la mine *3.8 cu tot cu filtru (pune intai 3.5 mergi cu ea un pic si vezi cat mai trebuie pana sa ajungi apro max pe joja) La cat mai multe w/e fara probleme Editat Iunie 29, 2009 de nuxu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 stiti ce am descoperit: ca in hornet po sa bagi fix 4 litri si nivelul ramane putin sub maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 stiti ce am descoperit: ca in hornet po sa bagi fix 4 litri si nivelul ramane putin sub maxim! si eu am bagat fix 4 litri, cu filtrul imbibat foarte bine cu ulei inainte de a fi pus. este la nivelul maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 @stel_ice...nu ai nicio problema la cutie, distributie sau mai stiu eu ce la motor! se aude cum calca lantul pe pinion! nu calca perfect pe el si de acolo si cloncane! Astazi am mai facut cateva poze cu "mica racheta"! vineri dimineata...mi-au furat semnalele spate de pe ea! in plina zi...in fata unui magazin! astazi am montat o pereche noua, un set de rimstripes albe si placutele de frana pe spate(SBS)! am curatat, intins si uns lantul si am mai completat cu lichid de racire in vasul de expansiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) @stel_ice...nu ai nicio problema la cutie, distributie sau mai stiu eu ce la motor! se aude cum calca lantul pe pinion! nu calca perfect pe el si de acolo si cloncane! @vladut50 si @Stephon Va multumesc pentru raspunsuri. Eu am incercat sa reglez lantul si sa aliniez roata aproape perfect. Dar o sa incerc sa dau lantul jos, sa vad daca se mai aude.... ca nu e un huruit, este un zgomot puternic, care se aude din cand in cand " clamp... clamp. Nu am ascultat pe partea dreapta, dar am sa incerc .... totusi mi se pare ca e la pinionul fata.... ca joaca si lantul cand face clamp clamp..... Deci sunetele aste se aud doar cand e in viteza..... nu la relanti. In mers nu-mi dau seama, ci doar ridicata pe stander! Editat Iunie 29, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) ...ca tot ati dat-o in poze cu frumoasele viespi, pun si eu cateva cu bondarul meu ud Editat Iunie 29, 2009 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 @MetalWarrior am o intrebare pt tine; se simte vreo diferenta cu windshield-ul ala mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 se simte... este mai bine decat fara el, iar la viteza de peste 130km/h daca te apleci ca pe o vitezana, nu iei vantul in piept/casca chiar deloc. daca ramai in pozitia normala, la peste 130 la ora iti cam zdruncina capul. eu sunt multumit de el cat de cat, am in plan sa mai atasez o bucata de parbriz de cativa cm mai sus, prinsa de el prin gauri si suruburi. o sa vad cum va iesii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 AM O PROBLEMA CU HORNETUL MEU SI POATE V-ATI LOVIT DE ACEEASI CHESTIE.................. PORNESTE LA PRIMA CHEIE CHIAR SI DUPA O SAPTAMANA DE STAT IN GARAJ MERG CU EA 15 20 KM DUPA CARE ORI SE OPRESTE IN MERS ORI DACA O OPRESC EU NU IMI MAI PORNESTE .INCEPE SA TICAIE RELEUL ALA DE PORNIRE (CA SI CUM NU ARE SUFICIENTA TENSIUNE) SI NU MAI VREA. DACA O IMPING 3 METRI O IA IMEDIAT. DECI CEVA IMI TERMINA BATERIA IN TIMPUL MERSULUI...........SI ASTA SE INTAMPLA DOAR CAND ARE EL FITZE....NU TOT TIMPUL E CA LA LOTERIE ORICUM MERG CU CABLURI DE PORNIRE DUPA MINE............. DACA ATI MAI INTALNIT ASA PROBLEMA NU EZITATI SA IMI SCRIETI CU RESPECT............................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 scurt circuit la fire care se misca in mers. spor la verificat firele si izolat. mai poate sa fie si de la benzina, de curatat robinetul si filtrul interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salut tuturor,am deja un weekend petrecut cu Hornetu,ce sa zic trage foarte bine (parca)motoru, frina spate e cam tare, cutia de viteze inca nu o inteleg prea bine(uit in ce viteza sunt), arata bestial motoru, consuma cam mult(cred ca din cauza mea) si am asa o impresie ca la turatii minime motorul nu lucreaza intrun tempou anumit (ca la masina de exemplu) in dreapata e mai greu de facut viraj decit in stinga--de ce ?Se spune ca asa e la toti. la voi cum porneste Hornetu dupa ce sta vreo 2 zile? La mine de ex.-cu soclu tras pina la capat porneste din a 2-a oara,cind si cum,si turatiile nu sunt mari deci vreo 2mii insa in manual scrie ca cu soclu tras turatiile trebuie sa fie 3-4mii. La voi cum e? Si inca ceva,m-am uitat in rezervoru de apa si este gol....cum se umple toata sistema de racire cu acel lichid special??? Ca chiar as vrea sal schimb. Ulei incape 3.8l sau 4.2 cu tot cu filtru?Ma gindeam sai torn Castrol-face? Thanks. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Un topcase pentru un Hornet 600 din 2002 aveti idee pe unde pot gasi, si pe la ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 se simte...este mai bine decat fara el, iar la viteza de peste 130km/h daca te apleci ca pe o vitezana, nu iei vantul in piept/casca chiar deloc. daca ramai in pozitia normala, la peste 130 la ora iti cam zdruncina capul. eu sunt multumit de el cat de cat, am in plan sa mai atasez o bucata de parbriz de cativa cm mai sus, prinsa de el prin gauri si suruburi. o sa vad cum va iesii... mersi de feedback Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 mersi de feedback Si eu am un parbriz da nu il tin montat aproape niciodata pt ca directioneaza vantul direct in casca si creste foarte mult zgomotul. La drum lung l-am pus, dar din astea far rar. Chiar daca te apleci sub el la viteza mare, tot te bate vantul, si oricum, nu poti sta mult timp asa ca obosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 acum fiecare dupa cum stie sa stea mai bine pe moto. eu am facut de atatea ori autostrada bucuresti-pitesti si retur. fara pasager, am mers toata autostrada cu minimul de 160 km/h aplecat pe rucsacul de rezervor, aerodinamica destul de buna si nu am avut mari probleme la iesirea de pe autostrada(adica sa ma opresc, sa-mi dezamortesc oasele), chiar am mai mers 40km pana sa opresc la o benzinarie, facut plin si iar la drum. depinde si parbrizul asta cum este indreptat/reglat, incearca sa mergi cu el in diferite pozitii. P.S. cand aveam F3-ul era boierie mare, puneam chiar casca pe rucsacul de rezervor si asa mergeam toata autostrada , candva poate vine si o a doua motocicleta - din nou o carenata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeVXV Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salutare! De joi incepe iar vremea buna! So?...se aduna hornetistii in Pta Constitutiei?? Poate de acolo dam o fuga si pana la Hotel Hornet sa-i invadam... ) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salut,dac dau capacul de la ambreaja (adica motor dreapta) trebuie neapart sa-i schimb si garnitura? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Stie cineva de unde pot cumpara (in Bucuresti) semnalizari cu LEDuri? Ceea ce am acum pe viespe (niste semnalizari cu bec normal) se vede mai deloc. Si daca necesita vreo "modificare" schimbarea pe LED la instalatia electrica .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 AM O PROBLEMA CU HORNETUL MEU SI POATE V-ATI LOVIT DE ACEEASI CHESTIE..................PORNESTE LA PRIMA CHEIE CHIAR SI DUPA O SAPTAMANA DE STAT IN GARAJ MERG CU EA 15 20 KM DUPA CARE ORI SE OPRESTE IN MERS ORI DACA O OPRESC EU NU IMI MAI PORNESTE .INCEPE SA TICAIE RELEUL ALA DE PORNIRE (CA SI CUM NU ARE SUFICIENTA TENSIUNE) SI NU MAI VREA. DACA O IMPING 3 METRI O IA IMEDIAT. DECI CEVA IMI TERMINA BATERIA IN TIMPUL MERSULUI...........SI ASTA SE INTAMPLA DOAR CAND ARE EL FITZE....NU TOT TIMPUL E CA LA LOTERIE ORICUM MERG CU CABLURI DE PORNIRE DUPA MINE............. DACA ATI MAI INTALNIT ASA PROBLEMA NU EZITATI SA IMI SCRIETI CU RESPECT............................... cred ca in primul rand trebuie masurata bateria, eventual pusa putin la incarcat ( am patit aceeasi faza si nu era nici un scurt si nici o alta problema, pur si simplu relul de incarcare tine bateria incarcata la cat e ea, nu baga mai mult ). ne intalnim si vedem in 5 min despre ce e vb. 85% eu zic ca asta e. Salutare! De joi incepe iar vremea buna! So?...se aduna hornetistii in Pta Constitutiei?? Poate de acolo dam o fuga si pana la Hotel Hornet sa-i invadam... ) Bafta! eu vin daca nu apare altceva . Salut,dac dau capacul de la ambreaja (adica motor dreapta) trebuie neapart sa-i schimb si garnitura?Multumesc daca n-o rupi cand scoti capacul - nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.