Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la cel de 900 in capatul de sus de la arc este o saiba si peste un distantor care prin invartire poate fi reglat - cea mai de sus pozitie inseamna ca arcul este cel mai comprimat, iar cea mai de jos este arcul cel mai extins ....

 

ptr suspensie moale ar trebui pus pe pozitia cea mai de jos, adica arcul sa fie cat mai putin comprimat, nu ?

 

iar ref la injectie, aveti idee se regleaza si asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

trebuie sa-mi schimb suportul de numar, in sfarsit am inmatriculat si eu permanent Hornetul si suportul de numar pe care il am nu este potrivit pentru ce tablite avem noi in romania. daca il pun mai sus pe suport imi astupa semnalele, iar mai jos, cum este montat momentan arata aiurea, ramane o portiune descoperita prin care se vede roata, fire, urat - ce sa mai.

voi ce suport de numar aveti? in afara de cel original, pe care eu nu il mai am, asa am luat-o.

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

trebuie sa-mi schimb suportul de numar, in sfarsit am inmatriculat si eu permanent Hornetul si suportul de numar pe care il am nu este potrivit pentru ce tablite avem noi in romania. daca il pun mai sus pe suport imi astupa semnalele, iar mai jos, cum este montat momentan arata aiurea, ramane o portiune descoperita prin care se vede roata, fire, urat - ce sa mai.

voi ce suport de numar aveti? in afara de cel original, pe care eu nu il mai am, asa am luat-o.

numai bine!

Ca sa imi incapa numarul romanesc, am bagat cate o piulita pe post de distantier la fiecare semnalizare, astfel marind distanta intre ele (intre plasticul semnalizarii si suportul de metal pe care sunt prinse). Asa imi incape placuta cu numarul aproape la fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa imi incapa numarul romanesc, am bagat cate o piulita pe post de distantier la fiecare semnalizare, astfel marind distanta intre ele (intre plasticul semnalizarii si suportul de metal pe care sunt prinse). Asa imi incape placuta cu numarul aproape la fix.

la mine nu merge, ca m-am gandit si la asta. semnalul din dreapta este fix pana in toba, nu il pot misca mai mult. trebuie alt suport si dupa 1mai ma apuc sa-mi fac unul home-made, vedem ce iese.

 

Salut.

Daca nu-ti mai merge vitezometrul inseamna ca ai cablul de kilometraj rupt.

E simplu si nu e vb de nici un senzor sau alte minunatii

Numai bine.

la hornet nu exista cablu de kilometraj, este un senzor in cutia de viteze, din cate stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu merge, ca m-am gandit si la asta. semnalul din dreapta este fix pana in toba, nu il pot misca mai mult. trebuie alt suport si dupa 1mai ma apuc sa-mi fac unul home-made, vedem ce iese.

 

 

la hornet nu exista cablu de kilometraj, este un senzor in cutia de viteze, din cate stiu.

 

 

La modelele din 1999 pana in 2002 exista.Aici vorbim de primul model .E un cablu negru pe partea stanga .

Nu ai cum sa nu-l vezi mai ales ca iese din motor si duce la kilometraj.De obicei ala se rupe in interior la unul din capete.

La modelele dupa 2003 nu mai exista cablu respectiv e doar un senzor.

Salve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelele din 1999 pana in 2002 exista.Aici vorbim de primul model .E un cablu negru pe partea stanga .

Nu ai cum sa nu-l vezi mai ales ca iese din motor si duce la kilometraj.De obicei ala se rupe in interior la unul din capete.

La modelele dupa 2003 nu mai exista cablu respectiv e doar un senzor.

Salve.

 

hmmm...nu e obligatoriu....horneta mea e din 2001 si nu are cablu de kilometraj! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Astazi in timp ce mergeam la birou am observat ca vitezometrul nu imi mai arata nimic. Imi poate spune cineva unde este senzorul si cam ce ar fi un check-up list pentru a remedia problema? Este o problema comuna? Turometrul si restul instrumentelor merg.

 

Am o honda hornet 600 din 99.

 

Multzam.

 

Ieri cand am plecat de acasa, dupa ce am citi pe aici despre defectiunile la vitezometru, am patit si eu minunea. Se pare ca se ia de pe forum :D)

Am comandat cablu, eu am model 2002 si e cu cablu.

 

Reparatii vesele!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si vorbind de vitezometre, eu am urmatoarea problema: motor din 2002, bord din 2003 => lipsa functionalitate vitezometru. Mentionez ca turometrul si restul instrumentelor functioneaza.

 

Cum pot rezolva problema? Bordul asteapta un semnal digital de la pinion, nu un cablu care se invarte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea un alt ghidon pe hornet...ceva mai larg! ceva sugestii de modele, cei care ati facut chestia asta? ma gandesc la barracuda sau rizoma!

 

maestre...eu am ghidon mai lat.ceva "italian job" nota 10.merita investitia,parerea mea.e mult mai oki.la mine e mai lat si mai jos.voi reveni cu poze pe luni,dupa ce ma introc dinr-o tura de 1000 de km prin tara cu viespea.asfalt uscat tuturor.

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

am si eu o problema si as avea ceva ajuto de la vreun posesor de hornet.

eu am un hornet 600 din '99, si mi sa defectat cdiul, problema mea este ca am cumparat un cdi de hornet din 99 de pe forum de la un tip din bucuresti si motorul tot nu porneste, dar porneste cu un cdi de cbr 600 f2 si f3 . deci in concluzia mea cdiul cumparat este defect , tipul nu vrea sa imi returneze bani pe motiv ca cdiul pe care l-am cumparat de la el nu merge ca nu se potriveste cu codul de motorul meu . cei de la reprezentanta honda au spus ca nu il pot proba decat pe un motor cu serile pt care este cdiul, acuma vine intrebarea mea : cine are un hornet 600 '99 cu cu urmatoarele serii CB600FX H/KPH34P

 

Frame s/n: from XM100001 to XM199999

Engine s/n: from 8550001 to 8569999

 

pt a testa cdiul, sa ii dovedesc tipului ca cdiul cumparat e defect sau nu , pt ami recupera banii.

 

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o problema daca rezervorul de benzina este sub 7 litri de benzina motorul nu se mai alimenteaza cum trebuie , si trebue sa il tin mereu full ....dupa ce mi se opreste treb sa astept 30 de secunde si sai dau la automat cu soclu pna incepe sa se umple iar carburatoaarele si filtru de benzina ,de la ce poate fi problema de la vacumul , membrana robinetului ?

 

multumesc .:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o problema daca rezervorul de benzina este sub 7 litri de benzina motorul nu se mai alimenteaza cum trebuie , si trebue sa il tin mereu full ....dupa ce mi se opreste treb sa astept 30 de secunde si sai dau la automat cu soclu pna incepe sa se umple iar carburatoaarele si filtru de benzina ,de la ce poate fi problema de la vacumul , membrana robinetului ?

 

multumesc .:baldy:

 

Salut ,ma gandesc ca ai mutat robinetul pe rezerva... :wacko: daca da si tot face chestia asta ar trebui sa incerci sa dai jos rezervorul sa scoti din ea robinetul si curata-l pt ca poate e plin cu mizerie. Si daca tot faci asta sacrifica 1-2 l de benzina si spala si rezervorul ca probabil ca are depuneri de la benzina foarte buna care se vinde la noi......

 

Asfalt uscat.

 

 

 

 

 

Vand aripa spate pt hornet.

post-6555-1241428852_thumb.jpg

post-6555-1241428901_thumb.jpg

Editat de mathe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maestre...eu am ghidon mai lat.ceva "italian job" nota 10.merita investitia,parerea mea.e mult mai oki.la mine e mai lat si mai jos.voi reveni cu poze pe luni,dupa ce ma introc dinr-o tura de 1000 de km prin tara cu viespea.asfalt uscat tuturor.

 

sanatate numai bine

 

 

pai nu fi asa secretos! zi ce model aici in public ca poate mai sunt si altii interesati! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu fi asa secretos! zi ce model aici in public ca poate mai sunt si altii interesati! :baldy:

 

ai grija daca-ti pui ghidon mai lat sau chiar mai inalt; eu am patit-o cu un ghidon touring....de ras....in parcare cand blocam ghidonul pe stanga, cablurile de ambreiaj si soc statea FOARTE tensionate; deci imi trebuiau cabluri mai lungi....

spor !

 

p.s. - uita-te la ghidoane Renthal - cam 2 bulioane la yamaha pipera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,ma gandesc ca ai mutat robinetul pe rezerva... :) daca da si tot face chestia asta ar trebui sa incerci sa dai jos rezervorul sa scoti din ea robinetul si curata-l pt ca poate e plin cu mizerie. Si daca tot faci asta sacrifica 1-2 l de benzina si spala si rezervorul ca probabil ca are depuneri de la benzina foarte buna care se vinde la noi......

 

Asfalt uscat.

 

 

 

 

 

Vand aripa spate pt hornet.

Da face in ambele poziti la fel si .... lam curatat de 2 ori nui vb de mizerie cred cai alceva, cand am rezervorul full nu am nici un fel de problema apoi dupa ce consum 5 -6 l benzina incep problemele , deci daca mai era sa fie ceva mizerie i-mi facea aceeasi chestie si cu el plin si jumatate oricum o sa incerc sa caut alt robinet nou sa nu mai am probleme poate asa o sa o rezolv...#

si ms pentru raspuns...:baldy:

apropo aripa de spate cu cat o dai ::lol: :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija daca-ti pui ghidon mai lat sau chiar mai inalt; eu am patit-o cu un ghidon touring....de ras....in parcare cand blocam ghidonul pe stanga, cablurile de ambreiaj si soc statea FOARTE tensionate; deci imi trebuiau cabluri mai lungi....

spor !

 

p.s. - uita-te la ghidoane Renthal - cam 2 bulioane la yamaha pipera.

 

 

VREAU SA VAD EXACT MODELUL LU GEORGE PT CA DUPA C AM VAZUT POZE CU MOTO LUI AM AVUT ORGASM MULTIPLU! CELE DE LA RIZOMA SUNT 70EURO! DECI NU E NUSH CE DE SCUMP! NUMA CA MANSOANELE SI CAPETII SUNT INCA VREO 100EURO! SHTUDIEM DEOCAMDATA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat gsxr-ul,am revenit la hornet. vad ca prinde ciuda ca il folosesc doar cand nu am altceva,si vrea sa imi faca probleme.mai exact ,am lasat bateria toata iarna in el,i-am dat curent in februarie,a pornit si am umblat mai bine de 1 luna fara sa imi faca probleme.dupa care l-am pus in garaj,cu aceasi baterie pe el timp de o luna si ceva,si azi nu a mai vrut sa porneasca.i-am dat curent,a pornit,am mers vreo 10 km sa il incarc si surpriza ..a murit in mers.lipsa totala de curent.mi-a dat cineva curent,am venit vreo 5 km inapoi si iar a murit.incarcare motocicleta are bateria e dusa.am pus alta(luata imprumut) si acu merge.

aveti grija cum va purtati cu hornetul,ca se razbuna :baldy:

 

ps.ce baterii aveti?trebuie sa imi comand una ,si nu stiu ce fel.(Yuasa am avut pana acu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...