Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Daca "pocniturile" nu inceteaza atunci pot fi multe cauze (au ajuns gaze de benzina pe unde nu trebuie, bateria isi face de cap, etc.,etc.) dar de nu mai revin atunci nu iti face griji (pe principiul "altu' moare si-asa n-are" unii isi doresc sa dea pacanele si nu pot :D ) . Fumul alb de obicei e condens si e normal la temperaturile din zilele astea. Mergi cu mobra la cineva "mai priceput" sa iti spuna ce si cum cu lantul si protectia de lant. Daca nu cunosti pe altcineva te ajut eu cu cea mai mare placere. Lasa-mi un PM daca e cazul. Mai multe despre mobra ta poti citi pe www.hondahornet.ro.

 

Succes si kilometri frumosi!

Multumesc frumos pentru reply. O sa o stau cu ochii pe dansa. Daca e ceva te anunt ;)

 

Asfalt uscat si un sezon cat mai lung!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fumul ala depinde si cat tine si cum miroase. daca nu e condens (ceea ce e probabil la temeperaturile de acum), este ulei. condens e ok, ulei nu.

Acum am pornit-o din nou. Nu tine foarte mult cam cat isi face motorul incalzirea. In trafic dispare. Ca mirous, nu stiu ce sa zic... Miroase a esapament...cred...:)Adevarul e ca nu siu nici cum miroase uleiul ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Hornetistilor,

 

Am si eu o problema... Ieri cand am pornit viespea, cand am apasat butonul de start, a dat un rateu de toate zilele... Au pornit alarmele toate alarmele din garajul subteran unde o tin. A fost mai mult explozie:)). In fine, azi dimineata cand am pornit-o in fata blocului, am observat un fum alb destul de dens. Afara sa fi fost vreo 10 grade. In traic la semafor am vazut ca nu se mai observa asa tare. Este vreo problema legata de ardere, ulei? Mentionez ca e pe carburatie. Si inca o chestie, am observat ca partea de sus a lantului atinge de protectia de cauciuc de pe cadru(bascula?) Cred ca trebuie intins, nu? :unsure:

Eu sunt atehnic, iar motorul l-am luat in vara. Astept sfaturi de la ce care se pricep Sper sa nu trebuiasca service:cheers: Multumesc

Rateul respectiv e din cauza ca a ramas benzina nearsa pe "circuit". Posibil sa fi venit in accelerare si ai oprit-o brusc. Mi s-a intamplat de cateva ori si mie.

Fumul mai mult ca sigur este condens si nu ai de ce sa-ti faci griji.

Lantul atinge tot timpul protectia aia de cauciuc, ala este si rolul protectiei respective. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa intinzi lantul, poate ca este nevoie. Dar tot va atinge pe acea protectie.

 

Salutam Hornetistii!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateul respectiv e din cauza ca a ramas benzina nearsa pe "circuit". Posibil sa fi venit in accelerare si ai oprit-o brusc. Mi s-a intamplat de cateva ori si mie.

Fumul mai mult ca sigur este condens si nu ai de ce sa-ti faci griji.

Lantul atinge tot timpul protectia aia de cauciuc, ala este si rolul protectiei respective. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa intinzi lantul, poate ca este nevoie. Dar tot va atinge pe acea protectie.

 

Salutam Hornetistii!!!!

Mersi mult pentru reply o sa o duc probabil totusi la ,,intins" dat fiind ca in manual nu specifica foarte clar cat trebuie sa fie ,, burta".

 

Numai bine si drum fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am o protectie pentru rezervor marca Bagster.Este din piele,are prinderi pentru tank-bag.A fost montata pe modelul 2003-2006.

Pret 70 euro

0720666609-ciprian

post-9235-0-60245600-1320661434_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Nocturnus85 :

"Burta" tre sa fie de 3-4 cm,scrie in manual.E normal totusi sa atinga protectia de cauciuc de pe bascula,chain slider ii zice.Iei lantul cu mana de la jumate si il misti in sus si in jos.Daca se misca mai mult de,hai,5 cm,strange-l si tu,dar niciodata sa nu il strangi sa fie fix-fix,mai ales daca mergi si cu pasager.Vreo 2cm tre sa miste tot timpul,e mai bine asa si tine si mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Nocturnus85 :

"Burta" tre sa fie de 3-4 cm,scrie in manual.E normal totusi sa atinga protectia de cauciuc de pe bascula,chain slider ii zice.Iei lantul cu mana de la jumate si il misti in sus si in jos.Daca se misca mai mult de,hai,5 cm,strange-l si tu,dar niciodata sa nu il strangi sa fie fix-fix,mai ales daca mergi si cu pasager.Vreo 2cm tre sa miste tot timpul,e mai bine asa si tine si mai mult.

Salut,

 

Mersi mult de sfat. Tocmai ce am descarcat si eu manualul de pe net si il rasfoiam :)

 

Sa zic , dupa aprecierea mea ca ar fi cam 6 cm, deci ar trebui strans. In mod normal sunt solo, dar mai am si psager din paste in craciun.

 

O sa-l las cam la 3 cm sa fie decent.

 

O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mersi mult de sfat. Tocmai ce am descarcat si eu manualul de pe net si il rasfoiam :)

 

Sa zic , dupa aprecierea mea ca ar fi cam 6 cm, deci ar trebui strans. In mod normal sunt solo, dar mai am si psager din paste in craciun.

 

O sa-l las cam la 3 cm sa fie decent.

 

O zi faina!

 

vinde care niste oglinzi smechere, pt un Hornet 2001?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, nu ai cumva si un suport de top case pt. hornet 2001?

 

 

vezi daca il mai are Georgian:

/index.php?/topic/668471-vand-top-case-suport/

 

Am vrut sa il iau eu dar nu se potriveste la 2003-2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24.000 km. Inspectie la 12.000 km.

 

Succes.

 

P.S. : Mai multe detalii gasesti la pagina de maintenance schedule a cartii de service. Ti-am uploadat un manual de service aici. Succes.

 

Merci mult de tot!

Bujiile mele au in jur de 12000KM.Ce ziceti daca fac o sincronizare de carburatoare ar fi bine sa schimb si bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are rost sa le schimbi la 12k. Bine in romanaia unde toti isi schimba uleiul dupa fiecare plimbare, o sa zica multi "schimba tata ca nu faci mai rau", dar nici mai bine nu faci. Respecta termenii din manual ca nu sunt pusi degeaba.

Sincronizarea oricum nu este influentata de bujii, asa ca poti schimba oricand bujiile, daca ai trusa originala de hornet, nu iti ia mai mult de 30-60 minute (in funtcite de abilitati) sa le schimbi pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!Dupa un DR800 si Yamaha Diversion,in sfarsit pe mult doritul Hornet.Tocmai am achizitionat o blonda model 1999 doar cu 22k km la bord,de care sunt incantat.Ieri in nebunia mea doar int-o bluza de trening,i-am facut schimbul de lichid de frana pe spate si intins lantul,dupa care plimbare prin oras.M-am ales seara cu doar 39grade temperatura si azi m-am uitat la ea de la geam.Totul este stock pe ea fara nici o modificare...banuiesc ca toba o voi schimba dupa ITP dar ma mai gandesc,imi place si zumzaitul celei originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva de vanzare sau imi poate da un pont cum sa fac rost de aripa spate, aia de acopera roata spate? multam

p.s. imi trebuie la un Hornet 600, model 2011..

ai PM ;)

 

Salutare tuturor!Dupa un DR800 si Yamaha Diversion,in sfarsit pe mult doritul Hornet.Tocmai am achizitionat o blonda model 1999 doar cu 22k km la bord,de care sunt incantat.Ieri in nebunia mea doar int-o bluza de trening,i-am facut schimbul de lichid de frana pe spate si intins lantul,dupa care plimbare prin oras.M-am ales seara cu doar 39grade temperatura si azi m-am uitat la ea de la geam.Totul este stock pe ea fara nici o modificare...banuiesc ca toba o voi schimba dupa ITP dar ma mai gandesc,imi place si zumzaitul celei originale.

bine ai venit in stup.bafta la Viespe,multi kilometrii impreuna fara peripetii si asfalt cat mai uscat si mai curat.orice nelamuriri ai posteaza cu incredere si vei gasi ajutor :bigstar: baga un ochi si pe forumul dedicat(vezi semnatura mea) si acolo vei gasi orice ai nevoie fara batai mari de cap :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de ajutor,am cheie de bujii in trusa motocicletei si le voi schimba cand le vine timpul.

Parerea mea e sa faci mai intai o inspectie a lor si daca sunt ok sa nu le schimbi. Ale mele au trecut de 25000km si inca porneste la cheie.

Le verific in primavara si daca sunt ok n-am nici un motiv sa le schimb. Am bujii de rezerva de iarna trecuta dar nu le schimb fara motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa faci mai intai o inspectie a lor si daca sunt ok sa nu le schimbi. Ale mele au trecut de 25000km si inca porneste la cheie.

Le verific in primavara si daca sunt ok n-am nici un motiv sa le schimb. Am bujii de rezerva de iarna trecuta dar nu le schimb fara motiv.

 

Salut,

Imi poti spune te rog frumos in ce consta verificarea bujiilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...