Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut! In urma cu cateva zile am avut un accident si as avea nevoie de cateva piese de schimb pentru un hornet 2006:

rezervor, codita, 4 semnalizari, scarite pilot, schimbator viteze, pedala frana si suportul manetei de ambreiaj.

In legatura cu piesele pot fi contactat pe: iacob88eug@yahoo.com

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se găsesc becuri ceva mai puternice pentru hornet model 03' ? Nu vreau xenoane șsau alte instalații de genul.

philiphs x-treme power

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legatura ar fi urmatoarea, la o anumita turatie cantitatea de amestec care intra in camerele de ardere a celor 4 cilindri este diferita, cum referinta este cilindru #3, tot ce e sub el ar trebui sa sa fie ok, iar ce este pesta, sa arunce benzina respectiva prin esapament. Asta teoretic, practic daca desincronizarea nu este mare atunci intr-adevar consumul poate sa nu fie afectat.

 

In cazul cu SV-ul, desincronizarea era grava (de la vibratii surubul de reglaj s-a dezvartit mult), diferenta de benzina care ajungea in cei 2 cilindri era considerabila, astfel ca o bujie in ceva timp ajungea umeda si motocicleta din V2 650cc devenea brusc monociclindru de 325cc, care pe langa sarcina trebuia sa traga si de un cilindru care mergea in gol.

 

La hornet fiind 4 cilindri, moartea unui cilindru nu este atat de dramatica (eveniment care se intampla inainte de trecerea pe rezerva).

 

Cu spalatul filtrului de aer e ok la cele sport, la cele stock de hartie e bun doar suflatul, ele sunt dintr-un material asemanator cu hartia, care nu stiu cat de bine se impaca cu spalatul.

La un K&N ma refeream, nu-s zgarcit sa le spal pe alea de hartie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare ca nu sunt lamurit nici dupa documentarea facuta de mine si am zis si sa intreb.. ce antigel ati bagat in hornetu din 2001 . G 11 sau G12?

hai ca urmaresc si eu raspunsul la aceasta intrebare , vreau sa schimb lichidul (antigelul) de racire dar nu stiu ce sa bag :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca odata formulez intrebarea: ca e hepu, ca e motul, ca e ce o fi de unde o fi, nu conteaza, important e ca oricare din acesti producatori fac antigel pe baza la anumite criterii definite intr-un fel prin aceste denumiri, G11, G12 si mai nou G12 plus... eu din documentarea mea am vazut ca amandoua si G11 si G 12 sunt pe baza de etylen-glycol, doar ca in carte e recomandat G11, probabil doar asta era pe vremea aia (19 si ceva cand a fost gandit motorul implicit generatia 2001 ca al meu), iar acu dupa anumite documentatii, am vazut ca si G12 e pe baza de etylen glycol, doar ca ii lipseste nu stiu ce substanta coroziva in timp care o avea G11. Intrebarea mea e pt cei care au mai schimbat, daca au bagat G11 ca la carte din cauza ca asa scrie, sau au bagat G12 pt ca altii cu si mai mare experienta au zis ca acest G12 pt motoarele noastre merge si e mai bun fiind noua formula/imbunatatita pt astfel de motoare din aluminiu.. ?

 

PS: cred ca tot george o sa fie cu un raspuns mai solid pe aici, asta desigur daca mai intra dat fiind noua achizitie si noua categorie la care a trecut :P , dar nu numai, nefiind singura persoana care are o expertiza mai amanuntita si poate chiar care s-a confruntat cu aceasta problema pana acum si la randul lui a intrebat in stanga si dreapta pana a luat decizia.

Editat de ema_mann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca odata formulez intrebarea: ca e hepu, ca e motul, ca e ce o fi de unde o fi, nu conteaza, important e ca oricare din acesti producatori fac antigel pe baza la anumite criterii definite intr-un fel prin aceste denumiri, G11, G12 si mai nou G12 plus... eu din documentarea mea am vazut ca amandoua si G11 si G 12 sunt pe baza de etylen-glycol, doar ca in carte e recomandat G11, probabil doar asta era pe vremea aia (19 si ceva cand a fost gandit motorul implicit generatia 2001 ca al meu), iar acu dupa anumite documentatii, am vazut ca si G12 e pe baza de etylen glycol, doar ca ii lipseste nu stiu ce substanta coroziva in timp care o avea G11. Intrebarea mea e pt cei care au mai schimbat, daca au bagat G11 ca la carte din cauza ca asa scrie, sau au bagat G12 pt ca altii cu si mai mare experienta au zis ca acest G12 pt motoarele noastre merge si e mai bun fiind noua formula/imbunatatita pt astfel de motoare din aluminiu.. ?

 

PS: cred ca tot george o sa fie cu un raspuns mai solid pe aici, asta desigur daca mai intra dat fiind noua achizitie si noua categorie la care a trecut :P , dar nu numai, nefiind singura persoana care are o expertiza mai amanuntita si poate chiar care s-a confruntat cu aceasta problema pana acum si la randul lui a intrebat in stanga si dreapta pana a luat decizia.

Arata-mi si mie in carte unde scrie G11. Formularea din cate vad eu este pe baza de etylen glycol si zice DO NOT USE alchool based antifreeze.

Mai clar de atat nu vad ce ar putea sa fie. Pana mea e doar antigel nu explodeaza nimic daca pui altceva.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare ca nu sunt lamurit nici dupa documentarea facuta de mine si am zis si sa intreb.. ce antigel ati bagat in hornetu din 2001 . G 11 sau G12?

 

Salut,

Eu am bagat G12,nu stiu exact de producatorul.Poti baga linistit orice fel de antigel care se preteza la radiatoarele de aluminiu(inclusiv cele auto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata-mi si mie in carte unde scrie G11. Formularea din cate vad eu este pe baza de etylen glycol si zice DO NOT USE alchool based antifreeze.

Mai clar de atat nu vad ce ar putea sa fie. Pana mea e doar antigel nu explodeaza nimic daca pui altceva.

corect!important e sa fie pt radiatoarele de aluminiu ATAT(glycolul e baza iar ca e etylen/plopylen glycol-nu are importanta).corect ce zice DannyNT.

@emma_man:intru si aici stau cam tot timpul nu pe topicul dedicat noului motor,ca acolo n-are rost :rolleyes:

ps:eu am mers si cu motulul vietii de antigel,si cu bardahl,si cu antigel cumparat din peco cu 12ron care nu e pe baza de alcool.si nu am avut probleme(decat odata cand era vechi antigelul,am abuzat eu putin de motor si a fiert-nimic mai mult)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 350 ron iti faci unul nou unde mi-am facut si eu. Am un prieten care are unul gata facut eventual daca vrei sa vb cu el. www.ipeximradiatoare.ro

bine bine dar cu grila de radiator cum facem ?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, de ieri sunt si eu posesor de Hornet `05 :)

 

7600 Km, REALI, si eu eram sceptic dar chiar atatia are, are cauciucurile originale DOT 1005, carte service. Singurul lucru care l-am bagat in ea a fost schimbul de ulei si filtru + baterie.

post-25321-0-80788500-1339088560_thumb.jpg

post-25321-0-61970700-1339088605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte departe. Normal ca tin anvelopele maxim 3 ani de la data producerii dar urmeaza in viitorul apropiat schimbul de anvelope.

 

Nu imi vine sa cred cat de reusit e propulsorul asta care a echipat Hornetu` pana in 2006. Are un sweet spot pana pe la 4800 RPM unde merge ca uns, toarce, maxim de frumos si cu cuplu. Dupa 4800 incepe sa vibreze, sa se simta sportivitatea. Cel mai mult imi place ca pana pe la 4800 RPM merg ca pe puf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte departe. Normal ca tin anvelopele maxim 3 ani de la data producerii dar urmeaza in viitorul apropiat schimbul de anvelope.

 

Nu imi vine sa cred cat de reusit e propulsorul asta care a echipat Hornetu` pana in 2006. Are un sweet spot pana pe la 4800 RPM unde merge ca uns, toarce, maxim de frumos si cu cuplu. Dupa 4800 incepe sa vibreze, sa se simta sportivitatea. Cel mai mult imi place ca pana pe la 4800 RPM merg ca pe puf.

 

Sa o stapanesti sanatos, este o viespe foarte frumoasa si pana acum de cand o am eu, foarte fiabila. Ai grija de ea. Si daca ziceai ceva de turatii, la 2500 de rpm cum iti merge ? dar tine-o fix la 2500. A mea parca imi da cate un sut acolo dar e ok in 13 mii de km nu m-a deranjat foarte tare :)) Asfalt uscat si benzina cu cisternaaa

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a mai intamplat sa imi dea cate un sut dar era subturata. Are legatura ca e carburatie probabil.

 

Sunt maxim de impresionat de propulsor, sunt fost detinator de 600RR 2005 si cel mai mult imi era frica, ca o sa fie destul de slab la plecarea de pe loc. Mai ales daca aveam greutate sau pasager stiti ca motorul incepe sa zornaie ca e subturat si are lipsa de cuplu la ture joase. Acest propulsor de pe Hornet, pleaca de la relanti FARA NICI O PROBLEMA. Are cuplu din greu in ture joase. O evacuare sa ii mai iau ca parca e electrica la ture inalte :)

 

Am vazut ca amortizorul spate are 7 trepte de reglaj. Sunt un tip pe la 90 Kg. Reglajele incep de la 1 moale la 7 hard.

 

Default e 2, sa il pun pe un 5..6 tinand cont ca o cam alerg si nu ma intereseaza confortul asa tare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...