Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Si tot nu ai venit tu personal,fost posesor de Viespe,cu pareri personale din propria experienta,cu ceva sa-ti sustii punctul de vedere fara a face test comparativ intre Viespe si alt motor.dupa cum spuneam...sunt curios in continuare daca stii de fapt ce inseamna ciclistica si daca poti "dovedi" lipsa ei la hornet fara a face comparatii si fara a fi ironic.sanatate

 

Ce ar terbui acum sa imi iau hornet si sa il vand ca sa fiu fost posesor? Ce vrei sa iti spun ca mi se pare instabil la viteze mici desi ca naked ar trebui sa fie tocmai invers si nici pe curbe nu straluceste? Calcule matematice vizavi de unghiuri, inaltime, cursa a suspensiei, etc? Ce vrei sa iti dovedesc, nu suntem de aceasi parere din punctul asta de vedere, si culmea ca nu sunt singurul care sustine asta si acum vii tu si o intorci cum ca nu as sti eu ce e aia ciclistica. Am mers cu unul destul de mult cat sa imi dau seama, ti-am zis, dar nu atat de mult cat sa ma cucereasca tocmai pentru ca nu pot zice ca m-a impresionat cu ceva. Iar de furat nu cred ca i-a furat-o cineva ca sa lipseasca, ciclistica ma refer. Nu a zis nimeni ca ii lipseste ci ca nu e tocmai una f buna.

Despre reglajul suspensiilor ti-am recomandat sa faci unul ca sa vezi diferenta, dupa cum ai pus problema cu suspensia spate la hornet nu parea ca stii ce inseamna, dar daca stii nu pot sa zic decat ca nu pare.

 

P.S. Normal ca faci o comparatie cu alt ceva, altfel ramaneam cu totii la caruta trasa de cai si nu mai dezvoltam nimic.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu siguranta Hornetul nu a fost conceput pentru circuit sau reglaje avansate de performanta, iar comparatia cu R1 mi se pare complet exagerata. Daca tot faceti referire la alte motociclete, rezumati-va macar la cele din aceeasi clasa, aceeasi perioada, aceeasi plaja de pret.. samd.

 

Ca fapt divers in numeroase review-uri Hornet-ul se claseaza foarte bine in clasa Naked, mai putin in cele realizate de britanici unde Triumph e cel mai bun, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta Hornetul nu a fost conceput pentru circuit sau reglaje avansate de performanta, iar comparatia cu R1 mi se pare complet exagerata. Daca tot faceti referire la alte motociclete, rezumati-va macar la cele din aceeasi clasa, aceeasi perioada, aceeasi plaja de pret.. samd.

 

Ca fapt divers in numeroase review-uri Hornet-ul se claseaza foarte bine in clasa Naked, mai putin in cele realizate de britanici unde Triumph e cel mai bun, evident.

O observatie pertinenta! Dar deh.... unii sunt piloti de competitie iar Hornetul e doar un amarat de naked :) Personal, pilot amator zi de zi, consider Hornetul o motocicleta buna, reusita. Am mers si cu alte naked-uri dar tot Hornet as alege si as recomanda.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hornetul 2008 e multe, dar imprevizibil?! cum naiba? ce facea?!

Pe frana tare fata, roata spate e in aer. Imediat ce a ajuns spatele jos, cu suspensia fata destul de bine comprimata, nu intra foarte bine in viraj. As putea sa da vina, in principal pe cauciucuri - Conti Sport Attack, care nu mi-au placut deloc. Sunt motociclete care "se duc acolo unde te uiti" foarte usor. La Hornet nu a fost asa. E mai putin manevrabila la un stil de mers agresiv :) Nici pe viraje nu sta foarte bine, nu e tocmai stabila, in viraje mai stranse a trebuit sa corectez trasa de fiecare data. Cred ca sasiul e de vina la capitolul asta

Nu contest deloc meritele modelului ca all-arounder de foarte buna calitate. Motorul nou pe injectie e puternic, se tureaza repede, trage bine. Frane are, pozitie are. Pana la 120 la ora e destul de comoda. O motocicleta foarte buna daca nu speri prea mult de la ea.

Sper ca am fost mai clar.

Bafta si plimbari frumoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe frana tare fata, roata spate e in aer. Imediat ce a ajuns spatele jos, cu suspensia fata destul de bine comprimata, nu intra foarte bine in viraj. As putea sa da vina, in principal pe cauciucuri - Conti Sport Attack, care nu mi-au placut deloc. Sunt motociclete care "se duc acolo unde te uiti" foarte usor. La Hornet nu a fost asa. E mai putin manevrabila la un stil de mers agresiv :) Nici pe viraje nu sta foarte bine, nu e tocmai stabila, in viraje mai stranse a trebuit sa corectez trasa de fiecare data. Cred ca sasiul e de vina la capitolul asta

Nu contest deloc meritele modelului ca all-arounder de foarte buna calitate. Motorul nou pe injectie e puternic, se tureaza repede, trage bine. Frane are, pozitie are. Pana la 120 la ora e destul de comoda. O motocicleta foarte buna daca nu speri prea mult de la ea.

Sper ca am fost mai clar.

Bafta si plimbari frumoase!

 

As mai putea si eu adauga la chestiile astea si da, le-am observat si eu, dar... sunt previzibile. Adica face niste chestii mai prost, dar le face constant :)

Eu imi incerc norocul cu a mea pe Amckart si nu pot sa zic ca am ajuns la limitele ei, dar ma distrez destul de bine. Sunt chestii care ma deranjeaza dar sunt prins intre a investi in ea (de exemplu, amortizor spate) sau sa o schimb cu totul.

Pe strada, pentru mine, e super, nu pot sa cer mai mult, dar nu o folosesc la drumuri lungi. Intr-adevar, 120kmh a viteza de comfort iar, dupa parere mea, orice parbriz arata ca dracu asa ca nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Am un Hornet din 2007 pe care sunt prinsi suporti de crash pad dar lipseste capacul infiletabil. Am gasit pe un site capace de crash pad Baracuda dar cei de acolo nu stiu sa -mi zica daca se potrivesc. Stie cineva daca sunt ok sau stiti un alt loc unde as putea gasi? Nu as vrea sa dau 100 RON degeaba pe niste plasticuri care nu se potrivesc. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o noapte linistita , m-am trezit sa ma duc la serviciu . Cand ies din scara pe la 8 : 30 imi vad motocicleta intr-o pozitie nu tocmai cum o lasasem . Ma apropii de ea si realizez ca numarul este stramb si ma gandesc sa pun mana sa il indrept , surpriza , era pus de forma si am ramas cu el in mana. Imediat m-am gandit ca a fost trantita , dupa o inspectie a motocicletei am vazut ca suportul de la oglinda este rupt , maneta de la ambreiaj de asemenea este rupta , capacul de la motor este zgariat , oglinda zgariata , crash pad-ul este si el zgariat. Tocmai ce pusesem oglinzile de la titi_rulment ( multumesc , sunt rezistente si se vede super in ele ) Am intrebat o femeie ce locuieste cu mine in bloc si mi-a zis ca o masina neagra al carui numar nu il stie era langa motocicleta mea si s-a auzit o bubuitura. S-a uitat si nu a vazut decat cativa insi ce misunau pe langa motocicleta si au plecat .



Urmatorul pas , reparata , pus camera video si supraveghiata pe timpul noptii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se potrivesc si la 2005? ca am eu nevoie de disc

merci

salut discurile hornet sunt rezervate cv zile dar nu cred ca merg pe modelul 05, le am mai probat pe o janta la cv si interiorul este mare, discurile merg doar pe modelul pc41 07 - 2013 etrieri cred ca se potrivesc daca ai furca usd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si Cristos a inviat!

De curiozitate intreb daca vreunul dintre voi a patit treaba asta:desi la mine e litera de lege intretinerea lantului,el a decis ca trebuie sa moara:)..si anume s-au blocat niste zale si imi dau trepidatie in pinionul de atac..practic zalele nu mai stau in linie,cateva dintre ele..si culmea pana acum am schimbat ceva lanturi altora si nu am intalnit forma asta de uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si Cristos a inviat!

De curiozitate intreb daca vreunul dintre voi a patit treaba asta:desi la mine e litera de lege intretinerea lantului,el a decis ca trebuie sa moara:)..si anume s-au blocat niste zale si imi dau trepidatie in pinionul de atac..practic zalele nu mai stau in linie,cateva dintre ele..si culmea pana acum am schimbat ceva lanturi altora si nu am intalnit forma asta de uzura.

ai pm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si Cristos a inviat!

De curiozitate intreb daca vreunul dintre voi a patit treaba asta:desi la mine e litera de lege intretinerea lantului,el a decis ca trebuie sa moara:)..si anume s-au blocat niste zale si imi dau trepidatie in pinionul de atac..practic zalele nu mai stau in linie,cateva dintre ele..si culmea pana acum am schimbat ceva lanturi altora si nu am intalnit forma asta de uzura.

Eu am vazut tpul asta de uzura pe o motocicleta de 125 si mi s-a parut tare ciudat.

Cati km ai facut de la ultimul schimb de kit, si daca inainte de iernare ai spalat si uns mai consistent lantul.

 

La mine did-ul vx tine cam 22-26k km, data viitoare incerc un ek sau rk, sa vad daca e diferenta mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am luat mobra lantul era aproape nou..am mai facut 14k km eu..dar precizez ca intretin lantul bine..spalat,uns,intins cand e necesar nu la nr de km cum se zice...la drumuri lungi iau ce e necesar cu mine..asta ma mira viata lui relativ scurta..nu dau soc in lant,nu ma dau pe o roata..iar inainte de iernat,desigur,curatat,uns..in privinta lantului sunt fanatic,mereu ma luam de prieteni la care vedeam lant neuns,ruginit chiar etc..si na ca mie mi-a murit:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine de exemplu stiu de ce a murit lantul relativ tanar, si anume din cauza franelor de motor exagerate care ma pasioneaza. Fiind un lant slabutul (acelasi did vx), s-a intins neuniform, chiar daca nu era intins tare, era intins neuniform.

 

14k totusi e putin chiar si pentru un lant neintretinut. De curiozitate ce marca este?

Cauza tehinca cred ca este ca au fost mancate o-ringurile de cauciuc si a intrat apa in rola aia dinauntru.

Motorcycle_Chain.jpgI

Conform figurii de mai sus, cred ca s-a mancat partea cu rosu, si de la spalatul exagerat, probabil s-a spalat partea mov "lubricant", si a intrat apa si a ruginit partea neagra cu partile albastru si portocalie, acestea facand parte din doua zale diferite, au facut-o fixa.

Cu ce ai spalat lantul, ce solutie, si ce perie? Poate a fost ceva ce a atacat o-ringul si o perie prea dura, care l-a faramitat.

 

Cand o sa schimbi lantul ar fi interesanta o autopsie.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul e DID si cum ai zis posibil si la mine sa fi exagerat franele de motor...il spal cu motorina sau spray de lant si cu o pensula pt vopsit,nu perie sarma sau altceva rigid..chiar o sa-i fac o autopsie,pun flexul pe el si vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate recomanda cineva o pereche de capete de ghidon compatibile cu un hornet 2002?,am "reusit" sa pierd unul la prima mea iesire din Bucuresti .....eu am gasit modelul acesta dar nu stiu daca este bun pentru hornet http://consumabile.bepagroup.ro/oxford-cap-ghidon-negru?keyword=cap%20ghidon%20&category_id=137&description=1&model=1

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te in capatul ghidonului. Daca e gaura goala atunci iti merg. Daca ai o chestie in care se insurubeaza atunci trebuie sa vezi daca 1. o poti scoate sau 2. vezi sa fie surubul din capatul de ghidon in acelasi metric ca piulita infipta la tine in ghidon. Eu am avut modelul ala pe Hornet dar schimbasem deja ghidonul cu unul WRP cand le-am montat. Daca esti din Bucuresti (nu e completat la profil) atunci e foarte simplu: te duci la Bepa (pe Vacaresti adica), opresti mobra-n fata si vezi daca se potrivesc capetele sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns, ghidonul are gaura acolo dupa ce am piedut capatul dar pentru mai multa siguranta am sa merg direct la BEPA pentru ca e destul de aproape de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere. Ai grija cum le strangi ca sa nu le pierzi din nou. In cazul nefericit in care asta se intampla nu mai da bani pe alt set inainte sa ma anunti. Sunt aproape sigur ca mai am eu unul pe acasa.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

La un Hornet 2001,se aprinde becul verde care indica punctul mort din cutie,doar cand vrea el.Are cineva idee care ar fii cauza?Unde ar trebuii sa fie pozitionat senzorul,ca sa pot verifica contactele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc tinypic.com . Incarc acolo si iti da codul pentru forumuri. Ii faci paste in editorul de text si ...gata....sau vezi ca ai undeva jos ceva meniu pentru urcat fisiere...browse si insert....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...