Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut tuturor hornistilor,sunt de putin timp un posesor de Hornet 2001 si am 2 intrebari.

Prima si cea mai importanta ce cantitate de ulei intra in amortizoare,cred ca sunt cele din fabrica.

Iar a doua pt aerisirea si schimbarea lichidului de antigel,cum se procedeaza,am inteles ca se slabeste un surub...

Multumesc anticipat.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O noua sedinta foto cu micul bondar! :rock:

:laugh: Vedeal-am la Bv !!! :wacko:

Mesaj completat

Hello ppl i am in the business.. iata ca ingros si eu randul posesorilor de hornet mama masii de asigurare...costa in draci(670 de euro anual)

Da' merita!!!!!! Nu???? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor hornistilor,sunt de putin timp un posesor de Hornet 2001 si am 2 intrebari.

Prima si cea mai importanta ce cantitate de ulei intra in amortizoare,cred ca sunt cele din fabrica.

Iar a doua pt aerisirea si schimbarea lichidului de antigel,cum se procedeaza,am inteles ca se slabeste un surub...

Multumesc anticipat.

Asfalt uscat.

Manualul e sfant, citeste-l mai intai sa umblii pe undeva.

Download de aici http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari noilor posesori de viespe! Mai ales galbene, ca sunt pasiunea mea.

 

 

Va doresc petrecere si vreme buna la intrunire, eu nu pot ajunge!

 

 

Question pt cei care au si bec si rezerva. Intai se aprinde becul in bord sau intai gaglgaie motorul si treceti pe rezerva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diseara se incumeta cineva sa vada de ploua sau nu la Constitutiei? :rock:

yup...

Mesaj completat

Salut tuturor hornistilor,sunt de putin timp un posesor de Hornet 2001 si am 2 intrebari.

Prima si cea mai importanta ce cantitate de ulei intra in amortizoare,cred ca sunt cele din fabrica.

Iar a doua pt aerisirea si schimbarea lichidului de antigel,cum se procedeaza,am inteles ca se slabeste un surub...

Multumesc anticipat.

Asfalt uscat.

ADD pe yms (sorin128) si iti trimit manualul.... :laugh: ....e cel mai sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari noilor posesori de viespe! Mai ales galbene, ca sunt pasiunea mea.

 

 

Va doresc petrecere si vreme buna la intrunire, eu nu pot ajunge!

 

 

Question pt cei care au si bec si rezerva. Intai se aprinde becul in bord sau intai gaglgaie motorul si treceti pe rezerva?

 

Raspuns la intrebare ! intai se aprinde becul apoi mai mergi cativa km depinde de stilul de condus si apoi galgaie, treci pe rezerva si e musai sa alimentezi :laugh:

 

Diseara se incumeta cineva sa vada de ploua sau nu la Constitutiei? :wacko:

 

Nu credeti ca ar fi mai bine sa amanam ziua de intalnire ca la mine pe strada mai am putin si ies cu barca direct din scara :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am amanat-o, am vrut sa iesim cu moto, nu a mers, am incercat cu masina, nici cu masina nu am avut noroc. Ne vedem la BV :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Question pt cei care au si bec si rezerva. Intai se aprinde becul in bord sau intai gaglgaie motorul si treceti pe rezerva?

A mea face intai cu ochiu' fo 20 km , apoi cere rezerva. Cu aia nu m-am riscat mai mult de 30 km prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca nou posesor de hornet(prima mea moto) am si eu cateva nelamuriri :laugh:

 

Am probat mobra mea in poligon,proba evitarea jaloanelor si am constatat ca hornetul nu trage bine in turele joase,si ma refer in special in prima viteza,controland motorul doar din ambreiaj...nu are putere,nu mai are rost sa zic ca atunci cand fac optul(terenul este si un pic denivelat) simt ca parca se "ineaca" si daca nu il ajut cu un pic de gaz...nu am sanse sa fac optul :)

Este adevarat ca am o zi de cand am mobra,dar asta nu are importanta pentru ca daca nu inteleg cum functioneaza motorul acestei motociclete de la inceput,mai tarziu nu am sanse...

Din pacate instructorul meu e in concediu,scoala e inchisa si eu sunt pe barba mea acum.si nu am cui sa cer explicatii,asa ca sper sa ma ajutati voi :P

O alta problema la mine este faptul ca nu mi-am format inca abilitatea de a stabili un raport corect intre ambreiaj-acceleratie...cel putin in cazul motociletei mele.

Ca experienta anterioara am 4 ore pe motor in poligon(pe o honda xl 125 si o honda cb 500 de la scoala cu care m-am inteles insa bine).

Ciudat este faptul ca am probat weekendul trecut hornetul de la scoala si mi sa parut foarte agresiv :wacko: in comparatie cu mobra mea.Este posibil ca motoarele de la scoala sa fie modificate in asa fel incat sa lucreze la ture un pic mai ridicate,in acest mod evitand oprirea motorului??offcourse daca lasi ambreiajul brusc,se opreste cu siguranta.

Cu honda xl 125 si cb 500 faceam jaloanele si optul controland motorul doar din ambreiaj fara probleme,fara sa ating acceleratia sau sa pun piciorul jos

Am iesit astazi un pic in trafic,ce pot sa zic...ma intreceau si scuterele :rock: la cate rotatii pe minut trec dintr-o treapta inferioara intr-o treapta superioara de viteza?Incepand de la plecarea de pe loc.Dar cand vreau sa reduc viteza,cum fac?trebuie sa tin cont de rpm?

 

Multumesc

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, intmplator am venint la buc. la un prieten si am prins frumoasa furtuna de pe autostrada si din oras si ma intrebam cum ramane cu intrunirea, tine vremea cu noi? mai merge cineva de vineri din buc. deoarece cred k o sa ploua maine dupamasa, pretenul meu ma sfatuit sa merg spre bv peste muntele padukiosu, kiar daca drumu nu e f bun dar cica merita ca sunt peisaje faine, eu nu am mai fost pe acolo, deci pana la urma maerge cineva de maine dupamasa si daca da de unde si de la ce ora si pe ce traseu, si daka ploua? Cheers ! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Este posibil ca motoarele de la scoala sa fie modificate in asa fel incat sa lucreze la ture un pic mai ridicate,in acest mod evitand oprirea motorului??offcourse daca lasi ambreiajul brusc,se opreste cu siguranta.

Cu honda xl 125 si cb 500 faceam jaloanele si optul controland motorul doar din ambreiaj fara probleme,fara sa ating acceleratia sau sa pun piciorul jos

Am iesit astazi un pic in trafic,ce pot sa zic...ma intreceau si scuterele :laugh: la cate rotatii pe minut trec dintr-o treapta inferioara intr-o treapta superioara de viteza?Incepand de la plecarea de pe loc.Dar cand vreau sa reduc viteza,cum fac?trebuie sa tin cont de rpm?

 

Multumesc

Motoarele de la scoala au "relantiul" dat mai tare, tocmai pt ca elevii nu prea "le au" cu acceleratul fin. Treptele poti sa le schimbi de pe la 3500 pana la rosu. Pt inceput pe la 4.000 e ok. Cand reduci, rpm nu te intereseaza. Doar ca tre sa schimbi si in jos daca reduci mai mult (ideal e sa ai turatia pestge 3500, a.i. sa poti accelera la nevoie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, ma retrag.... din motive personale nu pot sa mai ajung la BV.

Poate data viitoare, cand o sa vina vremuri mai bune!!!

Distractie placuta si sa va dea D-zeu vreme frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

 

 

Dupa cum spunea si Alin motoarele de scoala ca si masinile au relatiul dat mult mai mare si poti face faze doar din ambreiaj. Oricum sa faci poligonul cu hornetul nu e relevant zic eu, chiar sunt curios daca l-as mai putea face acum. Daca mai mergi zilele astea prin poligon vin si eu cu hornetul si poate facem atunci o comparatie. Oricum in 3-4000 e ca un motoras pe la 6000 incepi sa simti cate ceva iar la 12000 hooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, intmplator am venint la buc. la un prieten si am prins frumoasa furtuna de pe autostrada si din oras si ma intrebam cum ramane cu intrunirea, tine vremea cu noi? mai merge cineva de vineri din buc. deoarece cred k o sa ploua maine dupamasa, pretenul meu ma sfatuit sa merg spre bv peste muntele padukiosu, kiar daca drumu nu e f bun dar cica merita ca sunt peisaje faine, eu nu am mai fost pe acolo, deci pana la urma maerge cineva de maine dupamasa si daca da de unde si de la ce ora si pe ce traseu, si daka ploua? Cheers ! :laugh:

 

 

 

am fost eu saptamana trecuta de la SInaia pana in Moroieni! drumul este aproape perfect! deci nu ai nicio problema! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la 200 ml/pe frana (fata, spate) pana la infinit, in functie de priceperea celui care umbla. 500 ml ar trebui sa-ti ajunga. Oricum nu vei gasi la recipient mai mic de atat.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele de la scoala au "relantiul" dat mai tare, tocmai pt ca elevii nu prea "le au" cu acceleratul fin. Treptele poti sa le schimbi de pe la 3500 pana la rosu. Pt inceput pe la 4.000 e ok. Cand reduci, rpm nu te intereseaza. Doar ca tre sa schimbi si in jos daca reduci mai mult (ideal e sa ai turatia pestge 3500, a.i. sa poti accelera la nevoie).

 

 

Aaaa si eu schimbam pe la 2500-3000 rpm... :) intamplator ma suna astazi instructorul sa ma intrebe cum ma descurc,si la aceeasi intrebare la care v-am cerut voua ajutorul,el imi zice ca nu trebuie sa ma uit in bord,trebuie sa simt "urlatul" motorului... dar ce motor sa simt eu daca mie la 2500 rpm mi se parea ca il chinui ingrozitor :blink:

Maine o sa ma trezesc pe la 5.30 sa ma duc sa probez pe strada motorul,sa profit de faptul ca nu sunt masini la ora aia,si sa nu pun pe ceilalti conducatori,si pe mine insumi in dificultate.Trebuie sa exersez foarte mult plecarile de pe loc,si cum spuneam stau prost la capitolul ambreiaj-acceleratie,imi imaginez tot timpul un scenariu horror cu mine la semafor, sunt primul in coloana si se da verde,aia cu masinile din spate ma claxoneaza,vin peste mine pana ce ma misc eu :)

Din pacate eu tin motorul in garajul unde tine instructorul meu motocicletele de la scoala, pentru ca agentia imobiliara unde locuiesc eu au inchis pentru vacanta pana pe 31 august si nu am de unde sa inchiriez un garaj.De acasa de la mine pana la poligonul scolii sunt circa 3.5-4 km,conserva nu am si trebuie sa ma duc cu bicicleta.

Rucsacul pe care il am e prea mic si nu imi incape casca,circula un clip pe youtube cu "GhostRider" in care el era in echipament full pe un bmx sau ceva de genul si se lua la intrecere cu politia.Eeei bine la fel am procedat si eu acum 2 zile ,eram cu echipamentul pe mine(casca,cagula,geaca,protectia pentru spate,manusi si genunchiere),si pe la 9.30 seara o ardeam cu bicileta prin oras in drum spre scoala mea.sa nu zic ce ciudat se uita lumea la mine la semafor sau pe la terase,o baba isi plimba catelul prin parc si cand ma vazut sa vezi ce blana si-a luat :o Si maine dimineta tot asa trebuie sa fac ;)

Si nici jobul nu-mi permite sa experimentez in cursul saptamanii pe mobra,ajung pe la 7.30 seara acasa luni-vineri si sa ma dau pe motor imi ramane doar weekendul,ce aiurea...

 

 

Dupa cum spunea si Alin motoarele de scoala ca si masinile au relatiul dat mult mai mare si poti face faze doar din ambreiaj. Oricum sa faci poligonul cu hornetul nu e relevant zic eu, chiar sunt curios daca l-as mai putea face acum. Daca mai mergi zilele astea prin poligon vin si eu cu hornetul si poate facem atunci o comparatie. Oricum in 3-4000 e ca un motoras pe la 6000 incepi sa simti cate ceva iar la 12000 hooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

 

As veni cu tine cu cea mai mare placera si cu siguranta as putea invata o gramada de lucruri folositoare de la tine,mai ales ca pana acum 1 luna nu am avut nici o tangenta cu motociclismul,dar din pacate eu nu sunt in Ro

L-am accelerat in seara asta pana la 4000 de ture(era pe liber offcourse) hmm ce frumos vibra motorul sub mine,nu vreau sa imi imaginez la 12000 rpm cum face, cu siguranta la 6000rpm e un calut naravas...

 

Mai mult mie frica sa nu trantesc motorul...sa-l zgarii sau sa rup ceva,ca pana la urma sunt bani munciti pana la ultimul eurocent...si as simti o durere ingrozitoare in suflet sa stiu mobra "ranita"

Sunt cat de cat sigur pe mine,imi fac curaj singur,insa nu trebuie sa subestimez motorul pentru ca atunci da cu tine de pamant cat ai zice peste,mai ales ca experienta mea pe motoare e 0.

 

Se pare ca am o problema la mobra,vad cu nu mi se aprinde in bord vitezometrul,in timp ce turometrul e ok,oare sa ars un bec?sau ce e acolo de ar trebui sa se aprinda si nu merge?

Mesaj completat

mesaj completat

 

 

asta e unul dintre ele,pe celalat in care se intrece cu politia nu-l gasesc acum :)

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da daca nu ti se aprinde vitezometrul cred ca ai 1 sau 2 becuri arse...eu am unul ars la turometru dar nu m-am apucat sa demontez bordul. Inca ceva puneti de pe acum crashpaduri ca sa nu faci mari pagube cand o sa cazi, eu mi-am pus abia dupa ce cazusem de vreo 3 ori..si tot si-au facut treaba, a patra oara s-au julit bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da daca nu ti se aprinde vitezometrul cred ca ai 1 sau 2 becuri arse...eu am unul ars la turometru dar nu m-am apucat sa demontez bordul. Inca ceva puneti de pe acum crashpaduri ca sa nu faci mari pagube cand o sa cazi, eu mi-am pus abia dupa ce cazusem de vreo 3 ori..si tot si-au facut treaba, a patra oara s-au julit bine ;)

 

 

avea aici cineva crash-pad-uri de aluminiu la 2 mil. mai lungi ... sa dea un semn sa lase un id de mess sau un numar de tel si pe mine m-ar interesa...

 

P.S.:distractie placuta baietzi si fete la Brasov... asteptam poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da daca nu ti se aprinde vitezometrul cred ca ai 1 sau 2 becuri arse...eu am unul ars la turometru dar nu m-am apucat sa demontez bordul. Inca ceva puneti de pe acum crashpaduri ca sa nu faci mari pagube cand o sa cazi, eu mi-am pus abia dupa ce cazusem de vreo 3 ori..si tot si-au facut treaba, a patra oara s-au julit bine :)

 

50pc95.jpg

 

Eu am crash paduri,erau montate deja pe mobra,seamana foarte mult cu cele din imagine,poate chiar sunt identice doar ca au culoarea neagra dar mi se par ca nu ajuta foarte mult.Am cazut cu mobra(la 5-10 km/h) si sa zgariat oricum carcasa motorului :o sunt altfel de crash paduri mai eficiente?

 

Ieri am iesit cu motocicleta un pic pe strada,pe strazi mai putin circulate.Imi explica si mie cineva cum se adapteaza vitezele in trafic?Se tine cont de rpm?Eu nu merg cu mai mult de 50-60 km/h acum,in ce viteza trebuie sa ma aflu?Daca ar fi ca la o masina diesel,as schimba in jur la 3000 rpm si as fi in viteza a treia la viteza de 50-60 km/h.Insa la moto cum functioneaza?

Dupa sfaturile voastre ieri am inceput sa schimb pe la 3500-4000 rpm,si poate ar trebui sa mai ridic stacheta pe la 5000+ ca de acolo incepe sa aiba motocicleta cuplu de tractiune bun.Pot merge constant la 5000 rpm sa zicem in a treia viteza si viteza sa fie de 50-6- km/h atat cat imi pot eu permite ca incepator?Creste cumva consumul daca eu nu trec intr-o treapta superioara de viteza?Voi ce trepte de viteze utilizati in oras de obicei?In limitele legale offcourse.

Nu stiu pe unde am auzit ca poti fi si in viteza a sasea la 70 km/h :) mi se pare un pic ciudat faza asta :blink:

Se pare ca am probleme cu trecerea dintr-o treapta superioara in una inferioara,si cel mai des mi se intampla ca nu reusesc sa intru din a doua in prima viteza,pur si simplu nu o mai gasesc.stiu ca e vina mea,deoarece pentru a schimba trebuie ca schimbatorul sa fie intr-o anumita pozitie right nu?M-am oprit de nu stiu cate ori ieri,ca nu mai gaseam prima viteza si asta era enervant,deoarece daca plecam cu a doua de pe loc trebuia sa ii dau gaz,si am oprit si motorul aiurea de vre-o 3 ori.

Prima viteza se utilizeaza intodeauna la plecarea de pe loc nu?semafor,cedeaza trecerea,stop etc... right nu?Insa cum fac daca ma apropii de un sens giratoriu,ma aflu in a doua treapta,reduc viteza pentru a ma asigura,vad ca nu este nimeni...trebuie trec in viteza intai in acest caz?mentionez ca eu pentru moment sensurile giratorii le fac cu 20 km/h...sorry

 

Legat de franare

Sunt in accelerare,vad un obstacol in fata mea sau something si trebuie sa reduc viteza,daca e cazul schimb intr-o viteza inferioara vreau sa stiu daca procedez corect.So eu fac in felul umator:

1.Inchid gazul

2.Apas ambreiajul pentru a interveni frana de motor(si schimb viteza daca e cazul) si in acelasi timp incep sa franez(frana fata)

3.Urmeaza din nou accelerarea,odata cu disparitia/depasirea obstacolului

 

Am incercat sa "ciupesc" un pic si frana spate,doar pentru a ma obisnui cu ea,deoarece sunt persoane care nici macar nu o ating atunci cand franeaza

 

Poate sunt intrebari stupide,sau ma repet...insa nu am de la cine sa cer sfaturi.multumesc again ;)

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...