Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vroiam sa cumpar una, dar nu mi-a placut motorul, pentru ca nu am simtit nici cuplu nici caracter.

 

Asa sunt toate motoarele de 600 cmc din gama, adica cel de pe hornet, fz6 sau gsr. Au in schimb elasticitate, consum redus si manevrabilitate. Daca vrei cuplu nu ai ce cauta la gama de 600, daca vrei caracter nu ai ce cauta la "in-line-four".

 

 

 

 

Ce-mi place la "bondar" (vorbesc de cel de 900, dar am mii de km la activ si cu hornetul de 600):

- designul

- manevrabilitatea

- pozitia in sa

- motor optim, cuplu omniprezent, senzatii puternice

- calitatea si sunetul motorului honda (mie mi-a pornit mereu din prima, chiar si iarna, FARA SA TRAG SOCUL!)

- farul lumineaza foarte bine noaptea

Ce nu-mi place:

- furca nu este reglabila

- cu amortizorul reglat la cea mai rigida treapta tot imi penduleaza bascula cand accelerez puternic la iesirile din viraje (asta numai daca o forjezi la limita)

- pt drumuri lungi as fi vrut o sa mai moale

- ca orice naked, pe autostrada te bate vantul, e necesara montarea unui parbriz care o urateste

- tobele ridicate imi prajesc gentile laterele textile.

 

Nu cred ca exista alta motocicleta cu care as vrea s-o schimb.Poate CB1300, as avea mai mult cuplu dar mai putina manevrabilitate si consum mai ridicat. Sau Speed Triple 1050, dar cu el nu poti face touring...

post-5880-1210886043_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

avand in vedere ca am postat in mai multe locuri, aici ar fi cam ultmima sansa sa CUMPAR scarita pilot stanga.

 

Merci

 

 

Ps sper ca moderatori sa-mi acorde ingaduinta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

avand in vedere ca am postat in mai multe locuri, aici ar fi cam ultmima sansa sa CUMPAR scarita pilot stanga.

 

Merci

 

 

Ps sper ca moderatori sa-mi acorde ingaduinta

louis.de

 

 

 

 

de o saptamana sunt fericitul unui hornet superb din 2004 ..... bestial :rolleyes:

un motor cu o personalitate puternica....

Editat de antyterro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am si eu o problema cu vitezometrul de la un Hornet 2001. Inca merge dar arata mai putin, gen 130 cand de fapt am 200 :D .Cred ca e de la mufa de jos de la cutia de viteza; pare uzata. Se gaseste pe undeva separat sau cu tot cu cablu? Pun si niste poze, is facute cu telefonul.

De ce nu se face sticky si pentru viespi? Sint destule :cheers:

post-6645-1211817119_thumb.jpg

post-6645-1211817130_thumb.jpg

post-6645-1211817146_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut,

sunt nou posesor de hornet (600 din 2003), si prospat motociclist.

 

Primele impresii despre hornet:

- excelenta pentru un incepator prin traficul din bucuresti, foarte manevrabila

- suspensiile is ok, se comporta f bine la gropi sau pe linia de tramvai

- frana fata excelenta, frana spate cam slabuta iar levierul sau e mult pea mic

- dezavantaj in oras (repet bucuresti...) se cam incinge si => un disconfort

- consum maricel ~7% :cheers:(

- saua cam inconfortabila si tare, plus ca are o inclinatie putim cam aiurea. la o frana mai brusca oo-lele....sper sa ma obisnuiesc

- pasagerul are cea mai proasta pozitie, nu se poate tine decat de umerii mei... :D daca se tine de mijloc vine peste mine iar la frane nu ajunge cu mainile pe rezervor...(avantaj io ca merg solo)

- la viteza ii tre musai geam, altfel e o senzatie aiurea. din lipsa geamului, la viteza mare trebuie sa te apleci pe ea ceea ce nu e foarte placut pentru ca, cu capul in ghidon, nu mai poti vedea nimic in oglinzi...(da, i-am dat 190 pe A2 desi sunt incepator)

- cursa mare a lantului (3.5cm) ma cam enerveaza, la frana de motor se aude aiurea lantul care se lasa

- toba e cam silentioasa la turatii mici, nu prea te aud cei din trafic desi tu auzi motorul super fiind aflat pe el. am vazut cateva cu tobele schimbate si arata ca dreq...deci o voi pastra pe aceasta

- nu vad prea multe solutii de a cara ceva bagaje... :P

 

Primele impresii ca proaspat motociclist:

- ce sa va zic, in prima zi de mers in trafic mi-a fost suspendat permisul pt depasirea coloanei la semafor...

- acelasi drum il fac casa-servici il fac acum (inca am dovada...)in 15min fata de 45 cu masina

- soferii te respecta si te feresc cu mici exceptii (dudui blonde care se fardeaza in oglinzi, taximetristi si fireste categoria aparte a manelistului cu masina scumpa)

 

revenind la hornet, parca nu regret ca n-am ales transalpul.

 

daca-s intalniri prin bucuresti de hornetisti dati un semn.

 

si cateva poze de cand am achizitionat-o

post-36388-1211826099_thumb.jpg

post-36388-1211826119_thumb.jpg

post-36388-1211826154_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea are Castrol, da acuma o sa ii fac primul schimb si vreau sa ii bag Motul, pt ca zic astia ca e cel mai bun. 5100 e semisintetic (30 lei /litru) si 7100 e full sintetic (50 de lei/litru). Cica e bine sa bagi full sintetic daca o forjezi la turatii mari.....insa depinde si de cati km are motoru...vb doar din auzite....Eu cred ca o sa ii bag Motul 7100 10w40 si o sa incerc sa il schimb in fiecare an cu tot cu filtru, care cica e max 30 de lei. Merita daca tii la motoru tau....

 

Pt Hornet se baga doar 10w40......

 

Apropo, cica unii care au bagat in Hornet Motul 10w40, au auzit apoi ceva zdranganit la motor, insa dupa ce au schimbat uleiul, zdranganitul a disparut.....la mai multa lume se intampla, sper ca nu si la mine

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Sunt proaspat posesor al unui Hornet de 600, din 2003, recent adus din Italia. Nu este prima motocicleta pentru ca inainte am avut un Shadow de 600, dar l-am vandut pt ca imi ramasese mic :lol:

Am avut mare noroc pt ca cel care mi-a adus Hornetu a cautat si a gasit o bijuterie. Arata impecabil, are doar 16 mii de km si toate consumabilele schimbate de 800km.

Ideea este ca sunt foarte chitibusar si vreau sa-l intretin cum trebuie ca sa ma bucur de el macar vreo 25-30 de mii de km.

Intrebarea mea este: are cineva un manual pt model de Hornet 2003?

Daca da va rog frumos sa ma ajutati si pe mine.

 

Multam fain. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu manual pt Hornetu din 98...care e bun si la Hornetu meu din 2000....daca crezi ca te ajuta, ti-l dau...are vreo 80 de MB......nu cred ca difera multe lucruri la modelu 98 si 2003....sa ai noroc la motor si ai grija cu cei 100 de cai.....ei deja am tras o tranta......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu manual pt Hornetu din 98...care e bun si la Hornetu meu din 2000....daca crezi ca te ajuta, ti-l dau...are vreo 80 de MB......nu cred ca difera multe lucruri la modelu 98 si 2003....sa ai noroc la motor si ai grija cu cei 100 de cai.....ei deja am tras o tranta......

 

Merci mult.Sper sa nu-l culc.Foarte curand.Sau de preferat deloc. Dar pentru orice eventualitate o sa-mi fac Casco.

In legatura cu manualul merci mult.Ai putea sa mi-l trimiti cumva pe mess? Am ID: oqdrapt.

 

Multumesc anticipat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am eu manual de Hornet 2002, din 2003 au schimbat doar bordul, farul, rezervorul, codita...oricum doar estetic..motoru e acelasi pana in 2006, dak te ajuta da-mi add pe mess...sergiu_gavan. :crack:

 

By the way am mai facut niste modificari la Hornetu-tul meu :lol: :Kit Xenon, aripioare laterale, oglinzi 2003-2006, crash-paduri PUIG.

post-21009-1212056091_thumb.jpg

post-21009-1212055907_thumb.jpg

post-21009-1212056039_thumb.jpg

post-21009-1212056137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-mi place la "bondar" (vorbesc de cel de 900, dar am mii de km la activ si cu hornetul de 600):

- designul

- manevrabilitatea

- pozitia in sa

- motor optim, cuplu omniprezent, senzatii puternice

- calitatea si sunetul motorului honda (mie mi-a pornit mereu din prima, chiar si iarna, FARA SA TRAG SOCUL!)

- farul lumineaza foarte bine noaptea

 

 

 

 

salut! dintre lucrurile pe care le-ai enumerat cel mai grozav mi se pare sunetul motorului de cbr! domn'e m-am dat si cu alte motoare dar pe asta knd il aud imi face pofta de condus... parca mushca! :D parca e un AMG mai mic! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

absolut de acord...de la xx chiar nu s-a parut o diferenta prea mare la acceleratie...

singura problema e aerodinamica la viteze mai mari la drum lung ca deh...

 

 

 

PS: neshte poze cu "ea" :)

 

Cand spui "XX" te referi cumva la CBR 1100 XX?

Pentru ca sincer,m-ar mira ca un Hornet sa tina piept unui "XX" la acceleratii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui "XX" te referi cumva la CBR 1100 XX?

Pentru ca sincer,m-ar mira ca un Hornet sa tina piept unui "XX" la acceleratii...

 

Si eu m-as mira :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de cel de 900 eu nu m-as mira. :) Cel putin nu pana la anumite viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui "XX" te referi cumva la CBR 1100 XX?

Pentru ca sincer,m-ar mira ca un Hornet sa tina piept unui "XX" la acceleratii...

 

stati linistiti ca nu misca in front hornetul in fata XX-ului cu toate kg lui in plus...cuplu si cai destui in plus...

in oras cu trafic e alta mancare de peste...dar in rest... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetu are carburatoarele marite, sau adaptate pt putere la turatii medii, de asemenea si evacuarea e un pic mai lunga pe acolo pe undeva tot pt putere la turatii medii. Asta inseamna ca la turatii medii are putere mai mare ca si un CBR, insa de la anumite turatii in sus are mai putina vlaga ca si un CBR, bineinteles CBR e supersport si e motor de turatii mari, mai ales RR (Racing Replica) ma gandesc ca e gandit pt circuit....asta de pe un articol cu grafic le-am vazut.

Daca gresesc, corectati-ma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut again.

 

Nu am apucat sa fac 500 de km pe bondarel si deja incep sa il indragesc. Este intr-adevar o reusita a companiei Honda. Se aseaza bine pe drum si e foarte manevrabil in curbe, poate mai manevrabil decat ma asteptam. Are cuplu mare daca sti sa-l ti in ture isi arata adevarata putere.

 

In prima zi in care l-am calarit am observat ca se aprinde intermitent un beculet rosu pe bord, iar cand pornesti se stinge. La oprire si scoaterea cheii se aprindea din nou. Astazi insa....pauza. Scot cheia si nimic. Incerc iar....nimic. Care este problema? Trebuie sa stea mai mult cu cheia scoasa din contact? Sau? Ma puteti lamuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut again.

 

Nu am apucat sa fac 500 de km pe bondarel si deja incep sa il indragesc. Este intr-adevar o reusita a companiei Honda. Se aseaza bine pe drum si e foarte manevrabil in curbe, poate mai manevrabil decat ma asteptam. Are cuplu mare daca sti sa-l ti in ture isi arata adevarata putere.

 

In prima zi in care l-am calarit am observat ca se aprinde intermitent un beculet rosu pe bord, iar cand pornesti se stinge. La oprire si scoaterea cheii se aprindea din nou. Astazi insa....pauza. Scot cheia si nimic. Incerc iar....nimic. Care este problema? Trebuie sa stea mai mult cu cheia scoasa din contact? Sau? Ma puteti lamuri?

 

Salut Blackman22,

 

este vorba de Beculetul de avertizare si i-ti transmite o pozibila avarie.

Este posibil sa fie stricat sau intrerupt firul la Senzorul de Temperatura ( Airbox ), etc, sunt mai multe coduri.

Uleiul e O.K?

lichidul de racire?

poate fi si numai de la Baterie, verifica daca sunt strinse si unse legaturile la baterie.

Editat de Bimbo´s Fighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul si apa le-am verificat si sunt ok. Baterie daca nu mai aveam sau daca erau deconectate cabulrile ma gandesc ca nu mai pornea. Nush ce sa zic. Conectorul acelui senzor unde intra? Sa verific daca nu s-o fi deconectat din intamplare, cu toate ca nu mi se pare normal.

 

Uleiul si apa le-am verificat si sunt ok. Baterie daca nu mai aveam sau daca erau deconectate cabulrile ma gandesc ca nu mai pornea. Nush ce sa zic. Conectorul acelui senzor unde intra? Sa verific daca nu s-o fi deconectat din intamplare, cu toate ca nu mi se pare normal.

 

Este vorba despre senzorul HISS (Honda Ignition Security System) care trebuia sa se aprinda intermitent la scoaterea cheii din contact pentru a anunta ca sistemul antifurt este activ.Dar d c nu se mai aprinde acum? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul si apa le-am verificat si sunt ok. Baterie daca nu mai aveam sau daca erau deconectate cabulrile ma gandesc ca nu mai pornea. Nush ce sa zic. Conectorul acelui senzor unde intra? Sa verific daca nu s-o fi deconectat din intamplare, cu toate ca nu mi se pare normal.

 

 

 

Este vorba despre senzorul HISS (Honda Ignition Security System) care trebuia sa se aprinda intermitent la scoaterea cheii din contact pentru a anunta ca sistemul antifurt este activ.Dar d c nu se mai aprinde acum? :unsure:

exact asta am patit si eu. am venit de la timisoara, se aprindea. dupa doua zile, pauza. tot 2004.

daca afli mai exact lumineaza-ma si pe mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...