Wan Ted Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Ce sari ca o javra turbata? Ma cunosti cumva, de iti permiti sa ma judeci personal? Ia, ciocu' mic. Am zis ce cred EU despre motorul de Hornet 2007, in urma unui drive test. Parerea MEA, personala. Vroiam sa cumpar una, dar nu mi-a placut motorul, pentru ca nu am simtit nici cuplu nici caracter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 caracter.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Vroiam sa cumpar una, dar nu mi-a placut motorul, pentru ca nu am simtit nici cuplu nici caracter. Asa sunt toate motoarele de 600 cmc din gama, adica cel de pe hornet, fz6 sau gsr. Au in schimb elasticitate, consum redus si manevrabilitate. Daca vrei cuplu nu ai ce cauta la gama de 600, daca vrei caracter nu ai ce cauta la "in-line-four". Ce-mi place la "bondar" (vorbesc de cel de 900, dar am mii de km la activ si cu hornetul de 600): - designul - manevrabilitatea - pozitia in sa - motor optim, cuplu omniprezent, senzatii puternice - calitatea si sunetul motorului honda (mie mi-a pornit mereu din prima, chiar si iarna, FARA SA TRAG SOCUL!) - farul lumineaza foarte bine noaptea Ce nu-mi place: - furca nu este reglabila - cu amortizorul reglat la cea mai rigida treapta tot imi penduleaza bascula cand accelerez puternic la iesirile din viraje (asta numai daca o forjezi la limita) - pt drumuri lungi as fi vrut o sa mai moale - ca orice naked, pe autostrada te bate vantul, e necesara montarea unui parbriz care o urateste - tobele ridicate imi prajesc gentile laterele textile. Nu cred ca exista alta motocicleta cu care as vrea s-o schimb.Poate CB1300, as avea mai mult cuplu dar mai putina manevrabilitate si consum mai ridicat. Sau Speed Triple 1050, dar cu el nu poti face touring... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GaGauTa Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salutare avand in vedere ca am postat in mai multe locuri, aici ar fi cam ultmima sansa sa CUMPAR scarita pilot stanga. Merci Ps sper ca moderatori sa-mi acorde ingaduinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) Salutare avand in vedere ca am postat in mai multe locuri, aici ar fi cam ultmima sansa sa CUMPAR scarita pilot stanga. Merci Ps sper ca moderatori sa-mi acorde ingaduinta louis.de de o saptamana sunt fericitul unui hornet superb din 2004 ..... bestial un motor cu o personalitate puternica.... Editat Mai 19, 2008 de antyterro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nomad Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Salutare! Am si eu o problema cu vitezometrul de la un Hornet 2001. Inca merge dar arata mai putin, gen 130 cand de fapt am 200 .Cred ca e de la mufa de jos de la cutia de viteza; pare uzata. Se gaseste pe undeva separat sau cu tot cu cablu? Pun si niste poze, is facute cu telefonul. De ce nu se face sticky si pentru viespi? Sint destule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 va salut, sunt nou posesor de hornet (600 din 2003), si prospat motociclist. Primele impresii despre hornet: - excelenta pentru un incepator prin traficul din bucuresti, foarte manevrabila - suspensiile is ok, se comporta f bine la gropi sau pe linia de tramvai - frana fata excelenta, frana spate cam slabuta iar levierul sau e mult pea mic - dezavantaj in oras (repet bucuresti...) se cam incinge si => un disconfort - consum maricel ~7% ( - saua cam inconfortabila si tare, plus ca are o inclinatie putim cam aiurea. la o frana mai brusca oo-lele....sper sa ma obisnuiesc - pasagerul are cea mai proasta pozitie, nu se poate tine decat de umerii mei... daca se tine de mijloc vine peste mine iar la frane nu ajunge cu mainile pe rezervor...(avantaj io ca merg solo) - la viteza ii tre musai geam, altfel e o senzatie aiurea. din lipsa geamului, la viteza mare trebuie sa te apleci pe ea ceea ce nu e foarte placut pentru ca, cu capul in ghidon, nu mai poti vedea nimic in oglinzi...(da, i-am dat 190 pe A2 desi sunt incepator) - cursa mare a lantului (3.5cm) ma cam enerveaza, la frana de motor se aude aiurea lantul care se lasa - toba e cam silentioasa la turatii mici, nu prea te aud cei din trafic desi tu auzi motorul super fiind aflat pe el. am vazut cateva cu tobele schimbate si arata ca dreq...deci o voi pastra pe aceasta - nu vad prea multe solutii de a cara ceva bagaje... Primele impresii ca proaspat motociclist: - ce sa va zic, in prima zi de mers in trafic mi-a fost suspendat permisul pt depasirea coloanei la semafor... - acelasi drum il fac casa-servici il fac acum (inca am dovada...)in 15min fata de 45 cu masina - soferii te respecta si te feresc cu mici exceptii (dudui blonde care se fardeaza in oglinzi, taximetristi si fireste categoria aparte a manelistului cu masina scumpa) revenind la hornet, parca nu regret ca n-am ales transalpul. daca-s intalniri prin bucuresti de hornetisti dati un semn. si cateva poze de cand am achizitionat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) ce ulei folositi ? eu vreau sa bag 10w40 de la motul 5100... sugestii? Editat Mai 26, 2008 de antyterro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Salut , eu folosesc Castrol 10w50 Superbike. ce ulei folositi ?eu vreau sa bag 10w40 de la motul 5100... sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Si a mea are Castrol, da acuma o sa ii fac primul schimb si vreau sa ii bag Motul, pt ca zic astia ca e cel mai bun. 5100 e semisintetic (30 lei /litru) si 7100 e full sintetic (50 de lei/litru). Cica e bine sa bagi full sintetic daca o forjezi la turatii mari.....insa depinde si de cati km are motoru...vb doar din auzite....Eu cred ca o sa ii bag Motul 7100 10w40 si o sa incerc sa il schimb in fiecare an cu tot cu filtru, care cica e max 30 de lei. Merita daca tii la motoru tau.... Pt Hornet se baga doar 10w40...... Apropo, cica unii care au bagat in Hornet Motul 10w40, au auzit apoi ceva zdranganit la motor, insa dupa ce au schimbat uleiul, zdranganitul a disparut.....la mai multa lume se intampla, sper ca nu si la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Salut. Sunt proaspat posesor al unui Hornet de 600, din 2003, recent adus din Italia. Nu este prima motocicleta pentru ca inainte am avut un Shadow de 600, dar l-am vandut pt ca imi ramasese mic Am avut mare noroc pt ca cel care mi-a adus Hornetu a cautat si a gasit o bijuterie. Arata impecabil, are doar 16 mii de km si toate consumabilele schimbate de 800km. Ideea este ca sunt foarte chitibusar si vreau sa-l intretin cum trebuie ca sa ma bucur de el macar vreo 25-30 de mii de km. Intrebarea mea este: are cineva un manual pt model de Hornet 2003? Daca da va rog frumos sa ma ajutati si pe mine. Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Am eu manual pt Hornetu din 98...care e bun si la Hornetu meu din 2000....daca crezi ca te ajuta, ti-l dau...are vreo 80 de MB......nu cred ca difera multe lucruri la modelu 98 si 2003....sa ai noroc la motor si ai grija cu cei 100 de cai.....ei deja am tras o tranta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Am eu manual pt Hornetu din 98...care e bun si la Hornetu meu din 2000....daca crezi ca te ajuta, ti-l dau...are vreo 80 de MB......nu cred ca difera multe lucruri la modelu 98 si 2003....sa ai noroc la motor si ai grija cu cei 100 de cai.....ei deja am tras o tranta...... Merci mult.Sper sa nu-l culc.Foarte curand.Sau de preferat deloc. Dar pentru orice eventualitate o sa-mi fac Casco. In legatura cu manualul merci mult.Ai putea sa mi-l trimiti cumva pe mess? Am ID: oqdrapt. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Duke_Zerg Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Salut, Am eu manual de Hornet 2002, din 2003 au schimbat doar bordul, farul, rezervorul, codita...oricum doar estetic..motoru e acelasi pana in 2006, dak te ajuta da-mi add pe mess...sergiu_gavan. By the way am mai facut niste modificari la Hornetu-tul meu :Kit Xenon, aripioare laterale, oglinzi 2003-2006, crash-paduri PUIG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Ce-mi place la "bondar" (vorbesc de cel de 900, dar am mii de km la activ si cu hornetul de 600): - designul - manevrabilitatea - pozitia in sa - motor optim, cuplu omniprezent, senzatii puternice - calitatea si sunetul motorului honda (mie mi-a pornit mereu din prima, chiar si iarna, FARA SA TRAG SOCUL!) - farul lumineaza foarte bine noaptea salut! dintre lucrurile pe care le-ai enumerat cel mai grozav mi se pare sunetul motorului de cbr! domn'e m-am dat si cu alte motoare dar pe asta knd il aud imi face pofta de condus... parca mushca! parca e un AMG mai mic! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 absolut de acord...de la xx chiar nu s-a parut o diferenta prea mare la acceleratie...singura problema e aerodinamica la viteze mai mari la drum lung ca deh... PS: neshte poze cu "ea" Cand spui "XX" te referi cumva la CBR 1100 XX? Pentru ca sincer,m-ar mira ca un Hornet sa tina piept unui "XX" la acceleratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Cand spui "XX" te referi cumva la CBR 1100 XX?Pentru ca sincer,m-ar mira ca un Hornet sa tina piept unui "XX" la acceleratii... Si eu m-as mira ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Daca e vorba de cel de 900 eu nu m-as mira. Cel putin nu pana la anumite viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Cand spui "XX" te referi cumva la CBR 1100 XX?Pentru ca sincer,m-ar mira ca un Hornet sa tina piept unui "XX" la acceleratii... stati linistiti ca nu misca in front hornetul in fata XX-ului cu toate kg lui in plus...cuplu si cai destui in plus... in oras cu trafic e alta mancare de peste...dar in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Hornetu are carburatoarele marite, sau adaptate pt putere la turatii medii, de asemenea si evacuarea e un pic mai lunga pe acolo pe undeva tot pt putere la turatii medii. Asta inseamna ca la turatii medii are putere mai mare ca si un CBR, insa de la anumite turatii in sus are mai putina vlaga ca si un CBR, bineinteles CBR e supersport si e motor de turatii mari, mai ales RR (Racing Replica) ma gandesc ca e gandit pt circuit....asta de pe un articol cu grafic le-am vazut. Daca gresesc, corectati-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Salut again. Nu am apucat sa fac 500 de km pe bondarel si deja incep sa il indragesc. Este intr-adevar o reusita a companiei Honda. Se aseaza bine pe drum si e foarte manevrabil in curbe, poate mai manevrabil decat ma asteptam. Are cuplu mare daca sti sa-l ti in ture isi arata adevarata putere. In prima zi in care l-am calarit am observat ca se aprinde intermitent un beculet rosu pe bord, iar cand pornesti se stinge. La oprire si scoaterea cheii se aprindea din nou. Astazi insa....pauza. Scot cheia si nimic. Incerc iar....nimic. Care este problema? Trebuie sa stea mai mult cu cheia scoasa din contact? Sau? Ma puteti lamuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Salut again. Nu am apucat sa fac 500 de km pe bondarel si deja incep sa il indragesc. Este intr-adevar o reusita a companiei Honda. Se aseaza bine pe drum si e foarte manevrabil in curbe, poate mai manevrabil decat ma asteptam. Are cuplu mare daca sti sa-l ti in ture isi arata adevarata putere. In prima zi in care l-am calarit am observat ca se aprinde intermitent un beculet rosu pe bord, iar cand pornesti se stinge. La oprire si scoaterea cheii se aprindea din nou. Astazi insa....pauza. Scot cheia si nimic. Incerc iar....nimic. Care este problema? Trebuie sa stea mai mult cu cheia scoasa din contact? Sau? Ma puteti lamuri? Salut Blackman22, este vorba de Beculetul de avertizare si i-ti transmite o pozibila avarie. Este posibil sa fie stricat sau intrerupt firul la Senzorul de Temperatura ( Airbox ), etc, sunt mai multe coduri. Uleiul e O.K? lichidul de racire? poate fi si numai de la Baterie, verifica daca sunt strinse si unse legaturile la baterie. Editat Iunie 2, 2008 de Bimbo´s Fighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Uleiul si apa le-am verificat si sunt ok. Baterie daca nu mai aveam sau daca erau deconectate cabulrile ma gandesc ca nu mai pornea. Nush ce sa zic. Conectorul acelui senzor unde intra? Sa verific daca nu s-o fi deconectat din intamplare, cu toate ca nu mi se pare normal. Uleiul si apa le-am verificat si sunt ok. Baterie daca nu mai aveam sau daca erau deconectate cabulrile ma gandesc ca nu mai pornea. Nush ce sa zic. Conectorul acelui senzor unde intra? Sa verific daca nu s-o fi deconectat din intamplare, cu toate ca nu mi se pare normal. Este vorba despre senzorul HISS (Honda Ignition Security System) care trebuia sa se aprinda intermitent la scoaterea cheii din contact pentru a anunta ca sistemul antifurt este activ.Dar d c nu se mai aprinde acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Da ce model de Hornet ai? Editat Iunie 2, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Este modelul cu afisaj electronic, farul cu sticla in unghi si stopul ascutit bagat sub codita. Modelul 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.