Ravenitza Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 din incercari vorbesc:am bagat pana acum in hornete(3 la numar) de-a lungul timpului: castrol 10w50 power1RS4T motul 10w50 300v motul 10w40 7100 cel mai bine s-a comportat cu castrol de asemenea viesparii pe forumuri de peste hotare lauda castrol, si au urmatoarea parere: "hornet si motul nu se inteleg". nimeni nu stie de ce, insa eu stiu ca data aviatoare castrol scrie pe motoretul meusi nu mai vreau nici o experienta cu alta marca!!! Despre Castrol nu am auzit mare lucru, e o idee ok cred. Ce stiu despre castrol/sau imi amintesc, e stickerul Castrol care il avea bunicul meu pe trabantul lui cumparat cu banii de pe Ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Salut din nou! Cine imi poate trimite is mie manualul pentru Hornetu 2006 ? => Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Asta cu uleiurile vad ca a devenit ca o moda ! Anu trecut daca intrebai ce sa iti iei ,toata lumea in cor Motul,anul asta Bardahl ! Asteptam acu cu sufletul la gura tendintele vara-toamna ! Eu unul merg pe Silkolene si n-am nimic de reprosat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 E "over-rated" treaba cu marca de ulei....cata vreme nu mergi cu mobra la limita (a se citi circuit non stop), ulei sa fie, schimbat la timp....restul, Dumnezeu cu mila. Uleiul nu mi-a facut niciodata probleme, fie ca a fost Castrol, Motul, Bardahl sau mai stiu eu ce. Servisarea la timp e mama rezistentei in timp, nu tipul uleiului.....Dar, daca omul a intrebat o marca....na...i s-a raspuns.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Salut din nou! Cine imi poate trimite is mie manualul pentru Hornetu 2006 ? => salut manualul il gesesti aici http://dl.transfer.ro/transfer_ro-24jun-b545648c9f7cb.zip niste scarite pt pilot (fara suport) nu are nimeni ? atat imi mai lipseste, dupa ce fac rost o sa pun o poza cu viespea la avatar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Ms mult pentru raspunsuri , raman la bardahl . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 E "over-rated" treaba cu marca de ulei....cata vreme nu mergi cu mobra la limita (a se citi circuit non stop), ulei sa fie, schimbat la timp....restul, Dumnezeu cu mila. Uleiul nu mi-a facut niciodata probleme, fie ca a fost Castrol, Motul, Bardahl sau mai stiu eu ce. Servisarea la timp e mama rezistentei in timp, nu tipul uleiului.....Dar, daca omul a intrebat o marca....na...i s-a raspuns.... ok, daca merg in bucuresti 85% din kilometrii, dimineata(ora 7:00) si seara(ora 17:00), in turatii in meedie 7000-8000 rpm, si restul kilometrilor ii fac afara - lejer, care este intervalul de distanta recomandat sa schimb uleiul? sau cu alte cuvinte, la cat se schimba uleiul ca sa ai un motor bine intretinut!?!? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 ok, daca merg in bucuresti 85% din kilometrii, dimineata(ora 7:00) si seara(ora 17:00), in turatii in meedie 7000-8000 rpm, si restul kilometrilor ii fac afara - lejer, care este intervalul de distanta recomandat sa schimb uleiul? sau cu alte cuvinte, la cat se schimba uleiul ca sa ai un motor bine intretinut!?!? merci! Intervalele de service din carte se fac in jur de 6000 ! Pt. linistea ta poti sa le faci la un 4-5000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Asta cu uleiurile vad ca a devenit ca o moda ! Anu trecut daca intrebai ce sa iti iei ,toata lumea in cor Motul,anul asta Bardahl ! Asteptam acu cu sufletul la gura tendintele vara-toamna ! Eu unul merg pe Silkolene si n-am nimic de reprosat ! Anul trecut am mers cu Repsol si nimic de reprosat, anul asta am zis sa incerc mai multe tipuri, incepand cu Bardahl... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) salut posesorii de Hornet am nevoie de putin ajutor am creat catalogul infomoto si am inceput dezvoltarea pe motociclete iesite din fabricatie (aici seria hornet) vreau sa adaug informatii specifice pt utilizatori (vezi tabul "service") si am nevoie de manual de utilizator/service pt fiecare generatie ca idee informatiile complete arata ca la kawasaki er5 deasemenea puteti recomanda produse/servicii specifice pt hornet multumesc ps: am uitat adresa de mail infomoto.ro@gmail.com Editat Iunie 24, 2010 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 ok, daca merg in bucuresti 85% din kilometrii, dimineata(ora 7:00) si seara(ora 17:00), in turatii in meedie 7000-8000 rpm, si restul kilometrilor ii fac afara - lejer, care este intervalul de distanta recomandat sa schimb uleiul? sau cu alte cuvinte, la cat se schimba uleiul ca sa ai un motor bine intretinut!?!? merci! Cum zice Nyt. In plus, nu te zgarci la cateva sute de mii de lei vechi si schimba si filtrul de ulei la fiecare schimb de ulei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Cumpar Hornet 2001-2003, pret 2400E, Bucuresti. Daca aveti vreun prieten sau va bate gandul sa o dati, tel: 0733 054 000, sau YM: pac_indahood. Scuze ca am postat aici dar pe bikeshop nu gasesc nimic interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Singura observatie si ma duce gandul spre ulei este ca se incalzeste motorul mult mai rapid de cand am pus Bardahl. Totusi posibil sa fie si alte cauze, cum ar fi radiatorul imbacsit de mizerie , de cand am aripa rupta si obisnuinta de a merge mult mai turat ca anul trecut. eu zic ca e ceva din instalatia de racire(radiator,antigel,etc) ca mie pur si simplu nu vrea sa mi se infoace viespea ...adica porneste ventilatoru mult mai greu ca anu trecut....si e mult mai oki prin oras chiar si pe canicula(schimbat antigel acum de 2 luni,poate asta sa fie motivul) @nyt:man,pe silkolene am vrut sa o dau inainte sa trec pe bardahl,dar nu mai avea MAC si mi-a recomandat asta..si de atunci fan inrait bardahl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 salutari,vin cu o intrebare,daca aveti careva asa ceva,as dori sa o "adaptez" la o jawa,mc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 eu zic ca e ceva din instalatia de racire(radiator,antigel,etc) ca mie pur si simplu nu vrea sa mi se infoace viespea ...adica porneste ventilatoru mult mai greu ca anu trecut....si e mult mai oki prin oras chiar si pe canicula(schimbat antigel acum de 2 luni,poate asta sa fie motivul) @nyt:man,pe silkolene am vrut sa o dau inainte sa trec pe bardahl,dar nu mai avea MAC si mi-a recomandat asta..si de atunci fan inrait bardahl Am schimbat si eu lichidul de racire la inceputul sezonului, nu el este problema. Poate sa fie radiatorul imbacsit, sper sa rezolv aripa aia cat mai curand si sa curat radiatorul. Apoi mai vedem cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 ok, daca merg in bucuresti 85% din kilometrii, dimineata(ora 7:00) si seara(ora 17:00), in turatii in meedie 7000-8000 rpm, si restul kilometrilor ii fac afara - lejer, care este intervalul de distanta recomandat sa schimb uleiul? sau cu alte cuvinte, la cat se schimba uleiul ca sa ai un motor bine intretinut!?!? merci! La trei sute de kilometri, ignora-i pe japonezii aia idioti care au construit mobra. Motociclism.ro stie mai bine. Schimba uleiul la maxim 300 de km, pune doar Motul 300V, caci Hornetul e motor super-sport, filtre musai K&N... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 La trei sute de kilometri, ignora-i pe japonezii aia idioti care au construit mobra. Motociclism.ro stie mai bine. Schimba uleiul la maxim 300 de km, pune doar Motul 300V, caci Hornetul e motor super-sport, filtre musai K&N... Smart post! Felicitari! Wow...pot sa te ating? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Smart post! Felicitari! Wow...pot sa te ating? te implor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Pe Louis.de sunt ceva reduceri la filtrele de aer K&N, poate intereseaza pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Oare se uita cineva in manualul motoretei sa vada cati bani arunca pe fereastra cand schimba uleiul la 5000 de km? Editat Iunie 25, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Oare se uita cineva in manualul motoretei sa vada cati bani arunca pe fereastra cand schimba uleiul la 5000 de km? Si daca schimbi la 5000 care e problema? De ce romanul moare de grija buzunarului altuia? Eu vreau sa il schimb la 5000, de ce? Pentru ca e un motor vechi, pentru ca asa vor muschii mei, pentru ca nu mai e in primii km, unele piese sunt uzate si uleiul bun/curat il mai ajuta putin, etc... Mai invatati si voi, inainte sa vorbiti prostii: Acelasi lucru la motoare: 1. De ce trebuie sa schimb uleiul motor? Uleiul motor este unul dintre cele mai importante fluide din motorul masinii. Un ulei de calitate trebuie: - SA LUBRIFIEZE: aceasta este cea mai importanta sarcina a uleiului motor- pentru a preîntâmpina uzura, corodarea, îmbracând fiecare piesa în miscare într-o pelicula protectoare care reduce frecarea. - SA CURETE: este esential ca uleiul sa curete motorul totodata. Aschii, gudroane, depuneri, condens, etc. pot ajunge în motor reducându-i performantele. - SA ETANSEZE: uleiul motor îmbraca suprafetele neuniforme cu o pelicula ce are grosimea de cca. 2-3 microni. Nu este mult, dar este suficient pentru o etensare care sa previna pierderea de putere a motorului. - SA RACEASCA: numai 60% din racirea motorului este efectuata de apa sau aer. Diferenta este racire produsa de uleiul motor. În ciuda progreselor efectuate în tehnologia lubrifiantilor pentru motoare, nici un ulei nu va functiona nelimitat. Uleiul motor se contamineaza cu combustibil, murdarie, depuneri, vapori de apa cauzând expirarea aditivilor prezenti în ulei, degradând astfel calitatile initiale ale uleiului. Conditiile de trafic si maniera de conducere influenteaza si ele foarte mult gradul de contaminare al uleiul. 2. Cât de des trebuie sa schimb uleiul motor? În general, în lumea mecanicilor auto se vehiculeaza un numar de 5.000 km parcursi cu un schimb de ulei. Producatorii de autoturisme (în marea lor majoritate) recomanda de la 10.000 km în sus, mentionând pentru aceasta recomandare în "CONDITII NORMALE" de condus. Pentru "CONDITII GRELE" recomandarea lor se situeaza tot în jurul valorii de 5.000 km. Ce înseamna "CONDITIILE GRELE" de condus? Urmatoarele situatii sunt definite drept "CONDITII GRELE": - deplasari frecvente pe distante mici (sub 7-8 km); - deplasari în trafic intens (porniri - opriri dese); - perioade de timp îndelungate de mers în gol al motorului; - tractare de remorci, rulote, etc; - deplasari în conditii de atmosfera încarcata cu praf; - deplasari în conditii de frig Daca rasfoim manualul utilizatorului ce însoteste un automobil vom regasi aceste doua tipuri de condus: NORMAL si GREU (SEVER). Conditiile normale: sunt definite drept conditii ideale, perfecte de condus. Din nefericire majoritatea conducatorilor auto se încadreaza în cealalta categorie, a conditiilor SEVERE de condus. Conditii severe: iata câteva exemple întâlnite în astfel de manuale: Porniri la rece - Dupa pornirea masinii, motorul are nevoie de un interval de timp pentru a atinge parametrii optimi de functionare. În acest interval de timp, combustibilul nu arde in totalitate, ramânând reziduuri de combustibil nearse. Aceste reziduuri contamineza uleiul. Diluarea uleiului cu reziduuri de combustibil nearse, constituie una din contaminarile majore ale uleiului motor. Deplasari pe distante scurte - Motorul masinii dumneavoastra functioneaza cel mai bine în cazul deplasarilor lungi efectuate la viteze constante. Din nefericire cei mai multi dintre noi efectuam deplasari scurte si rapide. Orasul sau ciclurile de porniri-opriri repetate sunt extrem de nocive motorului si uleiului sau. O masina încarcata - Este bine sa stim ca fiecare din optiunile suplimentare montate pe masina vine cu o solicitare în plus asupra motorului, determinând o functionare la temperaturi mai ridicate. Cutia automata, instalatia de clima sau aer conditionat fiecare vine cu un surplus de 10-15 gr.C la temperatura motorului, supunându-l astfel la eforturi suplimentare pentru racire. Atmosfera prafoasa / drumuri rele (desfundate) - În conditii de atmosfera cu praf, particule mici de praf si murdarie ajung în motor. Filtrul de aer nu este capabil sa faca un filtraj perfect, întotdeauna vor exista particule fine care vor scapa prin filtru, devenind suspensii în ulei, ce vor genera o uzura prematura a motorului. Aceste conditii sunt întâlnite de fiecare din noi în fiecare vara pe drumurile desfundate sau pe care se efectueaza lucrari de reparatii / întretineri. Aceste conditii enumerate mai sus definesc asanumitele "CONDITII SEVERE". Un recent studiu american a scos la iveala faptul ca mai mult de 90% din deplasari se efectueaza în conditii severe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Cand ai sa incetezi sa pui problema cu "Care e problema?" vei fi invatat deja foarte multe lucruri folositoare Eu am pus o intrebare cu un scop ideal este sa vrea creierul tau nu muschii Mesaj completat Sunt multi care halesc hapul cu "conditii severe" si la final de poveste isi freaca mainile magazinele si distribuitorii iar hiper corectii nu mai aud fosnetul placut de "hartii" de plastic in portofel ci doar un pacatos zornait de monede Editat Iunie 25, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Cand ai sa incetezi sa pui problema cu "Care e problema?" vei fi invatat deja foarte multe lucruri folositoare Eu am pus o intrebare cu un scop ideal este sa vrea creierul tau nu muschii Nu ai inteles: chiar te rog sa imi explici unde e problema/cu ce afecteaza daca noi schimbam uleiul la 5000. Chiar te rog, asa mecanic cu ce afecteaza. Exact cum ti-am descris eu mai sus DE CE SCHIMBAM noi ULEIUL LA 5000 km. Mesaj completat Sunt multi care halesc hapul cu "conditii severe" si la final de poveste isi freaca mainile magazinele si distribuitorii iar hiper corectii nu mai aud fosnetul placut de "hartii" de plastic in portofel ci doar un pacatos zornait de monede Prefer sa dau mai mult pe un schimb de ulei, decat apoi sa stau sa cumpar piese din motorul motocicletei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 La curte la imparatie se poate studia cum arata diferite feluri de uleiuri din motociclete - sintetic, semisintetic, de curse (300V in special) si cam cat de curate si de vascoase sunt. le pastrez in bidoane si nu au ajuns inca la reciclat Aceasta insa pentru un ochi ne-antrenat nu va spune nimic. Voi pune insa alaturi ulei full sintetic de masina "dizal" ca sa invatam ceva. Uleiul schimbat la 12 luni si cam 5000 de km. Uleiul de la masina este un pipi (dar nu galben cum face toata lumea) negru si care miroase nasol. Abia atunci se poate gandi problema intervalelor de schimb al uleiurilor. 5000 este o cifra rotunda care poate fi usor retinuta si reprodusa dar de cele mai multe ori nu este relevanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 La trei sute de kilometri, ignora-i pe japonezii aia idioti care au construit mobra. Motociclism.ro stie mai bine. Schimba uleiul la maxim 300 de km, pune doar Motul 300V, caci Hornetul e motor super-sport, filtre musai K&N... bai maestre..omul` intreaba frumos ceva si tu hopa intepi DIN NOU PENTRU A NU STIU CATA OARA cu cuvinte de cacao aruncate degeaba!ia mai taci tu si continua pe blog,ca se pare ca nu se poate,cu tine, cu frumosu`! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.