edu2009 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 saluatre poze de sambata de pe amckart http://dl.transfer.ro/100OLYMP-transfer_ro-19sep-87e59a.ZIP http://dlf.transfer.ro/100OLYMP1-transfer_...9sep-4a7677.ZIP sunt mari fisierele - rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Salutare, Am si eu doua intrebari : Ce fel de lichid de racire se pune ? Cam cat ar trebui sa fie in vasul acela ? M-am uitat astazi si parea cam gol.. Viespea mea este din 2003, se pare ca are si HISS, am o singura cheie si as dori sa-i fac o copie...stiti unde as putea sa fac ? evident, in afara de Honda, am auzit ca ma duce in jur de 100 de euro acolo, de banii astia mai degraba o leg de gat. Macar o copie a cheii as vrea sa fac,daca nu si a chip-ului Multam anticipat Asfalt uscat si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Exista antigel gata preparat, doar il pui in radiator. Sau iei un litru de antigel concentrat si un litru de apa demineralizata, le combini si torni continutul in radiator, costa undeva pana in 50 de lei. IMPORTANT: antigelul sa fie pentru radiator din aluminiu. Despre cheie nu stiu sa-ti zic, doar ca musai sa-ti mai faci una...sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Orice antigel pentru radiator din aluminiu? Cred ca si eu trebuie sa il schimb la a mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Orice antigel pentru aluminium. Eu, de exemplu, pun antigel de Dacia, scrie pe el "pentru radiatoare din AL". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Am inteles, mersi fain. Are careva de aici bujii NGK Iridium IX ? Eu urmeaza sa le schimb saptamana viitoare cand imi ajunge comanda. Sunt curios daca cineva are si daca chiar sunt asa mari / sesizabile schimbarile la pornire, accelerare, consum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Eu am bujii Iridium si sincer se simte ca este mai nervoasa dupa 5000 de ture. Iridium se stie ca sunt bune pentru turatii mari, daca nu mergi mai turat, nu o sa simti diferenta. P.S.: De dimineata am dat un rateu de toata frumusetea, de adormit ce eram si eu m-am speriat. Ramasesera gaze pe evacuare si cand am dat sa pornesc... poccc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Merci pt raspuns MetalWarrior Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Salutare, Am si eu doua intrebari : Ce fel de lichid de racire se pune ? Cam cat ar trebui sa fie in vasul acela ? M-am uitat astazi si parea cam gol.. Viespea mea este din 2003, se pare ca are si HISS, am o singura cheie si as dori sa-i fac o copie...stiti unde as putea sa fac ? evident, in afara de Honda, am auzit ca ma duce in jur de 100 de euro acolo, de banii astia mai degraba o leg de gat. Macar o copie a cheii as vrea sa fac,daca nu si a chip-ului Multam anticipat Asfalt uscat si numai bine Daca ai HISS, numai la Honda ... Eu mi-am facut recent, m-a costat cam 140 lei cheia bruta, pe care am prelucrat-o la orice centru, 10 lei, apoi programarea tot la Honda, vreo 80 lei. Dar ca sa fii sigur, trimite-le un mail, le dai seria sasiului si ii intrebi daca are HISS sau nu. (In mod normal, daca ar avea ar scrie mare pe contact, n-ai cum sa nu vezi). p.s. am gasit si mailul primit de la ei, este de la Dan Mainescu [dan.mainescu@honda-bikes.ro] asta era prin mai 2010. Editat Septembrie 20, 2010 de tiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 @tiz Am gasit o firma din Constanta care face asa ceva.Nu cred ca e musai sa merg la Honda.Totusi, inainte auzisem ca m-ar costa cam 100 de euro, ceea ce spui tu pare mult mai rezonabil. Am o alta "problema" acum Am impresia, de vreo 2 zile, ca atunci cand merg cu viespea, cand inchid gazul brusc, de la 3-4 mii de ture, frana de motor care se face in acel moment e mai violenta decat era inainte.Stiu ca suna ciudat.Dar exact asa se intampla.Se intampla la fel si la turatii mai mari. Eu o am din iulie, este fabricata in 2003, ea avea vreo 16000 de km cand am luat-o, acum are aproape 22 de mii.Uleiul nu i l-am schimbat pana acum, fostul proprietar mi-a spus ca il schimbase cu putin timp inainte sa o vanda.Sa aiba legatura cu asta ? Daca aveti vreo idee...va rog sa o impartasiti aici Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Eu zic ca abia acum i-ai dat viata motoretei Probabil ca fostul proprietar mergea cu mila si nu depasea turatii mari, iar tu ai scos paienjenii din ea. Cu cat ai frana de motor mai buna cu atat e mai bine, dar nici sa ti se blocheze roata. Atunci e o problema. Sau, acum ca e mai rece asfaltul simti frana de motor mai puternica pentru ca roata spate nu mai are aceeasi aderenta ca asta vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Uleiul nu i l-am schimbat pana acum, fostul proprietar mi-a spus ca il schimbase cu putin timp inainte sa o vanda.Sa aiba legatura cu asta ? Fostul proprietar prezinta incredere? Daca ai/aveai vreun dubiu, uleiul ar fi trebuit schimbat. Oricum zici ca ai facut 6000km, cred ca ar trebui shimbat. Problema de care zici nu cred ca ar avea legatura cu uleiul, cred ca ar fi aparut mai gradat, mai lent in timp, daca era din cauza de ulei. Alte simptome mai prezinta? Gandeste-te putin, poate ai mai modificat ceva la ea intre timp si n-ai dat importanta? Mesaj completat Sau, acum ca e mai rece asfaltul simti frana de motor mai puternica pentru ca roata spate nu mai are aceeasi aderenta ca asta vara poti sa explici mai detaliat treaba asta? Mie nu-mi face nici un sens, da' daca mai incerci o data poate ma lamuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 @jonlup E destul de incredere omul. Cred ca am gasit sursa problemei, probabil o sa radeti, dar cred ca e din cauza gumei spate, care e foarte moale, am observat in ultimele 2 zile ca parca e mai joasa, dar nu mi-a trecut prin cap sa o apas, am apasat-o in seara asta si e moale. Incerc sa ajung la o vulcanizare in seara asta sa o umflu si vad atunci daca asta era sursa problemei. Asfalt uscat Mesaj completat @jonlup E destul de incredere omul. Cred ca am gasit sursa problemei, probabil o sa radeti, dar cred ca e din cauza gumei spate, care e foarte moale, am observat in ultimele 2 zile ca parca e mai joasa, dar nu mi-a trecut prin cap sa o apas, am apasat-o in seara asta si e moale. Incerc sa ajung la o vulcanizare in seara asta sa o umflu si vad atunci daca asta era sursa problemei. Asfalt uscat Edit : Dupa ce am umflat roata spate (avea sub 1 bar) s-a remediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Ce presiune folositi? 1.2 fata si 1.5 spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 poti sa explici mai detaliat treaba asta? Mie nu-mi face nici un sens, da' daca mai incerci o data poate ma lamuresti... Conteaza destul aderenta rotii spate in frana de motor. Daca nu ai aderenta roata se poate bloca si atunci e buba. Anul trecut cu anvelopa veche si uzata, la frana de motor simteam deseori cum se blocheaza ca si cum as fi pus frana. Mesaj completat Ce presiune folositi? 1.2 fata si 1.5 spate? Foarte putin. In functie de uzura anvelopei si in ce scop este folosita se pun anumite presiuni. Pentru anvelopa in stare buna ca uzura si vechime si pentru mers normal eu recomand 2.3 pe fata si 2.5 pentru spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 ... Anul trecut cu anvelopa veche si uzata, la frana de motor simteam deseori cum se blocheaza ca si cum as fi pus frana. Acelasi lucru se intampla si la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ce presiune folositi? 1.2 fata si 1.5 spate? OMFG!!!!...Sper ca nu mergi asa cu gumele....Eu personal merg cu 2.2 respectiv 2.5 (fata / spate) pe strada, iar pe circuit (incepator in domeniu) mi s-a recomandat un 1.8 spate si 2 fata, recomandare de care tin seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Eu pun pe fata 2,5 iar pe spate 2,7 . La fel patesc si eu cu anvelopa uzata pe spate, la frana de motor pierde aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 poti sa explici mai detaliat treaba asta? Mie nu-mi face nici un sens, da' daca mai incerci o data poate ma lamuresti... afara frig, asfalt rece + cauciuc uzat .... aderenta scazuta, roata are tendinta sa se blocheze mai usor colegul s-a exprimat "simti frana de motor mai puternica" .... cred ca in sensul de feeling.... simti motocicleta mai... instabila, practic senzatia este mai puternica eu asa interpretez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ce presiune folositi? 1.2 fata si 1.5 spate? aoleu...ai grija daca cumva ai folosit presiunile astea!!!eu personal merg cu 2,2 fata 2,4 spate in general iar cand e de "dat cox" la motor 2 fata cu 1,8 spate.take care! Mesaj completat afara frig, asfalt rece + cauciuc uzat .... aderenta scazuta, roata are tendinta sa se blocheze mai usorcolegul s-a exprimat "simti frana de motor mai puternica" .... cred ca in sensul de feeling.... simti motocicleta mai... instabila, practic senzatia este mai puternica eu asa interpretez subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 interesati de o plimbarica diseara dupa 5-6 ? e prea frumos afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ce presiune folositi? 1.2 fata si 1.5 spate? 2.4 fata si 2.5 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 afara frig, asfalt rece + cauciuc uzat .... aderenta scazuta, roata are tendinta sa se blocheze mai usorcolegul s-a exprimat "simti frana de motor mai puternica" .... cred ca in sensul de feeling.... simti motocicleta mai... instabila, practic senzatia este mai puternica eu asa interpretez La asta m-am referit. Multumesc colegu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Din ciclul prostia se plateste....astazi m-am tavalit cu viespea pe podul grant, la breteaua de iesire spre grivita, cea care coboara pe sensul gara de nord - piata chibrit.Ca un "destept" ce sunt, am depasit coloana si am cam taiat calea unui nene care vroia sa continuie podul , am franat ca sa pot intra pe bretea, nenea m-a lovit din spate,m-a aruncat pe asfalt, nicio masina in fata, cazut pe burta.Nu cred ca aveam mai mult de 30 km/h Pagube la prima vedere, numar mototolit, crash pad stanga julit, codita polizata (s-a facut o gaura in ea) .Eu n-am nicio vanataie, aveam geaca cu protectii full. genunchere si ghete racing.Multumesc celui de Sus ca am scapat cu doar atat.Multumesc si motociclistilor care au oprit sa vada daca sunt bine. Asfalt uscat si sa nu fiti prosti ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Din ciclul prostia se plateste....astazi m-am tavalit cu viespea pe podul grant, la breteaua de iesire spre grivita, cea care coboara pe sensul gara de nord - piata chibrit.Ca un "destept" ce sunt, am depasit coloana si am cam taiat calea unui nene care vroia sa continuie podul , am franat ca sa pot intra pe bretea, nenea m-a lovit din spate,m-a aruncat pe asfalt, nicio masina in fata, cazut pe burta.Nu cred ca aveam mai mult de 30 km/hPagube la prima vedere, numar mototolit, crash pad stanga julit, codita polizata (s-a facut o gaura in ea) .Eu n-am nicio vanataie, aveam geaca cu protectii full. genunchere si ghete racing.Multumesc celui de Sus ca am scapat cu doar atat.Multumesc si motociclistilor care au oprit sa vada daca sunt bine. Asfalt uscat si sa nu fiti prosti ca mine Bine ca nu s-a lasat cu sange... in rest, metalul se repara, plasticul se inlocuieste ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.