Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

S-ar putea sa ai dreptate....oricum am 4000 km cu uleiul asta.....asa ca mai stau.....faza e ca un schimb de ulei si filtru (Motul 7100) se ridica la 2 mil....asa ca ma gandeam ca nu are rost sa fiu eu erou de capu meu...poate ca 12000 de km e cam mult, da nu fac eu atata intr-un an. Asa ca il schimb in fiecare an.

Aporpo, imi plac desenele tale animate... de fiecare data ma uit la ele. De unde la ai?

 

Si-a pus careva xenoane pe Hornet? Am auzit ca nu se poate, ca nu este loc destul pentru instalatie...,

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-ar putea sa ai dreptate....oricum am 4000 km cu uleiul asta.....asa ca mai stau.....faza e ca un schimb de ulei si filtru (Motul 7100) se ridica la 2 mil....asa ca ma gandeam ca nu are rost sa fiu eu erou de capu meu...poate ca 12000 de km e cam mult, da nu fac eu atata intr-un an. Asa ca il schimb in fiecare an.

Aporpo, imi plac desenele tale animate... de fiecare data ma uit la ele. De unde la ai?

 

Si-a pus careva xenoane pe Hornet? Am auzit ca nu se poate, ca nu este loc destul pentru instalatie...,

 

 

Eu mi-am pus xenon pe Hornet si e foarte bun, foarte eficient, lumina e alba si clara.

Loc in far este suficient pentru bec si pentru mufele de pe acolo. Balastul la mine e fixat sub rezervor, e prins in niste coliere de plastic de cadru si sta foarte bine acolo, nu se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus xenon pe Hornet si e foarte bun, foarte eficient, lumina e alba si clara.

Loc in far este suficient pentru bec si pentru mufele de pe acolo. Balastul la mine e fixat sub rezervor, e prins in niste coliere de plastic de cadru si sta foarte bine acolo, nu se vede.

Cat a costat? Ai si pt faza scurta si pt lunga? De care xenoane ai, ca am auzit ca sunt mai multe feluri (alea cu 5000k sau cum or fi :unsure: )? Nu s-ar putea pune instalatia (balastul) sub scaun? Ai poze?

Deci merita?

 

Care ati inlocuit vreodata la lant "drive chain slider" (aia de cuciuc pe care aluneca lantul) si "drive chain guide plate" (aia de metal in forma de "C" care ghideaza lantul pe pinionul din fatza)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat a costat? Ai si pt faza scurta si pt lunga? De care xenoane ai, ca am auzit ca sunt mai multe feluri (alea cu 5000k sau cum or fi :unsure: )? Nu s-ar putea pune instalatia (balastul) sub scaun? Ai poze?

Deci merita?

 

Care ati inlocuit vreodata la lant "drive chain slider" (aia de cuciuc pe care aluneca lantul) si "drive chain guide plate" (aia de metal in forma de "C" care ghideaza lantul pe pinionul din fatza)?

 

De costat a costat 100 euro plus 50 ron montatul. Fiind bec H4 mi-am pus bixenon, adica si pentru faza scurta, si pentru cea lunga. Ca si "culoare" am de 6000, e cel mai puternic, face lumina aia alba, foarte clara.

Nu s-a putut sa se puna sub sa pentru ca firul de la balast era scurt si nu poate fi taiat sau lungit, dar din cate am inteles exista si cu fir mai lung care ajunge pana sub sa. Poze nu am facut inca dar o sa fac zilele astea.

Si da, merita, diferenta e imensa. Noaptea am asemenea lumina incat pot sa merg cu viziera fumurie si vad bine pe unde merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa imi pun pentru ca mi se pare ca e prea slaba lumina, mai ales la faza scurta abia se vede. Pretul e acceptabil....

Bixenon inseamna 2 becuri, unu pt faza scurta si altul pt faza lunga? Sau e acelasi bec?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de unde as putea cumpara si eu niste placute de frana. parca n-as astepta 2 sapt sa-mi vina de pe louis. Faza e urmatoarea lichidul de frana pe spate(rezervor) este la limita minima si uneori la franare se aude un scartait, eu mi-am luat niste lichid de frana cu gandul sa mai completez, dar cineva mi-a zis ca nu e cazul si trebuiesc schimbate placutele pe spate. Pe fata lichidul e ok. O sa ma uit intr-o seara la ele sa vad exact ce uzura au. Cand se considera ca sunt uzate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De costat a costat 100 euro plus 50 ron montatul. Fiind bec H4 mi-am pus bixenon, adica si pentru faza scurta, si pentru cea lunga. Ca si "culoare" am de 6000, e cel mai puternic, face lumina aia alba, foarte clara.

Nu s-a putut sa se puna sub sa pentru ca firul de la balast era scurt si nu poate fi taiat sau lungit, dar din cate am inteles exista si cu fir mai lung care ajunge pana sub sa. Poze nu am facut inca dar o sa fac zilele astea.

Si da, merita, diferenta e imensa. Noaptea am asemenea lumina incat pot sa merg cu viziera fumurie si vad bine pe unde merg.

 

ceva poze?

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ultimul meu sezon pe GS e pe expirate, la iarna vreau si eu o viespe de 600, varianta S. Tare m-ar interesa daca aveti careva deja, poate imi spuneti diferenta fata de naked, din experienta desigur (abtineti-va de teorii generale de look, naked feeling etc).

 

Deasemenea, cum e farul la S, daca tot discutati de xenon, a pus careva pe S???

 

Mersi

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare importanta la "confratii" mei......la 80 la ora am un mega-voblaj pe roata fata....in rest nu....la alta viteza nu are nimic....fix la 80........ce are mobra mea?.......(hornet 600 din anu 2000)........astept un pic de ajutor..:bounce:.....sanatate si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare importanta la "confratii" mei......la 80 la ora am un mega-voblaj pe roata fata....in rest nu....la alta viteza nu are nimic....fix la 80........ce are mobra mea?.......(hornet 600 din anu 2000)........astept un pic de ajutor..:bounce:.....sanatate si asfalt uscat

S-ar putea sa fie din cauza uzurii cauciucului, se poate sa nu iti dai seama cu ochiul liber. De cand face treaba asta?

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare importanta la "confratii" mei......la 80 la ora am un mega-voblaj pe roata fata....in rest nu....la alta viteza nu are nimic....fix la 80........ce are mobra mea?.......(hornet 600 din anu 2000)........astept un pic de ajutor..:bounce:.....sanatate si asfalt uscat

 

Cauciuc uzat inegal

Presiune necoresounzatoare in pneuri

Joc in rulmentii de la ghidon

Reglare incorecta a amortizoarelor

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie din cauza uzurii cauciucului, se poate sa nu iti dai seama cu ochiul liber. De cand face treaba asta?

 

eu am 3500 de km cu motoru asta...dar mi-am dat seama de....sa zic....1000 de km.....guma ii drept ca nu ii perfecta..dar pare in regula uitandu-ma la ea...

 

Cauciuc uzat inegal

Presiune necoresounzatoare in pneuri

Joc in rulmentii de la ghidon

Reglare incorecta a amortizoarelor

...

 

cauciucul pare uzat la fel....presiunea ii cea care ii inscrisa pe aparatoatoarea de la lant(acolo am presiunile in pneuri)....restu ce ai zis tu nu stiu ca nu ma pricep.....cum imi pot da exact seama ce are?....schimb rulmentii?reglez amortizoarele?...etc etc.....mersi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de unde as putea cumpara si eu niste placute de frana. parca n-as astepta 2 sapt sa-mi vina de pe louis. Faza e urmatoarea lichidul de frana pe spate(rezervor) este la limita minima si uneori la franare se aude un scartait, eu mi-am luat niste lichid de frana cu gandul sa mai completez, dar cineva mi-a zis ca nu e cazul si trebuiesc schimbate placutele pe spate. Pe fata lichidul e ok. O sa ma uit intr-o seara la ele sa vad exact ce uzura au. Cand se considera ca sunt uzate?

 

 

In caz ca nu iti raspund cu intarziere, eu mi-am luat anul asta de la Magazinul din Cotroceni placute de frana Braking care s-au comportat admirabil in ultimii 3-4000km. Nu scartaie, uzura mica, franare buna. IN general le au pe stoc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 3500 de km cu motoru asta...dar mi-am dat seama de....sa zic....1000 de km.....guma ii drept ca nu ii perfecta..dar pare in regula uitandu-ma la ea...

 

 

 

cauciucul pare uzat la fel....presiunea ii cea care ii inscrisa pe aparatoatoarea de la lant(acolo am presiunile in pneuri)....restu ce ai zis tu nu stiu ca nu ma pricep.....cum imi pot da exact seama ce are?....schimb rulmentii?reglez amortizoarele?...etc etc.....mersi....

 

Schimba anvelopa de fata, la mine facea asa la 50 km/h . Flancurile erau uzate neuniform chiar daca pe mijlocul benzii de rulare canalele mai avea 3 mm adancime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si eu am avut problema asta si dupa schimbarea cauciucului a disparut , iar presiunile scrise pe aparatorul de lant nu sunt chiar potrivite pt drumurile noastre , eu personal in fata pun 2.1 si spate 2.3 la rece.

post-6555-1220513176_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...