danny_nt Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 (editat) mie i-ar mi-a facut figura ieri, a pornit si dupa 5 secunde s-a oprit, nu a mai vrut sa porneasca , am crezut ca-i inecata , am scos o bujie.... uscata. i-am dat curent de la masina , bateria ei a murit, am fortat putin pornirea cam 30 de secunde si a pornit.... ce sa fie? parca nu se alimenta cu benzina (rezervorul plin) daca a mai patit cineva sa-mi dea un sfat.........careva din SALAJ sunteti? Zici ca bateria e moarta. Ai pus-o pe redresor? Am observat ca degeaba ii dai curent sau o pornesti impinsa, daca e sub o anumita limita de descarcare nu se mai incarca in mers. Se pare ca si VARTA mea dupa 1,5 ani si-a dat duhul. Am reusit sa cumpar o baterie de scuter (160 roni ) ca sa ajung acasa Hai va rog cu un raspuns ca vreau sa imi comand si oglinzi ! Nu sunt sigur ca se potriveste prinderea ... Man eu cred ca alea originale tot filet de 10 au, dar nu sunt sigur ce pas au. Zic sa le iei asa si daca nu se potrivesc, le pui un adaptor. Cred ca adaptor gasesti in magazinele de profil gen Hornbach(alea de pe louis sunt cam scumpe Adaptor). Sau daca vrei sa fii sigur demontezi una de-a ta si masori filetul Editat Iulie 15, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 prima cazatura. nu-i nimic grav doar ca am indoit putin rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 prima cazatura. nu-i nimic grav doar ca am indoit putin rezervorul Fara crashpad-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 vreau un sfat, cum se poate repara indoitura din rezervor? cu pornirea nu am mai avut probleme , pornesc cu socu tras undeva la jumate si e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Hai va rog cu un raspuns ca vreau sa imi comand si oglinzi ! Nu sunt sigur ca se potriveste prinderea ... Mergi pana la ei : http://fasteners.fabory.com/eCache/ROE/6/258.html cu oglinda originala. Au in toate magazinele o lera pentru a determina pasul surubului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Mersi Sorin, ma gandeam, poate stie vreun hornetist ... iau de la munca sublerul astazi si masor eu diseara ... e cel mai usor se pare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 prima cazatura. nu-i nimic grav doar ca am indoit putin rezervorul Un fier suficient de gros să nu se îndoaie când împingi pe interior în locul unde e îndoit. Îl curbezi puțin încât să ajungă în locul în care se îndoitura și apoi împingi. Eu am scos multe îndoituri în rezervor dar nu erau chiar atât de mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 vreau un sfat, cum se poate repara indoitura din rezervor? cu pornirea nu am mai avut probleme , pornesc cu socu tras undeva la jumate si e ok Incearca faza aia cu spray care ingheata apoi feon, poate merge. Dar oricum ar trebui revopsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 multumesc de sfaturi, o sa vad ce pot face , daca trebuie sa vopsesc rezervoru unde gasesc stickere pentru rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 prima cazatura. nu-i nimic grav doar ca am indoit putin rezervorul vreau un sfat, cum se poate repara indoitura din rezervor? multumesc de sfaturi, o sa vad ce pot face , daca trebuie sa vopsesc rezervoru unde gasesc stickere pentru rezervor? Mai bine nu iti bate capul sezonul asta. Pierzi vremea buna de motorit pe indreptat rezervoare. Ia-ti crash-uri, lasa-l asa pana la iarna, da-te linistit sezonul asta asa si cand se termina sezonul ai timp sa-l repari. My 2 cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Zici ca bateria e moarta. Ai pus-o pe redresor? Am observat ca degeaba ii dai curent sau o pornesti impinsa, daca e sub o anumita limita de descarcare nu se mai incarca in mers. Se pare ca si VARTA mea dupa 1,5 ani si-a dat duhul. Am reusit sa cumpar o baterie de scuter (160 roni ) ca sa ajung acasa Man eu cred ca alea originale tot filet de 10 au, dar nu sunt sigur ce pas au. Zic sa le iei asa si daca nu se potrivesc, le pui un adaptor. Cred ca adaptor gasesti in magazinele de profil gen Hornbach(alea de pe louis sunt cam scumpe Adaptor). Sau daca vrei sa fii sigur demontezi una de-a ta si masori filetul eu mi-am luat asa am eu o baterie cred ca pentru modelul 2004 in sus , folosita dar cred ca mai tine curent daca intereseaza pe cineva o dau foarte ieftin , cu proba si toate cele ! prima cazatura. nu-i nimic grav doar ca am indoit putin rezervorul partea nasoala e ca o sa te incurce antifurtul din rezervor !! dar incearca http://www.youtube.com/watch?v=tjOjYvT0jEU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) :friends:toba vine la hornetzelu nostru Cred ca a si ajuns, nu?Va place? Editat Iulie 17, 2012 de borsulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DemonsRun Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) Cred ca a si ajuns, nu?Va place? a ajuns!!!!! e montata pe goanga.. arata si suna bestial ! multumim! PS multumiri si userului kristy pentru crashpads Editat Iulie 17, 2012 de DemonsRun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Wow ... ce mica e , arata bestial !!! Asfalt "curat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Salut ! Mi-am cumparat si eu un hornet de 600 din 2004 acum vreo saptamana si a inceput sa nu mai aibe curent desi bateria este din aprilie . Cand o imping in viteza a doua , porneste instant , nu ii trebuie decat un impuls si o ia imediat. am pus aparatul de masurat pe baterie si are la relanti 12 si putin si cel mai mult are la 1500-1600 undeva la 14 cu 1,2 dar daca acelerez in 4000 sau peste nu incarca deloc. A mai intalnit cineva problema asta ca am tot cotrobait ptin forum si nu am gasit nimic asemanator. I-am dat si curent de la alta baterie si tot nu vrea sa mearga. daca o las peste noapte , porneste la buton dar dupa iar nu mai vrea. Sa fie oare de la buji ? de nu vrea sa porneasca ? mentionez ca nu sunt sincronizate carburatoarele. Editat Iulie 19, 2012 de Ciuprun Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Posibil releul de incarcare sa fie dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 O sa dau comanda de el ca sa pot merge si eu ca omu . Sper sa fie ala si sa nu il iau degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 @DemonsRun - arata foarte bine toba...si mie mi-o tras cu ochiu dar ai fost mai rapid Ma bucur ca iti plac CrashPad-urile dar cred ca le-ai montat prea in fata...ele din cate stiu se monteaza pe urechiusa care este mai in spate si de care e prins motoru pe cadru....dar se poate sa gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 siiii , ceva ieseala azi ?! Dap! La 7 in Piata Contitutiei .... .....iar de acolo - nu stiu....ne hotaram - dar de obicei se pleaca spre cate un loc cu lichide pentru cei insetati..... Azi, cativa hornetisti ne intalnim la AMC, in loc de Constitutiei (unii pentru pista restul pentru suc si pizza )...adica aici : http://amckart.ro/pagini_ro/contact.php ...tot pe la 7-7 trecute fix .... Daca aveti chef va asteptam cu drag !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2010 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 @DemonsRun - arata foarte bine toba...si mie mi-o tras cu ochiu dar ai fost mai rapid Ma bucur ca iti plac CrashPad-urile dar cred ca le-ai montat prea in fata...ele din cate stiu se monteaza pe urechiusa care este mai in spate si de care e prins motoru pe cadru....dar se poate sa gresesc Salutare Eu cred ca este prea subtire urechea respectiva pentru a prelua un impact si e posibil sa preia motorul toata forta cazaturii. Este mai sigur pe cadrul de sustinere. asa cum este aratat si in manual. 10021818_engl_span.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DemonsRun Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 surubul de la crashpad e de 10' , iar surubul din acea pozitie e de 12' (urechiusa ) cu filet pe pas marunt. Urechiusa respectiva necesita un 12x120 (mai scurt decat cel cel initial de la crashpads) , surub pe care INCA nu l-am gasit , am gasit un 10x120 si acela a fost singurul loc in care s-a putu pune.( culcata lateral sta perfect ) la hornet 2008 surubul acesta e de 12 crashpads aveau surubul prea lung, prea subtire si pasul prea mare pentru modelul nostru (ne-am gandit sa il taiem sisa il refacem la strung) pozitia optima in cazul nostru : @DemonsRun - arata foarte bine toba...si mie mi-o tras cu ochiu dar ai fost mai rapid Ma bucur ca iti plac CrashPad-urile dar cred ca le-ai montat prea in fata...ele din cate stiu se monteaza pe urechiusa care este mai in spate si de care e prins motoru pe cadru....dar se poate sa gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 no tot le-ai asezat fain....si vezi ca la drum lung poti sa iti pui picioarele pe ele sa stai ca pe chopper:-p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 no tot le-ai asezat fain....si vezi ca la drum lung poti sa iti pui picioarele pe ele sa stai ca pe chopper:-p =)) buna idee ! trebuie sa incercam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) no tot le-ai asezat fain....si vezi ca la drum lung poti sa iti pui picioarele pe ele sa stai ca pe chopper:-p lasand la o parte gluma...e cea mai misto pozitie la drum lung pe Viespe Editat Iulie 20, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.