Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Are cineva oglinzile originale pentru modelul din 2004 ?

 

ehee, oglinzile alea sunt piese de muzeu :rolleyes: cine nu si-ar dori niste oglinzi in care ar putea toate domnisoarele sa se "picteze" :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Topcaseul ala l-am probat si eu candva si a fost un chin drumul cu el in spate.

De ce a fost asa chinuitor drumul cu topcase-ul pe motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce a fost asa chinuitor drumul cu topcase-ul pe motor?

Pentru ca Hornet 600 este un motor usor pe fata si nu este facut pentru un topcase prea mare, iar topcaseul respectiv are 52 de litrii. Motiv pentru care roata fata intra in voblaj foarte usor la orice viteza.

Vad ca tu ai Hornet 900 si la tine fiind motorul mai greu, e posibil sa nu ai probleme in privinta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca Hornet 600 este un motor usor pe fata si nu este facut pentru un topcase prea mare, iar topcaseul respectiv are 52 de litrii. Motiv pentru care roata fata intra in voblaj foarte usor la orice viteza.

Vad ca tu ai Hornet 900 si la tine fiind motorul mai greu, e posibil sa nu ai probleme in privinta asta.

Usor sau nu,in topcase nu poti pune foarte multa greutate...are volum dar nu e indicat sa pui mai mult de 10 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usor sau nu,in topcase nu poti pune foarte multa greutate...are volum dar nu e indicat sa pui mai mult de 10 kg.

Depinde si de motor. Pe VFR am avut in topcase 40 kg, si cate 20 in laterale. Nu afecteaza ciclistica motocicletei, chiar e mai spectaculoasa pe viraje :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de motor. Pe VFR am avut in topcase 40 kg, si cate 20 in laterale. Nu afecteaza ciclistica motocicletei, chiar e mai spectaculoasa pe viraje :bounce:

VFR-ul e cu totul alta mancare de peste...dar crede-ma ca si pe Hornet poti pune fara probleme bagaje ...in 98% din cazuri merg cu motorul foarte incarcat de bagaje si este adevarat ca fata intra intr-un mic voblaj,dar se poate rezolva cu un amortizor.

post-21176-0-54409300-1345189180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul se rezolvat la mine cu o alta motocicleta.

 

Cum ziceam, 900le este mai greu decat 600 cu vreo 20 kg care sunt 90% la motor, adica pe fata. De aici poate ca tu il simti mai bine chiar incarcat fiind. Plus ca mai conteaza si greutatea motociclistului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de motor. Pe VFR am avut in topcase 40 kg, si cate 20 in laterale. Nu afecteaza ciclistica motocicletei, chiar e mai spectaculoasa pe viraje :bounce:

Abia acum mi-am dat seama ca Vali se ascunde in spatele lui MetalWarrior :rock: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca Hornet 600 este un motor usor pe fata si nu este facut pentru un topcase prea mare, iar topcaseul respectiv are 52 de litrii. Motiv pentru care roata fata intra in voblaj foarte usor la orice viteza.

Vad ca tu ai Hornet 900 si la tine fiind motorul mai greu, e posibil sa nu ai probleme in privinta asta.

Eu tocmai ce m-am intors dintr-o tura de 6k km din Europa (Venetia-Amsterdam-Berlin), cu hornetul meu de 600, si nu sunt de acord ca vobleaza chiar asa usor. Adica se simte ca fata e mai descarcata, dar daca nu accelerezi exagerat si nu treci de 130km/h e ok. Poate pentru ca sunt si eu destul de greu si mai incarc fatza :).

Bagajele au insumat cam 25kg, 10 top-case, 6kg x 2 =12kg laterale, 3kg cortul, la care se mai aduna imensa greutate a pasagerei echipate de 50kg :)

 

Pentru cei care vor sa faca ture lungi pe Hornet, adica 10+ zile cu 500km+ pe zi, luati serios in calcul retapitarea seii sau punerea unui strat de ceva moale deasupra.

O alta problema la drum lung este vibratia in scarite la pasager, desi am scarite ok (sunt ca noi, si au arcul de anulare a vibratiilor), la drum lung e dearanjant pentru pasager. Inca nu stiu cum sa rezolv problema asta, dar o sa ma documentez.

 

Consumul mediu la mers legal cu pasager si bagaje a fost de 5.5, dupa ce am scapat de bagaje a scazut la 5.0, iar recordul minim a fost 4.63 (esantion de 300km).

 

Daca plecati in afara, sa luati in calcul si taxele de drumuri si autostrazi, la mine au ajuns cam la 10% din costul combustibilului.

Am luat maner de ala "cruise control" de la louis, si desi e o bucata de plastic la 10 euro, face toti banii.

 

Cand o sa imi fac timp o sa fac un topic separat cu calatoria.

post-56821-0-61791100-1345465488_thumb.jpg

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am parcurs ceva km din ro-germ ceva plimbari prin germ, si inapoi. Cu okazia asta am reusit sa ii fac consumul la diferite viteze , cu pasager si fara , la o distanta de 170o de km alimetand la fiecare 200 de km.consumul cel mai bun l,am scos in tara cand am plecat 4.3 si o medie per total de 4,9-5 % respectand in totalitate limitele de viteza pe autostrazi.

Pot sa spun ca nu ma deranjat vantul, (poate m-am invatat cu el si nu stiu cum este cu parbriz)in schimb saua are nevoie de ceva imbunatatiri pentru ca ma rupt la intoarcere.De acel plastic pentru acceleratie pot sa spun ca imi pare rau ca nu mi-am luat , desi stiu ca isi merita toti bani.Concluzia , sunt foarte multumit de cum s-a comportat la atata drum si nu am avut nici o problema .post-60228-0-57927400-1345627362_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am de donat 2 pinioane, folosite dar in stare buna, cu 16 si 43 de dinti, cele care au echipat motoreta mea de la 0 la ~26k km :-)

 

YM: trimitesilamine sau 0758 220 460. Bucuresti, zona de nord, sau, din cand in cand, joi la constitutiei

 

 

siii... sa nu uitam deeee: :bounce:

 

 

schimb cu sa stoc:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum citind pe topic,mi-a venit in minte .A avut loc vreo intrunire a hornetistilor ????? macar zonale,anul acesa , sau pretul benzinei a taiat elanul. Un posibil Mic eveniment se anunta ,daca nu o tai din tara , in perioada urmatoare .Mai exact Transalpina .CA eu am colindat meleaguri straine si vestitul traseu transalpina nu l-am strabatut , desi este la 2 pasi de mine.

Asa ca pentru cine are Weekendul liber si mai sta si in apropierea sibiului ,ca sigur nu vine lumea de departe,ar fi o placere imesnsa sa ni se alature.Voi veni cu detali despre plimbare in zilele urmatoare.Data nu o stiu dar cred ca 8-9 sept.

Astazi am parcurs o mica portiune din traseu cu motoru ,avand ceva treaba in zona,si am ramas surprins de calitatea drumului. foarte surprins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva toba ixil pe hornet ? as vrea si eu o parere ceva , cum se aude si daca a schimbat cineva a schimbat finala sau toata evacuarea ?

 

La ce model te referi la toba IXIL ?

Eu am vazut si auzit una scurta, modelul cu doua tevi de la ei si era super ok,(daca iti place putin mai galagios) schimbase doar finala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, am de donat un ghidon original de hornet.

eu am din cel lasat, am vrut sa il remontez pe cel original (cred ca totusi se potriveste mai bine si la ciclistica e mai ok, si la ergonomie), dar am constatat ca e un pic indoit.

nu m-am bagat sa il indrept (e fugit cam 1,5cm), dar pentru cine are mobra cazuta grav si ghidonul de nerecuperat, poate fi de ajutor.

parerea mea e ca se poate indrepta si desi am sculele necesare, imi e lene.

primul venit, primul servit, de preferat din bucale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...