Straic Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Are cineva oglinzile originale pentru modelul din 2004 ? ehee, oglinzile alea sunt piese de muzeu cine nu si-ar dori niste oglinzi in care ar putea toate domnisoarele sa se "picteze" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 intreb ca acum am pe hornet unele aftermarket si nu sunt multumit de ele. Nu ma pot asigura cum trebuie si la viteza mai mare isi modifica pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Topcaseul ala l-am probat si eu candva si a fost un chin drumul cu el in spate. De ce a fost asa chinuitor drumul cu topcase-ul pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 De ce a fost asa chinuitor drumul cu topcase-ul pe motor? Pentru ca Hornet 600 este un motor usor pe fata si nu este facut pentru un topcase prea mare, iar topcaseul respectiv are 52 de litrii. Motiv pentru care roata fata intra in voblaj foarte usor la orice viteza. Vad ca tu ai Hornet 900 si la tine fiind motorul mai greu, e posibil sa nu ai probleme in privinta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Pentru ca Hornet 600 este un motor usor pe fata si nu este facut pentru un topcase prea mare, iar topcaseul respectiv are 52 de litrii. Motiv pentru care roata fata intra in voblaj foarte usor la orice viteza. Vad ca tu ai Hornet 900 si la tine fiind motorul mai greu, e posibil sa nu ai probleme in privinta asta. Usor sau nu,in topcase nu poti pune foarte multa greutate...are volum dar nu e indicat sa pui mai mult de 10 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Usor sau nu,in topcase nu poti pune foarte multa greutate...are volum dar nu e indicat sa pui mai mult de 10 kg. Depinde si de motor. Pe VFR am avut in topcase 40 kg, si cate 20 in laterale. Nu afecteaza ciclistica motocicletei, chiar e mai spectaculoasa pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Depinde si de motor. Pe VFR am avut in topcase 40 kg, si cate 20 in laterale. Nu afecteaza ciclistica motocicletei, chiar e mai spectaculoasa pe viraje VFR-ul e cu totul alta mancare de peste...dar crede-ma ca si pe Hornet poti pune fara probleme bagaje ...in 98% din cazuri merg cu motorul foarte incarcat de bagaje si este adevarat ca fata intra intr-un mic voblaj,dar se poate rezolva cu un amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Totul se rezolvat la mine cu o alta motocicleta. Cum ziceam, 900le este mai greu decat 600 cu vreo 20 kg care sunt 90% la motor, adica pe fata. De aici poate ca tu il simti mai bine chiar incarcat fiind. Plus ca mai conteaza si greutatea motociclistului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Că tot e cald și bine afară, un clip de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Depinde si de motor. Pe VFR am avut in topcase 40 kg, si cate 20 in laterale. Nu afecteaza ciclistica motocicletei, chiar e mai spectaculoasa pe viraje Abia acum mi-am dat seama ca Vali se ascunde in spatele lui MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Pentru ca Hornet 600 este un motor usor pe fata si nu este facut pentru un topcase prea mare, iar topcaseul respectiv are 52 de litrii. Motiv pentru care roata fata intra in voblaj foarte usor la orice viteza. Vad ca tu ai Hornet 900 si la tine fiind motorul mai greu, e posibil sa nu ai probleme in privinta asta. Eu tocmai ce m-am intors dintr-o tura de 6k km din Europa (Venetia-Amsterdam-Berlin), cu hornetul meu de 600, si nu sunt de acord ca vobleaza chiar asa usor. Adica se simte ca fata e mai descarcata, dar daca nu accelerezi exagerat si nu treci de 130km/h e ok. Poate pentru ca sunt si eu destul de greu si mai incarc fatza . Bagajele au insumat cam 25kg, 10 top-case, 6kg x 2 =12kg laterale, 3kg cortul, la care se mai aduna imensa greutate a pasagerei echipate de 50kg Pentru cei care vor sa faca ture lungi pe Hornet, adica 10+ zile cu 500km+ pe zi, luati serios in calcul retapitarea seii sau punerea unui strat de ceva moale deasupra. O alta problema la drum lung este vibratia in scarite la pasager, desi am scarite ok (sunt ca noi, si au arcul de anulare a vibratiilor), la drum lung e dearanjant pentru pasager. Inca nu stiu cum sa rezolv problema asta, dar o sa ma documentez. Consumul mediu la mers legal cu pasager si bagaje a fost de 5.5, dupa ce am scapat de bagaje a scazut la 5.0, iar recordul minim a fost 4.63 (esantion de 300km). Daca plecati in afara, sa luati in calcul si taxele de drumuri si autostrazi, la mine au ajuns cam la 10% din costul combustibilului. Am luat maner de ala "cruise control" de la louis, si desi e o bucata de plastic la 10 euro, face toti banii. Cand o sa imi fac timp o sa fac un topic separat cu calatoria. Editat August 20, 2012 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Si eu am parcurs ceva km din ro-germ ceva plimbari prin germ, si inapoi. Cu okazia asta am reusit sa ii fac consumul la diferite viteze , cu pasager si fara , la o distanta de 170o de km alimetand la fiecare 200 de km.consumul cel mai bun l,am scos in tara cand am plecat 4.3 si o medie per total de 4,9-5 % respectand in totalitate limitele de viteza pe autostrazi. Pot sa spun ca nu ma deranjat vantul, (poate m-am invatat cu el si nu stiu cum este cu parbriz)in schimb saua are nevoie de ceva imbunatatiri pentru ca ma rupt la intoarcere.De acel plastic pentru acceleratie pot sa spun ca imi pare rau ca nu mi-am luat , desi stiu ca isi merita toti bani.Concluzia , sunt foarte multumit de cum s-a comportat la atata drum si nu am avut nici o problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) Hornet is the best mother focker bike ever made Bine ca te-ai intors sanatos din Germanica da vad ca nu te tine mult sa stai in tara Editat August 22, 2012 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ikinz Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Salut, Aveti cumva de vanzare o maneta si o pedala de frana pentru un hornet 2006? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 La ce pret gasesc aparatoarea de toba nezgariata/nelovita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 am de donat 2 pinioane, folosite dar in stare buna, cu 16 si 43 de dinti, cele care au echipat motoreta mea de la 0 la ~26k km :-) YM: trimitesilamine sau 0758 220 460. Bucuresti, zona de nord, sau, din cand in cand, joi la constitutiei siii... sa nu uitam deeee: schimb cu sa stoc: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) daca mergea saua si pe modelul de 2003 maine faceam schimbul..... bafta Editat August 29, 2012 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Cumpar monopost ptr modelul din 2007 Editat August 29, 2012 de q_simi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Cumpar monopost ptr modelul din 2007 No more free rides? Gata te-ai suparat pe astia care nu au carnet de A? Sper sa gasesti succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 No more free rides? Gata te-ai suparat pe astia care nu au carnet de A? Sper sa gasesti succes! ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Acum citind pe topic,mi-a venit in minte .A avut loc vreo intrunire a hornetistilor ????? macar zonale,anul acesa , sau pretul benzinei a taiat elanul. Un posibil Mic eveniment se anunta ,daca nu o tai din tara , in perioada urmatoare .Mai exact Transalpina .CA eu am colindat meleaguri straine si vestitul traseu transalpina nu l-am strabatut , desi este la 2 pasi de mine. Asa ca pentru cine are Weekendul liber si mai sta si in apropierea sibiului ,ca sigur nu vine lumea de departe,ar fi o placere imesnsa sa ni se alature.Voi veni cu detali despre plimbare in zilele urmatoare.Data nu o stiu dar cred ca 8-9 sept. Astazi am parcurs o mica portiune din traseu cu motoru ,avand ceva treaba in zona,si am ramas surprins de calitatea drumului. foarte surprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuprun Cosmin Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 are cineva toba ixil pe hornet ? as vrea si eu o parere ceva , cum se aude si daca a schimbat cineva a schimbat finala sau toata evacuarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 La ce pret gasesc aparatoarea de toba nezgariata/nelovita? am eu de pe 2004.E din 3 bucati.Eventual si toba completa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 are cineva toba ixil pe hornet ? as vrea si eu o parere ceva , cum se aude si daca a schimbat cineva a schimbat finala sau toata evacuarea ? La ce model te referi la toba IXIL ? Eu am vazut si auzit una scurta, modelul cu doua tevi de la ei si era super ok,(daca iti place putin mai galagios) schimbase doar finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 baieti, am de donat un ghidon original de hornet. eu am din cel lasat, am vrut sa il remontez pe cel original (cred ca totusi se potriveste mai bine si la ciclistica e mai ok, si la ergonomie), dar am constatat ca e un pic indoit. nu m-am bagat sa il indrept (e fugit cam 1,5cm), dar pentru cine are mobra cazuta grav si ghidonul de nerecuperat, poate fi de ajutor. parerea mea e ca se poate indrepta si desi am sculele necesare, imi e lene. primul venit, primul servit, de preferat din bucale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.