Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am vazut o oferta la motul 5100 daca intereseaza pe cineva.

http://www.performance-shop.ro/ulei-motul-5100-4t-semisintetic/77-motul-5100-4t-10w40-4l-ulei.html

 

Eu anul asta as vrea sa incerc Bel-Ray si Yacco, dar plec de la 5100 deplin multumit.

Voi ce marci mai incercati?

Daca vedeti vreo oferta ceva dati de veste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de ce trebuie sa schimbi pistonul si biela?

daca e belit pistonul, sa verifici bine si blocul si chiuloasa si as zice mai degraba sa folosesti biela de hornet cu cuzinetii ei.

daca e belita si biela, verifica si arborele ca e posibil sa ai surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu intrebarea:

 

Sunt diferente intre cadrul de hornet 600 din 2002 si cadrul de hornet 600 din 2005?

 

Daca stie cineva detalii,sau diferente,astept cu rabdare un raspuns.Multumesc anticipat



Caut un cadru de Honda hornet 2005 ,un disc de frana si o scarita pt pilot,partea dreapta.Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC36 inseamna 2003-2006.

 

Are furca USD (05-06) , bord digital foarte frumos (05-06), si o carena mica deasupra farului (05-06), alt far de la 2003 pana in 2006, alta carena spate, alta protectie toba.

 

Mai sunt si schimbari mici ale internelor fata de PC34, alte setari ale carburatoarelor, alte coduri de piese dar in principiu marile schimbari alea sunt.



L.E. Si normal alta aripa fata impreuna cu furca USD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baeti, proaspat detinator de Honda Hornet, si in continoare scurta ei povestioara, am vb cu un tip Razvan care sta in italia si aduce motocicleta din zona Napoli Italia, mi a adus si mie motor dar la Cluj si eu sunt din Busteni si lucrez in Bucuresti, a aterizat marti seara la Busteni la 3 dimineata cu un camion plin cu lenjerie intima Jolidon )), toate bune si frumoase, afara erau - 12 grade si totu inghetat bocna mai eram cu 2 prieteni care sa ma ajute sa il descarc, stau undeva pe Zamora in Busteni si de la DN 1 sunt 5 min cu masina 3 cu motoru ),am plecat din parcarea de unde m a lasat la 3 dimineata cu motoru a pornit fara probleme, am intrat de pe DN 1 pe prima strada la stanga am mers 50m si a plecat si fata si spatele pe zapada mi a scapat intr-o parte si s a infundat un pic rezervoru, cred ca a mai fost infundat si chituit si vopsit altfel nu se explica. L am ridicat cu greu 3 persoane i am desunflat cauciucurile si l am dus acasa :((. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un contact de la o persoana care poate sa imi chituiasca la loc infundatura si sa imi vopsesca locul respectiv "retus". Thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indicatorul e digital cu gradatii LCD, ca la 600 RR aprox. Saua nu stiu deoarece nu m-am suit niciodata pe PC34, probabil si ea e diferita.

salut sorin...spune-mi si mie te rog daca ai inercat vreodata sa schimbi bordul[afisajul]din km/h in mile /h...al meu este in mile si nu reusesc nicum sa-l trec in kilometri ..cu toate ca unii mi-au spus ca se poate..si eu am tot un hornet600 din 2005 cu turometrul sub forma de ceas iar vitezometrul tip lcd..iti multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baeti, proaspat detinator de Honda Hornet, si in continoare scurta ei povestioara, am vb cu un tip Razvan care sta in italia si aduce motocicleta din zona Napoli Italia, mi a adus si mie motor dar la Cluj si eu sunt din Busteni si lucrez in Bucuresti, a aterizat marti seara la Busteni la 3 dimineata cu un camion plin cu lenjerie intima Jolidon )), toate bune si frumoase, afara erau - 12 grade si totu inghetat bocna mai eram cu 2 prieteni care sa ma ajute sa il descarc, stau undeva pe Zamora in Busteni si de la DN 1 sunt 5 min cu masina 3 cu motoru ),am plecat din parcarea de unde m a lasat la 3 dimineata cu motoru a pornit fara probleme, am intrat de pe DN 1 pe prima strada la stanga am mers 50m si a plecat si fata si spatele pe zapada mi a scapat intr-o parte si s a infundat un pic rezervoru, cred ca a mai fost infundat si chituit si vopsit altfel nu se explica. L am ridicat cu greu 3 persoane i am desunflat cauciucurile si l am dus acasa :((. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un contact de la o persoana care poate sa imi chituiasca la loc infundatura si sa imi vopsesca locul respectiv "retus". Thx.

Salut, daca aveai cauciucuri de iarna nu derapa motorul :D glumesc normal.

Eu ti-as recomanda sa incerci sa-l indrepti daca nu e sarita vopseaua si sa te feresti de chit.

Pot sa-ti dau un contact al unui baiat din Constanta care indreapta tabla foarte profi, dar trebuie sa si ajungi pana acolo (de preferabil la vara).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...nu am incercat. a mea e direct din Italia unde se foloseste sistemul metric.

..pai si a mea tot din italia e adusa...dar cine mi-a aduso mi-a spus ca era in km/h si cand i-a schimbat bateria a trecut singura in mile/h..cineva mi-a trimis un extras dintr-un manual de hornet si dadea acolo o combinatie de cele doua butoane pe care la are si spunea ca merge...dar am incercat si nu merge nicicum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vrajeala cred, am scos bateria de o mie de ori si nu se reseteaza sistemul metric. eu am citit din scoarta-n scoarta manualul de la hornet si nu am vazut asa ceva.



vad ca pe la honda bordurile care vin default in kmh nu pot trece in mph dar cele care vin default in mph pot trece in kmh. Incearca sa apesi butoanele, ba o apasare scurta ba lunga. Incearca toate combinatiile



De pe alt forum

 

According to the manual:

This function can be operated after the time adjustment mode (page 35).

Ignition on. Push the RESET button to select km/h or mph. To end the selection, turn the ignition switch OFF.
The display will stop flashing automatically if the button is not pressed for about 30 seconds.

- For info, page 35 basically says to reset the time by pressing and holding the SEL and RESET buttons for more than 2 seconds to enter setting mode. When done with the time, press SEL for more than 2 seconds.


Uite cum se face. Era in manual pana la urma.

 

 

post-25321-0-97880500-1361021275_thumb.jpg

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...