bogdan86 Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 o schema detaliata a sistemului de semnalizare are careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) te ajuta astea? Editat Februarie 7, 2013 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 merci mult, i-am dat de capat pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 spune te rog ce problema ai avut la semnalizare si care a fost rezolvarea daca nu te deranjeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Salut am vazut o oferta la motul 5100 daca intereseaza pe cineva. http://www.performance-shop.ro/ulei-motul-5100-4t-semisintetic/77-motul-5100-4t-10w40-4l-ulei.html Eu anul asta as vrea sa incerc Bel-Ray si Yacco, dar plec de la 5100 deplin multumit. Voi ce marci mai incercati? Daca vedeti vreo oferta ceva dati de veste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Ca dimensiuni de nou da, dar depinde in ce situatie(nou, sh, etc), ar trebui sa schimbi macar cuzinetii. Editat Februarie 9, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 da de ce trebuie sa schimbi pistonul si biela? daca e belit pistonul, sa verifici bine si blocul si chiuloasa si as zice mai degraba sa folosesti biela de hornet cu cuzinetii ei. daca e belita si biela, verifica si arborele ca e posibil sa ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bog Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Revin cu intrebarea: Sunt diferente intre cadrul de hornet 600 din 2002 si cadrul de hornet 600 din 2005? Daca stie cineva detalii,sau diferente,astept cu rabdare un raspuns.Multumesc anticipat Caut un cadru de Honda hornet 2005 ,un disc de frana si o scarita pt pilot,partea dreapta.Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazo72 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Vand Hornet 600 din 2000, in stere perfecta, nu necesita investitii, aproape fara zgarieturi, 26900 km, vopsea originala, inmatriculat RO. Pret 2.100 E. Tel 0740066050, 0741093313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bacanila Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 am discuri fata cu tot cu placute si spate de la un hornet din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bog Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 am discuri fata cu tot cu placute si spate de la un hornet din 2001 cadrul cu acte nu-l ai? mie imi trebuie doar un disc,cel de pe partea dreapta.dai asa,cati banuti daca da? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Discurile trebuie sa fie aproape identice. Daca vrei sa faci o treaba buna ia-ti noi sau macar ambele la sh, nu doar unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Salut, cine ma poate ajuta cu cateva informatii despre Hornet 2005-2006? Ma intereseaza cat de sesizabile sunt schimbarile fata de PC34 de exemplu.. Thx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 PC36 inseamna 2003-2006. Are furca USD (05-06) , bord digital foarte frumos (05-06), si o carena mica deasupra farului (05-06), alt far de la 2003 pana in 2006, alta carena spate, alta protectie toba. Mai sunt si schimbari mici ale internelor fata de PC34, alte setari ale carburatoarelor, alte coduri de piese dar in principiu marile schimbari alea sunt. L.E. Si normal alta aripa fata impreuna cu furca USD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Cum e locul pasagerului, mi se pare mie sau saua e putin mai ingusta in partea din spate? Ah, sa nu uitam de indicatorul de benzina, le-a luat mult sa includa ceva foarte util.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Indicatorul e digital cu gradatii LCD, ca la 600 RR aprox. Saua nu stiu deoarece nu m-am suit niciodata pe PC34, probabil si ea e diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
munetanugeorgian Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Salutare baeti, proaspat detinator de Honda Hornet, si in continoare scurta ei povestioara, am vb cu un tip Razvan care sta in italia si aduce motocicleta din zona Napoli Italia, mi a adus si mie motor dar la Cluj si eu sunt din Busteni si lucrez in Bucuresti, a aterizat marti seara la Busteni la 3 dimineata cu un camion plin cu lenjerie intima Jolidon )), toate bune si frumoase, afara erau - 12 grade si totu inghetat bocna mai eram cu 2 prieteni care sa ma ajute sa il descarc, stau undeva pe Zamora in Busteni si de la DN 1 sunt 5 min cu masina 3 cu motoru ),am plecat din parcarea de unde m a lasat la 3 dimineata cu motoru a pornit fara probleme, am intrat de pe DN 1 pe prima strada la stanga am mers 50m si a plecat si fata si spatele pe zapada mi a scapat intr-o parte si s a infundat un pic rezervoru, cred ca a mai fost infundat si chituit si vopsit altfel nu se explica. L am ridicat cu greu 3 persoane i am desunflat cauciucurile si l am dus acasa (. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un contact de la o persoana care poate sa imi chituiasca la loc infundatura si sa imi vopsesca locul respectiv "retus". Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Vezi ca PC34 si PC36 au rezervoare diferite. Unul are 16 si PC36 are 17 L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Sal domnilor! Vreau sa cumpar o husa de rezervor (bagster) doar pe negru pentru hornet 900 din 2002...are cineva asa ceva? NU vreau noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Indicatorul e digital cu gradatii LCD, ca la 600 RR aprox. Saua nu stiu deoarece nu m-am suit niciodata pe PC34, probabil si ea e diferita. salut sorin...spune-mi si mie te rog daca ai inercat vreodata sa schimbi bordul[afisajul]din km/h in mile /h...al meu este in mile si nu reusesc nicum sa-l trec in kilometri ..cu toate ca unii mi-au spus ca se poate..si eu am tot un hornet600 din 2005 cu turometrul sub forma de ceas iar vitezometrul tip lcd..iti multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 salut...nu am incercat. a mea e direct din Italia unde se foloseste sistemul metric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Salutare baeti, proaspat detinator de Honda Hornet, si in continoare scurta ei povestioara, am vb cu un tip Razvan care sta in italia si aduce motocicleta din zona Napoli Italia, mi a adus si mie motor dar la Cluj si eu sunt din Busteni si lucrez in Bucuresti, a aterizat marti seara la Busteni la 3 dimineata cu un camion plin cu lenjerie intima Jolidon )), toate bune si frumoase, afara erau - 12 grade si totu inghetat bocna mai eram cu 2 prieteni care sa ma ajute sa il descarc, stau undeva pe Zamora in Busteni si de la DN 1 sunt 5 min cu masina 3 cu motoru ),am plecat din parcarea de unde m a lasat la 3 dimineata cu motoru a pornit fara probleme, am intrat de pe DN 1 pe prima strada la stanga am mers 50m si a plecat si fata si spatele pe zapada mi a scapat intr-o parte si s a infundat un pic rezervoru, cred ca a mai fost infundat si chituit si vopsit altfel nu se explica. L am ridicat cu greu 3 persoane i am desunflat cauciucurile si l am dus acasa (. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un contact de la o persoana care poate sa imi chituiasca la loc infundatura si sa imi vopsesca locul respectiv "retus". Thx. Salut, daca aveai cauciucuri de iarna nu derapa motorul glumesc normal. Eu ti-as recomanda sa incerci sa-l indrepti daca nu e sarita vopseaua si sa te feresti de chit. Pot sa-ti dau un contact al unui baiat din Constanta care indreapta tabla foarte profi, dar trebuie sa si ajungi pana acolo (de preferabil la vara). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 salut...nu am incercat. a mea e direct din Italia unde se foloseste sistemul metric. ..pai si a mea tot din italia e adusa...dar cine mi-a aduso mi-a spus ca era in km/h si cand i-a schimbat bateria a trecut singura in mile/h..cineva mi-a trimis un extras dintr-un manual de hornet si dadea acolo o combinatie de cele doua butoane pe care la are si spunea ca merge...dar am incercat si nu merge nicicum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) e vrajeala cred, am scos bateria de o mie de ori si nu se reseteaza sistemul metric. eu am citit din scoarta-n scoarta manualul de la hornet si nu am vazut asa ceva. vad ca pe la honda bordurile care vin default in kmh nu pot trece in mph dar cele care vin default in mph pot trece in kmh. Incearca sa apesi butoanele, ba o apasare scurta ba lunga. Incearca toate combinatiile De pe alt forum According to the manual:This function can be operated after the time adjustment mode (page 35).Ignition on. Push the RESET button to select km/h or mph. To end the selection, turn the ignition switch OFF.The display will stop flashing automatically if the button is not pressed for about 30 seconds.- For info, page 35 basically says to reset the time by pressing and holding the SEL and RESET buttons for more than 2 seconds to enter setting mode. When done with the time, press SEL for more than 2 seconds. Uite cum se face. Era in manual pana la urma. Editat Februarie 16, 2013 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 am o intrebare...cam cat costa o schimbare de transmisie? cu tot cu piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.