tommy_the_gun_2006 Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 sarbatori fericite tuturor motociclistilor si in special posesorilor de hornet! un craciun fericit si o primavara cat mai "pargava" adik devreme! ps: pot sa spun k abia de joi am inchis oficial sezonul de plimbat cu motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 am gasit la alarma care voiam deja sa mi-o cumpar functiile astea 2: • Alarm signaling over siren and turn signal • Alarm signaling only over turn signals cred ca a doua face chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 Salutare, a incercat careva sa schimbe pinionul spate cu unul cu mai putini dinti? Daca da, spuneti-mi pls daca merita modificarea, in sensul cu cat a crescut viteza maxima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 eu am schimbat pinionul spate dar am pus in plus 6 dinti , viteza a scazut dar demarajul in ture joase a crescut fantastic motocicleta este un hornet 600 1998 iar cititorul de viteza se afla pe pinionul mic asa ca viteza este data in functie de turatia pinionului, pot totusi sa iti spun ca in momentul in care imi indica 110 eu de fapt ma deplasez cu 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 buna, de unde l-ai cumparat (sau de pe ce alt model se potriveste) ? poti sa bai o poza si sa-mi dai mai multe detalii? inca ceva: cum se comporta? eu am incercat o data sa plec rapid de pe loc (motor turat, ambreaj lasat brusc - mentionez ca nu se ridica pe o roata cum ar crede unii) sa ma tin dupa pretenarii cu tzoakle mai puternice, insa rezultatul a fost jalnic: mi-a patinat spatele si am plecat putin in voblaj, fireste tot ultimul . Ca atare m-ar interesa si operatiunea facuta de tn. Mai da-mi pls detalii. P.S. A incercat careva sa-i reduca greutatea? Daca da, la ce ati renuntat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Decembrie 27, 2008 Share Postat Decembrie 27, 2008 Inseamna ca ori nu aveai deloc anvelopa pe spate ori era nisip pe jos! se ridica extrem de repede daca o turezi si dai drumul brusc la ambreiaj! eu am avut kit de pinioane PBR cu pinion fata cu 14 dinti iar foaia cu 46 de dinti! foaia fiind din aliaj si nu din otel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 (editat) buna, de unde l-ai cumparat (sau de pe ce alt model se potriveste) ?poti sa bai o poza si sa-mi dai mai multe detalii? inca ceva: cum se comporta? eu am incercat o data sa plec rapid de pe loc (motor turat, ambreaj lasat brusc - mentionez ca nu se ridica pe o roata cum ar crede unii) sa ma tin dupa pretenarii cu tzoakle mai puternice, insa rezultatul a fost jalnic: mi-a patinat spatele si am plecat putin in voblaj, fireste tot ultimul . Ca atare m-ar interesa si operatiunea facuta de tn. Mai da-mi pls detalii. P.S. A incercat careva sa-i reduca greutatea? Daca da, la ce ati renuntat? salut ( sunt baiat ) scriu de pe id prietenei mele ca mie imi e lene sa imi fac unul nou foaia am cumparat-o de la motoadventure din cotroceni si a costat cam 130 de ron , de ridicat pe o roata se ridica numai din acceleratie salut ( sunt baiat ) scriu de pe id prietenei mele ca mie imi e lene sa imi fac unul nou foaia am cumparat-o de la motoadventure din cotroceni si a costat cam 130 de ron , de ridicat pe o roata se ridica numai din acceleratie Editat Decembrie 31, 2008 de Addutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 salut ( sunt baiat ) scriu de pe id prietenei mele ca mie imi e lene sa imi fac unul nou foaia am cumparat-o de la motoadventure din cotroceni si a costat cam 130 de ron , de ridicat pe o roata se ridica numai din acceleratie pentru o foaie mai mare nu ti-a trebuit lant mai lung ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 pentru o foaie mai mare nu ti-a trebuit lant mai lung ??? am avut noroc si a intrat la limita cu roata data la maxim in fata pe setul de lant did cumparat din louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 am avut noroc si a intrat la limita cu roata data la maxim in fata pe setul de lant did cumparat din louis salve...unde ai pus semnalizarile?..ca pe cuvant ca nu le gasesc...........si ideea cu numaru prins acolo,o voi prelua si eu..........toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 salve...unde ai pus semnalizarile?..ca pe cuvant ca nu le gasesc...........si ideea cu numaru prins acolo,o voi prelua si eu..........toate bune semnalul este in stop , iar numarul nu mai este pus in locul ala pt ca loveam cu calcaiul in el cand plecam dupa loc dar nici acum nu sta foarte bine ca la viteza de peste 170 incepe sa vibreze si motocicleta devine un pic instabila asa ca ma tot gandesc unde sa il mut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 ce toba e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 ce toba e aia? home made , se ia flexul si aparatul de sudura se taie modifica si se sudeaza pana iese asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butcky Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 Va salut pe toti! Sunt proaspat posesor de Hornet! Am scris mai multe despre motor aici... /index.php?...=301549&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 semnalul este in stop , iar numarul nu mai este pus in locul ala pt ca loveam cu calcaiul in el cand plecam dupa loc dar nici acum nu sta foarte bine ca la viteza de peste 170 incepe sa vibreze si motocicleta devine un pic instabila asa ca ma tot gandesc unde sa il mut nu imi dai te rog pe PM id-ul tau sa mai vorbim una alta?..ca am cateva intrebari.....sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 Stiu ca spatele la Hornet 2007 nu prea a incantat pe multi. Mai jos vedeti o poza cu o codita curatata. Via | MotoBlog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 fratilor.....nimeni nimic?...chiar daca e ger afara de crapa pietrele,totusi.....nimic nu se mai discuta?..pana una alta.....eu pe 31 decembrie,dupa cum mi-am propus,am scos viespea la o tura de bloc......cu maxim 10 la ora,la -2 grade...dar am zis ca vreau sa inchei anul pe 31 decembrie orice ar fi.si am reusit....acuma,mobra mea e desfacuta....si urmeaza sa o fac frumoasa.voi restu?hai fratilor..sa nu inghete topicul hornetistilor,lasati alte cele sa inghete...mai dati din cand in cand si pe aici...sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 fratilor.....nimeni nimic?...chiar daca e ger afara de crapa pietrele,totusi.....nimic nu se mai discuta?..pana una alta.....eu pe 31 decembrie,dupa cum mi-am propus,am scos viespea la o tura de bloc......cu maxim 10 la ora,la -2 grade...dar am zis ca vreau sa inchei anul pe 31 decembrie orice ar fi.si am reusit....acuma,mobra mea e desfacuta....si urmeaza sa o fac frumoasa.voi restu?hai fratilor..sa nu inghete topicul hornetistilor,lasati alte cele sa inghete...mai dati din cand in cand si pe aici...sanatate numai bine Ce bine ca mai scrie cineva pe-aci..... Am scos si eu Vineri (2 Ianuarie), viespea, mi-am luat si sotia si am dat o tura prin comuna... Am mers chiar si cu 80 km/h .... frig...frig, dar imi era asa dor dupa aproape 2 luni de pauza. Apropo... stie careva de unde pot cumpara AUTOSOL METAL POLISH? Vreau sa-mi curat galeriile sa-mi fac freza in ele Am cautat ieri in tot Focsaniul si nu am gasit... nici macar nu stiau ce e ala... Help me... please. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 este pe Louis metal polish .... asta e codul: 10004015 E f bun, si eu il am, da tre sa freci la greu cu carpa uscata, mai ales de prima data. Si eu am mai iesit prin decembrie, atunci cand era destul de caldut afara, faceam cate 5 km asa prin sat, ca nu am asigurare peste iarna. Am incercat sa fac si offroad pe zapada dar aderenta este mult sub zero si nu se poate. Cea mai faina distractie a fost pe iarba inghetata de langa casa cand faceam derapaje cu roata spate blocata pe franare si accelerari bruste cu patinarea spatelui din mers.....toate la o viteza f mica, in siguranta (chiar daca picam, picam pe iarba si la viteza aia, max 20 la ora, nu era nimic)..ce sa faci, plictiseala mare, distractie si mai mare Bravo George, ai incheiat anul intr-un mod nobil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 este pe Louis metal polish .... asta e codul: 10004015E f bun, si eu il am, da tre sa freci la greu cu carpa uscata, mai ales de prima data. Si eu am mai iesit prin decembrie, atunci cand era destul de caldut afara, faceam cate 5 km asa prin sat, ca nu am asigurare peste iarna. Am incercat sa fac si offroad pe zapada dar aderenta este mult sub zero si nu se poate. Cea mai faina distractie a fost pe iarba inghetata de langa casa cand faceam derapaje cu roata spate blocata pe franare si accelerari bruste cu patinarea spatelui din mers.....toate la o viteza f mica, in siguranta (chiar daca picam, picam pe iarba si la viteza aia, max 20 la ora, nu era nimic)..ce sa faci, plictiseala mare, distractie si mai mare Bravo George, ai incheiat anul intr-un mod nobil Multumesc pentru cod Metal Polish de pe louis. In ceea ce priveste derapajele pe iarba si pe zapada..... suuuper tare Eu nu am asa mult curaj.... HAAAIIIIIII PRIMAVARAAAAAAA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditz Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 oaaa...si eu care credeam ca am fost singurul nebun sa scoata horneta pe vremurile astea! si eu am incheiat anu pe moto...in 31.12 am iesit de la munci la 15 si direct calare pe ea am fost .....si ca sa fie toate bune si frumoase am inceput anul la fel... pe 01.01.2009 orele 12 si ceva eram calare pe ea...asta in conditiile in care nu am abuzat de alcool in noaptea de revelion adevarul e ca a tinut si vremea ... pe 1 erau 5 grade la ora 14 si m-am plimbat de mi-au iesit ochii ...cred ca am facut peste 150 km...toata lumea se uita lung dupa mine, da nici n-am vazut alt motocicilist acum asteapta rar-u ... of ce mult mai e pana pe 23... cam atat deocamdata... si hai primavaraaaaaa....oricum la sfarsitul lunii se anunta caldura neobisnuit de mare pt perioada asta....mie nu-mi trebuie decat 3-4 grade cu plus si pe ea sunt! Doamne ajuta si asfalt uscat! p.s. - pt cei care se mira...locuiesc in orasul cu cele mai multe zile insorite pe an.... Campina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Multumesc pentru cod Metal Polish de pe louis.In ceea ce priveste derapajele pe iarba si pe zapada..... suuuper tare Eu nu am asa mult curaj.... HAAAIIIIIII PRIMAVARAAAAAAA!!!! si eu urmeaza sa iau metal polish..dar nu voi da cu carpa uscat ca imi rup mainile....cel mai bine...iei un flex.....pui frumos capat de polishat....este la orice practiker......cu bani putini...si ii dai drumu..si termini una doua.. nu iti trebe curaj sa faci ce o facut vlad...iti trebe un pic de nebunie..mai multa de fapt.....io am tras vreo 2 rolling-burnout-uri pe mini-poleiul de afara...... hai primavara zic si eu!!!doamne ajuta sanatate toate cele bune este pe Louis metal polish ... asta e codul: 10004015E f bun, si eu il am, da tre sa freci la greu cu carpa uscata, mai ales de prima data. Si eu am mai iesit prin decembrie, atunci cand era destul de caldut afara, faceam cate 5 km asa prin sat, ca nu am asigurare peste iarna. Am incercat sa fac si offroad pe zapada dar aderenta este mult sub zero si nu se poate. Cea mai faina distractie a fost pe iarba inghetata de langa casa cand faceam derapaje cu roata spate blocata pe franare si accelerari bruste cu patinarea spatelui din mers.....toate la o viteza f mica, in siguranta (chiar daca picam, picam pe iarba si la viteza aia, max 20 la ora, nu era nimic)..ce sa faci, plictiseala mare, distractie si mai mare Bravo George, ai incheiat anul intr-un mod nobil gringo....bata-te vina....apoi tie hornet iti trebe?ia-ti in beteshig un enduro mic sau un cros........ca de scapai horneta pe iarba inghetata sa vezi tu dungi si urme ce iti lasa aia pe vopsea..pfuuu..:.numa arunca-te cu palmele inainte pe iarba aia si vezi ce patesti....griji de vispe frate.... si este si aluminium polish pe louis..si ala ii meserie.....cadru...si alte cele.....huhu...sa vina polishul luna viitoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Va urez succes cu polishuirea, dar sa nu fiti dezamagiti: un polish adevarat pe orice metal (mai ales pe aluminiu eloxat, cum e cadrul) se face cu smirghel progresiv mai fin si abia dupa aceea cu alte substante. Si dureaza / costa. In rest, succes si sa puneti poze! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda_rider Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Buna, am cateva intrebari legate de pinioane: ajuta mult la demaraj un pinion pe spate mai mare si daca da, cat costa unul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Buna, am cateva intrebari legate de pinioane: ajuta mult la demaraj un pinion pe spate mai mare si daca da, cat costa unul.... Ajuta mai mult unu mai mic pe fatza si costa mai putin. La mobreta mea de ex este sub 10 evuro si doar 1 dinte in minus se simte mult dar creste turatia motorului si astfel consumul si uzura lantului si eventual a protectiei de cauciuc a basculei. 1 dinte sau 2 in + pe spate e cam fix Tedi si la 3 dinti sau peste in plus de obicei trebuie sa schimbi lantul cu unul mai lung. Editat Ianuarie 11, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.