COObra Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 recomand si eu Harris-urile. pe de alta parte nu recomand rizoma sau altele similare....desi arata bine, nu-s ce trebuie. nu ai aderenta si trebuie sa iti rearanjezi mana pe acceleratie in mod constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Pe vremuri ne intalneam Joia in Constitutiei...dar vremurile alea sunt trecute...poate actuali hornetisti ar putea reinvia obiceiul asta intr-o forma sau alta...acum cateva sezoane ne adunam zeci de motoare joia....uite aici un mic "taste" despre ce vorbesc : /index.php?/topic/51828-honda-hornet/?p=2395444 Hahaha old times din pacate pe masura ce se aduna banii de benzina dispare timpul de plimbari, niciodata nu e un echilibru (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Salutare, Stie cineva daca exista kit aftermarket de ambreiaj hidraulic pentru Honda Hornet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 multumesc. diseara, in jur de ora 6, 6.30 o sa dau o raita pe la constitutiei, poate ne vedem pe acolo mai multi...am o mobra galbena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Am nevoie de crash bar sau crash case pt o viespe din 2006. Are cineva idee de unde as putea sa iau la un pret ok sau chiar sh daca gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Caut piesa nr 4 din imagine pt o Hornet PC34: PLATE, CHAIN ADJUSTER Imi trebuie numai capacul, nu intregul intinzator. Daca are cineva piesa respectiva, rog PM Editat Septembrie 19, 2013 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Caut piesa nr 4 din imagine pt o Hornet PC34: PLATE, CHAIN ADJUSTER Imi trebuie numai capacul, nu intregul intinzator. Daca are cineva piesa respectiva, rog PM Salut.Am eu set complet la 80 lei.Separat nu prea se vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Salut.Am eu set complet la 80 lei.Separat nu prea se vinde. Ai mail de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Buna seara, De curand m-am alaturat si eu grupului vesel al hornetistilor, pe calea asta chiar doresc sa va salut Cum spuneam, de curand sunt posesorului unei Honda Hornet PC34 care nu inceteaza sa-mi depaseasca asteptarile. De curand am facut-o lata cum numai un incepator o putea face si anume dimineata am pornit-o si am vazut ca se comporta foarte ciudat, socul tras la maxim 2.000 de ture cel mult si daca incercam sa o accelerez murea motorul, am zis ba probabil trebuie o sincronizare de carburatoare (neavand facuta una de muulta vreme), stau o incalzesc cu socul tras la maxim la 2000 de turatii o pornesc si plec cu ea. Bineinteles ca pe drum s-a comportat oribil in ideea in care daca incercam sa accelerez lin murea motorul, mergem in hopuri daca pot spune asa, mi-am zis clar are ceva si o duc la mecanic si ii spun sa-i faca o sincronizare de carburatoare. Ii face acea sincronizare pornesc motorul iarasi cu socul tras aceleasi probleme, imi zic ce naiba ma poate s-a stricat ceva prin motor, ajung iarasi la mecanic cu ea chinuita si vai de ea ne uitam totul parea ok, insa prezenta simptomele de mai sus (soc pus -> fara acceleratie ca murea motoruil) soc scos motorul mergea ceva mai ok dar murea la ture mai mici. Se uita asta mai bine si vede intr-un final ca manetica de la soc nu functiona cum trebuie in sensul in care daca il trageai la maxim el il baga la maxim insa daca il opreai el se inchidea (in carburatoare) foarte putin, sa zicem jumatate in cel mai bun caz. Inchidem socul manual, spuneai ca ai alta motocicleta, pornire instanta, acceleratie lina (ca in vremurile bune) toate mergeau absolut perfect. Uite asa am avut parte de prima patanie pe hornet, chiar una idioata daca as putea-o numi asa, insa sper sa fie ok si sa nu fi afectat prea mult motorizarea. Acum va intreb pe voi, din experienta voastra, inafara de faptul ca am chinuit motocicleta in ultimul hal, ce poate pati motorul daca se merge destul de mult (cum am facut-o deja, ~ 20km pe putin) cu socul tras cam pe jumatate in cel mai bun caz ? La ce probleme ar trebui sa ma astept datorita acestei patanii ? Momentan motocicleta merge impecabil, cum trebuia sa mearga dealtfel, uleiul l-am verificat si este ok (nu a intrat benzina in el, am mai citit ca atunci cand mergi cu socul benzina poate intra in ulei -> o ungere proasta care duce dupa sine o grooaza de probleme) bujiile la fel, sunt relativ ok (trebuiesc schimbate obligatoriu sezonul viitor) insa de alte lucruri nu prea mi pot da seama. A si la sincronizare mecanicul a observat 2 jiglere rupte care necesita a fi schimbate curand. Unul este de soc intr-un carburator si celalalt este in alt carburator dar nu mai stiu exact rostul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Salutare, Stie cineva daca exista kit aftermarket de ambreiaj hidraulic pentru Honda Hornet ? Am gasit kit de ambreiaj hidraulic. Costa 290 de lire , fara transport. Costa cam mult, nu mai vreau http://www.venhill.co.uk/Magura_Clutch_Conversion/Honda/2100001_HYMEC_CLUTCH_CONVERSION.html Editat Septembrie 20, 2013 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinb Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Salut, Si-a facut cineva schimb de far pe CBF600S cu unul de CB600F? Cred ca si invers e cam acelasi lucru. Ma intereseaza daca sunt de facut modificari majore mecanice si electrice pentru un model din anul 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Salutare!Cat de greu e de inlocuit ghidoul la Hornet?Mi-am schimbat pana acum semalele si becurile in bord,asta e toata experienta pe care o am in mecanica moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 la fel ca pe orice motocicleta de curiozitate de ce vrei sa il schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Nu ii cel original si ii de 800 mm de lat si 100 inaltine WRP,vreau sa pun unul Baracuda de 740 cu 80.Daca nu ii mare filozofie l-as schimba eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Salut, Si-a facut cineva schimb de far pe CBF600S cu unul de CB600F? Cred ca si invers e cam acelasi lucru. Ma intereseaza daca sunt de facut modificari majore mecanice si electrice pentru un model din anul 2000. Incurci ceva, probabil te referi la hornet cb600s, care nu e acelasi lucru cu cbf600s, care s-a produs din 2004. Daca vrei sa modifici un hornet S (aka cb600s) sunt cateva aspecte de luat in seama: 1. Daca vitzeometrul e prin cablu sau electronic (la S e doar electronic la naked este sunt ambele versiuni) 2. Becul H4 e acelasi la ambele versiuni (98-02, la 03+ e altfel), comenzile sunt aceleasi, aici nu e o problema, s-ar putea chiar si mufele sa se potriveasca 3. Cablajele la S sunt ascunse la S sub bord, unde ai ceva mai mult loc, la naked toate cablajele sunt chiar in far, s-ar putea daca modifici S-ul in naked, sa nu iti incapa cablurile in farul de la naked. 4. oglinzile la S sunt montate pe carena, la naked sunt pe ghidon si daca modifici un S nu o sa ai unde sa prinzi oglinzile de naked (dar gasesti piese de naked din belsug la dezmembrari). spor la treaba, sa ne tii la curent daca reusesti sa faci modificarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinb Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Incurci ceva, probabil te referi la hornet cb600s, care nu e acelasi lucru cu cbf600s, care s-a produs din 2004. Daca vrei sa modifici un hornet S (aka cb600s) sunt cateva aspecte de luat in seama: 1. Daca vitzeometrul e prin cablu sau electronic (la S e doar electronic la naked este sunt ambele versiuni) 2. Becul H4 e acelasi la ambele versiuni (98-02, la 03+ e altfel), comenzile sunt aceleasi, aici nu e o problema, s-ar putea chiar si mufele sa se potriveasca 3. Cablajele la S sunt ascunse la S sub bord, unde ai ceva mai mult loc, la naked toate cablajele sunt chiar in far, s-ar putea daca modifici S-ul in naked, sa nu iti incapa cablurile in farul de la naked. 4. oglinzile la S sunt montate pe carena, la naked sunt pe ghidon si daca modifici un S nu o sa ai unde sa prinzi oglinzile de naked (dar gasesti piese de naked din belsug la dezmembrari). spor la treaba, sa ne tii la curent daca reusesti sa faci modificarea Mersi de ajutor. Intr-adevar, este un Hornet S. O sa fac putina cercetare sa vedem cam cat m-ar costa in bani si timp o astfel de operatiune, apoi ma decid daca incep. Operatiunile o sa le fac impreuna cu un prieten bun (a lui este viespea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Salutare! De aproximativ o luna, mi-am achizitionat un un Hornet, fabricat in 2000. Am descoperit in trusa de scule un obiect care nu-mi dau seama la ce foloseste. Ma poate ajuta cineva? Am atasat o poza in care am marcat obiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vano Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 hai ca is curios si eu , caci am gasit si eu la motor una de asta si habar n-am la ce ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Salutare! De aproximativ o luna, mi-am achizitionat un un Hornet, fabricat in 2000. Am descoperit in trusa de scule un obiect care nu-mi dau seama la ce foloseste. Ma poate ajuta cineva? Am atasat o poza in care am marcat obiectul. hai ca is curios si eu , caci am gasit si eu la motor una de asta si habar n-am la ce ajuta se foloseste in tarile civilizate pentru a lega casca de ea cand o lasi parcata temporar, adica te plimbi prin oras si trebuie sa faci o mie de opriri atunci nu mai cari casca dupa tine ci o legi de sufa (a se citi shufa ) aia, repet in tarile civilizate ). Sufa aia se prinde de o ureche pe cadru sub sa in partea stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 in concluzie, pot s-o arunc! daca stiam ca imi da lucruri pentru tarile civilizate, mai trageam de pret... ) dintre colegii de pe forum, recunoste cineva motorul? a fost luat din broşteni, jud. suceava, si era cu numere de italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Salutare ! Frumos motorul Leprone, sa o stapanesti sanatos fara incidente. Vin si eu cu o nelamurire in legatura cu racirea hornetului. Cand am cumparat-o, acum mai bine de o luna, am observat ca antigelul era "jos" rau de tot in sensul in care nici macar radiatorul nu era plin. L-am completat (da, stiu proasta miscare) si urmeaza ca zilele ce urmeaza sa-l schimb complet. Pana sa-l completez motorul se incingea foarte tare si repede, nu aveai ce discuta cu el iar dupa ce l-am completat a fost ok, in parametri normali. Acum ca a venit senzonul rece am observat ca inca imi porneste radiatorul in oras si dupa 8 km prin Bucuresti ajung la munca cu radiatorul mergand si acul stand cu o liniuta/2 mai sus de mijloc. Acum intrebarea este : e normal ca si pe temperaturile astea sa ajunga in punctul in care sa aibe nevoie de radiator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 salutare, sunt si eu nou in gasca de hornete, am luat motoreta si aveam si eu sculele de mai sus (mai putin shufa pt casca, probabil italia nu e tara civilizata) am crezut ca a avut multe probleme proprietarul anterior si s-a dotat cu scule acum cred ca trusa de scule vine cu motoreta, m-am mai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda60 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Salutare ! Frumos motorul Leprone, sa o stapanesti sanatos fara incidente. Vin si eu cu o nelamurire in legatura cu racirea hornetului. Cand am cumparat-o, acum mai bine de o luna, am observat ca antigelul era "jos" rau de tot in sensul in care nici macar radiatorul nu era plin. L-am completat (da, stiu proasta miscare) si urmeaza ca zilele ce urmeaza sa-l schimb complet. Pana sa-l completez motorul se incingea foarte tare si repede, nu aveai ce discuta cu el iar dupa ce l-am completat a fost ok, in parametri normali. Acum ca a venit senzonul rece am observat ca inca imi porneste radiatorul in oras si dupa 8 km prin Bucuresti ajung la munca cu radiatorul mergand si acul stand cu o liniuta/2 mai sus de mijloc. Acum intrebarea este : e normal ca si pe temperaturile astea sa ajunga in punctul in care sa aibe nevoie de radiator ? Vrei sa spui ventilator ?! Nu e normal, ai probleme cu circuitul de racire ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 La mine pornea și pe temperaturi scăzute la hornet și pornește și la fazer. Asta pentru mers în oraș. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.