Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma gandeam sa schimb oglinzile, capetele de ghidon, manetele si mansoanele la Hornetul meu, alături de un set de crashpad-uri . Oglinzile sunt niste aftermarket-uri oribile, restul sunt standard. Ma gandeam sa-mi iau manete scurte si reglabile, dar nu stiu daca ma ajuta sau ma incurca la mers. Poate sa ma ajute cineva cu o poza edificatoare si cu o parere din experienta personala?

 

De asemenea, nu stiu de unde sa le iau asttfel incat sa fiu sigur ca se potrivesc, ca sa nu mai vorbim de faptul ca magazinele de piese moto traiesc intr-un mega-haos. Nu stiu care-i care, nu mi-e clar daca se potrivesc anumite piese si cum vor arata impreuna.

 

Motoreta mea este albastra si nu m-am hotarat daca sa le iau pe toate negre, argintii (finisajul ala cromat), gri sau albastre. La nuanta caroseriei sigur nu gasesc, deci albastru pica, insa nu sunt sigur daca sa le iau argintii sau nu (ma gandesc aici la oglinzi, capete de ghidon si chiar la crashpad-uri. M-ar ajuta foarte mult o poza cu ce aveti voi (in caz ca are cineva o combinatie interesanta de culori) ca sa nu ma apuc sa cumpar una neagra si una gri.

 

In cazul in care vinde unul din voi piese moto noi/sh, poate sa-mi faca cineva o oferta pentru toate piesele de mai sus? Oglinzile pot sa fie si stock de Hornet, ca orice e mai bun decat aftermarket-urile din dotarea actuala.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia aia spate fara linkage gandita pentru ieftineala e de toata jena. Franele - se poate si mai bine, se poate upgrada, nu-i bai. Intinazatorul ala de lant de distributie - o mizerie crunta. Parerea mea e ca a fost o motocicleta scoasa in graba, sa acopere repede un segment. Motorul merge frumos, este foarte elastic dar LESINAT in ture joase spre medii. Eu la un naked / street / allrounder as cauta in primul rand sa am cuplu foarte bun pe low si midrange. Ma doare la brisca de ce se intampla la 9000 de ture, eu vreau sa am "vana" de jos.

Nu e o motocicleta rea, dar ar fi putut fi mai bine de atat. (Variantele mai noi sunt ceva mai "cizelate", mai ales ca au si injectie, consumul e f decent, viteza de croaziera f buna).

"E foarte buna pt incepatori". <sarcasm> Mda, pt saracii incepatori e bun orice ca si-asa nu cunosc multe modele si nu stiu ce vor de la o motocicleta </sarcasm>

Acu serios, da, e f ok pentru incepatorii care vor ceva mai marisor. Decat sa-si ia torpile carenate...

 

Nu inteleg de unde atitudinea asta de a denigratoare..

- nu iti place? Scoate mai multi bani din buzunar si alege-ti o MV Agusta Brutale 1090

- vrei cuplu de jos? Alatura-te comunitatii SV fara a comenta aiurea despre motoarele inline-4

- iti place Kawasaki pt ca te intreaba alti "de ce?" Ei bine eu nu te voi intreba nimic pt ca nu ma intereseaza

 

Ce numesti tu mizerie crunta altii catalogheaza drept "a motorcycle far better than you’d guess", poti citi review-ul complet pe motorcyclenews.com

 

Ma asteptam ca un Moderator sa fie mai mult decat un Lup moralist, acest forum dovedeste contrariul, again and again..

 

DID (o-ring sau x-ring) / SBS (sinter)

 

Sunt curios de durabilitatea in timp a unui O-Ring fata de X-Ring.

Avem si hornetisti ce si-au inlocuit lantul si au reusit sa faca suficienti km sa il "toceasca", fara sa vanda motorul intre timp?

 

PS. atentie la reducerile interesante pt kituri de lant de pe Louis, Regina Z-Ring CB600 (110/15/42) - 99,95 EUR

 

Salutare,

 

De ceva timp am observat ca imi miroase geaca (in partea din spate) a gaze de esapament arse.

Presupun ca e din cauza pozitionarii inalte a tobei.(plus curentii de aer din timpul mersului)

Intrebare : Aveti si voi aceiasi "problema" ?

 

Am motorul cam de o luna si nu stiu daca e normal.

 

Nu am observat sa imi miroasa echipamentul pana acum cu toate ca debitul de gaze evacuate pare destul de mare.

 

Ca fapt divers, chiar ieri am vazut in drum spre lucru un Hornet PC34 cu toba sport pozitionata in dreapta-jos,

sub scarita pasagerului, destul de ciudat, nu cred ca as face o astfel de modificare.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa schimb oglinzile, capetele de ghidon, manetele si mansoanele la Hornetul meu, alături de un set de crashpad-uri . Oglinzile sunt niste aftermarket-uri oribile, restul sunt standard. Ma gandeam sa-mi iau manete scurte si reglabile, dar nu stiu daca ma ajuta sau ma incurca la mers. Poate sa ma ajute cineva cu o poza edificatoare si cu o parere din experienta personala?

 

De asemenea, nu stiu de unde sa le iau asttfel incat sa fiu sigur ca se potrivesc, ca sa nu mai vorbim de faptul ca magazinele de piese moto traiesc intr-un mega-haos. Nu stiu care-i care, nu mi-e clar daca se potrivesc anumite piese si cum vor arata impreuna.

 

Motoreta mea este albastra si nu m-am hotarat daca sa le iau pe toate negre, argintii (finisajul ala cromat), gri sau albastre. La nuanta caroseriei sigur nu gasesc, deci albastru pica, insa nu sunt sigur daca sa le iau argintii sau nu (ma gandesc aici la oglinzi, capete de ghidon si chiar la crashpad-uri. M-ar ajuta foarte mult o poza cu ce aveti voi (in caz ca are cineva o combinatie interesanta de culori) ca sa nu ma apuc sa cumpar una neagra si una gri.

 

In cazul in care vinde unul din voi piese moto noi/sh, poate sa-mi faca cineva o oferta pentru toate piesele de mai sus? Oglinzile pot sa fie si stock de Hornet, ca orice e mai bun decat aftermarket-urile din dotarea actuala.

 

Multumesc!

Oglinzile: iti recomand si eu (din proprie experienta) oglinzile stock. Diferenta fata de after marketurile mele era uriasa atat ca vizibilitate cat si ca lipsa a vibratiilor. Mare atentie la adaptoare. Diferite generatii de Hornet folosesc diferite dimensiuni ale tijei si ale filetului cat si a sensului de rotatie.

Manete : scurte si reglabile e in regula. Am avut si e foarte ok sa iti poti regla (mai ales frana) dupa dimensiunea mainii tale. Nu te desparti de cele stock. E mai bine sa le ai la indemana in caz de doamne fereste.

Mansoane : Asigura-te ca au grip foarte, foarte bun. Eu am schimbat cu unele foarte frumoase (Rizoma) dar care din cauza ca aveau grip prost ma oboseau la drum lung. Am revenit apoi la cele stock (m-am convins ca pe termen lung primeaza functia, nu designul).

Cat despre culori , alegerea iti apartine. Din punctul meu de vedere Henry Ford zicea bine : "Poti sa ai un model T in orice culoare iti doresti cata vreme acea culoare este negru". ;)

 

Sunt curios de durabilitatea in timp a unui O-Ring fata de X-Ring.

Avem si hornetisti ce si-au inlocuit lantul si au reusit sa faca suficienti km sa il toceasca, fara sa vanda motorul intre timp?

 

PS. atentie la reducerile interesante pt kituri de lant de pe Louis, Regina Z-Ring CB600 (110/15/42) - 99,95 EUR

In ceea ce priveste diferenta de rezistenta in tre X-ring vs O-ring nu as putea sa dau o parere din proprie experienta. Ceea ce am observat insa, este ca alegerea intre cele doua influenteaza rezistenta in timp mult mai putin decat intretinerea constanta a lantului (spalat/gresat).

Referitor la PS : Nu am cumparat eu ci cunoscuti Regina si au fost nemultumiti de calitate. Pareri neavizate dar......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, good point. Atunci, cine-mi vinde un set de oglinzi stock de Hornet 2001 si niste crashpad-uri?

Sunt de acord cu Sorin, mansoane originale FTW, leviere ia-ti cel mai bine din alea pliabile (gasesti eBay perechea de foldable levers la 50-60$ perechea cu tot cu livrare, vin in cam 3 saptamani.

Pliabilele sunt bune caci in caz de cazatura e muuult mai mica sansa sa se rupa.

Dupa ceva kilometri m-am convins ca in afara de leviere, crash-paduri si top-case restul bling-blingurilor sunt inutile, mai bine bagi banii in benzina si consumabile de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am notat. Nu vroiam bling, cautam ceva finut, sa nu iasa in evidenta, dar sa fie bun si sa arate bine.

 

Oglinda urata de care va povesteam. Mansonul din poza este stock sau a fost schimbat?

asa le am si eu, nu vad motivul sa nu fie originale. cum arata cele originale, de exemplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste diferenta de rezistenta in tre X-ring vs O-ring nu as putea sa dau o parere din proprie experienta. Ceea ce am observat insa, este ca alegerea intre cele doua influenteaza rezistenta in timp mult mai putin decat intretinerea constanta a lantului (spalat/gresat).

Referitor la PS : Nu am cumparat eu ci cunoscuti Regina si au fost nemultumiti de calitate. Pareri neavizate dar......

 

Din ce informatii am gasit se pare ca este o diferenta, ce se reflecta si in pret, in general lanturile O-Ring fiind mai ieftine.

 

"X-ring motorcycle chains are usually much stronger than the O-ring versions. This is because a chain with more tensile strength will stretch less and handle more power without breaking. X-ring motorcycle chains also tend to last nearly twice as long as an O-ring. So, while you will pay more for an X-ring, you won't have to replace it as often."

 

sau

 

"Instead of having an O shape it now has an X shape. This means that when pressed between the chain plates, it no longer has a flattened O ring shape but instead has two smaller faces touching either plate in an X shape. This gives you the same great sealing and durability but now with very low friction. The perfect chain!"

 

Ma intereseaza totusi si parerea unui motorist despre durabilitatea lantului O-Ring, daca diferentele nu sunt asa mari precum sunt prezentate si pe site-ul DID, de exemplu (numai ca DID produce aproape numai X-Ring), as alege optiunea mai ieftina desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul original DID X-ring a tinut 21000 km fara reglaj pana l-a intins un mecanic mai mult decat trebuie(cred ca nici nu trebuia reglat) si si-a dat sfarsitul repede. Am pus un lant CZ O-ring si in 25000 km nu l-am intins niciodata,inca este bun. Cat despre intretinere, in ultimii 10000 km doar l-am uns, nu l-am spalat niciodata(excluzand cateva spalari la spalatorie cand se da cu jet si pe lant;jetul fiind totusi de evitat). Ce-i drept nici nu prea am mai mers mult pe ploaie.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu. Alea pe care scrie "Hornet" si sunt usor transparente sunt originale?

 

Cu oglinzile astea am luat-o, nu stiu de la ce sunt. Probabil de la o pudriera.

Nu , nu sunt...dar ce descrii tu par a fi Harris....mansoane de buna calitate...Mansoanele originale sunt negre....nici nu stiu cum sa le descriu...nu mai bine iti dau o poza si un link :) ? :

http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_fy_f1_hornet_pc34/00-01/picture/handlebar_grip_-_right_-_throttle_side_includes_pipe_-_oem/

 

as vrea sa stiu si eu daca, unde si cand se intalnesc hornetistii din Bucuresti, multumesc

Pe vremuri ne intalneam Joia in Constitutiei...dar vremurile alea sunt trecute...poate actuali hornetisti ar putea reinvia obiceiul asta intr-o forma sau alta...acum cateva sezoane ne adunam zeci de motoare joia....uite aici un mic "taste" despre ce vorbesc :

/index.php?/topic/51828-honda-hornet/?p=2395444

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri ne intalneam Joia in Constitutiei...dar vremurile alea sunt trecute...poate actuali hornetisti ar putea reinvia obiceiul asta intr-o forma sau alta...acum cateva sezoane ne adunam zeci de motoare joia....uite aici un mic "taste" despre ce vorbesc :

/index.php?/topic/51828-honda-hornet/?p=2395444

Hahaha old times :D din pacate pe masura ce se aduna banii de benzina dispare timpul de plimbari, niciodata nu e un echilibru :(((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...