catamenia Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salutare, Am o mica problema la hornetul meu, si ma gandeam ca poate ma ajutati cu ceva sfaturi. De o luna de zile nu imi mai porneste motorul, am crezut ca e de la baterie, dar asta am rezolvat-o ieri (teste, verificat circuit electric, releu etc.) DEci nu e de la baterie. El se chinuie cand dau la cheie dar se comporta ca si cum nu ar avea benzina, si scoate un pocnet puternic pe teava de esapamanet. Ma gandesc ca poate nu ii ajunge benzina, sa fie ceva pe la circuitul benzinei? Poate de la carburator? Bujiile sunt ok. Asa ca m-am gandit sa va intreb si pe voi, poate ma ajutati cu un sfat. Merci mult, Vasile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salutare, Am o mica problema la hornetul meu, si ma gandeam ca poate ma ajutati cu ceva sfaturi. De o luna de zile nu imi mai porneste motorul, am crezut ca e de la baterie, dar asta am rezolvat-o ieri (teste, verificat circuit electric, releu etc.) DEci nu e de la baterie. El se chinuie cand dau la cheie dar se comporta ca si cum nu ar avea benzina, si scoate un pocnet puternic pe teava de esapamanet. Ma gandesc ca poate nu ii ajunge benzina, sa fie ceva pe la circuitul benzinei? Poate de la carburator? Bujiile sunt ok. Asa ca m-am gandit sa va intreb si pe voi, poate ma ajutati cu un sfat. Merci mult, Vasile verifica filtrul de benzina, probabil ca e plin si nu trece benzina, sau benzina proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salutare, Am o mica problema la hornetul meu, si ma gandeam ca poate ma ajutati cu ceva sfaturi. De o luna de zile nu imi mai porneste motorul, am crezut ca e de la baterie, dar asta am rezolvat-o ieri (teste, verificat circuit electric, releu etc.) DEci nu e de la baterie. El se chinuie cand dau la cheie dar se comporta ca si cum nu ar avea benzina, si scoate un pocnet puternic pe teava de esapamanet. Ma gandesc ca poate nu ii ajunge benzina, sa fie ceva pe la circuitul benzinei? Poate de la carburator? Bujiile sunt ok. Asa ca m-am gandit sa va intreb si pe voi, poate ma ajutati cu un sfat. Merci mult, Vasile Salut , incearca sa pui robinetul de la rezervor pe rezerva si incearca asa (ai benzina in ea?) sau dai la demaror si vezi daca vine miros de benzina , daca nu vine trebuie luat jos rezervorul si verificat toata instalatia de alimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salutare, Am o mica problema la hornetul meu, si ma gandeam ca poate ma ajutati cu ceva sfaturi. De o luna de zile nu imi mai porneste motorul, am crezut ca e de la baterie, dar asta am rezolvat-o ieri (teste, verificat circuit electric, releu etc.) DEci nu e de la baterie. El se chinuie cand dau la cheie dar se comporta ca si cum nu ar avea benzina, si scoate un pocnet puternic pe teava de esapamanet. Ma gandesc ca poate nu ii ajunge benzina, sa fie ceva pe la circuitul benzinei? Poate de la carburator? Bujiile sunt ok. Asa ca m-am gandit sa va intreb si pe voi, poate ma ajutati cu un sfat. Aceiasi problema am avut-o si eu.... nu pornea, si din cand in cand dadea rateuri (pocneli puternice la esapament) ! In prima etapa am desfacut bujiile (erau inecate).... le-am curatat.... dupa cateva zile aceiasi problema..... Dupa ceva timp am gasit buba.... filtru de aer imbibat cu mizerie, nu mai dadea aer cum trebuie si deci imi ineca bujiile. Dupa ce am curatat bine filtrul de aer,intr-o galeata cu benzina nu mi-a mai facut probleme.....si nici bujiile nu se mai ineaca..... porneste la prima cheie cu socu tras fara sa ambalez. Sper sa-ti rezolvi problema. Pentru detalii 0763614331. Stelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Multumesc mult pentru sfaturi. Vasile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Multumesc mult pentru sfaturi. Vasile Sa ne spui ce a avut si cum ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Dupa ce am curatat bine filtrul de aer,intr-o galeata cu benzina nu mi-a mai facut probleme.....si nici bujiile nu se mai ineaca..... porneste la prima cheie cu socu tras fara sa ambalez. Sper sa-ti rezolvi problema. Pentru detalii 0763614331. Stelian .......pai ce fel de filtru de aer ai; nu e din carton/hartie ? ai cumva k&n sau similar ? .....presupun ca daca e "stock" cartonul ala ramane imbibat si nu mai trece nimic prin el....macar o vreme..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 .......pai ce fel de filtru de aer ai; nu e din carton/hartie ? ai cumva k&n sau similar ? .....presupun ca daca e "stock" cartonul ala ramane imbibat si nu mai trece nimic prin el....macar o vreme..... E stock, dar l-am spalat bine doar in benzina si l-am lasat cateva ore sa se usuce undeva la caldura (pe centrala termica)..... cred ca daca era imbibat si nu tragea aer imi ineca bujiile ca atunci cand era imbibat cu mizerie ! Acum.... asta a fost experienta mea.... oricum o sa dau comanda de filtru nou K&N, dar pana atunci il mai tin pe asta... care merge foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) Si eu am patit asa si incepator fiind, am impins de motor pana mi-au iesit ochii si tot nu a pornit. Am schimbat filtru de aer si bujiile si am crezut ca sunt calare pe un cal naravas. Vroia sa fuga mai repede ca si inainte si era mult mai aspru Editat Ianuarie 23, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Si eu am patit asa si incepator fiind, am impins de motor pana mi-au iesit ochii si tot nu a pornit. Am schimbat filtru de aer si bujiile si am crezut ca sunt calare pe un cal naravas. Vroia sa fuga mai repede ca si inainte si era mult mai aspru Dar nu merge schimbat doar Filtrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Ba da, daca bujiile is bune....da ale mele erau de multi km. Un filtru de aer imbacsit cum a fost al tau dauneaza bujiilor, da se poate sa fie inca bune. Daca stii de cati km is puse atunci iti cam poti da seama....manualul zice 24000 de km....dar cu tu ai avut probleme cu filtru de aer, cred ca mai putin. Si mie mi s-a inecat motorul si a trebuit sa le schimb dupa cam 13000 de km , parca. Iti poti da seama si dupa culoarea lor daca mai sunt bune, dar aici nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Ba da, daca bujiile is bune....da ale mele erau de multi km. Un filtru de aer imbacsit cum a fost al tau dauneaza bujiilor, da se poate sa fie inca bune. Daca stii de cati km is puse atunci iti cam poti da seama....manualul zice 24000 de km....dar cu tu ai avut probleme cu filtru de aer, cred ca mai putin. Si mie mi s-a inecat motorul si a trebuit sa le schimb dupa cam 13000 de km , parca.Iti poti da seama si dupa culoarea lor daca mai sunt bune, dar aici nu ma pricep. Okay mersi... m-am hotarat sa mai las bujiile, dar la prima problema cu pornire gata.... le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Va salut, Am rezolvat problema cu hornetul meu. I-am schimbat azi bujiile (am luat cu iridium) si filtrul de aer (K&N) si a luat-o din prima. Vasile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 domnilor......am o intrebare......vreau sa schimb toate suruburile de la motor sa le fac negre....nu stiti careva cam care e cel mai bun mod in care as putea face asta?..ca sa le dau jos rand pe rand si sa le vopsesc de mantuiala nu as vrea......si sa le dau toate jos sa le trimit la vopsit calumea iar nu imi prea convine.....va rog niste pareri....se multumeste.....sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Ca si in cazul polish-ului, o treaba buna o poti face numai profesionist. Costa mai mult, e adevarat, dar la final arata asa cum vrei, fara inegalitati ale vopselei, fara ciobituri si cu rezistenta in timp. Asta inseamna sa cumperi un set de suruburi gata colorate din fabrica (Louis de ex. codul 10006107, Polo etc.) si sa le pui sus dupa metoda: desfaci surub vechi - pui sus surub nou, pe rand, la toata mobra. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) Va salut, Am rezolvat problema cu hornetul meu. I-am schimbat azi bujiile (am luat cu iridium) si filtrul de aer (K&N) si a luat-o din prima. Vasile Ai vazut ca am avut dreptate.........! Editat Ianuarie 26, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Ca si in cazul polish-ului, o treaba buna o poti face numai profesionist. Costa mai mult, e adevarat, dar la final arata asa cum vrei, fara inegalitati ale vopselei, fara ciobituri si cu rezistenta in timp. Asta inseamna sa cumperi un set de suruburi gata colorate din fabrica (Louis de ex. codul 10006107, Polo etc.) si sa le pui sus dupa metoda: desfaci surub vechi - pui sus surub nou, pe rand, la toata mobra. Succes! parerea mea este sa nu schimbi suruburile cu cele de la louis pt. ca acelea sunt din aluminiu eloxat deci...sunt de foarte proasta calitate! Vorbesc din experienta proprie! daca le strangi...risti sa le rupi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Ca si in cazul polish-ului, o treaba buna o poti face numai profesionist. Costa mai mult, e adevarat, dar la final arata asa cum vrei, fara inegalitati ale vopselei, fara ciobituri si cu rezistenta in timp. Asta inseamna sa cumperi un set de suruburi gata colorate din fabrica (Louis de ex. codul 10006107, Polo etc.) si sa le pui sus dupa metoda: desfaci surub vechi - pui sus surub nou, pe rand, la toata mobra. Succes! maestre....se multumeste frumos...treaba cu polishul o sa o fac asa cum ai zis....am gasit pe cineva....iar suruburile nu stiam ca sunt pe louis....le iau de acolo ca doar am cont..si oricum tre sa mai cumpar si oglinzi si semnale.......mersi mult.....sanatate numai bine parerea mea este sa nu schimbi suruburile cu cele de la louis pt. ca acelea sunt din aluminiu eloxat deci...sunt de foarte proasta calitate! Vorbesc din experienta proprie! daca le strangi...risti sa le rupi! hmmmmmm...mama lor.....aam postat pt @hellicks inainte sa vad postul tau........ ...in cazul asta,ce e de facut?....sanatate toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 domnilor......am o intrebare......vreau sa schimb toate suruburile de la motor sa le fac negre....nu stiti careva cam care e cel mai bun mod in care as putea face asta?..ca sa le dau jos rand pe rand si sa le vopsesc de mantuiala nu as vrea......si sa le dau toate jos sa le trimit la vopsit calumea iar nu imi prea convine.....va rog niste pareri....se multumeste.....sanatate numai bine De vopsit ,eu zic sa nu te gandesti pt ca oricat de bine ar fi vopsite in momentul strangerii se cojeste vopseaua.Si daca le strangi cu grija vopselei...probabil urmele de ulei si piese cazute ... Cele care le vedem pe diverse site-uri sunt din ergal si costa .Pe ebay am vazut ceva la 95 de euro (erau albastre) tot setul pt hornet.Discutabil daca se merita investitia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) in cazul asta eu as face asa: as lua un lemn - o scandura - ; i-as da gauri si as baga toate suruburile in gaurile alea lasand numai capetele afara; as slefui cu o bormasina ( cu perie de sarma in loc de burghiu ) capetele suruburilor dupa care as da cu spray ( "de retus" ) cu vopsea negru mat pe ele - de cate ori e nevoie; probabil cel putin de 2 ori. in final poate nu strica sa dai si un lac mat peste vopsea ( tot cu spray-ul ). poti profita de ocazie sa pui si o picatura de vaselina pe filetul suruburilor inainte de toate; nu strica. sau daca ai o relatie la o fabrica de armament, poti BRONA suruburile sa arate ca teava de kalashnikov !! spor ! - chiar sunt curios sa vad cum le faci; sa ne tii la curent. p.s.- mie mi-ar place absolut tot ce inseamna motor ( antimoniu, aluminiu, etc ) cu ghidon si bascule cu tot....negru mat !! Editat Ianuarie 28, 2009 de viespu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) in cazul asta eu as face asa:as lua un lemn - o scandura - ; i-as da gauri si as baga toate suruburile in gaurile alea lasand numai capetele afara; as slefui cu o bormasina ( cu perie de sarma in loc de burghiu ) capetele suruburilor dupa care as da cu spray ( "de retus" ) cu vopsea negru mat pe ele - de cate ori e nevoie; probabil cel putin de 2 ori. in final poate nu strica sa dai si un lac mat peste vopsea ( tot cu spray-ul ). poti profita de ocazie sa pui si o picatura de vaselina pe filetul suruburilor inainte de toate; nu strica. sau daca ai o relatie la o fabrica de armament, poti BRONA suruburile sa arate ca teava de kalashnikov !! spor ! - chiar sunt curios sa vad cum le faci; sa ne tii la curent. p.s.- mie mi-ar place absolut tot ce inseamna motor ( antimoniu, aluminiu, etc ) cu ghidon si bascule cu tot....negru mat !! eu am avut un gs negru mat complet.....cand l-am luat.dar apoi am ales sa vopsesc rezervor,coditza si aripa fata negru perlat.iar cadrul si motoru si toate suruburile de la motor le-am facut cu negru mat.spray termorezistent.demential...pun si 2 poze.....inainte si dupa... Editat Ianuarie 28, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Vand Viespe 2002, 24.000 km, superba ! Editat Ianuarie 28, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Vand Viespe 2002, 24.000 km, superba ! noah....abia ai luat-o si o si dai?da care-i baiu?ca sincer mi greu sa cred ca te-ai si saturat de ea....oricum..bafta la vanzare...sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 eu am avut un gs negru mat complet.....cand l-am luat.dar apoi am ales sa vopsesc rezervor,coditza si aripa fata negru perlat.iar cadrul si motoru si toate suruburile de la motor le-am facut cu negru mat.spray termorezistent.demential...pun si 2 poze.....inainte si dupa... ai stricat jucaria bre...arata perfect..... horneta mea e galbena. rotile sunt negre. daca si restu de fiare ar fi negre mat ar fi perfect din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 ai stricat jucaria bre...arata perfect.....horneta mea e galbena. rotile sunt negre. daca si restu de fiare ar fi negre mat ar fi perfect din punctul meu de vedere. crede-ma ca daca ai fi vazut poza mai de aproape...intelegeai de ca am procedat asa......si nu arata chiar bine inainte....atata ca era mat......iar negru mat crede=-ma ca e mega greu de intretinut si aranjat...:Psanmatate numai bine domnilor viespari....o intrebare;vreau crash-pad-uri pe motoreta....si am gasit ce imi place si ce as vrea,dar pt modelu din 2003-2006......si l-am intrebat pe ala care le vinde(ebay-USA) daca se potrivesc pe al meu care e din 2000....ala o zis ca nu !.......eu stiam ca nu s-a modificat motoru si prinderile si surubele....ajutati-ma cu niste pareri concrete.....multumesc....sanatate numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.