sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Sunati la importatorul oficial Bardahl din Satu Mare, Total Oil Service, am luat XTC-C60 10w50 cu 33-34 lei litrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Eu am un PC 41 insa in cartea tehnica scrie sa nu pui ulei conservator de energie adica API SM, Bardahlul XTC-C60 10w50 are aceasta specificatie. Acuma nu stiu ce sa zic,eventual pareri de la cei care au folosit la viespe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 API SM nu inseamna ca e conservator de energie, standardul API SM vine dupa SL. E un standard nou. GASOLINE ENGINES Category Status Service For all automotive engines currently in use. Introduced in 2004, SM oils are designed to provide improved oxidation resistance, improved deposit protection, better wear protection, and better low-temperature performance over the life of the oil. Some SM oils may also meet the latest ILSAC specification and/or qualify as Energy Conserving. SM Current SL Current For 2004 and older automotive engines. SJ Current For 2001 and older automotive engines. SH Obsolete For 1996 and older engines. SG Obsolete For 1993 and older engines. SF Obsolete For 1988 and older engines. SE Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1979. CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1971. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SD Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1967. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SC Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1951. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SB Obsolete SA Obsolete CAUTION: Contains no additives. Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1930. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. Atat timp cat are JASO MA, e compatibil mai cu toate motocicletele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Eu am un PC 41 insa in cartea tehnica scrie sa nu pui ulei conservator de energie adica API SM, Bardahlul XTC-C60 10w50 are aceasta specificatie. Acuma nu stiu ce sa zic,eventual pareri de la cei care au folosit la viespe. Sorinm is right;) Am mers pe bardahl cu Viespea cand inca nu il gaseai pe piata decat in vreo 2 locuri..acum ceva ani.RECOMAND!am incercat cam toate tipurile de ulei si topul ar fi cam asa...top parere personala dupa comportamenul viespii(cutie-motor) in peste 50.000km si uzura verificata. 1-bel ray 2-bardahl 3-motorex etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Am mers cu motul 7100 10w60, era ok vara, problema aparea la rece cand pe la 2..3 grade abia invartea motorul, chit ca e 10w, tot e mai gros decat 10w40. Am bagat Motul 7100 10w40 si cutia era un dezastru, agata la schimbari, schimbarea trebuia facut lent altfel trosnea si agata. Am mers pe xtc c60 pe 600rr, mai bun ca ala nu am gasit iar acum am bagat in viespe. Ca fapt divers, cu motul 7100 10w40 rulat vreo 4000 Km, motorul se incingea foarte tare chiar si la temperaturi de 10 grade, sarea de la 80 la 110 grade in cateva minute, avea frecarile foarte mari in motor, cu bardahl temperatura a revenit la normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Am mers cu motul 7100 10w60, era ok vara, problema aparea la rece cand pe la 2..3 grade abia invartea motorul, chit ca e 10w, tot e mai gros decat 10w40. Am bagat Motul 7100 10w40 si cutia era un dezastru, agata la schimbari, schimbarea trebuia facut lent altfel trosnea si agata. Am mers pe xtc c60 pe 600rr, mai bun ca ala nu am gasit iar acum am bagat in viespe. Ca fapt divers, cu motul 7100 10w40 rulat vreo 4000 Km, motorul se incingea foarte tare chiar si la temperaturi de 10 grade, sarea de la 80 la 110 grade in cateva minute, avea frecarile foarte mari in motor, cu bardahl temperatura a revenit la normal. Incearca pe viitor un bel ray 15w50(daca tragi tare de viespe) sau un 10w40/50 daca mergi normal-sportiv:) pana la bel ray am consideray bardahl-ul cea mai buna optiune pt viespe.legat de motul,ai zis perfect "simptomele" hornet-ului(aceleasi chestii le pateam si eu)..desi te vor contrazice destui:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 O sa incerc in viitor, probabil o sa stau tot la 10w50 deoarece eu merg si cand e mai rece cu motoreta, 15w pare mai gros la rece. Am vrut sa iau belray dar am citit ca sta bine la toate capitolele in afara de foaming, face nu stiu ce spuma sau nu stiu ce nu mi-a convenit. O sa incerc totusi. Sa ma contrazica, 10w40 7100 motul e cea mai mare porcarie pe care o poti baga in motocicleta, cutia am crezut ca s-a defectat cand am vazut cum schimba. Prima mie de km a fost parca ok, dupa aia a inceput sa se degradeze. Acum, dupa bardahl, parca e cutia de la VW, intra precis, tac, tac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Si atunci in Hornet 2009 ce sa bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Si atunci in Hornet 2009 ce sa bag? Ce vrei tu:) parerile sunt impartite oricum,discutia e oricum vesnica..hehe...eu imi dau cu parerea dupa multi muuuuuti km cu viespea,peste 10 schimburi de ulei si utilizare in toate modurile posibile:)...personal acum sunt fan Bel Ray si anti-Motul!daca tot e discutia despre uleiuri,am bagat acum in Yamaha actuala Yamalube fortat de anumite imprejurari.o mareeee porcarie.desi e recomandat de manual..deci...fiecare pe barba lui:) Editat Februarie 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) EXP Synthetic Ester Blend 10W-40? De la Bel-Ray ii asta. Asta se vinde pe siteul cu numele motorului la 50 de lei/litru Editat Februarie 24, 2014 de cristirus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Vezi ca is mai incepator. M-ai cam incurcat cu faza cu cutia de viteza? Ce ai vrut sa zici cu asta? uleiul care-l bagi in motor e si la cutie...si am zis ca nu am avut probleme cu schimbatul vitezelor. cu un ulei slab cand schimbi vitezele troncane de zici ca-i defecta cutia Sunati la importatorul oficial Bardahl din Satu Mare, Total Oil Service, am luat XTC-C60 10w50 cu 33-34 lei litrul. ai un numar de telefon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Stiam ca acelasi ulei este si la cutie, dar dupa cum ai zis ma gandeam ca nu ii la toate la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 0748190581 , e o domnisoara care vinde acolo. 4 L de Bardahl XTC-C60 10w50 m-au ajuns 134 lei, nu am platit transport, am virat banii in cont direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 API SM nu inseamna ca e conservator de energie, standardul API SM vine dupa SL. E un standard nou. GASOLINE ENGINES Category Status Service For all automotive engines currently in use. Introduced in 2004, SM oils are designed to provide improved oxidation resistance, improved deposit protection, better wear protection, and better low-temperature performance over the life of the oil. Some SM oils may also meet the latest ILSAC specification and/or qualify as Energy Conserving. SM Current SL Current For 2004 and older automotive engines. SJ Current For 2001 and older automotive engines. SH Obsolete For 1996 and older engines. SG Obsolete For 1993 and older engines. SF Obsolete For 1988 and older engines. SE Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1979. CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1971. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SD Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1967. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SC Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1951. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SB Obsolete SA Obsolete CAUTION: Contains no additives. Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1930. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. Atat timp cat are JASO MA, e compatibil mai cu toate motocicletele. Toate uleiurile care sint conservatoare de energie au API SM si sint bogate in molibden care este adaugat pentru ameliorarea consumului insa, poate cauza probleme la motoarele cu ambreaj in baia de ulei ( adica la majoritatea). Uita-te la uleiurile conservatoare de energie toate au SM, absolut toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 SM au toate asa ca live with it, daca o sa citesti specificatiile de la motul sau belray sau xxxxxx o sa vezi ca toate au standardul SM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) EXP Synthetic Ester Blend 10W-40? De la Bel-Ray ii asta. Asta se vinde pe siteul cu numele motorului la 50 de lei/litru Eu folosesc varful de gama de la ei,EXS 15w50...e in jur de 70ron+-.dar am bagat si EXP si it runs smoother than anything:) E la fel cutia doar ca scrie altceva:) Editat Februarie 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 bun. si de ex, o sa umblu cu motorul si al 40+ grade celsius si sub 10. inteleg ca 10w40 nu se incadreaza aici...complicat cu uleiul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 La sub 10 se incadreaza dar la 40+ probabil ca o sa se cam faca apa uleiul. Ia-ti un un 15w50 sau 10w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) bun. si de ex, o sa umblu cu motorul si al 40+ grade celsius si sub 10. inteleg ca 10w40 nu se incadreaza aici...complicat cu uleiul asta Se incadreaza amandoua stai linistit.nu se strica nimic,maxim uzura prematura(dar asta nu o simti in 10k km) in cqzul in care vei face majoritatea km la temepraturi peste 40 de grade.ceea ce ma indoiesc ca nu avem noi constant asa ceva.poti lua linistit 10w40,daca vrei sa stai un pic si mai linistit in cazul in care te dai constant pe canicula poti opta pt 10/15w-50.care-ti place tie mai tare cum arata:P Editat Februarie 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 si diferenta de la 10w si 15w care este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 mirosul =)) cu cat e mai mica prima formatiune de cifre cu atat e mai fluid la rece iar ultima grupa inseamna vascozitatea la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 mirosul =)) Wrong....gustul:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 faza cu fliditatea eu o stiam ca conteaza mult vechimea si nr de km, amea ii din 2009 si are 13300 km. ma gandesc ca nu ii prea bine sa pun unul foarte vascos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Atunci pune un 10w40 dar daca nu-ti place cum schimba cutia sau daca iti scoate niste span pe toba daca ai de gand sa mergi la 40+ grade prin oras, sa pui un 10w50 sau 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 0748190581 , e o domnisoara care vinde acolo. 4 L de Bardahl XTC-C60 10w50 m-au ajuns 134 lei, nu am platit transport, am virat banii in cont direct. mersi mult. eu vreau sa pun 10w50 si ieseam la 250 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.