Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

API SM nu inseamna ca e conservator de energie, standardul API SM vine dupa SL. E un standard nou.

 

GASOLINE ENGINES
Category Status Service
For all automotive engines currently in use. Introduced in 2004, SM oils are designed to provide improved oxidation resistance, improved deposit protection, better wear protection, and better low-temperature performance over the life of the oil. Some SM oils may also meet the latest ILSAC
specification and/or qualify as Energy Conserving.
SM Current
SL Current For 2004 and older automotive engines.
SJ Current For 2001 and older automotive engines.
SH Obsolete For 1996 and older engines.
SG Obsolete For 1993 and older engines.
SF Obsolete For 1988 and older engines.
SE Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1979.
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1971. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SD Obsolete
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1967.
Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SC Obsolete
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1951.
Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SB Obsolete
SA Obsolete CAUTION: Contains no additives. Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1930. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm.

 

Atat timp cat are JASO MA, e compatibil mai cu toate motocicletele.

Toate uleiurile care sint conservatoare de energie au API SM si sint bogate in molibden care este adaugat pentru ameliorarea consumului insa, poate cauza probleme la motoarele cu ambreaj in baia de ulei ( adica la majoritatea). Uita-te la uleiurile conservatoare de energie toate au SM, absolut toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EXP Synthetic Ester Blend 10W-40?

De la Bel-Ray ii asta. Asta se vinde pe siteul cu numele motorului la 50 de lei/litru

 

 

bel-ray%20exp%20synthetic%20ester%20blen

Eu folosesc varful de gama de la ei,EXS 15w50...e in jur de 70ron+-.dar am bagat si EXP si it runs smoother than anything:)

 

E la fel cutia doar ca scrie altceva:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bun. si de ex, o sa umblu cu motorul si al 40+ grade celsius si sub 10. inteleg ca 10w40 nu se incadreaza aici...complicat cu uleiul asta

Se incadreaza amandoua stai linistit.nu se strica nimic,maxim uzura prematura(dar asta nu o simti in 10k km) in cqzul in care vei face majoritatea km la temepraturi peste 40 de grade.ceea ce ma indoiesc ca nu avem noi constant asa ceva.poti lua linistit 10w40,daca vrei sa stai un pic si mai linistit in cazul in care te dai constant pe canicula poti opta pt 10/15w-50.care-ti place tie mai tare cum arata:P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt niste baieti care vand bardahl , din bucuresti, nickul hummero si cereau 52 sau 54 lei pe litru. Wtf man ... ei tot de la baietii din satu mare iau uleiul si-l vand aproape dublu.



Am verificat firma din satu mare iar administratorul este un italiano vero, probabil au alte portite de aduc asa ieftin uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt niste baieti care vand bardahl , din bucuresti, nickul hummero si cereau 52 sau 54 lei pe litru. Wtf man ... ei tot de la baietii din satu mare iau uleiul si-l vand aproape dublu.

 

 

Am verificat firma din satu mare iar administratorul este un italiano vero, probabil au alte portite de aduc asa ieftin uleiul.

La mine in BM era importatorul unic pana acum ceva vreme.apoi au luat baietii din SM,care sunt mult mai seriosi.da,@humerro il are de mult,il mai avea si userul @mac...preturile din satu mare sunt cele mai bune(fara sa le fac reclama,nu ii cunosc personal)..

@cristirus:pune linistit 10w40..

 

Humerro si Mac il aduceau direct din italia la un moment dat(am vb personal cu ei).am luat de la Mac prima data...

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SM au toate asa ca live with it, daca o sa citesti specificatiile de la motul sau belray sau xxxxxx o sa vezi ca toate au standardul SM.

7100 4T 10W-40 (GB).doc, nu vad sa scrie nicaieri API-SM,tu vezi ???

 

faza cu fliditatea eu o stiam ca conteaza mult vechimea si nr de km, amea ii din 2009 si are 13300 km. ma gandesc ca nu ii prea bine sa pun unul foarte vascos

Poate te convingi singur descĂŁrcare.htm

Editat de ceberița 46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La PC41 trebuie să puneți 10W-30 ( sau 10W-40 în țările calde cu peste 40 grade Celsius ). Pagina 102 - http://www.hondaitalia.com/pdf/manuali/2009YM/Hornet.pdf

Puneți cu încredere Motul 5100 10W-30. Mie ăsta mi s-a părut mai bun ( vorbesc doar de PC41 ) față de Bardahl sau Motorex. Bel Ray nu am pus pt că

nu mai fac experimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La PC41 trebuie să puneți 10W-30 ( sau 10W-40 în țările calde cu peste 40 grade Celsius ). Pagina 102 - http://www.hondaitalia.com/pdf/manuali/2009YM/Hornet.pdf

Puneți cu încredere Motul 5100 10W-30. Mie ăsta mi s-a părut mai bun ( vorbesc doar de PC41 ) față de Bardahl sau Motorex. Bel Ray nu am pus pt că

nu mai fac experimente.

La CBF -care este cam acelasi motor- am pus motul 7100 10W-30: asa ceva nu mai pun niciodata, intra cu zgomote in treapta a 2a, la nicio motocicleta de am avut-o nu se auzea asa, plus ca parca si agata; acum mi-am comandat 10W-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La PC41 trebuie să puneți 10W-30 ( sau 10W-40 în țările calde cu peste 40 grade Celsius ). Pagina 102 - http://www.hondaitalia.com/pdf/manuali/2009YM/Hornet.pdf

Puneți cu încredere Motul 5100 10W-30. Mie ăsta mi s-a părut mai bun ( vorbesc doar de PC41 ) față de Bardahl sau Motorex. Bel Ray nu am pus pt că

nu mai fac experimente.

Nu stiu cum functioneaza 2009-le in functie se diferitele tipuri de uleiuri de pe piata,dar sa pui 5100(ulei mineral) intr-un asemenea motor/bijuterie,mi se pare crud:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de motul,ai zis perfect "simptomele" hornet-ului(aceleasi chestii le pateam si eu)..desi te vor contrazice destui:)

 

Confirm cele spuse despre Motul 7100, nu inteleg de ce au renumele asta pe piata, eu unul nu voi mai folosi Motul. Anul trecut am mers pe Repsol Moto Racing 10w40 si ma declar multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce spun eu este referitor la PC41 Hornet 2007 și nu altceva, bazat pe experiența mea. Am ajuns la 45000km doar cu Motul 5100 10W-30 care e semisintetic cu esteri și nu mineral, nu că m-ar deranja cu ceva dacă ar fi mineral (două mici experimente eșuate cu Bardahl și Motorex pe care le-am și schimbat înainte de 3000km pt că agățau imediat după 2000-3000 km )

Cartea PC41 recomandă 10W-30 exclus API SH cu etichetă de conservare a energiei pagina 102. Pt țări calde gen India (unde apropo Motul 5100 și 7100 sunt locul 1 preferințe utilizatori) se recomandă 10W-40 vezi pagina 103 (din păcate manualul este doar în italiană).

Aveți aici un lube advisor http://www.motul.com/ro/en/products/recommendation recomandările pt PC41 sunt 5100 10W-30 sau 7100 10W-30 cu schimb la 12000km.

Oricum recomandările lor exced nevoile motorului (la o utilizare corectă ) pt ce să le mai exced eu încă odată ?

Ca fapt divers aceleași recomandări 5100/7100 sunt și pt CBR 600 RR > 2007 care chiar dacă seamănă cu CB are altă distribuție și lucrează la ture mai mari.

Încă o chestie : am căutat pe cât posibil Jaso MA și nu Jaso MA2 dar nu cred să mai fie e stoc. Asta pt că mă interesează mai tare starea motorului decât a catalizatorului dacă ar fi să aleg.

Vezi aici de ce /index.php?/topic/62409-aproape-totul-despre-uleiuri/page-5 un topic foarte bun despre uleiuri.

Disclaimăr : finalmente folosiți ce ulei vreți pe proprie răspundere :burnout: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am hornetul am pus de la Motul initial 300v ca asa ziceau expertii pe atunci apoi 7100 apoi incercat si 5100. De 3 ani sunt fan Belray EXP 10w40 tinand cont ca ma dau mart-nov si fara circuit.

 

@ Baietii, sa schimb culoarea la cornet? Am senzatia ca d-aia nu se vinde :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...