Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am un PC 41 insa in cartea tehnica scrie sa nu pui ulei conservator de energie adica API SM, Bardahlul XTC-C60 10w50 are aceasta specificatie. Acuma nu stiu ce sa zic,eventual pareri de la cei care au folosit la viespe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

API SM nu inseamna ca e conservator de energie, standardul API SM vine dupa SL. E un standard nou.

 

GASOLINE ENGINES
Category Status Service
For all automotive engines currently in use. Introduced in 2004, SM oils are designed to provide improved oxidation resistance, improved deposit protection, better wear protection, and better low-temperature performance over the life of the oil. Some SM oils may also meet the latest ILSAC
specification and/or qualify as Energy Conserving.
SM Current
SL Current For 2004 and older automotive engines.
SJ Current For 2001 and older automotive engines.
SH Obsolete For 1996 and older engines.
SG Obsolete For 1993 and older engines.
SF Obsolete For 1988 and older engines.
SE Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1979.
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1971. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SD Obsolete
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1967.
Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SC Obsolete
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1951.
Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SB Obsolete
SA Obsolete CAUTION: Contains no additives. Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1930. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm.


Atat timp cat are JASO MA, e compatibil mai cu toate motocicletele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un PC 41 insa in cartea tehnica scrie sa nu pui ulei conservator de energie adica API SM, Bardahlul XTC-C60 10w50 are aceasta specificatie. Acuma nu stiu ce sa zic,eventual pareri de la cei care au folosit la viespe.

Sorinm is right;)

Am mers pe bardahl cu Viespea cand inca nu il gaseai pe piata decat in vreo 2 locuri..acum ceva ani.RECOMAND!am incercat cam toate tipurile de ulei si topul ar fi cam asa...top parere personala dupa comportamenul viespii(cutie-motor) in peste 50.000km si uzura verificata.

1-bel ray

2-bardahl

3-motorex

etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu motul 7100 10w60, era ok vara, problema aparea la rece cand pe la 2..3 grade abia invartea motorul, chit ca e 10w, tot e mai gros decat 10w40. Am bagat Motul 7100 10w40 si cutia era un dezastru, agata la schimbari, schimbarea trebuia facut lent altfel trosnea si agata. Am mers pe xtc c60 pe 600rr, mai bun ca ala nu am gasit iar acum am bagat in viespe. Ca fapt divers, cu motul 7100 10w40 rulat vreo 4000 Km, motorul se incingea foarte tare chiar si la temperaturi de 10 grade, sarea de la 80 la 110 grade in cateva minute, avea frecarile foarte mari in motor, cu bardahl temperatura a revenit la normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu motul 7100 10w60, era ok vara, problema aparea la rece cand pe la 2..3 grade abia invartea motorul, chit ca e 10w, tot e mai gros decat 10w40. Am bagat Motul 7100 10w40 si cutia era un dezastru, agata la schimbari, schimbarea trebuia facut lent altfel trosnea si agata. Am mers pe xtc c60 pe 600rr, mai bun ca ala nu am gasit iar acum am bagat in viespe. Ca fapt divers, cu motul 7100 10w40 rulat vreo 4000 Km, motorul se incingea foarte tare chiar si la temperaturi de 10 grade, sarea de la 80 la 110 grade in cateva minute, avea frecarile foarte mari in motor, cu bardahl temperatura a revenit la normal.

Incearca pe viitor un bel ray 15w50(daca tragi tare de viespe) sau un 10w40/50 daca mergi normal-sportiv:) pana la bel ray am consideray bardahl-ul cea mai buna optiune pt viespe.legat de motul,ai zis perfect "simptomele" hornet-ului(aceleasi chestii le pateam si eu)..desi te vor contrazice destui:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc in viitor, probabil o sa stau tot la 10w50 deoarece eu merg si cand e mai rece cu motoreta, 15w pare mai gros la rece. Am vrut sa iau belray dar am citit ca sta bine la toate capitolele in afara de foaming, face nu stiu ce spuma sau nu stiu ce nu mi-a convenit. O sa incerc totusi.



Sa ma contrazica, 10w40 7100 motul e cea mai mare porcarie pe care o poti baga in motocicleta, cutia am crezut ca s-a defectat cand am vazut cum schimba. Prima mie de km a fost parca ok, dupa aia a inceput sa se degradeze.



Acum, dupa bardahl, parca e cutia de la VW, intra precis, tac, tac :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si atunci in Hornet 2009 ce sa bag?

Ce vrei tu:) parerile sunt impartite oricum,discutia e oricum vesnica..hehe...eu imi dau cu parerea dupa multi muuuuuti km cu viespea,peste 10 schimburi de ulei si utilizare in toate modurile posibile:)...personal acum sunt fan Bel Ray si anti-Motul!daca tot e discutia despre uleiuri,am bagat acum in Yamaha actuala Yamalube fortat de anumite imprejurari.o mareeee porcarie.desi e recomandat de manual..deci...fiecare pe barba lui:) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca is mai incepator. M-ai cam incurcat cu faza cu cutia de viteza? Ce ai vrut sa zici cu asta?

uleiul care-l bagi in motor e si la cutie...si am zis ca nu am avut probleme cu schimbatul vitezelor. cu un ulei slab cand schimbi vitezele troncane de zici ca-i defecta cutia

 

Sunati la importatorul oficial Bardahl din Satu Mare, Total Oil Service, am luat XTC-C60 10w50 cu 33-34 lei litrul.

ai un numar de telefon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

API SM nu inseamna ca e conservator de energie, standardul API SM vine dupa SL. E un standard nou.

 

GASOLINE ENGINES
Category Status Service
For all automotive engines currently in use. Introduced in 2004, SM oils are designed to provide improved oxidation resistance, improved deposit protection, better wear protection, and better low-temperature performance over the life of the oil. Some SM oils may also meet the latest ILSAC
specification and/or qualify as Energy Conserving.
SM Current
SL Current For 2004 and older automotive engines.
SJ Current For 2001 and older automotive engines.
SH Obsolete For 1996 and older engines.
SG Obsolete For 1993 and older engines.
SF Obsolete For 1988 and older engines.
SE Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1979.
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1971. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SD Obsolete
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1967.
Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SC Obsolete
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1951.
Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SB Obsolete
SA Obsolete CAUTION: Contains no additives. Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1930. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm.

 

Atat timp cat are JASO MA, e compatibil mai cu toate motocicletele.

Toate uleiurile care sint conservatoare de energie au API SM si sint bogate in molibden care este adaugat pentru ameliorarea consumului insa, poate cauza probleme la motoarele cu ambreaj in baia de ulei ( adica la majoritatea). Uita-te la uleiurile conservatoare de energie toate au SM, absolut toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EXP Synthetic Ester Blend 10W-40?

De la Bel-Ray ii asta. Asta se vinde pe siteul cu numele motorului la 50 de lei/litru

 

 

bel-ray%20exp%20synthetic%20ester%20blen

Eu folosesc varful de gama de la ei,EXS 15w50...e in jur de 70ron+-.dar am bagat si EXP si it runs smoother than anything:)

 

E la fel cutia doar ca scrie altceva:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bun. si de ex, o sa umblu cu motorul si al 40+ grade celsius si sub 10. inteleg ca 10w40 nu se incadreaza aici...complicat cu uleiul asta

Se incadreaza amandoua stai linistit.nu se strica nimic,maxim uzura prematura(dar asta nu o simti in 10k km) in cqzul in care vei face majoritatea km la temepraturi peste 40 de grade.ceea ce ma indoiesc ca nu avem noi constant asa ceva.poti lua linistit 10w40,daca vrei sa stai un pic si mai linistit in cazul in care te dai constant pe canicula poti opta pt 10/15w-50.care-ti place tie mai tare cum arata:P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...