george05 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) acuma....eu zic asa....eu ma dau cu mobra mea,pot sa zic,sportiv....nu super,atata cat permit mega serpentinele serpentinele de pe gutin(baia mare)......sta mobra undeva intre 7000-10000(cu cateva "scapari" in 12000)..........asta fac zilnic.....seara.......si in weekend cate 2-3 treceri peste gutin.....in total pe saptamana 100 de km in ritmul asta...in rest undeva pana la 140 cu scapari rare de tot peste viteza asta.........prin oras ca orice om mers calm.......si vine intrebarea:ce ulei ziceti voi ca se preteaza cel mai bine?...eu bag castrol actevo si is multumit....intreb sa aud pareri si sa fac o comparatie....multumesc de pe acuma celor care se vor implica in discutie....sanatate numai bine Editat Ianuarie 29, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 sincer...uleiul folosit de tine este cel mai slab de la Motul! Eu nu as baga asa ceva dar...e la latitudinea ta! Sunt tutorile despre ulei, si eu eram nedumerit ce fel de ulei sa pun, dupa ca am citit acele tutoriale m-am lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Uita-te mai bine la ce am scris: "Cel mai slab de la Motul" Nu ca este slab ca si ulei! Eu folosesc 300V Factory Line si merge exceptional! Am vazut cum se comporta si 5100 si este diferenta enorma! Ai dreptate..am inteles eu gresit.... Da ce diferenta se simte? Toarce mai fin motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Ai dreptate..am inteles eu gresit.... Da ce diferenta se simte? Toarce mai fin motoru? Salve frati hornetisti.Urmaresc discutia si tot va vad spunand ca uleiul x e mai bun ca uleiul y si amandoua mai rele ca z.Ma intereseaza ,cu respect pt toti ,ce va face sa afirmati ca respectivul e un ulei slab .A folosit cineva un ulei care sa rupa motorul sau sa dea reactii ciudate .Pe un site italian era un hornetist care zicea ca-i facea distributia un sunet mai ciudat cu un anume ulei.V-i s-a intamplat ceva de gen?Eu vreau sa schimb uleiul si vad tot felul de pareri .Nu cred ca cineva a facut un test in care dupa fiecare 10 000 de km cu un ulei a desfacut motorul sa vada ce uzuri sunt accentuate si deci uleiul in cauza e prost. Sincer astept pareri logice de ce numiti un ulei "slab". Cu respect ,va salut cu farul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Moaamaa ce polemica am starnit Fratilor, v-am zis niste preturi la consumabile, m-am gandit ca poate va va fi de ajutor (criza financiara ce sa-i faci). In primul rand nu am precizat si sustinut ca sunt cele mai "BEST PERFORMANCE PARTS" dar cred ca sunt cele mai "BEST PRICE". Ramane la latitudinea fiecaruia ce piese pune pe motoreta, cu totate ca nu cred ca sunt asa slabe pe cat sustinea cineva. Referitor la ulei, ca pe paza lui s-a tot discutat, sa va zic parerea mea. Nici eu nu stiam care e cel mai bun sau mai potrivit pentru Hornet. Parerile sunt impartite, unii zic ca Hondele nu prea inghit Motul-ul, ca incepe sa se auda batai la motor (mai exact la supape). Initial vroiam Motul 7100, dar tipul care-l vindea zicea ca nu e bun pentru Hornet ca o sa-mi patineze ambreajul.....si duscutia poate continua. Cert e ca ma bagat in ceata cu uleiul, e o vorba, crede si nu cerceta, m-a pus naiba sa caut si tot nu m-am lamurit 100% Dar citind tutorialele despre ulei http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...p;p=122493& m-am cam lamurit ce-mi trebuie mie. O sa trag o concluzie cat mai simpla si sper cat mai obiectiva: 1. In primul rand vezi ce recomanda producatorul 2. In functie de stilul de condus, mergi in pista pune ulei bun de ex. Motul 300v, mergi mai agresiv pe strada, iti place sa tii motorul turat pune de ex. Motul 7100, mergi mai linistit, rar urci motorul la 1200 RPM e bun si de ex. Motul 5100 Ar fi intesant sa se completeze lista de ex. si cu alte tipuri de ulei. Numai bine va doresc....si sa vine primavara mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Intr-adevar nici eu nu inteleg ce inseamna ulei slab .....in afara de faptul ca se subtiaza mai repede unele ca altele, nu vad cum iti dai seama daca un ulei a fost bun sau nu pt motorul tau....tuseste? iti spune? suna altfel? Eu am mers cu 7100 si nu a patinat ambreiajul orice acceleratie spurcata am tras . Orice ulei ai folosi, chiar si de masina, nu patineaza ambreiajul, eu nu am auzit pe nime pana acuma Faza cu bataile la motor (supape sau distributie) care se aud din cauza uleiurilor Motul (mai ales la motoarele cbr) si eu am mai auzit-o pe forum....si cand se aud multe zvonuri de acelasi fel se poate sa fie un sambure de adevar, nu stiu ce sa zic. Dar, incat motorul bate si suna, inseamna ca are ceva (joc la supape, intinzatoru de la lantul de distributie dus, etc) si asta nu trebuie pusa in carca uleiului. Daca un ulei de alta firma, sau mai gros astupa aceste sunete, nu inseamna ca ai rezolvat problema. @1. producatorul recomanda "ulei 10w40", nu mineral sau sintetic, nu Motul sau altul, nu ulei de motocicleta sau de masina, etc ci ulei 10w40 (mai zic ei Honda 4 stroke oil, da asta nu se pune ca e de al lor) @2. cam asa cred si eu. Oricum un ulei sintetic tine mai mult decat unul mineral, asa ca ar fi mai rentabila investita. E presezon, trebuie s vorbim si noi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Eu am folosit la mobrele pe care le-am avut Motul, Castrol si...Mobil 1! Cel mai prost dintre toate mi s-a parut Mobil 1! parca era apa! La Hornet am folosit prima data Castrol iar dupa aceea am mai facut inca 2 schimburi cu Motul 300V 10W40! A mers si merge brici! Motorul merge mult mai fin si intra in viteza mult mai bine! La GSXR vara am folosit tot Motul 300v dar 15w40! Cand s-a facut mai frig...am trecut la 10W40! Este diferenta dela cer la pamant! Merge mai nasol cu 10w40 iar cutia...mai greu! deci...astept sa vina caldura si sa il trec iarasi pe 15W50! P.S. Cand aveam Bandit am folosit LiquiMoly! Mi s-a parut un ulei...bun! dar...se ardea destuld e repede dar...poate si datorita faptului ca motorul era din 93! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butcky Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Ce parere aveti de Hornet 2009 cu facelift? Diferente: Model 2007 - furca up-side down aurie NEREGLABILA - cadru, bascula si suporti scarite de culoare gri - etrieri aurii - bord argintiu Model 2009 - furca up-side down argintie REGLABILA - cadru, bascula si suporti scarite de culoare neagra - etrieri negrii - bord negru - logo "Hornet" 3D - culori noi Arata mai bine modelul 2009? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Ce parere aveti de Hornet 2009 cu facelift? Diferente: Model 2007 - furca up-side down aurie NEREGLABILA - cadru, bascula si suporti scarite de culoare gri - etrieri aurii - bord argintiu Model 2009 - furca up-side down argintie REGLABILA - cadru, bascula si suporti scarite de culoare neagra - etrieri negrii - bord negru - logo "Hornet" 3D - culori noi Arata mai bine modelul 2009? diferente micutze...decente...parerea mea.....mai putin furca,lucru super bun dupa parerea mea ca au facut-o reglabila........dar pacat ca au lasat coditza aia parca facuta de 2 firme separate sau de 2 oameni care au lucrat separat si au pus in aplicare ideile lor deoadata fara sa se consulte.......per total,frumos!.....sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wishlist Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 diferente micutze...decente...parerea mea.....mai putin furca,lucru super bun dupa parerea mea ca au facut-o reglabila........dar pacat ca au lasat coditza aia parca facuta de 2 firme separate sau de 2 oameni care au lucrat separat si au pus in aplicare ideile lor deoadata fara sa se consulte.......per total,frumos!.....sanatate numai bine salutare, anul trecut ceream ajutorul pentru a remedia "problema" coditei. acum s-a rezolvat decent, daca te concentrezi bine o sa vezi si schimbarea. cand o voi scoate din garaj am sa fac niste poze mai "explicite"...am observat ca nu sunt singurul cu "probleme" de codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salutare,anul trecut ceream ajutorul pentru a remedia "problema" coditei. acum s-a rezolvat decent, daca te concentrezi bine o sa vezi si schimbarea. cand o voi scoate din garaj am sa fac niste poze mai "explicite"...am observat ca nu sunt singurul cu "probleme" de codita din cate observ ai retusat un picutz....... tocmai mi-a plecat si mie viespea la retusat.sa o pregatesc de sezon.vopsea noua,tocmai am castigat o licitatie pe ebay cu niste slidere,urmeaza oglinzile si apoi service-ul prin martie pe la jumate.dupa care e gata de scos la "iarba verde"........o sa revin cu poze....before and after...:Psanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclist forumist nevorbaret Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salut. Am o intrebare. Nu-mi mai gasesc a doua cheie de contact de la motor, cea de rezerva. Unde as putea sa-mi fac o copie? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butcky Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Salut. Am o intrebare. Nu-mi mai gasesc a doua cheie de contact de la motor, cea de rezerva. Unde as putea sa-mi fac o copie? Multumesc. Din ce an e motorul? Are cip cheia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclist forumist nevorbaret Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Nu are nici un cip. E un Hornet din '99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Imi plac culorile la modelul 2009 cred ca o prind mult mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Nu are nici un cip. E un Hornet din '99. da un search "PGM" ; e o firma italiana care vinde obiecte sanitare si fac si duplicate de pe chei - si o fac foarte serios. aveau candva - acu cativa ani - un sediu pe grivita in apropierea garii si unul in intersectia de la socului cu pantelimon. http://www.pgm.ro/ L-AM GASIT EU. http://www.pgm.ro/pgmsite/mas_chei.htm http://www.pgm.ro/index_adres.html sper sa te ajute - incearca si la parter sau subsol (?) in mall vitan; dar aia sunt mai ageamii... Editat Februarie 4, 2009 de viespu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 as vrea sa schimb uleiul! ziceti k e ok Motul 300v chrono 10w40 ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 as vrea sa schimb uleiul! ziceti k e ok Motul 300v chrono 10w40 ? multumesc ii si prea mult.... Parerea mea: 10w40 sintetic sa fie, orice firma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...002-157763.html poate va intereseaza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ii si prea mult....Parerea mea: 10w40 sintetic sa fie, orice firma multumesc domnu'! urmeaza sapt viitoare sa-l il schimb eu personal;sper sa ma descurc! schimb: filtru de ulei k&n (cod:303), ulei motul 300v chrono 10w40, si lichid de racire motul cool expert! dak mai aveti ceva sfaturi pentru operatiile astea(cei care ati mai facut asa ceva acasa sau care faceti service) sunt foarte bine venite! ps: dintre repsol si motul despre care aveti o parere mai buna? intreb pentru k personal am folosit produse pt intretinere de la repsol si pe langa k erau mai scumpe erau nashpa rau fata de c am folosit recent de la motul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 multumesc domnu'! urmeaza sapt viitoare sa-l il schimb eu personal;sper sa ma descurc! schimb: filtru de ulei k&n (cod:303), ulei motul 300v chrono 10w40, si lichid de racire motul cool expert! dak mai aveti ceva sfaturi pentru operatiile astea(cei care ati mai facut asa ceva acasa sau care faceti service) sunt foarte bine venite! ps: dintre repsol si motul despre care aveti o parere mai buna? intreb pentru k personal am folosit produse pt intretinere de la repsol si pe langa k erau mai scumpe erau nashpa rau fata de c am folosit recent de la motul! Da ce an e Hornetul tau? Ca vad ca numa cu produse de firma il rasfeti.... Foarte bine daca ai bani. Motul 300V chrono e pt circuit unde tii motorul exclusiv in ture mari....dar si pe strada se poate folosi...e mai mult decat bun, iti dai seama. Saitu Motul zice ca 300V chrono e conceput pt curse profesionale... Desi daca ma gandesc , pordusele pt curse nu sunt bune pt strada, ca la curse motoarele se schimba la 2-3 weekenduri......dar cred ca in cazul asta nu e asa..... Vezi ca lichidul de racire (antigelul), daca e concentrat, trebuie amestecat cu apa distilata in proportie de 50-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Da ce an e Hornetul tau? Ca vad ca numa cu produse de firma il rasfeti.... Foarte bine daca ai bani. Motul 300V chrono e pt circuit unde tii motorul exclusiv in ture mari....dar si pe strada se poate folosi...e mai mult decat bun, iti dai seama. Saitu Motul zice ca 300V chrono e conceput pt curse profesionale... Desi daca ma gandesc , pordusele pt curse nu sunt bune pt strada, ca la curse motoarele se schimba la 2-3 weekenduri......dar cred ca in cazul asta nu e asa.....Vezi ca lichidul de racire (antigelul), daca e concentrat, trebuie amestecat cu apa distilata in proportie de 50-50. knd e vorba de ulei si alte chestii care prelungesc viata motorului nu fac rabat la nimic! hornetul l-am luat acum exact un an cu 3500 de euro dus din italia cu f putini km , merge impecabil si arata pe masura(nu are nimic schimbat in afara de semnalizari barracuda carbon, suport de nr barracuda sport si releul de incarcare in rest totul e original)! lichidul de racire de la motul e amestecat gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Foarte bine faci. Cat costa lichidul de racire de la Motul? Cati litri ai luat? 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Foarte bine faci. Cat costa lichidul de racire de la Motul? Cati litri ai luat? 3? nu am intrat in posesia produselor! 4 litri de ulei si 4 de lichid am comandat! k nush cat intra! uleiul am inteles ca e in jur de 15 euro/2litri, lichidul de racire vreo 25lei/1litru iar filtru de ulei k&n vreo 60 de lei! acuma ma uit pe un site si credk am facut o prostie! vad k numa la ala factory line scrie k e pt motociclete!!!!!!! Editat Februarie 5, 2009 de tommy_the_gun_2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) nu am intrat in posesia produselor! 4 litri de ulei si 4 de lichid am comandat! k nush cat intra! uleiul am inteles ca e in jur de 15 euro/2litri, lichidul de racire vreo 25lei/1litru iar filtru de ulei k&n vreo 60 de lei! acuma ma uit pe un site si credk am facut o prostie! vad k numa la ala factory line scrie k e pt motociclete!!!!!!! Ulei intra 3,8 litri, iar lichid de racire intra 2 litri. Inca se mai scriu zeci de pagini pe toate forumurile moto, despre subiectul ulei moto vs ulei auto...sau daca nu cumva uleiul moto este doar de marketing...da nu mai zic nimic, ca iara iese scandal pe topic :blink: Atata zic: manualul zice ulei 4T 10w40 (marca Honda sau echivalent), nu zice de motociclete...intr-adevar chrono e ulei "auto" si scrie ca e pt motoare diesel si benzina de mare performanta. Vezi poate reusesti sa schimbi comanda....incearca sa suni, ca mai multe rezolvi. Stie careva daca discurile de la Hornet sunt din inox sau fier? Sau din ce is? Ca sa stiu daca pot pune placute de frana sinter... Editat Februarie 5, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.