Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motul 5100 ii slab? Eu nu cred asta...nu e sintetic, dar daca nu ai de gand sa te dai 100% din sezon pe circuit intre 7000-13000 rpm, e perfect pt un sezon de 7-8000 de km...si mai mult la mers domol...acuma fiecare cum crede, dar in general se cam exagereaza cand vine vorba de uleiuri la motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te mai bine la ce am scris: "Cel mai slab de la Motul" Nu ca este slab ca si ulei! Eu folosesc 300V Factory Line si merge exceptional! Am vazut cum se comporta si 5100 si este diferenta enorma!

desi nu se prea gaseste, exista si 3100 motul, mineral. ala e cel mai slab. si cum zicea si cineva mai sus, regimul de ture conteaza mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma....eu zic asa....eu ma dau cu mobra mea,pot sa zic,sportiv....nu super,atata cat permit mega serpentinele serpentinele de pe gutin(baia mare)......sta mobra undeva intre 7000-10000(cu cateva "scapari" in 12000)..........asta fac zilnic.....seara.......si in weekend cate 2-3 treceri peste gutin.....in total pe saptamana 100 de km in ritmul asta...in rest undeva pana la 140 cu scapari rare de tot peste viteza asta.........prin oras ca orice om mers calm.......si vine intrebarea:ce ulei ziceti voi ca se preteaza cel mai bine?...eu bag castrol actevo si is multumit....intreb sa aud pareri si sa fac o comparatie....multumesc de pe acuma celor care se vor implica in discutie....sanatate numai bine

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te mai bine la ce am scris: "Cel mai slab de la Motul" Nu ca este slab ca si ulei! Eu folosesc 300V Factory Line si merge exceptional! Am vazut cum se comporta si 5100 si este diferenta enorma!

 

Ai dreptate..am inteles eu gresit.... :laugh:

 

Da ce diferenta se simte? Toarce mai fin motoru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate..am inteles eu gresit.... :laugh:

 

Da ce diferenta se simte? Toarce mai fin motoru?

 

 

Salve frati hornetisti.Urmaresc discutia si tot va vad spunand ca uleiul x e mai bun ca uleiul y si amandoua mai rele ca z.Ma intereseaza ,cu respect pt toti ,ce va face sa afirmati ca respectivul e un ulei slab .A folosit cineva un ulei care sa rupa motorul sau sa dea reactii ciudate .Pe un site italian era un hornetist care zicea ca-i facea distributia un sunet mai ciudat cu un anume ulei.V-i s-a intamplat ceva de gen?Eu vreau sa schimb uleiul si vad tot felul de pareri .Nu cred ca cineva a facut un test in care dupa fiecare 10 000 de km cu un ulei a desfacut motorul sa vada ce uzuri sunt accentuate si deci uleiul in cauza e prost.

Sincer astept pareri logice de ce numiti un ulei "slab".

Cu respect ,va salut cu farul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moaamaa ce polemica am starnit :wink:

Fratilor, v-am zis niste preturi la consumabile, m-am gandit ca poate va va fi de ajutor (criza financiara ce sa-i faci). In primul rand nu am precizat si sustinut ca sunt cele mai "BEST PERFORMANCE PARTS" dar cred ca sunt cele mai "BEST PRICE". Ramane la latitudinea fiecaruia ce piese pune pe motoreta, cu totate ca nu cred ca sunt asa slabe pe cat sustinea cineva.

Referitor la ulei, ca pe paza lui s-a tot discutat, sa va zic parerea mea. Nici eu nu stiam care e cel mai bun sau mai potrivit pentru Hornet. Parerile sunt impartite, unii zic ca Hondele nu prea inghit Motul-ul, ca incepe sa se auda batai la motor (mai exact la supape). Initial vroiam Motul 7100, dar tipul care-l vindea zicea ca nu e bun pentru Hornet ca o sa-mi patineze ambreajul.....si duscutia poate continua. Cert e ca ma bagat in ceata cu uleiul, e o vorba, crede si nu cerceta, m-a pus naiba sa caut si tot nu m-am lamurit 100% :laugh:

 

Dar citind tutorialele despre ulei http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...p;p=122493& m-am cam lamurit ce-mi trebuie mie.

O sa trag o concluzie cat mai simpla si sper cat mai obiectiva:

1. In primul rand vezi ce recomanda producatorul

2. In functie de stilul de condus, mergi in pista pune ulei bun de ex. Motul 300v, mergi mai agresiv pe strada, iti place sa tii motorul turat pune de ex. Motul 7100, mergi mai linistit, rar urci motorul la 1200 RPM e bun si de ex. Motul 5100

Ar fi intesant sa se completeze lista de ex. si cu alte tipuri de ulei.

 

Numai bine va doresc....si sa vine primavara mai repede :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar nici eu nu inteleg ce inseamna ulei slab :wink: .....in afara de faptul ca se subtiaza mai repede unele ca altele, nu vad cum iti dai seama daca un ulei a fost bun sau nu pt motorul tau....tuseste? iti spune? suna altfel?

 

Eu am mers cu 7100 si nu a patinat ambreiajul orice acceleratie spurcata am tras :laugh: . Orice ulei ai folosi, chiar si de masina, nu patineaza ambreiajul, eu nu am auzit pe nime pana acuma

Faza cu bataile la motor (supape sau distributie) care se aud din cauza uleiurilor Motul (mai ales la motoarele cbr) si eu am mai auzit-o pe forum....si cand se aud multe zvonuri de acelasi fel se poate sa fie un sambure de adevar, nu stiu ce sa zic. Dar, incat motorul bate si suna, inseamna ca are ceva (joc la supape, intinzatoru de la lantul de distributie dus, etc) si asta nu trebuie pusa in carca uleiului. Daca un ulei de alta firma, sau mai gros astupa aceste sunete, nu inseamna ca ai rezolvat problema.

 

@1. producatorul recomanda "ulei 10w40", nu mineral sau sintetic, nu Motul sau altul, nu ulei de motocicleta sau de masina, etc ci ulei 10w40 (mai zic ei Honda 4 stroke oil, da asta nu se pune ca e de al lor)

@2. cam asa cred si eu. Oricum un ulei sintetic tine mai mult decat unul mineral, asa ca ar fi mai rentabila investita.

 

 

E presezon, trebuie s vorbim si noi ceva. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Eu am folosit la mobrele pe care le-am avut Motul, Castrol si...Mobil 1! Cel mai prost dintre toate mi s-a parut Mobil 1! parca era apa! La Hornet am folosit prima data Castrol iar dupa aceea am mai facut inca 2 schimburi cu Motul 300V 10W40! A mers si merge brici! Motorul merge mult mai fin si intra in viteza mult mai bine! La GSXR vara am folosit tot Motul 300v dar 15w40! Cand s-a facut mai frig...am trecut la 10W40! Este diferenta dela cer la pamant! Merge mai nasol cu 10w40 iar cutia...mai greu! deci...astept sa vina caldura si sa il trec iarasi pe 15W50! :laugh:

 

 

P.S. Cand aveam Bandit am folosit LiquiMoly! Mi s-a parut un ulei...bun! dar...se ardea destuld e repede dar...poate si datorita faptului ca motorul era din 93!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de Hornet 2009 cu facelift?

 

Diferente:

 

Model 2007

- furca up-side down aurie NEREGLABILA

- cadru, bascula si suporti scarite de culoare gri

- etrieri aurii

- bord argintiu

 

Model 2009

- furca up-side down argintie REGLABILA

- cadru, bascula si suporti scarite de culoare neagra

- etrieri negrii

- bord negru

- logo "Hornet" 3D

- culori noi

 

Arata mai bine modelul 2009? :laugh:

post-44701-1233421228_thumb.jpg

post-44701-1233421236_thumb.jpg

post-44701-1233421243_thumb.jpg

post-44701-1233421249_thumb.jpg

post-44701-1233421255_thumb.jpg

post-44701-1233421263_thumb.jpg

post-44701-1233421269_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de Hornet 2009 cu facelift?

 

Diferente:

 

Model 2007

- furca up-side down aurie NEREGLABILA

- cadru, bascula si suporti scarite de culoare gri

- etrieri aurii

- bord argintiu

 

Model 2009

- furca up-side down argintie REGLABILA

- cadru, bascula si suporti scarite de culoare neagra

- etrieri negrii

- bord negru

- logo "Hornet" 3D

- culori noi

 

Arata mai bine modelul 2009? :laugh:

 

 

diferente micutze...decente...parerea mea.....mai putin furca,lucru super bun dupa parerea mea ca au facut-o reglabila........dar pacat ca au lasat coditza aia parca facuta de 2 firme separate sau de 2 oameni care au lucrat separat si au pus in aplicare ideile lor deoadata fara sa se consulte...:laugh:....per total,frumos!.....sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferente micutze...decente...parerea mea.....mai putin furca,lucru super bun dupa parerea mea ca au facut-o reglabila........dar pacat ca au lasat coditza aia parca facuta de 2 firme separate sau de 2 oameni care au lucrat separat si au pus in aplicare ideile lor deoadata fara sa se consulte...:laugh:....per total,frumos!.....sanatate numai bine

 

salutare,

anul trecut ceream ajutorul pentru a remedia "problema" coditei.

acum s-a rezolvat decent, daca te concentrezi bine o sa vezi si schimbarea. cand o voi scoate din garaj am sa fac niste poze mai "explicite"...am observat ca nu sunt singurul cu "probleme" de codita :laugh:

post-21934-1233424570_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

anul trecut ceream ajutorul pentru a remedia "problema" coditei.

acum s-a rezolvat decent, daca te concentrezi bine o sa vezi si schimbarea. cand o voi scoate din garaj am sa fac niste poze mai "explicite"...am observat ca nu sunt singurul cu "probleme" de codita :laugh:

 

din cate observ ai retusat un picutz..:laugh:.....

 

 

tocmai mi-a plecat si mie viespea la retusat.sa o pregatesc de sezon.vopsea noua,tocmai am castigat o licitatie pe ebay cu niste slidere,urmeaza oglinzile si apoi service-ul prin martie pe la jumate.dupa care e gata de scos la "iarba verde"..:wink:......o sa revin cu poze....before and after...:Psanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am o intrebare. Nu-mi mai gasesc a doua cheie de contact de la motor, cea de rezerva.

Unde as putea sa-mi fac o copie?

Multumesc.

Din ce an e motorul? Are cip cheia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici un cip. E un Hornet din '99.

 

 

da un search "PGM" ; e o firma italiana care vinde obiecte sanitare si fac si duplicate de pe chei - si o fac foarte serios.

aveau candva - acu cativa ani - un sediu pe grivita in apropierea garii si unul in intersectia de la socului cu pantelimon.

 

http://www.pgm.ro/ L-AM GASIT EU.

http://www.pgm.ro/pgmsite/mas_chei.htm

http://www.pgm.ro/index_adres.html

 

 

sper sa te ajute - incearca si la parter sau subsol (?) in mall vitan; dar aia sunt mai ageamii...

Editat de viespu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: :blink: ii si prea mult....

Parerea mea: 10w40 sintetic sa fie, orice firma

 

 

multumesc domnu'! urmeaza sapt viitoare sa-l il schimb eu personal;sper sa ma descurc! schimb: filtru de ulei k&n (cod:303), ulei motul 300v chrono 10w40, si lichid de racire motul cool expert! dak mai aveti ceva sfaturi pentru operatiile astea(cei care ati mai facut asa ceva acasa sau care faceti service) sunt foarte bine venite!

 

ps: dintre repsol si motul despre care aveti o parere mai buna? intreb pentru k personal am folosit produse pt intretinere de la repsol si pe langa k erau mai scumpe erau nashpa rau fata de c am folosit recent de la motul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...