Sorin128 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Conteaza. Mult sau putin in functie de fiecare. Daca tu esti confortabil pe ea go ahead! Ce este sigur este ca se poate: vezi Loris Baz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Salut guys, Am nevoie de ceva ajutor din partea voastra. Sunt in cautarea primei motociclete si am gasit cateva horneturi pe net, dar am o intrebare. Tot aud de la cunostinte ca sunt prea inalt pentru modelul asta(am 1.95), chiar asa de mult conteaza inaltimea? Sau doar din punct de vedere estetic, ca o sa arat ca un urs pe tricicleta? Salut, Garantat iti este mica. Sotia mea are un Hornet. De curiozitate l-am ghidonat si eu vreo 300 km. Eu am 1,89 inaltime si stau foarte adunat, pozitia este tare incomoda, aratam nu ca un urs pe tricicleta ci ca un elefant pe trotineta. Bafta in alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Blocul motor asa era negru din fabrica sau l-ai vopsit tu ? Și al meu e tot negru. Clar vopsit cu sprayul. Atunci cand am luat-o am sapat putin si imi aduc aminte că am ajuns la concluzia ca nu exista bloc motor negru din fabrica la PC34. Dar e posibil să aibă italienii o pasiune pentru blocurile negre Editat Martie 1, 2016 de ionradoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Conteaza. Mult sau putin in functie de fiecare. Daca tu esti confortabil pe ea go ahead! Ce este sigur este ca se poate: vezi Loris Baz! » Post actualizat in 01 Mar 2016 08:56 ulei dupa golire- 2,7 l, dupa golire si schimbat filtru 2,8 l, sistem de racire 2,9 l, rezervor 19 l , din care rezerva 3,5 l, lichidul de frina se schimba la 18000 km si pui DOT 4 nu stiu cit intra, sa fie in bidonas intre cele 2 limite ca la ulei, mai citeste si tu topicul uleiuri, anvelope ca asa e simplu mura-n gura, fara suparare ! p.s. stiu ca cel mai usor lucru e sa intrebi, dar........................ Oare de ce oferiti sfaturi cu informatii eronate? » Post actualizat in 01 Mar 2016 08:59 @liko citeste manualul de utilizare, acolo ai toate informatiile legate de intretinere, consumabile samd Manualele pt toate modelele de Hornet le gasesti AICI Editat Martie 1, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Salutare, Ma gandesc de ceva vreme sa imi cumpar un Hornet. Mi-ar placea modelul 2005-2006 dar nu prea se gasesc pe piata, prin Bucuresti. Asa ca m-a gandesc sa imi iau modelul 2003-2004. Imi puteti spune: 1.Hornetul din 2003-2004 are bec pentru atentionare de genul "low fuel"? Si cum functioneaza avand in vedere ca are si comutator pentru benzina de rezerva? 2.Ce diferente sunt intre modelele 2003-2004 si 2005-2006 in afara de bord si suspensia fata? 3.Aveti idee cum se comporta kilometrajul modelelor 2003-2004 daca depasesti 99 999 km? Va afisa 0 km sau trece la 100 000km? Editat Martie 1, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Salut guys, Am nevoie de ceva ajutor din partea voastra. Sunt in cautarea primei motociclete si am gasit cateva horneturi pe net, dar am o intrebare. Tot aud de la cunostinte ca sunt prea inalt pentru modelul asta(am 1.95), chiar asa de mult conteaza inaltimea? Sau doar din punct de vedere estetic, ca o sa arat ca un urs pe tricicleta? De site-ul asta stiai? http://cycle-ergo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 1. nu-ti trebe crashpad-uri lung, ia ceva de la LSL, sunt foarte ok. 2. marca uleiului este un topic sensibil, fiecare are preferintele. Filtru de ulei folosesc marca K&N e mai usor de montat/demontat cu o cheie simpla de 15 (schimb ulei 2,8L). Filtru de aer am tot K&N, n-o sa-l schimb niciodata (se curata). 3. lichidul de frana este foarte important. recomand sa schimbi max. dupa 24 luni. Baga DOT 4 simplu nu ai nevoie de racing sau DOT 5.1 4. cauta un Metzeler Z6 Salut. Am citeva intrebari tinind cont ca am moto de 1 sezon doar, si cind am cumparato, avea totul schimbat. Deci: 1. Imi puteti recomanda niste crash pad-uri pentru Hornet 2010 mai lungi 10cm, poate chiar 12. 2. Ce tip te ulei, ce cantitate si ce filtru de ulei si aer mi-ati recomanda, tinind cont ca motorul are 12.000 km. 3. E obligatoriu sa-i schimb lichidul de frina? Precizez ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara. Deasemenea o recomandare. 4. O anvelopa pentru roata spate, cu mai multe taieturi/crestaturi, pentru drumuri mai accidentate sa zic asa. (stau la vreo 2 km de primul asfalt ) La toate produsele "lichide" specificati cantitatea necesara si de unde le pot cumpara. P.S. : Stiu ca informatia asta se gaseste si pe internet, totusi tin sa va cer parerea voastra. Va Multumesc. » Post actualizat in 01 Mar 2016 10:49Am avut discuri noi am luat placute brembo sinterizate, se vede uzura dupa un an. Uzura prematura măsurată după 3 sezoane de plăcute sintetizate pe Viespe,cu mers mega agresiv... Spre zero! Lăsați teoria cum ca plăcută sintetizata papa discul, plăcuțele ceramice papa discul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) cum se vede uzura?ce diferenta ai in mm dupa un sezon cu brembo(care sunt prea scumpe pt ce ofera,parerea mea)? Editat Martie 1, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) 1. nu-ti trebe crashpad-uri lung, ia ceva de la LSL, sunt foarte ok. 2. marca uleiului este un topic sensibil, fiecare are preferintele. Filtru de ulei folosesc marca K&N e mai usor de montat/demontat cu o cheie simpla de 15 (schimb ulei 2,8L). Filtru de aer am tot K&N, n-o sa-l schimb niciodata (se curata). 3. lichidul de frana este foarte important. recomand sa schimbi max. dupa 24 luni. Baga DOT 4 simplu nu ai nevoie de racing sau DOT 5.1 4. cauta un Metzeler Z6 » Post actualizat in 01 Mar 2016 10:49 Am avut discuri noi am luat placute brembo sinterizate, se vede uzura dupa un an. Multumesc. George05 - tu comentezi de dragul numarului de posturi? Editat Martie 1, 2016 de liko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ha ha ha , posteste si tu fara numar- fara numar! Uite aici niste detalii ale motocicletei tale: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-cb-600-f-hornet/pc41-09/2099?bikes=2099 Poti sa-ti faci cateva idei despre ce i se potriveste... Eu am luat cu succes consumabile de la consumabile.bepa si anvelope de la avelopemoto.eu. Sa te plimbi sanatos calare pe Hornet iti urez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ma gandesc de ceva vreme sa imi cumpar un Hornet. Mi-ar placea modelul 2005-2006 dar nu prea se gasesc pe piata, prin Bucuresti. Asa ca m-a gandesc sa imi iau modelul 2003-2004. Imi puteti spune: 1.Hornetul din 2003-2004 are bec pentru atentionare de genul "low fuel"? Si cum functioneaza avand in vedere ca are si comutator pentru benzina de rezerva? 2.Ce diferente sunt intre modelele 2003-2004 si 2005-2006 in afara de bord si suspensia fata? 3.Aveti idee cum se comporta kilometrajul modelelor 2003-2004 daca depasesti 99 999 km? Va afisa 0 km sau trece la 100 000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Salut, 1. Are bec de atentionare si functioneaza foarte bine, cand s-a aprins tre sa alimentezi 2. Inafara de furca upside down si bord, eu nu stiu alta; 3. Am 28.000 , cand ajung la 99.999 o sa postez, dar sincer nu am vazut niciun hornet la 100.000, au grija baietii sa le dea la 20-22 de mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ha ha ha , posteste si tu fara numar- fara numar! Uite aici niste detalii ale motocicletei tale: https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-cb-600-f-hornet/pc41-09/2099?bikes=2099 Poti sa-ti faci cateva idei despre ce i se potriveste... Eu am luat cu succes consumabile de la consumabile.bepa si anvelope de la avelopemoto.eu. Sa te plimbi sanatos calare pe Hornet iti urez! Era o intrebare legata de un comentariu de-al lui la o postare de-a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) @DIU 46 scuze, nu am observat ca este vorba de PC41. Recomand oricum colegului liko sa citeasca manualul si sa apeleze pe forum doar pt informatii ce nu exista acolo. ulei dupa golire- 2,7 l, dupa golire si schimbat filtru 2,8 l, sistem de racire 2,9 l, rezervor 19 l , din care rezerva 3,5 l, lichidul de frina se schimba la 18000 km si pui DOT 4 nu stiu cit intra, sa fie in bidonas intre cele 2 limite ca la ulei, mai citeste si tu topicul uleiuri, anvelope ca asa e simplu mura-n gura, fara suparare ! p.s. stiu ca cel mai usor lucru e sa intrebi, dar........................ » Post actualizat in 01 Mar 2016 15:28 Are bec deatentionare si functioneaza foarte bine, cand s-a aprins tre sa alimentezi Avioane, ce sa mai.. Editat Martie 1, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 @DIU 46 scuze, nu am observat ca este vorba de PC41. Recomand oricum colegului liko sa citeasca manualul si sa apeleze pe forum doar pt informatii ce nu exista acolo. Ma faceti sa raspund, cu toate ca nu doream sa ma angajez in discutia asta. In carte scrie ce tip de ulei, acuma arata-mi tu in carte unde scrie o recomadare de vreo "firma" de ulei, nu tipul, da firma Mobil, esso, etc? Asa si la restul intrebarilor. Eu am cerut o recomandare. Vrei sa-mi raspunzi - raspunde, nu - treci pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Eu sunt aproape singurul care are Motul in mobra. Am bagat Motul 7100 10W40. Este full synthetic. Dupa 5000 de KM, uleiul este rosu, cum o fost cand am deschis bidonasul de ulei. Ma faceti sa raspund, cu toate ca nu doream sa ma angajez in discutia asta. In carte scrie ce tip de ulei, acuma arata-mi tu in carte unde scrie o recomadare de vreo "firma" de ulei, nu tipul, da firma Mobil, esso, etc? Asa si la restul intrebarilor.Eu am cerut o recomandare. Vrei sa-mi raspunzi - raspunde, nu - treci pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) @liko, discutiile despre ce ulei sa pun sunt ca si talk show-urile de pe Antena3, cei ce avem moto de mai multi ani ne-am saturat de aceleasi intrebari tot timpul. In plus, forum-ul este plin de informatii legate de ulei, exista si topic dedicat, tot ce ai nevoie sa intri in eterna polemica a motociclistului.. ce ulei sa pun? Nu o lua personal, sunt reactii normale din partea colegilor dupa cum am incercat sa explic. O sa iti dau si cateva informatii daca tot am ajuns aici, din nou Pana acum am pus numai ulei 10w40 full synthetic si am fost multumit de Castrol (nu mai tin minte modelul) si Repsol (Moto Racing). Am avut si Motul 7100 insa motorul era mai galagios cu acest ulei (in sensul ca se auzeau niste tacaneli ciudate, nu pot explica mai bine). Anul trecut am folosit Motorex Top Speed, insa am patit sa imi sara din treapta 3 direct in 1 cand schimbam usor inainte de o intersectie ceva asa ca anul acesta voi trece din nou pe Repsol, sunt curios daca voi mai avea aceeasi problema. Alti colegi folosesc tot felul de nave spatiale, gen BelRay, Bardahl, altii.. pun Agip sau ulei moto de la Kaufland si nu au probleme (am vazut clipuri din Italia, Germania cu schimburi de ulei la diverse motoare de m-am minunat ce ulei "no name" foloseau), Dpmdv orice ulei produs de o firma decenta este in regula, numai sa faci schimbul la timp. Editat Martie 1, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Multumesc baieti. M-ati lamurit destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 under construction , vineri este gata, multumita lui Claudiu Albu stiu ca-i o culoare ciudata dar mie imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Multumesc. George05 - tu comentezi de dragul numarului de posturi? Nope. Dar tu întrebi banalități din manualul tehnic ca ți-e prea lene sa cauți? Activez pe acest forum de ceva ani, multi din ei pe Viespe și răspund oricand cu mare drag. Dar personal sunt satul de de ăștia cărora le e lene sa caute prin forum(și nu e greu deloc) și pun aceleași întrebări over and over am fost destul de concret? Bafta la Viespe! » Post actualizat in 01 Mar 2016 20:00 stiu ca-i o culoare ciudata dar mie imi place Nice job! Sa nu uiți sa pui poze cu toate cele montate. Jantele sunt tot vopsite normal sau câmp electrostatic? » Post actualizat in 01 Mar 2016 20:03 Dpmdv orice ulei produs de o firma decenta este in regula, numai sa faci schimbul la timp. Asta e cel mai important lucru și mai bine zis de atât nu se poate! Man, am pățit și eu cu motorex faza cu săritul din treaba de viteza aiurea și inițial am crezut ca sunt eu neatent, dar când a început sa se repete am zis pas. Cat despre nave spatiale, cu BelRay mi-am bușit 2 ambreiaje. Și nu am fost eu de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 nu-s vopsite electrostatic ci vopseaua este mata all over ... pozele urmeaza pe vineri-sambata, oricum eu sunt cel mai nerabdator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) nu-s vopsite electrostatic ci vopseaua este mata all over ... pozele urmeaza pe vineri-sambata, oricum eu sunt cel mai nerabdator ) Asta cu vopseaua mata e cu dus si intors....se pateaza ca naiba, se curata greu si orice urma de murdarie cat de mica se vede din cosmos....ce e drept cand e proaspat curatata arata ca dintr-un film SF. Nu vorbesc din auzite. Am avut viespea mata (negru) vreo doi ani.George nu te intreaba degeaba daca jantele sunt vopsite electrostatic. Sufera destul de mult la uzura si vopseaua clasica va trebui sa o refaci din cand in cand. Pe viespe si eu le-am avut vopsite normal si marginile au avut de suferit. Pe VFR am mers pe varianta mai scumpa de vopsit electrostatic iar rezistenta e mult peste vopsirea normala, bineinteles. Spor la bricolat viespea si "poze sau nu s-a intamplat"! Editat Martie 2, 2016 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Oare cu ce, prin ce proces, pot revopsi suportii la scarite? Acum 2 ani am coafat putin Horneta si m-a pus dreq sa vopsesc suportii negru (la pistol in atelier de vopsitorie auto), iar suportul din dreapta s-a lustruit bine in zona de contact cu gheata intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Electrostatic as zice eu. Asa i-am făcut și eu și nu mai erau lucioși ca și chelia lui Băsescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 what's done is done daca se uzeaza prematur le vopsesc electrostatic sau cu bidineaua, in functie de buget ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.