Vallach Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Eu am filtru ulei "sport", varianta cu piulita sudata pe carcasa. Se scoate mult mai usor cu o cheie de 15, si poti sa-l montezi cu cheie dinamometrica. La performanta nu pot sa spun nimic, doar ca la schimb, uleiul MOTUL 7100 era inca rosu. Imi displac modelele cu piulita (chiar daca sunt mai practice) sau cele cromate, in rest, nu am inteles de ce i se spune filtru "racing". » Post actualizat in 08 Jun 2016 09:21 Hiflo recomanda 303 pt hornet 98-02 si 204 pt 03-06, just saying in conditiile in care motorul propriu-zis este identic la PC34 si PC36, care este logica? Din cate stiu diferenta dintre cele 2 modele de filtre de ulei este doar inaltimea (73 vs 64), insa, in orice caz, fiecare trebuie sa stie ce consumabile sunt potrivite pentru modelul/varianta de motocicleta ce o are. » Post actualizat in 08 Jun 2016 09:22 In poza de profil apare un bike cu furca upside down. Mea culpa ca m-am lasat inselat, dar la info profil nu ai completate detaliile de gen pc34 Hai ca ai trecut de 100 de post-uri, trebuia sa stii pana acum sa nu te iei dupa avatarele utilizatorilor sau nici macar dupa ce scrie la profil Editat Iunie 8, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 In poza de profil apare un bike cu furca upside down. Mea culpa ca m-am lasat inselat, dar la info profil nu ai completate detaliile de gen pc34 Acum observ ca @iaco e norocusul cu '05 Este asa mare diferenta intre 05 si modele dinainte? Lasand la o parte facelift-ul, motoarele sunt la fel, doar furca e USD, ajuta asa mult? in conditiile in care motorul propriu-zis este identic la PC34 si PC36, care este logica? Din cate stiu diferenta dintre cele 2 modele de filtre de ulei este doar inaltimea (73 vs 64), insa, in orice caz, fiecare trebuie sa stie ce consumabile sunt potrivite pentru modelul/varianta de motocicleta ce o are. Nu imi dau seama de ce ar recomanda 2 filtre diferite pt acelasi motor, dar si mie mi s-a parut ca ar fi cam acelasi lucru 303 si 204, parca putin mai inalt 303u' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Sambata dupa masa cu ajutorul unui prieten care a lucrat ca si mecanic moto am incercat sa rezolvam problema cu "trage innecat" sub 3000 ture. Nu am demontat mai nimic de pe moto, doar micile carene laterale. Explicatia lui a fost ca i-a miscsorat debitul de benzina la relanti si in ture mici. Reglajul se face din ceva suruburi de sub carburatoare. Cel din dreapta de langa intinzatorul lantului de distributie este cel mai tricky de accesat. O surublenita cu cardan ar fi ajutat enorm. Sper sa va ajute si pe voi aceasta explicatie mai mult sau mai putin tehnica. Ca o paranteza inainte de acest "quick fix" m-am dat cateva zile fara filtrul de aer (K&N sport ce era la spalat) si se simtea o imbunatatire reala in performante plus ca nu mai tragea innecat deloc. Deci zici ca a schimbat amestecul aer benzina? Stiu suruburile alea dar nu m-am bagat pana acu ca sa nu le dau peste cap.Asa faceam la dacie da acolo erau doar 2. Din unul se regla aerul si din altul nivelul acceleratiei. Aici cate sunt? Acu la cat sta relantiul? » Post actualizat in 08 Jun 2016 10:34 din cate stiu hornetul nu are filtru de benzina, cel putin nu prima generatie.Parca zicea cineva ca ar fi unul in rezervor. Da trebuie dat jos cumva n-am idee. Editat Iunie 8, 2016 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Parca zicea cineva ca ar fi unul in rezervor. Da trebuie dat jos cumva n-am idee. Cred ca e vorba de piesa #2 din schema de mai jos: http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-1245-13MBZW41-CB600F1-2001-F__1400-CB+600+F+HORNET.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Filtrul racing este facut din altfel de hartie si are o suprafata de filtrare mai mare. (teoretic) Imi displac modelele cu piulita (chiar daca sunt mai practice) sau cele cromate, in rest, nu am inteles de ce i se spune filtru "racing". » Post actualizat in 08 Jun 2016 09:21 in conditiile in care motorul propriu-zis este identic la PC34 si PC36, care este logica? Din cate stiu diferenta dintre cele 2 modele de filtre de ulei este doar inaltimea (73 vs 64), insa, in orice caz, fiecare trebuie sa stie ce consumabile sunt potrivite pentru modelul/varianta de motocicleta ce o are. » Post actualizat in 08 Jun 2016 09:22 Hai ca ai trecut de 100 de post-uri, trebuia sa stii pana acum sa nu te iei dupa avatarele utilizatorilor sau nici macar dupa ce scrie la profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Deci zici ca a schimbat amestecul aer benzina? Stiu suruburile alea dar nu m-am bagat pana acu ca sa nu le dau peste cap. Asa faceam la dacie da acolo erau doar 2. Din unul se regla aerul si din altul nivelul acceleratiei. Aici cate sunt? Acu la cat sta relantiul? 4 carburatoare...4 suruburi Am uitat sa specific ca am urcat si relantiul putin din surubul corespunzator (cel galben de sub rezervor). Momentan sta undeva pe la 1350-1400 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Damsteric Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Salutare ! Am o problema cu motocicleta, mi s-a aprins becul rosu din bord (MIL) si sta aprins doar cand motocicleta este oprita si fara contact / curent. E prima oara cand patesc asta. De mentionat ca am spalat-o cu o zi in urma, s-a aprins martorul rosu in mers, a stat aprins o perioada, dupa s-a stins (eu crezand ca am scapat), iar acum efectiv sta aprins incontinuu. A mai patit cineva asta ? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fordea M. Daniel Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salut.Sunt posesorul unui hornet cb 600 f din 2011, as vrea sa îi pun un parbriz și sa-î schimb toba finala.Mă puteți ajuta cu sugestii, linkuri și dacă ați făcut aceste schimbări pe modelul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Iti recomand parbriz MRA si toba Arrow sau Akrapovic sauuuu IXIL. Salut.Sunt posesorul unui hornet cb 600 f din 2011, as vrea sa îi pun un parbriz și sa-î schimb toba finala.Mă puteți ajuta cu sugestii, linkuri și dacă ați făcut aceste schimbări pe modelul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fordea M. Daniel Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Multumesc . Am pus ochii pe o toba finala murric pro2 sau mivv double gun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Cum zice si Winky, parbrizele de la MRA sunt super ok si nu arata foarte rau link - cautasem la un moment dat niste preturi si era in jur de 100E parbrizul cu tot cu prinderi (se iau separat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salutari, Unde se gaseste releul de incarcare la Hornet ? Din ce am citit e sub rezervor, desi as vrea sa fi citit eu gresit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salutari, Unde se gaseste releul de incarcare la Hornet ? Din ce am citit e sub rezervor, desi as vrea sa fi citit eu gresit ) Deci cum dai rezervorul jos, pe partea dreapta Nu n-ai citit gresit...eu am dat rezervorul ala jos de vreo 10 ori...sunt deja expert )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 La modelul 2005 este sub sa. Salutari, Unde se gaseste releul de incarcare la Hornet ? Din ce am citit e sub rezervor, desi as vrea sa fi citit eu gresit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 La modelul 2005 este sub sa. Al meu e din 2000. Am dat rezervorul jos, schimbat releul, merge spirt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 De cand cu caldurile astea mi se pare ca s-a dat peste cap termocupla aia din radiator sau cum ii zice. Inainte pornea ventilatorul de la 2 liniutze inainte de capat, acu porneste cand ajunge la ultima liniutza inainte de capat. Voi ati patit ceva de genul? E semn ca se duce termocupla, s-o fi decalibrat cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Se cam duce termocupla la hornet-uri pentru ca, curentul pentru ventilator trece direct prin ea. Verifica daca ai lichid / aeriseste instalatia de racire. Daca iti cumperi una noua va trebui sa adaptezi un releu care sa comande ventilatorul astfel termocupla te catine o viata. Editat Iunie 21, 2016 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Va salut. Anul acesta mi-a scos peri albi hornetul. Se ineaca foarte repede. Pana acum un an aveam probleme doar in primavara cand era mai rece. I-am schimbat busjiile si a pornit perfect. Dupa 1 saptamna, la pornire le-a udat aproape din prima. Le scot le usuc....verific scanteia...etc. Apoi incepe dansul. Imi ia cateva ore...reusesc sa o pornesc. Zilele trecute le-am aranjat distanta cu lera, am bibilit-o si a luat-o. A fost ok si a a doua zi, dar a treia s-a inecat din prima. IAR am scos bujiile...toata povestea.... A pornit greu, cu sprit in nas...am facut 30 km. Tot ok. Mentionez ca nu pleaca cu socul tras. Am sa incerc sa inched robinetul la rezervor...poate ii picura benzina..... A ! Sa ii fac o carburatie ? Nu i-am facut din 2009 Ce sa fie ? Ce sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Mai, eu am jumate din pistoanele tale, i-am curatat si sincronizat carbelitoarele, poate mi se pare mie sau e de la caldura, insa o ia mult mai usor acum din loc la rece. Soc tras- am uitat ce-i ala. Sfatul meu e sa mergi la un MECANIC si sa iti dea jos toata admisia, sa o curete bine, apoi sa sincronizeze carburatoarele cu simt de raspundere. La mine suruburile de la benzina erau pe maxim (3 ture), consuma in draci, dar tragea biiiine. Acum nu mai trage ca inainte (o idee mai slabut), insa cat as trage de gaz, nu trec de 5,5% Inainte scoteam 7 daca ma chinuiam un pic). Bujiile le-am inundat de doua ori, le-am dat jos, ars cu lampa cu gaz, periat, repetat operatiunea, puse calde in chiulasa, pornit lejer (era frig al naibii in perioada aia, iar eu porneam motorul de amorul artei, ca nu luasem inca permisul). Petru XXL (la el am mers in w-e pentru curatare si reglaj) a spus ca erau curate, insa reglajul era la maxim. Plutitoarele aratau ca luate din magazin. Acum am impresia ca pana si rateurile pe decelerare se aud mai frumos, mai puternic (nu stiu daca au legatura cu carburatoarele). Schimba si filtrul de aer daca are un sezon. Daca din 2009 nu i-ai mai umblat la carbelitoare, meri la mecanic, nu lasa lucrurile asa. Mare lucru sa nu fie ceva pe la membrane sau la petcock. Ne tii la curent cu mersul lucrurilor. Editat Iunie 21, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Multumesc. Asa am sa fac...daca mai porneste ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 E, n-are voie sa faca nazuri. Pana si jegul de Hornet de la scoala de soferi pornea la sfert, iar motorul ala nu a vazut intretinere decat din an in paste, lantul il curatam si ungeam eu (cat am facut scoala), lichidul de racire era apa de la robinetul unei statii lukoil, furca era curasa vai mama ei, etrierii acoperiti de ulei, schimbatorul se rotea la 90 de grade cand schimbam mai rapid in treptele superioare, frana spate era de decor, bordul crapat, cauciucurile mai aveau o chemare, filtrul de aer cred ca avea cativa ani, uleiul parea ok (fac pariu ca era de masina), filtrul de ulei avea si el cativa ani. Deci se poate si mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Frustrant este ca nu ma prind de la ce e ! Dar pana nu ii fac carburatia,sunt doar vorbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Anul trecut am folosit Motorex Top Speed, insa am patit sa imi sara din treapta 3 direct in 1 cand schimbam usor inainte de o intersectie ceva asa ca anul acesta voi trece din nou pe Repsol, sunt curios daca voi mai avea aceeasi problema. am pățit și eu cu motorex faza cu săritul din treaba de viteza aiurea și inițial am crezut ca sunt eu neatent, dar când a început sa se repete am zis pas. Weekend-ul asta am facut o tura mai lunga si cu ocazia caldurilor infernale (problema aparea numai cand motorul era foarte incins) am reusit sa verific daca se manifesta din nou si cu ulei Repsol Moto Racing. Spre bucuria mea.. cu Repsol schimba perfect vitezele si nu mi s-a mai intamplat sa imi sara din treapta 3 direct in 1, desi, spre finalul excursiei eram asa de obosit ca am dat cateva rateuri urate la schimbul treptelor. De acum inainte o sa folosesc numai Repsol Moto Racing 10w40 la Hornet. Am pus prima data in 2014 si nu am avut nimic de reprosat. Editat Iunie 21, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 De cand cu caldurile astea mi se pare ca s-a dat peste cap termocupla aia din radiator sau cum ii zice. Inainte pornea ventilatorul de la 2 liniutze inainte de capat, acu porneste cand ajunge la ultima liniutza inainte de capat. Voi ati patit ceva de genul? E semn ca se duce termocupla, s-o fi decalibrat cumva? Bai nene..aceeasi problema. Se pare ca din nou, parca sunt vorbite. Si mie, mi se duce acul pana pe la jumate ( in oras) si undeva la sfertul cursei, mers intins ( 100+). Ce naiba..?! Tot pe caldura tind sa dau vina. Apa/antigel in radiator este, senzorul merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.