george05 Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 Exact @goodkat,si inginerii aia dau chix.cum ati putea voi sa sustineti ca aveti idei de imbunatatire?!pai in cazul asta v-ati ratat locul de munca,dati cate un CV si ideile de imbunatatire a muncii lor.com'on! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 1)d.p.d.v mecanic motorul meu e stoc.finala schimbata pt placerea mea personala(nu contrazic pe nimeni d.p.d.v mecanic,doar estetic-gusturile nu se discuta). 2)sa revenim on-topic putin.daca retii(esti vechi pe forum) aici pe topic au fost nenumarate discutii despre relocarea releului la Viespe.concluzia generala la care s-a ajuns ti-o spun eu:releele pica dintr-un cumul de factori,printre ei nu se numara pozitia lui initiala.cauta daca ai chef prin topic si ai sa-ti confirmi singur ca relocarea e doar o cofetareala romaneasca de cartier. PS:sunt cativa useri aici printre care si @danny_nt,@stephon(daca mai are cont),Hornetisti vechi,care-ti pot impartasi experientele lor cu relocarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Ma acum daca stau si ma gandesc ideea cu coolerul de comp n-a fost rea, doar implementarea defectuoasa. Oricum mai practic e sa-ti pui un voltmetru care masoara incarcarea bateriei, cand se arde releul il schimbi si gata, ca se arde odata la 40-50k nu la 5000 de km. Eu am aproape 40k de cand l-am schimbat si inca nu s-a ars, daca se arde 50Lire il schimb in juma de ora si gata. E mai simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 @George, sunt unii care se duc la "curse" cu motoare de strada, fac un trackday iar apoi hop pe mobra acasa. Aia de isi maresc radiatoarele si scot ventilatoarele o fac la modul mai profesionist fata de primii. Elimina greutate inutila pentru exploatare respectiva. Eu am experimentat pe fosta mobra tot felul de solutii pentru a ajunge la o temperatura optima in oras si am reusit asta cu un combo de radiator marit, alt ventilator si o alta evacuare completa fata de cea stoc. Si ca sa nu o mai aud pe asta cu "enjinerii de la firmele moto: au dat o groaza de rateuri de la cadre care se rup, la cutii de viteze, la distributii etc. Aia nu sunt zei ai tehnicii, de multe ori apar improvementuri de la utilizatorii obisnuiti. Ma retrag, discutia a luat-o pe aratura mult. În primul rând să rămânem la condiţiile on topic "Hornet şi stradă". Îmbunătăţiri de genul releu cu mosfet, cositorire etc sunt bune, verificabile sau în cel mai rău caz nu produc pagube. Dar ce înseamnă "temperatură optimă în oraş" în nişte valori măsurabile, nu "aşa a zis mecanicul Hagi iar el ştie ce vorbeşte" Ce nu făcea mobra standard de a trebuit s-o modifici ? Părerea mea este că un radiator mai mare poate fi benefic [ dacă ai unde să-l pui, dacă stai mult pe loc ( de ce să stai pe loc dacă ai mobră ? ), dacă n-ai ce face şi te plicti ], în ce mă priveşte mi se pare deja mare şi cam urâţel. Ieri la o traversare Lyon de 45 km (15 km oraş, 30km periferic la 29 grade Celsius) am măsurat următoarele: - la semafor: temperatură bord 104 grd, temperatură radiator sus 102 grd, temp radiator jos 64 grade Celsius. - periferic (60 - 120kmh) 84 grade bord, 82 grade radiator sus, 52 grade radiator jos ( asta înseamnă termostat închis sau aproape închis deci apa circulă doar în circuitul "mic" - prin pompa de ulei !!! + răcire prin convecţie ) Nu am apucat să măsor când porneşte ventilatorul ( 106 grade ), cât de repede răceşte în partea de jos. Mi se pare destul de rece tot timpul partea de jos, nu văd rostul de a ventila mai devreme. În plus, senzorul la PC41 este deja lângă termostat, adică porneşte de timpuriu (nu e ca la Dacie undeva la jumătatea radiatorului să pornească ventilatorul abia când apa fierbinte a ajuns deja la jumătatea radiatorului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Daca tot ne-am apucat sa inventam termeni care trebuie explicati eu propun inca unul, si mai greu de explicat: "temperatură optimă în oraş cu trafic aglomerat, pasagera nervoasa si anvelopa cu latime 190" Cam care credeti ca ar fi valoarea? Editat Septembrie 7, 2016 de RazvanLNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Uite si aici un topic interesant despre temperaturi /index.php?/topic/737886-cand-e-motocicleta-calda/ Se cearta lumea si acolo )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 salutare dragi hornetisti ...aveti idee de unde as putea face rost de o aripa spate pt un hornet 07 ? pret ? astept pm-urile voastre ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? e rezerva diferența.ar trebui sa ai sub rezervor un robinet on - off - res. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 e rezerva diferența.ar trebui sa ai sub rezervor un robinet on - off - res. Imi explici te rog ce inseamna respectivele stari? Care trebuie sa fie default-ul? Cand comut dintr-o stare in alta? Obisnuit fiind cu masina nu inteleg logica asta cu rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Imi explici te rog ce inseamna respectivele stari? Care trebuie sa fie default-ul? Cand comut dintr-o stare in alta? Obisnuit fiind cu masina nu inteleg logica asta cu rezerva... ON - mers in regim normal (consuma bezina pana ajunge la nivelul rezervei) -> ideal e sa lasi comutatorul pe ON RES - consuma toata benzina ramasa, deci daca lasi mereu pe RES si nu alimentezi la timp, motocicleta va consuma tot carburantul (daca lasi pe ON si nu alimentezi, se va opri cand ajunge la nivelul rezervei, apoi comuti pe RES si cauti o benzinarie, e un fel de backup) OFF - pentru perioada cand motocicleta este oprita mai mult timp (de exemplu iarna). Eu comut pe OFF insa de fiecare data cand las motorul la garaj Atentie sa nu uiti pe OFF si sa pleci.. o sa consume benzina din carburatoare (pentru cine are) si apoi surpriza! Informatiile de mai sus sunt generale, valabile la orice motocicleta cu acest sistem, nu sunt sigur insa ca PC41 are acelasi sistem de rezerva ca si PC34. La mine e simplu, nu am indicator, nu am LED, nu am nimic, doar comutatorul de ON - OFF - RES, dar m-am obisnuit, se poate schimba si din mers Editat Septembrie 15, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Stati putin, omu' a zis ca are modelul 2007, deci n-ar trebui sa aiba ON/OFF/RES. Cand incepe sa licareasca inseamna ca a intrat pe rezerva, deci ar trebui sa mai aiba (parca) 5 litri in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Ca idee, la 2005, cand intra pe "rezerva" (ultimii 3L cf manualului), toate segmentele de la indicator se golesc si incep sa se umple de sus in jos, una cate una, pe masura ce treci si prin aia 3L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Stati putin, omu' a zis ca are modelul 2007, deci n-ar trebui sa aiba ON/OFF/RES. Cand incepe sa licareasca inseamna ca a intrat pe rezerva, deci ar trebui sa mai aiba (parca) 5 litri in rezervor Parca asa stiam si eu, ca PC41 nu are comutator de benzina. Ai grija la indicatorul pentru nivelul de combustibil si la atentionarea de rezerva, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Parca asa stiam si eu, ca PC41 nu are comutator de benzina. Ai grija la indicatorul pentru nivelul de combustibil si la atentionarea de rezerva, atat. Nici PC36 cu bord electronic nu are comutator, iti arata nivelul tot timpul (fata de F4i spre ex - care are acelasi bord dar iti indica doar cand ai intrat pe rezerva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Mersi de explicatii. Concluziile trase de mine pana acum ar fi ca pe modelul meu nu am switch-ul pentru rezerva (nu am cum sa verific acum) iar in momentul in care ultima liniuta licareste, trec automat pe rezerva si mai am cam 5 litri. O sa caut si un manual pe net sa vad daca scrie ceva legat de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 O sa caut si un manual pe net sa vad daca scrie ceva legat de asta. Gasesti manualele pt toate generatiile de Hornet -> AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Gasesti manualele pt toate generatiile de Hornet -> AICI Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? Mobra ta PC41 nu are comutator On Off Res, ultima liniuţă începe să clipească mai repede (nu la 5l cum ar fi normal ), atunci când mai ai vreo 6-7 litri. Rezervorul are 19l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Mobra ta PC41 nu are comutator On Off Res, ultima liniuţă începe să clipească mai repede (nu la 5l cum ar fi normal ), atunci când mai ai vreo 6-7 litri. Rezervorul are 19l Bine de stiut. Mersi de confirmare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 (editat) Salut, Am nevoie de un sfat, suportul scaritei pasagerului (nu stiu care este denumirea exacta) de pe partea stanga este putin inestetic, are vopseaua luata si as vrea sa-l vopsesc. Ma gandeam sa nu cumpar unul sh ci sa-l remediez pe asta. Nu prea stiu cum, as vrea sa iasa la culoare si nu-mi dau seama daca e vopsit electrostatic sau vopsea normala. Se ocupa cineva cu asa ceva si poate sa ma ajute? Are in mijloc un plastic negru care la mine lipseste, are cineva asa ceva de vanzare? Multumesc! Editat Septembrie 27, 2016 de alxcristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 (editat) nu-mi dau seama daca e vopsit electrostatic sau vopsea normala. Ea am apelat la o vopsitorie auto pt suportii de scarite, iar, dupa 2-3 ture deja mi s-a luat vopseaua in zona unde ghetele ating metalul. Cu siguranta le-au vopsit la pistol. Ma gandesc sa incerc si electrostatic, sau poate nu.. deja nu m-am obisnuit cu ele asa » Post actualizat in 28 Sep 2016 09:54 Are in mijloc un plastic negru care la mine lipseste, are cineva asa ceva de vanzare? Incearca pe la colegii ce se ocupa cu dezmembrari moto. Userul @doua.roti Editat Septembrie 28, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Multumesc Vallach pentru raspunsuri. Am gasit la cineva in TM care si le-a vopsit si el. Nu stiu cum dar ramane pentru iarna sa-l dau jos si sa-l duca la vopsit. O sa-ti spun dupa cum a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 vopsea electrostatica obligatoriu,daca vrei sa te tina!eu le-am facu electro,si in 30k km nici urma de "uzura".;)oricine iti va spune ca si vopsitul "la pistol" tine,vorbeste prostii.nu tine nici un sezon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 vopsea electrostatica obligatoriu,daca vrei sa te tina!eu le-am facu electro,si in 30k km nici urma de "uzura".;)oricine iti va spune ca si vopsitul "la pistol" tine,vorbeste prostii.nu tine nici un sezon! Merci, asa ma gandeam si eu. O sa o demontez saptamana viitoare si o duc la vopsit electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.