FadeToBlack Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Vâscozitatea e simplă. 10W40 pentru clima noastră. 10w30 e bun când temperaturile maxime sunt mult mai scăzute decât la noi. Full sintetic e ideal, dar nu obligatoriu. Însă, nu mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Salutare, ce ulei folositi ? Vascoziatate, semi-full? Poti citi in manual.. din cate imi amintesc, este recomandat 10W40 full synthetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 (editat) Salutare, ce ulei folositi ? Vascoziatate, semi-full? S-a discutat in repetate randuri pe acest topic. Long story short, Horneta mea se impaca cel mai bine cu Repsol Moto Racing 10w40 si atat timp cat acest ulei se gaseste pe piata nu voi mai face experimente cu alte brand-uri, indiferent de cat de tare tipa fanii Motul pe forum Editat Decembrie 7, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 S-a discutat in repetate randuri pe acest topic. Long story short, Horneta mea se impaca cel mai bine cu Repsol Moto Racing 10w40 si atat timp cat acest ulei se gaseste pe piata nu voi mai face experimente cu alte brand-uri, indiferent de cat de tare tipa fanii Motul pe forum Multumesc pt. Manual si raspuns. » Post actualizat in 07 Dec 2016 17:48 Poti citi in manual.. din cate imi amintesc, este recomandat 10W40 full synthetic. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Salutare, ce ulei folositi ? Vascoziatate, semi-full? După ceva experimente cu Bardahl, Belray am revenit la Motul 5100 10W40 (10W30 iarna - în Franţa nu e zăpadă ) şi anume uleiul din stocurile alea mai vechi Jaso MA (nu Jaso MA2) cred că se mai găseşte la Emag. Vezi că mulţi aici au Horneta veche PC37 (whatever) nu PC41 şi nu prea se potriveşte una cu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 (editat) Vezi că mulţi aici au Horneta veche PC37 (whatever) nu PC41 şi nu prea se potriveşte una cu alta. Multumim ca ne-ai luminat Pentru incepatori, noi veniti, curiosi sau experti uituci (figuranți), lista cu modelele Honda Hornet: CB600f (1998-1999) - PC34 CB600f/s (2000-2002) - PC34/2000 CB600f (2002-2004) - PC36 CB600f (2005-2006) - PC36/05 CB600f (2007-2008) - PC41 CB600f (2009-2015) - PC41/09 CB900f (2002-2005) - SC48 Cateva detalii tehnice: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB600F MCN review pentru prima generatie (PC34-36): http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb600f-hornet/1998/ MCN review pt a doua generatie (PC41): http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb600f-hornet/2007/ MCN review pentru modelul de 900cc (SC48): http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb900f-hornet/2001/ Manuale pentru toate modelele Honda Hornet: /index.php?/topic/612547-manuale-de-reparatie/?p=3968729 Cateva informatii utile pentru PC34: (motocicleta mea: CB600 F Y PC34 2000) Air filter: Hiflo HFA1602 Oil filter: Hiflo HF303 Brake fluid: DOT 4 Engine oil: SAE 10W-40, API SE, SF or SG (from manual) - newer standards such as SN (2011) are safe to use - Engine oil API service classification: http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm Antifreeze: distiled water + ethylene glycol (50-50 mixture) Do NOT use alcohol based! Battery: YTX7L-BS 12V 6Ah Sparkplug: NGK CR9EH-9, CR9EHIX-9 Drive chain size/link: DID 525VX Tyre standards: - front 120/70ZR-17 radial - rear 180/55ZR-17 radial Tyre pressure (used on Michelin Pilot Power): - front 2.2 BAR (32 psi) - rear 2.4 BAR (35 psi) Tyre pressure (from service manual): - front 2.5 BAR (36 psi) - rear 2.9 BAR (42 psi) Battery and charging test: 1. check voltage with engine and lights Off -> should be between 12.4 - 12.9V - if >12.8V => OK - if 11.5 - 12.8V => charge 5-10h - if <11.5 => charge 20h 2. start engine -> should not drop below 9.6V 3. check voltage with engine and lights ON -> should be between 13.8 - 14.4V After charging battery: 1. leave battery for 30 min 2. check voltage - if >12.6V => OK - if 12 - 12.6V => insufficient charging - if <12V => battery malfunction Honda OEM bike parts: https://www.bike-parts-honda.com/honda/model/HORNET.html » Post actualizat in 08 Dec 2016 09:26 In legatura cu uleiul de motor, am folosit pana in acest moment: 10w40 4T - Castrol (nu mai retin modelul) -> multumit - Motul 7100 -> motorul scotea zgomote ciudate, tacanit - Repsol Moto Racing -> foarte multumit - Motorex Top Speed -> probleme la schimbarea vitezelor, din treapta 3 sarea direct in 1, in special in oras cu motorul foarte incins Revenit la Repsol Moto Racing, nu am mai intampinat nici o problema. In legatura cu bateria: - Varta Varta AGM YTX7L-BS (~165 RON) -> o pocnitoare, a murit dupa 1 sezon si ceva, desi a fost ingrijita corespunzator - VoltOn iYTX7L-BS (~125 RON) -> folosita din feb 2013 si inca este in stare buna de functionare, nu mi-a facut nici o problema » Post actualizat in 08 Dec 2016 09:31 Anvelope: - momentan folosesc Michelin Pilot Power (montate spre sfarsit de sezon 2014) - Horneta se impaca bine cu gumele astea, in plus sunt potrivite pentru stilul meu de mers - spatele prezinta urme de uzura pe centru, poate pe viitor o sa inlocuiesc spatele cu PP 2CT In trecut am folosit anvelope second (Pirelli Diablo Supercorsa) sau sport-touring (IRC SP-11) <- o idee proasta, Parca e alta motocicleta cand folosesti anvelope corespunzatoare si mai ales noi Cu siguranta sunt alte anvelope mai bune decat PP-urile, insa pt Hornet PC34 si un buget mediu consider ca isi fac treaba foarte bine. Am omis ceva? Editat Decembrie 8, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Multumim ca ne-ai luminat Pentru incepatori, noi veniti, curiosi sau experti uituci (figuranți), lista cu modelele Honda Hornet: CB600f (1998-1999) - PC34 CB600f/s (2000-2002) - PC34/2000 CB600f (2002-2004) - PC36 CB600f (2005-2006) - PC36/05 CB600f (2007-2008) - PC41 CB600f (2009-2015) - PC41/09 CB900f (2002-2005) - SC48 Eu am avut PR3 si PP 2CT, cu cele din urma m-am dat destul de mult si m-am inteles foarte bine pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Pentru incepatori, noi veniti, curiosi sau experti uituci (figuranți), lista cu modelele Honda Hornet: Realmente nu reţin numerele modelelor ( je m'en bats les couilles !), nu e cazul să te caci pe tine pt atâta lucru. @ Gavroche Poza e "de gustibus" dar ar trebui să-ţi completezi moto şi locaţia la profil. În felul ăsta eviţi unwanted help de genul poliloghiei de mai sus care oricum e useless pt tine. Au fost multe discuţii pt modelul vechi, dar sunt relativ puţine ref la PC41 (puţine şi pe hornet.co.uk) În timp o să vezi şi de ce Oil recommendation: API classification: SG or higher (except oils labeled as energy conserving on the circular API service label) Viscosity: SAE 10W-30 JASO T 903 standard: MA Uleiurile din ziua de azi sint extraordinar de bune deci nu merită să-ţi baţi prea mult capul. Strict după specificaţii 300V e un ulei excelent. Mie îmi e suficient 5100 10W40 (sau 30 care e preferatul meu pt că e longlasting din cauza lipsei de aditivi). Merg spre legal ( aici nu am încotro €€ ) dar nici nu stau mult la semafor. Cu uleiul ăsta nu se aude ambreiajul, nici întinzătorul, nici nu agaţă. Cu celelalte dacă am avut mici probleme am scris atunci, nu-mi amintesc acum. Bagă şi tu nişte poze cu mobra, km, chestii, cum ai luat-o (şi eu tot din UK ), cât de greu ţi-a fost etc PS Detalii gen "de ce Jaso MA şi nu Jaso MA2" în privat pt că nu am chef de discuţii cu sfertodocţii de mai sus, exact cum am zis, je m'en bats les couilles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Vizionate https://www.olx.ro/oferta/honda-hornet-600-abs-2008-ID7gffs.html https://www.olx.ro/oferta/honda-hornet-abs-ID6PBB0.html » Post actualizat in 08 Dec 2016 22:29 Cu abs mai rare, cautare a durat 4 luni.In Italia mai ieftine dar mai alegate, am vizionat doua necazute doar in anunt. in uk mai scumpe dar intretinute si km. Putini. unic prop., o doamna, 2008,12000 mile, abs.,transport 500 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 NULL Sigur nu ai treaba pe alte topic-uri unde sa faci pe desteptu' ca si pana acum? Halt die Klappe! » Post actualizat in 09 Dec 2016 00:06 Iar pentru noii veniti pe topic.. completati-va profilul cu modelul motocicletei sau mentionati ce versiune aveti in posesie pentru a primi ajutorul corespunzator. Informatiile ce le-am oferit sunt utile pentru cei ce au prima generatie de Hornet, am evidentiat foarte clar acest lucru. User-ul adrianm se pare ca a devenit victima forum-ului, de regula discutile pe acest topic sunt civilizate si de bun simt.. » Post actualizat in 09 Dec 2016 00:09 @gavroche.. sa inteleg ca inca nu ai motocicleta insa intrebi despre uleiul de motor, seriously? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Decembrie 9, 2016 Share Postat Decembrie 9, 2016 Vreau sa adaug ceva legat de discutia despre ulei. Recomandarea Honda pentru Hornet generatia PC41 este 10W30, cu mentiunea ca pentru utilizare in temperaturi mai ridicate (peste 30 de grade Celsius, conform graficului din manualul de utilizare cat si celui de service) se trece la 10W40. Este nevoie de 10W50 daca temperaturile trec de 40 de grade Celsius. Inca nu este cazul in Romania, daca nu ma insel. Diferenta dintre 10W30 si 10W40 este vascozitatea la cald. Pe temperatura scazuta, conteaza primul numar, inaintea W-ului, iar acela este identic. Teoretic, atat 10W30 cat si 10W40 se vor comporta la fel atunci cand se face pornirea la temperatura scazuta, deoarece vascozitatea pentru iarna (ca de acolo vine W-ul, respectiv winter) e identica. Pentru un climat ca al Romaniei se poate merge bine mersi cu 10W40, care acopera o plaja mult mai larga de temperaturi. Pentru cei care circula iarna, la temperaturi scazute, alegerea mai buna este de fapt 5W30, cel putin din punct de vedere teoretic, iar daca se vrea folosit tot anul uleiul se poate opta pentru 5W40. De ce? Pentru ca uleiul e mai putin vascos la pornirea motorului, ceea ce se si doreste pentru lubrifiere mai rapida. Cum ajunge la temperatura ridicata, uleiul va avea aceeasi vascozitate ca si unul cu 10W (10W30 sau 10W40). Dar, si asta e important, un ulei cu 10W in denumire (cum ar fi 10W30, 10W40, precum si altele din serie) este, teoretic, bun pentru pornire la temperaturi mult sub zero grade Celsius, si mult sub temperatura pe care un motociclist o poate indura. Spre exemplu, un 10W30 sau 10W40 se poate folosi incepand cu -25 grade Celsius. Prin comparatie, 5W30 sau 5W40 se poate folosi la temperaturi doar un pic mai joase, concret incepand cu -30 de grade Celsius. Diferenta este mica, dar poate fi importanta pentru unii cu autoturisme, in nici intr-un caz noi cu motociclete. Totul este teoretic. As recomanda tuturor sa foloseasca uleiuri sintetice, pentru ca sunt mai bune decat echivalentele lor semi-sintetice sau minerale. Se degradeaza mai greu, ceea ce si iti doresti daca tragi de motocicleta sau doar vrei sa stea bine peste iarna. Un exemplu bun este dat in acest video de la Engineering Explained. Va invit sa-l urmariti complet, dar puteti sari si un pic dupa minutul cinci pentru o diferenta intre mineral proaspat si mineral uzat precum si intre sintetic proaspat si sintetic uzat. Sa aveti o zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 9, 2016 Share Postat Decembrie 9, 2016 (editat) Salutare domnilor si la multi ani! am cumparat hornet din uk, 2008. nevermind.. » Post actualizat in 09 Dec 2016 00:17 . Discutiile detaliate despre uleiurile moto se poarta, de regula, pe topic-ul urmator: /index.php?/topic/669618-uleiurile-moto-tipuriclaseinterval-schimb-etc/ Asta asa sa nu creada diversi experti ca si pe topic-ul de Hornet analizam diferentele dintre JASO MA si MA2. Btw, la Cluj sunt -10 grade, credeti ca se da careva cu moto? Eu ma duc in continuare cu bicicleta la munca.. bine ca nu cere ulei Editat Decembrie 9, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Decembrie 9, 2016 Share Postat Decembrie 9, 2016 Ăla e un topic generic. Eu discut strict pentru Hornet. Poate ajută pe un posesor care sapă prin topicul acesta, și nu prin mocirla respectivă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 nevermind.. » Post actualizat in 09 Dec 2016 00:17 Discutiile detaliate despre uleiurile moto se poarta, de regula, pe topic-ul urmator: /index.php?/topic/669618-uleiurile-moto-tipuriclaseinterval-schimb-etc/ Asta asa sa nu creada diversi experti ca si pe topic-ul de Hornet analizam diferentele dintre JASO MA si MA2. Nu se potrivesc tipurile de ulei nici măcar pe diferitele modele de Hornet, zic să ne laşi să dezbatem liniştiţi ce avem chef şi să nu mai faci pe poliţistul ariei, ok? E defectul meu că citesc şi că nu pun botul la faza cu poluarea, te fwte pe tine grija? Sictir! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 (editat) PS Detalii gen "de ce Jaso MA şi nu Jaso MA2" în privat pt că nu am chef de discuţii cu sfertodocţii de mai sus, exact cum am zis, je m'en bats les couilles. ^ sictir x 2 Btw, te muti la Cluj (Floresti)? Poate continuam discutia live, dar nu in franceza ca sunt alergic. Adevarul e ca nu mi-a lipsit forum-ul, din contra speram sa fi crapat permanent. Oh well.. » Post actualizat in 16 Dec 2016 22:43 PS: am inchis contul de cloud storage (Mega) pe care urcasem manualele pt Hornet acum aproape 2 ani. Predau stafeta expertilor forum-ului sa faca ceva util Ciao. Editat Decembrie 16, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 ^ sictir x 2 Btw, te muti la Cluj (Floresti)? Poate continuam discutia live, dar nu in franceza ca sunt alergic. Adevarul e ca nu mi-a lipsit forum-ul, din contra speram sa fi crapat permanent. Oh well.. Am două apartamente în Floreşti, e cineva interesat şi mă gândeam să vând unul. Te interesează sau iar te-ai băgat ca musca-n...eşapament ? Alergic la franceză? Of, Doamne! Vorbeşte câte unul din peştera lui de te minunezi! Altceva ce te mai deranjează? Arhitectura, muzica, literatura, lb rusă, germană Cine te obligă să stai pe forum, Vomi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Service Workshop Manual pentru Honda Hornet modelul după 2007 (link luat de pe hondahornet.org.uk ) http://uploaded.net/file/9n3vdf30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Manualul de service se găsește foarte usor. Problema e manualul de utilizare in limba engleză sau română. Eu am găsit doar varianta pentru Italia și cred că și pentru Spania. Nu vă mai agitați cu uleiul. Daca era un secret, îl aflam deja toți. Nu există uleiul miraculos, puneți ce vreți atât timp cât se pupă cu ce se recomandă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 Manualul de service se găsește foarte usor. Problema e manualul de utilizare in limba engleză sau română. Eu am găsit doar varianta pentru Italia și cred că și pentru Spania. Nu vă mai agitați cu uleiul. Daca era un secret, îl aflam deja toți. Nu există uleiul miraculos, puneți ce vreți atât timp cât se pupă cu ce se recomandă. Manualul de service (Honda, nu Haynes care era pe Ebay) în engleză a apărut relativ recent, în martie 2015. L-am căutat ani. Era la un dealer Honda din UK şi apoi nu l-am mai găsit. Plus că era riscul să ceri SWM şi să-ţi dea Owner Manual ( cum au păţit unii pe hondahornet.org.uk). OM în engleză îl am pe hârtie primit odată cu mobra, e nefolositor. De bază e SWM, cod Honda 62MFG00 (it avea co 69MFG00). Ia uite aici câtă veselie http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=62&t=22161&hilit=hornet+2007+manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 Intrebare,si a schimbat cineva bobinele? Ma gandesc ca la dealer honda or fi vreo 300 de euro perechea,pe wemoto sunt cam 120 de lire iar pe ebay gasesti de la chinezi cu 40 de euro.. Mai sunt pe net cateva magazine care aduc bobine,dar ma intreb daca nu cumva toata lumea le cumpara din china si le vinde la diferite preturi...300 de euro n am. Ar mai fi varianta SH,dar de unde sa stii cata viata mai au si alea.. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 (editat) Manualul de service (Honda, nu Haynes care era pe Ebay) în engleză a apărut relativ recent, în martie 2015. L-am căutat ani. Era la un dealer Honda din UK şi apoi nu l-am mai găsit. Plus că era riscul să ceri SWM şi să-ţi dea Owner Manual ( cum au păţit unii pe hondahornet.org.uk). OM în engleză îl am pe hârtie primit odată cu mobra, e nefolositor. De bază e SWM, cod Honda 62MFG00 (it avea co 69MFG00). Ia uite aici câtă veselie http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=62&t=22161&hilit=hornet+2007+manual Eu am si Haynes (tiparit, cartea originala) si Honda. Haynes e OK, dar are cateva probleme pe ici pe colo, cel putin pe unde m-am uitat eu. Cel de la Honda e OK, dar nu perfect nici el. Nu mi-am dat seama ce distanta se recomanda a fi la furca, peste jugul superior -- practic, cu cat "ies" tuburile deasupra -- spre exemplu. Ai valori pentru cuplu de strangere, tot felul de detalii, dar asta nu am vazut-o. Inca o chestie care mie mi-a lipsit din cauza ca nu am gasit o versiune de manual de service/utilizator pentru 2009-2010 (care sa le aiba) sunt setarile de fabrica pentru suspensie. Am umblat la revenire si preincarcare pe fata si pe spate, plus ca era umblat la ambele si de catre fostul proprietar, si nu mai stiam cat e recomandat pentru revenire. Norocul meu a fost ca aveam si manualele de utilizator (OM), pentru Hornet-urile din anii aia, unde se scriu treburile respective. Dus inapoi la standard, s-a schimbat confortul peste denivelari. Editat Decembrie 19, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 Salutari tuturor si la multi ani!! Foloseste cineva becuri de acest gen, e vreo diferenta notabila fata de cel clasic care vine standard pe moto ? BEC MOTOCICLETA H4 BLUEVISION ULTRA, blister 1 buc H4 MOTO 12V 60/55W P43T-38 Lumina alba tip xenon Bec motocicleta H4, faza lunga + scurta, lumina alba tip xenon, rezistent la vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 Salutari tuturor si la multi ani!! Foloseste cineva becuri de acest gen, e vreo diferenta notabila fata de cel clasic care vine standard pe moto ? BEC MOTOCICLETA H4 BLUEVISION ULTRA, blister 1 buc H4 MOTO 12V 60/55W P43T-38 Lumina alba tip xenon Bec motocicleta H4, faza lunga + scurta, lumina alba tip xenon, rezistent la vibratii. La mulţi ani! Este mai fancy, are sticla albastră deci culoarea finală mai spre alb. Cantitatea de lumină va fi mai puţină şi te va incomoda pe ploaie sau ceaţă, ţi se va părea că luminează mai tare pe vreme bună. Eu nu le-aş pune, dar e aşa, de gustibus "O picătură dă stil, în viaţa ta!" (nu dau tot citatul, conţine texte în franceză care oripilează rocherii sixsixsix ) Aia cu "rezistent la vibraţii" e bulşit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 La asta ma gandeam si eu ca e posibil sa fie mai slaba lumina in sine. Pe mine ma intereseaza sa lumineze mai bine, nu am nevoie sa fie fancy Am mai gasit asa ceva, daca e cum scrie m-ar tenta sa iau sa vad cat de bune sunt. BEC MOTOCICLETA H4 X-TREME VISION, blister 1 buc H4 MOTO 12V 60/55W P34T-38 Luminozitate +100% Bec far motocicleta H4, faza lunga + faza scurta, X-treme Vision. Becurile X-treme Vision proiecteaza pe sosea cu pana la 100% mai multa lumina comparativ cu becurile standard, inlocuiesc foarte bine pe cele cu xenon, ofera o luminozitate similara cu lumina naturala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.