sososs Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 crede ma ca nu stiu ce i-au facut .... ceva cu EURO 2, 3 ..... dar atata a costat ..... o sa-l mai intreb maine ca azi nu am avut timp si revin cu detalii ...... stiam ca nu este taxa de prima inmatriculare .... dar uite ca scot astia bani altfel ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 (editat) Salutare, Unde gasesc garnitura pompa de frana spate la Hornet? - in Bucuresti Editat Aprilie 1, 2009 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 si un Hornet frumos modificat http://www.pungas.com/forum/honda-hornet-6...er-t-15395.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 si un Hornet frumos modificat http://www.pungas.com/forum/honda-hornet-6...er-t-15395.html Super tare frate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 PLZ HELP Am pornit aseara motoru' sa-i fac niste masuratori la baterie (incarcare) si l-am lasat pornit vreo 30 min, dar am uitat sa trag socu inapoi. Motoru' s-a supraincalzit si cand m-am intors l-am gasit suferind (curgea lichidul de racire foarte fierbinte printr-un furtunas pe dedesupt). Ce ma sfatuiti sa fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Stai linistit ca nu e mare lucru, si nu are legatura ca ai lasat socul, s-a incalzit si probabil nivelul lichidului de racire era prea mare in vasul de expansiune si a dat afara ce nu mai incapea , ma gandesc ca ti-a pornit ventilatorul nu? PLZ HELPAm pornit aseara motoru' sa-i fac niste masuratori la baterie (incarcare) si l-am lasat pornit vreo 30 min, dar am uitat sa trag socu inapoi. Motoru' s-a supraincalzit si cand m-am intors l-am gasit suferind (curgea lichidul de racire foarte fierbinte printr-un furtunas pe dedesupt). Ce ma sfatuiti sa fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 PLZ HELPAm pornit aseara motoru' sa-i fac niste masuratori la baterie (incarcare) si l-am lasat pornit vreo 30 min, dar am uitat sa trag socu inapoi. Motoru' s-a supraincalzit si cand m-am intors l-am gasit suferind (curgea lichidul de racire foarte fierbinte printr-un furtunas pe dedesupt). Ce ma sfatuiti sa fac ? cat arata temperatura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Stai sa inteleg si eu , ai platit 14 millioane (1400) lei pentru RAR ???????? din ce an e Hornetul???? stai mah ca trotineta acuma am luat-o .....sapt viitoare ii gata inmatricularea .... si asa m-au pus sa platesc la RAR vreo 14 mln nu stiu ce omologare cu nu stiu ce sonda in teava sa fie conforma cu poluarea .... tu zici ca nu reuseste sa se incarce bateria bine ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) Da... mi-a pornit ventilatoru' Nu m-am uitat la temperatura... oricum era mare si nici la nivelul lichidului nu m-am uitat, dar cred ca a curs mult. Concluzia mea: Motorul era pe loc, in garaj la caldurica si cu socu tras la maxim, deci a crescut mult si turatia. A pornit ventilatoru' apoi nu a mai facut fata, probabill s-a creat ceva presiune si a dat afara.... motocicleta frigea aproape peste tot... Acum ma gandesc sa scot tot lichidul ramas si sa il inlocuiesc ? Daca stiti ce fel de lichid? in ce procentaj cu apa distilata? si cum se schimba ? Multumesc anticipat... PS: Am consultat cartea....care e in engleza (am inteles eu ceva si nu prea), dar mai mare incredere am pe exemple practice. Editat Aprilie 2, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 stati ca acuma m-am lamurit si eu ...... era pacaleala de 1 Aprilie a prietenilor cu RAR -ul ...... ))) si i--am intrebat ieri, dar au fost foarte seriosi .... ca nu stiu ce cu EURO 2,3 .... m-au sunat acuma sa-mi spuna ca tre sa-mi dea banii inapoi..... eu le-am dus ieri banii sa nu raman dator .... am mai sunat un prieten care voia sa-si ia motor adus din afara si a renuntat si ala cand a auzit .... deci RAR - ul ii vreo 2 milioane ........... stel_ice, cati volti ai avut si unde ai masurat, la iesirea de la releu ? 50/50 cu apa distilata ii ok ..... baga antigel ceva mai bun, nu din ala de 3 lei litrul ..... la Hornetul de 900 are un surub la pompa de apa pe unde se scurge ..... si mai trebuie golit rezervorul .... sfatul meu ii sa-l schimbi cu totul, ca doar nu ii atata ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) Da... mi-a pornit ventilatoru'Nu m-am uitat la temperatura... oricum era mare si nici la nivelul lichidului nu m-am uitat, dar cred ca a curs mult. Concluzia mea: Motorul era pe loc, in garaj la caldurica si cu socu tras la maxim, deci a crescut mult si turatia. A pornit ventilatoru' apoi nu a mai facut fata, probabill s-a creat ceva presiune si a dat afara.... motocicleta frigea aproape peste tot... Acum ma gandesc sa scot tot lichidul ramas si sa il inlocuiesc ? Daca stiti ce fel de lichid? in ce procentaj cu apa distilata? si cum se schimba ? Multumesc anticipat... PS: Am consultat cartea....care e in engleza (am inteles eu ceva si nu prea), dar mai mare incredere am pe exemple practice. daca nu l-ai schimbat niciodata e bine sa il schimbi! pune motul motocool expert (cumperi 3 bidoane de 1l si o sa intre vreo 2 litri juma) o sa te coste vreo 75 lei in total! si un copil de 5 ani stie sa il schimbe...iei busonul de la radiator pe urma desfaci colierul din partea stanga jos de la furtun in punctul unde intra in motor,scoti furtunul si golesti lichidul vechi! pe urma fixezi furtunul la loc si incepi sa umpli prima data radiatorul si pe urma completezi in vasul de sub pana ajunge la nivelul desenat pe vas! cu ventilatorul iar ai grija sa porneasca cand trebuie! am auzit k la multe horneturi porneste sus de tot...la al meu porneste cand acul atinge exact jumatatea cadranului de temperatura! Editat Aprilie 2, 2009 de tommy_the_gun_2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 stel_ice, cati volti ai avut si unde ai masurat, la iesirea de la releu ? Am masurat la bornele de la baterie in carte scrie ca trebuie sa fie..... Baterie: Incarcata full - 13.0 - 13.2V Necesita incarcare: Mai jos de: 12.3V Incarcarea: 13.0 - 15.5V la 5000 rpm tot pe bornele de la baterie. Mai poti verifica si cu farurile aprinse..... la mine aici e problema.... cu consumator incarcarea nu prea este buna! Bafta .... sa-mi zici si mie cum e la tine sa fac o comparatie.... poate sunt eu nebun si caut nod in papura... Apropo... bateira cand ai cumparat-o ai formatat-o pe un redresor? daca nu l-ai schimbat niciodata e bine sa il schimbi! pune motul motocool expert (cumperi 3 bidoane de 1l si o sa intre vreo 2 litri juma) o sa te coste vreo 75 lei in total! si un copil de 5 ani stie sa il schimbe...iei busonul de la radiator pe urma desfaci colierul din partea stanga jos de la furtun in punctul unde intra in motor,scoti furtunul si golesti lichidul vechi! pe urma fixezi furtunul la loc si incepi sa umpli prima data radiatorul si pe urma completezi in vasul de sub pana ajunge la nivelul desenat pe vas! cu ventilatorul iar ai grija sa porneasca cand trebuie! am auzit k la multe horneturi porneste sus de tot...la al meu porneste cand acul atinge exact jumatatea cadranului de temperatura! Multumesc pentru ajutor... sa vad unde gasesc si o sa-l schimb dupa indicatiile tale... banuiam eu...dar nu eram sigur Bafta si ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 daca nu l-ai schimbat niciodata e bine sa il schimbi! pune motul motocool expert (cumperi 3 bidoane de 1l si o sa intre vreo 2 litri juma) o sa te coste vreo 75 lei in total! si un copil de 5 ani stie sa il schimbe...iei busonul de la radiator pe urma desfaci colierul din partea stanga jos de la furtun in punctul unde intra in motor,scoti furtunul si golesti lichidul vechi! pe urma fixezi furtunul la loc si incepi sa umpli prima data radiatorul si pe urma completezi in vasul de sub pana ajunge la nivelul desenat pe vas! cu ventilatorul iar ai grija sa porneasca cand trebuie! am auzit k la multe horneturi porneste sus de tot...la al meu porneste cand acul atinge exact jumatatea cadranului de temperatura! uite un ajutor de mare folos.....ca si eu urmeaza saptamana viitoare sa fac schimbu` si doar pe banuieli mergeam.se multumeste maestre ca ai fost asa explicit... ........azi schimb uleiul si filtru`..primeste viespea un pic de racing... sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 daca nu l-ai schimbat niciodata e bine sa il schimbi! pune motul motocool expert (cumperi 3 bidoane de 1l si o sa intre vreo 2 litri juma) o sa te coste vreo 75 lei in total! si un copil de 5 ani stie sa il schimbe...iei busonul de la radiator pe urma desfaci colierul din partea stanga jos de la furtun in punctul unde intra in motor,scoti furtunul si golesti lichidul vechi! pe urma fixezi furtunul la loc si incepi sa umpli prima data radiatorul si pe urma completezi in vasul de sub pana ajunge la nivelul desenat pe vas! cu ventilatorul iar ai grija sa porneasca cand trebuie! am auzit k la multe horneturi porneste sus de tot...la al meu porneste cand acul atinge exact jumatatea cadranului de temperatura! mai usor de desfacut busonul de la radiator si al vasului de sub sa apoi se desface surubul aratat in imagine si se goleste tot lichidul pe acolo. asa se goleste si lichidul ramas in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Am si eu o nelamurire in legatura cu sunetul motorului. Din cate am inteles Honda ar trebui sa aiba sunet adanc, dar la mine suna ca si un motojet, foarte subtire. Gesy al meu suna mult mai adanc. E normal asa? Ce trebuie sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) Daca pui un filmulet, sigur te lamurim. Oricum 4 cilindri de la Hornet suna mai subtire decat 2 cilindri de la GS, mai ales la turatii mari. Asa ar trebui sa sune cu toba stock: http://www.youtube.com/watch?v=_DcCrlYgpQA...feature=related Editat Aprilie 2, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Daca pui un filmulet, sigur te lamurim. Oricum 4 cilindri de la Hornet suna mai subtire decat 2 cilindri de la GS, mai ales la turatii mari.Asa ar trebui sa sune cu toba stock: http://www.youtube.com/watch?v=_DcCrlYgpQA...feature=related mersi da, exact asa suna totusi mi se pare prea subtire pt honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 mersi da, exact asa suna totusi mi se pare prea subtire pt honda! pana in 6000 rpm suna sanatos pe urma suna ascutit! relantiul po sa il lasi la 1000 rpm kt sa se auda galopajul pistoanelor( are o cadenta mai deosebita motoarul de cbr) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Intrebare de 10 puncte: ati ascultat cumva careva sunetul unui hornet care merge cu 5-10 la ora, in neutral? Daca da, si la voi se aude un harait dubios, ca de roti dintate imbinandu-se cu altele? E un sunet metalic, infundat, ca o moara. Precizez ca am uleiul schimbat (motul) si la nivel, lantul are 6mii de km si pinioanele sunt ok. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Intrebare de 10 puncte: ati ascultat cumva careva sunetul unui hornet care merge cu 5-10 la ora, in neutral? Daca da, si la voi se aude un harait dubios, ca de roti dintate imbinandu-se cu altele? E un sunet metalic, infundat, ca o moara. Precizez ca am uleiul schimbat (motul) si la nivel, lantul are 6mii de km si pinioanele sunt ok. Ce parere aveti? si dak tragi ambreiajul se mai aude? moto de cbr si de honda in general au acest zgomot specific! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) Intrebare de 10 puncte: ati ascultat cumva careva sunetul unui hornet care merge cu 5-10 la ora, in neutral? Daca da, si la voi se aude un harait dubios, ca de roti dintate imbinandu-se cu altele? E un sunet metalic, infundat, ca o moara. Precizez ca am uleiul schimbat (motul) si la nivel, lantul are 6mii de km si pinioanele sunt ok. Ce parere aveti? Da... la mine cand stau pe loc in Neutral se aude zgomotu' acela si cand trag ambreiaju' nu se mai aude !!! Deci e normal a???? Foarte tare ca ma cam stresa chestia asta... imi era teama sa nu am ceva probleme la ambreiaj. Numai bine. Editat Aprilie 2, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 nu ai probleme cu ambreiajul! asa suna oala de ambreiaj! si la mine face la fel! pana una alta alaltaieri dup-amiaza am scos Hornetul la plimbarica! ce frumos mergeeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 nu ai probleme cu ambreiajul! asa suna oala de ambreiaj! si la mine face la fel! pana una alta alaltaieri dup-amiaza am scos Hornetul la plimbarica! ce frumos mergeeeee! Sambata, duminica nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Sambata, duminica nimic? pai...vii in Breaza? vezi ca iesim sambata in grup mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 voi filtrul de benzina l-ati schimbat ? imi zicea tipul de unde mi-am comandat consumabile ca ala nu se prea schimba .... ca nu se inbacseste (a fost rulata in afara) ..... nu am gasit nicaieri in carte un interval de service la filtrul de benzina ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.