steph Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Am avut pe F800 un rand de Scorpion Trail (prima varianta) doua de Anakee 2 si unul de Tourance Next. Acum pe KTM am tot Tourance Next. Astea mi-au placut cel mai mult. Scorpioanele cel mai putin. Data viitoare o sa incerc totusi Scorpion 2. Prea le lauda lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Tourance Next am pe ea, pe strada sunt foarte bune. Daca vrei sa iesi de pe asfalt si e si ud, nu sunt ceea ce-ti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Hei ! Salutare Va dati si voi putin cu parerea pls? Michelin Anakee 2 vs Pirelli Scorpion Trail vs Metzeler Tourance Next . Sincer as alege Metzeler dar poate stiti voi ceva ce nu stiu eu. Multumesc! Ce vrei sa faci cu gumele? Strada, on/off sau predominant off. Te dai si toamna tarziu/iarna? Sau doar vara pe uscat? Eu asa am inceput alegerea gumelor. Si am ales M+S ca vreau sa ma dau cat se poate de mult pe strada si coclauri, de la Heidenau. K73 mai exact. M-am temut la inceput ca or sa faca zgomot pe asfalt mai ales la viteze mari. Nu le aud insa nici pe autostrada. Sunt moi deci mai mult de 2 ani/25-30kkm nu cred ca ma duc insa au aderenta fantastica. Franezi cu incredere cu ele. Merg si pe iarba/pietris/pamant/zapada si chiar gheata. Fara scamatorii insa. Nu e genul lor. Asa cum mi-am propus cand am cautat gume. De cel putin trei ori m-au scos din situatii nasoale pe asfalt. Gen masina pusa de-a curmezisul in 15-20 m. Daca blochez spatele nu pleaca de sub mine-big like. Nu au fost moka - nici cele mai scumpe. Am insistat sa am gume cu Dot sub un an. Din tura de azi: Si Transplantul e pe Heidenau... l-am molipsit toata iarna cat m-am dus la munca cu motorul... Concluzie: ce vrei sa faci cu motorul si in ce conditii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Salut Il cunoaste cineva pe proprietarul mobrei din anuntul: https://www.olx.ro/oferta/vand-kawasaky-versys-650-2015-ID8EMwt.html Incerc sa dau de el de o saptamana dar nu raspunde la mesaje iar numar de telefon nu are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Incerc sa dau de el de o saptamana dar nu raspunde la mesaje iar numar de telefon nu are... Salut, Asta pentru ca Versys-ul acela imi este promis de vreo 10 zile, dar a fost omul plecat din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Mi-a raspuns si mie la un mesaj la un moment dat( 12 iunie) si zicea ca mai e valabil. Pana la urma v-ati inteles ? Il iei tu ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Nu am apucat sa ne vedem inca, cum am spus, omul este inca plecat din tara, dar am tot vorbit la telefon. Eu sunt foarte hotarat sa il iau (si el sa mi-l dea), saptamana asta ne vedem, si daca totul e roz, vom face actele.As fi ipocrit sa iti spun ca imi pare rau, insa sper sincer sa iti gasesti si tu unul gigea! Iar pentru colegii versys-isti (is that even a thing?): scuze de offtopic, dar e pentru o clauza buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Mersi pt raspunsul prompt. Da te rog uin semn aici daca va intelegeti (sau nu) ca sa stiu si eu cum ma orientez Daca moto e ca si in descriere si poza, e de luat, clar. Desi cu jumate de gura o zic, spor la negocieri sa ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Desi cu jumate de gura o zic, spor la negocieri sa ai ! O sa vin cu poze negresit! (sau o sa-ti trimit un MP in caz ca nu il voi cumpara eu) » Post actualizat in 26 Jun 2017 06:36 Cum am promis, revin cu poze! Saptamana asta vreau sa termin cu actele. Un mic pas inainte fata de offizier, din multe puncte de vedere. Are si niste negative, insa - offizieru' e mai manevrabil (numai MX-urile s-au comparat pana acum cu el la aspectul asta), si beemerul este mai sprinten la plecarea de pe loc. In rest, motorul e brici, sunt nerabdator sa termin cu actele, ca sa ma pot ocupa de handguard-uri, crash bars, topcase etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Ba da urata e :v Offitzeru parca era monocilindru...e normal ca versysu sa nu fuga de pe loc...sau poate trebuie sa bagi mana mai tare in acceleratie...cat de spre manevrabilitate, dupa cum ti-am spus..posibil presiunea sa nu fi fost buna...a mea cu 2.3 pe fata se apleaca mai repede ca o sportiva... hai cu actele alea o data....sa iti vand niste protectii de far pentru ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 sa iti vand niste protectii de far pentru ea Nu's chiar atat de panicat.. Si, da, e offizieru' e monocilindru, si nici nu sunt obisnuit cu versys-ul, nici nu ma asteptam sa ma pot apleca la fel de mult cu el cum o fac cu beemerul (plus the pucker factor, ca nu era al meu, si nu voiam sa-l dau pe jos din test ride). Oricum, pozitia la ghidon face totul, este exact aceeasi ca la offizier, ceea ce e un mare plus pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (plus the pucker factor, ca nu era al meu, si nu voiam sa-l dau pe jos din test ride). Lasa sefu ca mergem pe curbe sa dai capat la gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Lasa sefu ca mergem pe curbe sa dai capat la gume Dupa ce schimb gumele, ca nush ce are acum pe el, da' s-au simtit sketchy as fuck, si asta in conditii de soare + asfalt bun.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Daca sunt alea de fabrica ar trebui sa fie dunlop...de care majoritatea sau plans in teste....tragi niste pr4 sau roadsmart 3 (care cica sunt peste pr4) si nu ai treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Da' nu-i verde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ony81 Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salutare .Multumesc pentru raspunsuri, am luat tourance next (azi au ajuns) Drumuri bune...si frumoase ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 (editat) Faina mobra...si culoarea e interesanta. Sa o stapanesti sanatos Ciudat ca nu fuge de pe loc la fel de repede ca F650-ul, eu din ce am vazut prin review-uri lumea chiar lauda cuplul motorului, chiar multi faceau wheelie involuntar cand bagau mana in gaz mai tare. Asteptam impresiile de la o tura mai lunga: suspensii, motor, vibratii (daca exista), comfort sa, protectie vant, tot . Sezonu urmator schimb si eu agregatul...si am redus lista la Versys si V-strom-ul nou. P.S.: ce inaltime ai si cum ajungi cu picioarele jos la Versys ? Editat Iunie 30, 2017 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Faina mobra...si culoarea e interesanta. Sa o stapanesti sanatos Ciudat ca nu fuge de pe loc la fel de repede ca F650-ul, eu din ce am vazut prin review-uri lumea chiar lauda cuplul motorului, chiar multi faceau wheelie involuntar cand bagau mana in gaz mai tare. Asteptam impresiile de la o tura mai lunga: suspensii, motor, vibratii (daca exista), comfort sa, protectie vant, tot . Sezonu urmator schimb si eu agregatul...si am redus lista la Versys si V-strom-ul nou. P.S.: ce inaltime ai si cum ajungi cu picioarele jos la Versys ? Scuze de delay, n-am prea mai intrat pe forum. N-am luat-o pe cea caramizie, deoarece proprietarul (firma) are o disputa cu ANAF-ul, deci sigur nu va putea scoate fiscal. Acum, exista "workaround"uri cu BG, dar nu imi place sa ma complic. Despre fugit de pe loc, s-ar putea foarte bine sa fie lipsa mea de experienta pe modelul respectiv (ezitare la accelerare), cat si gumele in care, cum am mai mentionat, nu prea am incredere. Cu putin noroc, voi face o tura de vreo 600km pe un alt Versys sambata asta, apoi voi reveni cu impresii despre confort, suspensii (sunt foarte reglabile la 2015+, asa ca nu mi-as face probleme dpadv), vibratii etc. Am 1.80m si ajung cu ambele talpi jos (am picioare lungi ) fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ash Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Daca intereseaza pe cineva o talpa de cric, dati un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo43nity Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Sincer, m-ar interesa mai mult un cric central...insa nu am gasit nicaeri pentru modelul meu din 2008. Spune-mi te rog, ce talpa de cric ai, poti sa faci cateva poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ash Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 https://www.olx.ro/oferta/talpa-cric-kawasaki-versys-ID8W5yx.html#008357b2fe Asta este talpa, din pacate nu este compatibila cu modelele 2007-2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 https://www.olx.ro/oferta/talpa-cric-kawasaki-versys-ID8W5yx.html#008357b2fe Asta este talpa, din pacate nu este compatibila cu modelele 2007-2009. Salut, o iau eu, daca o mai ai. Voi reveni cu un telefon in cursul zilei de azi. Acum, cu ceva intarziere, review-ul: Motocicleta s-a comportat ireprosabil la drum lung, si este suficient de fâșneață in oras. Pozitia este destul de comoda, desi mi-ar fi placut ca ghidonul sa fie puuutin mai sus. Gumele originale sunt cam crappy, n-am avut surprize cu ele pe caldura din ziua respectiva, insa pe ud si la temperaturi sub 20C se simt cam nesigure. La fel in conditii de drum mai putin decat ideale, gen griblura sau praf, sau drum de dale (am prins vreo doi km de griblura - asfalt decopertat - pe serpentine, cu un TIR care ma impingea din spate sa merg cu 55-60, si jucau in draci, mult mai mult decat alte gume pe care le-am avut pe alte motociclete), cam lasa de dorit. Drept urmare, dupa ce termin cu inmatricularea o incalt cu PR4. ABS-ul intra prea usor, dar s-ar putea sa fie ca rezultat al gumelor sub standard. Suspensiile sunt rigide, dar reactive, nici o problema dpadv. Sigur, la offizier suspensiile erau super soft, si in oras era pluș, asa ca pana ma voi obisnui cu ele, mi se vor parea putin prea rigide (stiu ca asa trebuie sa fie). Maxim avantaj Showa cu reglaje de preload si rebound, desi inca nu mi-am bagat nasu' acolo. Locatiile pentru accesorii sunt geniale, din pacate forma ghidonului restrictioneaza enorm de mult numarul de accesorii pe care le poti monta. Un simplu phone holder am reusit sa pun pe el, si nu intr-o pozitie ideala. Oglinzile sunt decente ca aspect, dar voi lua extensii, pentru ca nu-mi place sa ma uit la propriile-mi brate in oglinda, prefer sa observ traficul. Protectia la vant nu este ideala la drum lung, dar parbrizul reglabil in oras este un plus. Consumul este infim, dar mi s-a parut dubios ca dupa ce am facut vreo 450km, si imi zicea range-ul ca mai duce vreo 60, au intrat putin peste 15L in rezervor. Ori range finderul nu tine cont de o rezerva de vreo cinci litri, ori rezervorul nu este de 21, asa cum apare prin toate pliantele. Stiu ca este inaccurate, dar in halul asta? La regimul respectiv, cu cei cinci litri puteam face inca 150km lejer. Ceva pareri in legatura cu range-ul vostru (in afara, nu in oras)? Overall, o decizie foarte buna. Motocicleta este mai micuta si mai agila decat SV-ul, si pentru 99% commuting (regimul meu standard de circulatiune) este exact ceea ce trebuie. Imi vor lipsi cele cateva grade in minus fata de unghiul de bracaj al offizierului, dar sunt sigur ca ma voi obisnui cu el asa. » Post actualizat in 01 Aug 2017 07:33 Overall, o decizie foarte buna. Motocicleta este mai micuta si mai agila decat V-Strom-ul, si pentru 99% commuting (regimul meu standard de circulatiune) este exact ceea ce trebuie. Imi vor lipsi cele cateva grade in minus fata de unghiul de bracaj al offizierului, dar sunt sigur ca ma voi obisnui cu el asa. Rectificare (graba, scuze!). Am luat talpica de la ash, s-a potrivit la fix, si, desi nu pare, amprenta la sol este mult mai mare. Inca o nemultumire: saua ar fi fost mai confortabila daca ar fi urcat putin pe rezervor. Cam alunec spre fata astfel, si-mi indeasa cusatura de la pantaloni intre picioare, nu tocmai confortabil. Am inteles ca la modelul 2017 au facut fix modificarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) "Salut, ...l. Am inteles ca la modelul 2017 au facut fix modificarea asta." Fix nu! NEW FOR 2017 Gear indicator added to the instrument display provides gear position at a glance to help keep rider informed. * Revised knob design for the adjustable windscreen enhances the stylish looks. Ca vibratii cum sta? Cat costa extensiile alea pentru oglinzi? Eu i-am pus oglinzi de Aprilia (asa am citit ca au facut ăi bătrâni), ca sunt facute mai cu simt de raspundere, am redus vibratiile din ele care le faceau inutilizabile si nu imi mai vad doar umerii, ci si parte din participantii la trafic din spatele meu. L.E: Va dau si citat (imi dati o bere cei care va folositi de info) Ș "Several others have posted about using the Aprilia mirrors, and I thought I'd add a bit to the 'debate'. Prior to this, I've run stock mirrors on MotoWerk "wideners" so I could see past my arms, and I'd taken them apart to tighten up the 10mm nut inside. At several RPM ranges those stockers vibrated enough that seeing SPECIFICALLY what was behind was difficult, so I got the Aprilia mirrors, measured them up, then removed BOTH the stock mirrors AND the wideners, because the new mirrors are ALMOST as wide as the stock ones with wideners. I've now ridden several hundred miles on dirt and pavement with them and can report that they REALLY show much less effect from vibes in comparison with "Ma Kawasaki's" OEM choice! " Editat August 2, 2017 de versatil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Mda, inseamna ca a ramas in stadiul de concept.. Ca vibratii cum sta? Cat costa extensiile alea pentru oglinzi? Eu i-am pus oglinzi de Aprilia (asa am citit ca au facut ăi bătrâni), ca sunt facute mai cu simt de raspundere, am redus vibratiile din ele care le faceau inutilizabile si nu imi mai vad doar umerii, ci si parte din participantii la trafic din spatele meu. Nu vibreaza rau, mai ales in comparatie cu monocilindrul anterior, iar oglinzile (fara extensii) nu vibreaza mai deloc. Extensii am vazut de la ~40 ron la ~200, deci..Din curiozitate, ce model de Aprilia? Oglinzile de pe offizier (F650, practic Pegaso) sunt mari, patrate, geniale pentru scopul lor, dar complet inestetice, mai ales daca le-as pune pe modelul asta cu facelift. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Eu le-am luat pe astea, vad ca nu mai sunt disponibile : http://m.ebay.co.uk/itm/160788140273?_mwBanner=1#vi__app-cvip-panel Avand in vedere la ce pret ai gasit extensiile, s-ar putea sa fie o afacere mai bune decat achizitia altor oglinzi. PîSî: S-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de multi km. pe si nu alaturi sau sub ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.