Sari la conținut

Accident Bucuresti 24.05.2010 - Policlinica Titan


bikeritza
 Share

Postări Recomandate

Legala. Schimbarea directiei de mers se face succesiv de pe o banda pe alta.

 

Pe mine m-au picat examenul pt o faza d-asta, incadrarea se face pe prima banda, cu toate ca e cea mai idioata lege si ilogica

 

Ma rog, daca stai sa te gandesti, banda 3 e de accelerare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un nerespectat de cedeaza trecerea, un neasigurat...
Ce vorbesti tu Frantz ? Esti un visator (Bucuresti - Bucuresti) si prin cele spuse mai sus, imi intaresti convingerea, ca o sa ai mari necazuri in aceasta calatorie...Sper sa gresesc, calatorie sprancenata!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, varianta cu rosu este cea LEGALA, sau RECOMANDATA? :lol:
Schema ta este cam naspa. In primul rand are ,prea putine' benzi, 4 buc. In al doilea rand cand virezi, intri in diagonala pe prima banda pentru ca nu ai strada pe partea cealalta, aici este un scuar adevarat, nu intersectie ca in cazul accidentului de la Titan. Nu intri in sens, decat cand din dreapta este liber pe toate benzile. Liber nu inseamna, sa fie masinile la Pitesti. @Nightwolf este un meserias care masoara mortii si ranitii, poate o avea el mastere si doctorate in meseria lui, desi nu cred, e doar un tablagiu visator... dar de va luati dupa el sfarsiti la masura lui. Nu vedeti ca omul isi creeaza front de lucru, e ca un piroman angajat pe post de pompier. Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema ta este cam naspa. In primul rand are ,prea putine' benzi, 4 buc. In al doilea rand cand virezi, intri in diagonala pe prima banda pentru ca nu ai strada pe partea cealalta, aici este un scuar adevarat, nu intersectie ca in cazul accidentului de la Titan. Nu intri in sens, decat cand din dreapta este liber pe toate benzile. Liber nu inseamna, sa fie masinile la Pitesti. @Nightwolf este un meserias care masoara mortii si ranitii, poate o avea el mastere si doctorate in meseria lui, desi nu cred, e doar un tablagiu visator... dar de va luati dupa el sfarsiti la masura lui. Nu vedeti ca omul isi creeaza front de lucru, e ca un piroman angajat pe post de pompier.

 

 

Schema a fost facuta de mine pentru un model "teoretic". Evident, diferenta intre teorie si practica, este mare. Legea in Romania este facuta dupa sabloane "teoretice". Asta este. Aici traim, cu astia dansam, legea trebuie respectata fara comentarii... Unde-i lege, nu-i tocmeala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fast_arrow,

 

Nu stiu de ce te inversunezi atat, pana in punctul de a combate cu argumente personale ("esti un visator bla bla", "Bucuresti-Bucuresti") o parere pe care o am si mi-o asum: vina e a motociclistului (facem abstractie ca e Cavaleru, ca e in spital, ca suntem oameni si avem emotii si simtim o fireasca compasiune), pentru ca nu a cedat trecerea si nu s-a asigurat suficient. Nu vad ce relevanta are faptul ca vreau sa plec in jurul lumii in judecarea unui accident. Mai mult, iti dau chiar dreptate: sunt un visator. Si? Asta nu ma face mai putin corect.

 

Soferul a intors corect in scuar, s-a incadrat corect, pe banda 3 (accidentul s-a petrecut pe banda 3, nu in scuar, deci era deja pe drumul cu prioritate), nu e obligatia lui sa se asigure si la ce iese dintr-o strada laterala care mai are si cedeaza cand el se afla pe un drum cu prioritate. Legea nu e de partea motociclistului, pentru ca a incalcat-o.

 

Mai mult decat atat, pe langa faptul ca a incalcat legea scrisa, a incalcat si legea nescrisa a lui "beleste ochii, ca daca nu, belesti belengherul". Iar faptul ca tu (si altii) te dai de ceasul mortii sa scoti vinovat automobilistul nu o sa schimbe asta.

 

Dar nu ma crede pe mine, ca eu sunt chiar incepator cu lamaia pusa, crede-l pe omul legii. Dar, hey, daca n-are aceeasi parere cu tine si ai o idee fixa.... e greu.

 

Daca era invers si intorcea Cavaleru in scuar si-l lovea "masinistul" cu "Cedeaza...", sunt curios ce parere ai fi avut. Nu-mi raspunde, e retoric, stiu deja ce parere ai fi avut: aceeasi cu a mea, din situatia de acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nightwolf este un meserias care masoara mortii si ranitii, poate o avea el mastere si doctorate in meseria lui, desi nu cred, e doar un tablagiu visator... dar de va luati dupa el sfarsiti la masura lui. Nu vedeti ca omul isi creeaza front de lucru, e ca un piroman angajat pe post de pompier.

 

Pe userul Nightwolf, il cred ca este politist, asa cum te cred si pe tine ca ai o Uondita CB de 500. Asa sunt eu... cred in ce spune omul. Daca aflu ca minte, il tratez cu dispet sau il ignor. Ce interes are sa minta Nightwolf? Sunt doar niste cuvinte VIRTUALE scrise pe un forum. Forumul este un instrument pentru schimb de experienta, de opinii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incadrarea se face intotdeauna pe prima banda disponibila. nici gand sa traversezi trei benzi ca sa te duci langa acostament unde se presupune ca mergi incet. de ce ? pentru ca nu exista benzi de accelerare in oras mai zanatecilor !!!!

ce accelerare ? de la 10kmh la 49kmh ?

 

benzi de accelerare sunt pe autostrazi ! si noi avem doua dintre care una e plina de gropi si pe cealalta n-au reusit sa o termine in 13 ani.

 

eu va tin pumnii astora care sunteti ferm convinsi ca trebuie sa traversati cate un bulevard de'a latu'.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzi de accelerare sunt pe autostrazi !

... si pe la iesirile din diverse incinte intr-o strada, in sau in afara orasului - exista, nu peste tot, e drept, zone de deccelerare / accelerare (de pilda, iesirea de la Carrefour Militari in centura si la iesirile din toate reprezentantele, etc. care dau in soseaua de centura, parca si la mall cotroceni e asa. In orice caz, ele sunt in dreapta benzii 1, in nici un caz pe banda 3 :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nicio treaba cu benzile de accerare. E vorba ca n-ai voie sa schimbi benzile cate 3 pe secunda. Conform cu regulamentul pentru fiecare banda schimbata trebuie sa semnalizezi cu 50 de m inainte in localitate, sa te asiguri, sa dai prioritate etc. D-aia se face incadrarea pe prima banda disponibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal, ca avand cedeaza trecerea motociclistul nu trebuia sa iasa de pe strada, daca vedea masina iesind din scuar, poate si el s-a grabit sa intre acolo langa cele doua masini incadrate pe scuar pentru stanga, dar si soferul a iesit in tromba din scuar si a luat virajul. El trebuia sa se opreasca acolo un pic si apoi sa vireze, nu in tromba. Astfel poate si motociclistul ar fi observat masina. Situatia e destul de simpla pe teren, la fata locului. Sustin ca e un concurs de imprejurari care a dus la acest accident nefericit, nu tin partea nimanui, nu il cunosc pe Cavaler si faptul ca e motociclist nu atarna in balanta daca a gresit. Poate ca masina a iesit din scuar fara semnal si atunci o fi crezut ca merge inainte pe strada de pe care iesea motociclistul. Vedeti, semnalul e f. important pana la urma, deoarece iei decizii in functie de el. Iar cu tine visatorule nu am nimic, doar ca in afara de instinct trebuie sa ai pregatire si mult noroc pentru asa o calatorie. Sincer, eu nu stiu daca as avea atata curaj. Este o calatorie care implica multe si nu ti-ai ales motorul potrivit, nu cred ca te-ai pregatit suficient. Nu sunt eu in masura sa te judec, au facut-o altii mai vechi in meserie si unii ti-au dat sfaturi pertinente. Mai departe depinde doar de tine. M-as bucura sa reusesti. Uneori nu suntem de acord unii cu altii, dar nu vad de ce sa fie suparare, ca doar fiecare merge pe barba lui si fiecare plateste propriile greseli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de Off-topic Mi-a zis cineva c-a fost azi accident la Potcoava ( intersectia N.Grigorescu cu Brancusi), moto sport, SMURD, lume multa.. ( Atat stiu si asteptam sa citesc ceva pe forum, dar nimic deocamdata. Cine stie, sa deschida topic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de Off-topic Mi-a zis cineva c-a fost azi accident la Potcoava ( intersectia N.Grigorescu cu Brancusi), moto sport, SMURD, lume multa.. ( Atat stiu si asteptam sa citesc ceva pe forum, dar nimic deocamdata. Cine stie, sa deschida topic).

 

Nevasta-mea a fost in IOR cu ala micu' si a avut parcata masina la Potcoava. A venit acasa cam de o ora si ceva si nu mi-a zis nimic de nici un accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, am mai facut si eu un desen. Incadrarea se face mereu in banda 1 indiferent ca intorci sau faci la stanga.

Ca ai 10 benzi sau 3 benzi, cand intorci trebuie sa te incadrezi pe prima banda!!

Asa e legea si nu e tampita deloc!

@Nightwolf, raspunsul tau cu "in scurt" este .... de nota 2.

"In scurt" a intors si cocalarul cu VW si l-a "palit" pe Cavaleru.

 

Restul de oameni - nu mai veniti cu contraargumente de genul ca "trebuie sa tai 2-3 benzi ca sa intru in banda 1" ca nu au nici o baza!!!

Cand intorci sau faci la stanga sau cand patrunzi pe acea partea a drumului trebuie sa te asiguri ca nu vine NIMENI si ca nu pui in pericol siguranta nimanui. In cazul de fata NIMENI inseamna chiar NIMENI. Cand nu vine nici dracu, atunci te bagi si intorci, nu o faci din scurt in banda 3!! OMG! Si normal ca te poti baga in prima banda daca nu vine NIMENI, nu????? Si da, se poate intampla sa nu vina nimeni, pentru ca poate undeva mai sus exista un semafor care-i opreste pe toti si atunci ai timp sa te bagi in prima banda.

post-7046-1275030897_thumb.jpg

Este similar cu manevra la stanga, numai ca vii de pe contrasens. Cand faci la stanga si intri pe noul segment de drum te bagi in banda 3 sau ultima banda? Ca e mai aproape de tine??

OMG!! Voi nu cunoasteti legea, si dupa ce ca nu o cunoasteti, v-o arata cineva si apoi spuneti ca e tampita. Nu e tampita deloc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, am mai facut si eu un desen. Incadrarea se face mereu in banda 1 indiferent ca intorci sau faci la stanga.

Ca ai 10 benzi sau 3 benzi, cand intorci trebuie sa te incadrezi pe prima banda!!

Asa e legea si nu e tampita deloc!

@Nightwolf, raspunsul tau cu "in scurt" este .... de nota 2.

"In scurt" a intors si cocalarul cu VW si l-a "palit" pe Cavaleru.

 

Restul de oameni - nu mai veniti cu contraargumente de genul ca "trebuie sa tai 2-3 benzi ca sa intru in banda 1" ca nu au nici o baza!!!

Cand intorci sau faci la stanga sau cand patrunzi pe acea partea a drumului trebuie sa te asiguri ca nu vine NIMENI si ca nu pui in pericol siguranta nimanui. In cazul de fata NIMENI inseamna chiar NIMENI. Cand nu vine nici dracu, atunci te bagi si intorci, nu o faci din scurt in banda 3!! OMG! Si normal ca te poti baga in prima banda daca nu vine NIMENI, nu????? Si da, se poate intampla sa nu vina nimeni, pentru ca poate undeva mai sus exista un semafor care-i opreste pe toti si atunci ai timp sa te bagi in prima banda.

post-7046-1275030897_thumb.jpg

Este similar cu manevra la stanga, numai ca vii de pe contrasens. Cand faci la stanga si intri pe noul segment de drum te bagi in banda 3 sau ultima banda? Ca e mai aproape de tine??

OMG!! Voi nu cunoasteti legea, si dupa ce ca nu o cunoasteti, v-o arata cineva si apoi spuneti ca e tampita. Nu e tampita deloc!

ASTEA SUNT TRASELE IDEALE PENTRU VIRAJ STANGA. De multe ori nu te incadrezi bine la trecerea pe sensul celalalt si de aici rezulta trasa pe banda 3 sau 2. Deschideti ochii mintii !

 

Mesaj completat

@Belbody O sa te rog sa urci si niste scheme cu viraj pe o strada laterala stanga din bulevard, cu trasa respectiva si cele doua situatii de scuaruri, cel de la Titan de la acest accident si cel de pe Metalurgiei sau Obregia simplu normal, ce nu te directioneaza si nu are nici zona hasurata in mijloc. Eu nu prea le am cu urcatul pozelor, altfel le puneam de mult sa exemplific ceea ce tot spun pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, am mai facut si eu un desen. Incadrarea se face mereu in banda 1 indiferent ca intorci sau faci la stanga.

 

dom' Belbody, circul de 20 ani aproape, prin Bucuresti, fara incident, (cu conserva, dar regulile sunt aceleasi); marturisesc ca n-am vazut vreodata scris prin cele 3-4 regulamente schimbate succesiv de atunci nimic care sa scrie ceea ce sustii, intotdeauna m-am incadrat dupa virajul stanga pe banda de la ax, mutandu-ma apoi, succesiv, pe benzile dinspre dreapta, daca a fost cazul, facand manevra ca la carte, adica semnalizand fiecare manevra, nu stiu daca chiar cu 50m inainte, ca n-am masurat. La fel procedeaza 95% din cei din trafic (nu bag mana in foc si ptr. semnalizarile alea, vorbesc numai despre incadrare).

Articolele invocate atat de des se refera la circulatia pe benzi, in general, nu la viraje. Iar aia ca trebuie sa te incadrezi pe 1 ptr. ca ai viteza mica, ca de-abia ai plecat si ca pe 2 si trei vin altii cu viteze mai mari, e o traznaie. Pai de unde vin aia cu vitezele mari ? Ca daca vin, in situatia concreta, de fata, cu accidentul, nu te bagi in intersectie, ca acorzi prioritatea, pana trec toti aia. Iar in desenul pus de tine, practic in strada pe care virezi stanga nu intri decat tu si altii care vireaza odata cu tine, deci au aceeasi viteza, sau altii care vin din sens opus si vireaza dreapta si care si aia au viteza mica.

 

In al doilea rand, nici nu e recomandat sa virezi stanga si sa te bagi direct pe banda 1, in majoritatea situatiilor, cu siguranta mai vireaza odata cu tine cate cineva care vine de pe banda 2 si face stanga, te trozneste sigur. Sau tu pe el. Logic, ala n-are voie sa vireze stanga de pe 2, dar ce preferi, sa ai dreptate si sa te troznesti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as vrea sa iau apararea soferului (nu-l cunosc, nu ma intereseaza), dar poate-ar fi cinstit sa nu folosim apelativul "cocalar", nu in cazul de fata. Multi soferi/motociclisti (complet necocalari, cu mult bun simt si cu scaun la cap), ar intoarce din scurt in scuarul respectiv si s-ar incadra pe banda a treia, urmand ca apoi, cu semnal si toate cele, sa retrogradeze pe benzile 2 si apoi pe 1, cum de altfel este si legal. Deci, chiar dac-ar fi cocalarul cocalarilor, in cazul de fata, asta n-are nicio relevanta: n-a facut nicio nesimtire, n-a facut nicio aroganta, n-a incalcat legea.

 

Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica, chiar nu e recomandat sa intri in banda 1 ca mai poate face cineva stanga de pe banda 2 si te trozneste? La Bucuresti se face stanga din banda 2 unde exista 3 benzi?

 

Nu mai zic nimic, la Bucuresti e alta lume... Exista un cod rutier pentru restul lumii si unul special pentru ... Bucuresti.

 

Si da, am condus de cateva ori prin Bucuresti, si m-am descurcat fara probleme.. pentru ca ma adaptez usor, dar daca ar fi fost sa conduc legal.. buaaaaahhhaaaaa... cred ca ma buseam de zeci de ori.

Mesaj completat

Va recomand filmul "Apocalipsa dupa soferi" al lui Al. Solomon, am impresia ca e filmat exclusiv in Bucuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica, chiar nu e recomandat sa intri in banda 1 ca mai poate face cineva stanga de pe banda 2 si te trozneste? La Bucuresti se face stanga din banda 2 unde exista 3 benzi?

zici ca ai trecut de vreo 2 ori prin Bucuresti. Eu fac zilnic ~50km. Si da mai mereu intalnesc o astfel de situatie. Si, mai rar, e drept, mai se face stanga si de pe banda 1 ;) . Imi imaginez despre aia ca ori si-au dat seama brusc ca de fapt in stanga aveau ei treaba, ori sunt dintre cei care atat au retinut din regulament, ca cei care pornesc de pe loc si au viteza mica trebuie musai sa circule pe banda 1 :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca daca vin, in situatia concreta, de fata, cu accidentul, nu te bagi in intersectie, ca acorzi prioritatea, pana trec toti aia.

Pai daca trec toti aia ... vitezomanii din banda 2 si 3 ... ce te opreste sa te duci in banda 1? O scama? De ce te bagi direct in banda 3? Ca e aproape de tine?

Imi pare rau ca nu mai scrie cineva care sa ma sustina, e foarte simplu ceea ce spun eu si e chiar si foarte legal... dar mai simplu de atat nu pot explica.

Pur si simplu NU AI CE CAUTA DIRECT IN BANDA 3 de oriunde ai veni! Esti ca un OZN in mijlocul lanului de porum, ca musca in iaurt, ca ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca trec toti aia ... vitezomanii din banda 2 si 3 ... ce te opreste sa te duci in banda 1? O scama? De ce te bagi direct in banda 3? Ca e aproape de tine?

Imi pare rau ca nu mai scrie cineva care sa ma sustina, e foarte simplu ceea ce spun eu si e chiar si foarte legal... dar mai simplu de atat nu pot explica.

Pur si simplu NU AI CE CAUTA DIRECT IN BANDA 3 de oriunde ai veni! Esti ca un OZN in mijlocul lanului de porum, ca musca in iaurt, ca ....

 

Cred ca tu faci o confuzie intre banda a 3-a de autostrada si banda a 3-a de oras. In oras, pe un drum cu trei benzi de circulatie, limitarea de viteza este (de regula) 60 km/h. Deci nici pomeneala de vitezomani, cel putin, nu legal. In oras, banda a 3-a nu e de depasire, asa cum banda I nu e de accelerare, ci folosesc mai mult la decongestionarea traficului si la preselectiile in intersectii. Pe banda a III-a, deci, nu merg vitezomanii, cum gresit crezi, ci cei care vor sa faca la stanga in urmatoarea intersectie.

 

Te bagi direct pe banda a 3-a pentru ca, da, fi-r-ar sa fie, e aproape de tine, deci nu pierzi timp cu traversatul celor 2, 3, 4 benzi. Daca la urmatoarea intersectie, meri la dreapta, schimbi progresiv benzile spre dreapta, cu semnal. Daca in urmatoarea intersectie faci stanga, ramai pe stanga si respecti viteza legala.

 

Oricum, nu stiu de ce tot stam sa dezbatem o problema simpla, de clasa I-a, de nerespectare de "Cedeaza Trecerea" si neasigurare la schimbarea directiei la stanga (a motociclistului, nu a soferului), printr-un scuar care NU ESTE INTERSECTIE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Belbody nu te mai obosi... Suntem doi fraieri, care vrem sa indreptam lumea...Noi vorbim de trasele ideale normale, ei ne spun de trasele folosite de 95 la suta dintre posesorii de permis. E o alta mancare de peste legea strazii versus acest cod rutier. Acum imi explic de ce sunt atat de multe accidente si admit ca 95 la suta ar pica la o eventuala examinare facuta ca la carte azi. Doamne ce vis...5 la suta pe sosele si aia pregatiti suficient!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca trec toti aia ... vitezomanii din banda 2 si 3 ... ce te opreste sa te duci in banda 1? O scama? De ce te bagi direct in banda 3? Ca e aproape de tine?

Asa cum zice si Blackdirt, nu exista notiunea de banda ptr. vitezomani in oras, mai ales. Pai, in situatia din zona accidentului, presupunand ca nu mai circula nimeni pe sensul pe care intru, as intra pe banda pe care as avea nevoie. Daca la urmatoarea intersectie as face stanga iar, evident as intra pe b.3. Daca nu, chit ca nu e corect, as alege b2 sau chiar direct b1 daca ar urma sa fac dreapta pe o straduta.

 

Apropo de benzile ptr. vitezomani, experienta traficului din Bucuresti m-a invatat un lucru: banda pe care se circula cel mai rapid in Bucuresti este banda 1, drept care o folosesc cat pot de des. Explicatia ? Benzile 2 si 3 sunt pline de cei care considera ca alea sunt benzi de viteza, pe 1 rar daca se baga cineva. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...