DarkRyder Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 O sa incerc sa va fac rost de o poza cu casca aia ca sa va faceti o idee despre cum arata intr-adevar un impact de peste 200km/h. De asemenea, si de niste poze "la lumina" cu auto pt ca toate zeitatile in expertize tehnice de aici sa-si inghita odata limba aia. Cat priveste probele ca el a avut peste 200km/h din pacate alea raman pt mine Dar e trist sa vezi ca dupa atata timp nu ati invatat ca accidentele nu se aseamana intre ele si ca din pacate daca ati avea curiozitatea sa urmariti expertizele tehnice majoritatea ies in defavoarea voastra (aprox. 80%). E pacat sa vezi o masina de peste 1,5t facuta zob de un ghem de 300kg, sa gasesti urme de muscatura pe anumite suprafete din masina si cum iese cate un baiat inteligent si urla ca nu e adevarat, motociclistul nu avea viteza. E al 4lea motociclist mort in Bucuresti in 2 luni. Si poimaine e 1 iunie... eu unul le sugerez amatorilor de viteza sa se duca pe circuit si sa "imi lase" Bucurestiul in pace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobre_alex Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Eu zic sa va angajati la institulul de predictii al lu` Hancu ... cu astfel de afirmatii vehemente sigur veti fi ca el. Reply-ul este la modul general dar la tine am apasat butonul asa ca nu te supara, cazul e general valabil. Am mai spus-o eu in alte thread-uri ca vorbiti vazand accidente pe youtoube si 3 in viata reala din care DACA este unul mortal. In locul vostru m-as face mic-mic si as tacea draq din gura...Mesaj completat Nu are cum sa iasa vinovat el. Dinamica producerii accidentului o sti si tu ca esti baiat mare si cu judecata clara. Ca are si el parte de vinovatie e secundo parte in toata istoria asta. Faza e ca, practic, femeie nu a avut cum sa aprecieze distanta. O fi vazut ea un far departe in zare dar.... in alta ordine de idei impactul s-a produs fff in scurt el a franat extrem de putin nici pana acum nu am inteles de ce... Mesaj completat Apreciez prezenta dumneavoastra ,deasemenea interventiile pertinente la sectiunea Accidente a acestui forum de profil moto( in general brigada rutiera "just don't give a fuck" cu referire la aceasta comunitate). Pacat este ca unii membri (in general cei foarte tineri) ai acestei comunitati nu inteleg,sau mai grav ,refuza sa inteleaga ce s-a intamplat in realitate, si dau vina pe tot felul de povesti cu zmei si forte supranaturale malefice. Prieteni...daca vreti sa traiti si sa calariti motoare pana la adanci batraneti intelegeti ca nu trebuie sa va lasati viata in mainilie celorlalti participanti la trafic...este de ajuns sa fiti prevazatori si sa subestimati pe toti cei care credeti ca v-au vazut si vor fi atenti fata de persoana voastra.Asta este cheia succesului pe 4 sau 2 roti! Acesta e sfatul meu,un incepator pentru totdeauna cu peste 400.000 km pe 4 roti si doar vreo 60.000 pe doua roti , fara incidente grave. Multa sanatate si multi km pe doua roti fara necazuri doresc tuturor colegilor motociclisti de pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 .... in alta ordine de idei impactul s-a produs fff in scurt el a franat extrem de putin nici pana acum nu am inteles de ce... cum ti-ai dat seama ca el a franat foarte putin? dupa urma de cauciuc de pe sosea? am mai spus de 15 ori, un motociclist nu franeaza sa blocheze rotie...blocajul rotilor vine odata cu disperarea, adica atunci cand deja impactul e iminent.... deci sunt 2 posibilitati: 1. avea viteza foarte mare, a franat pana la limita, dupa care s-a panicat si strans franele la maxim, lasand urmele (pe care ai dat cu ruleta) 2. avea viteza maricica si femeia i-a intors exact in fata (deci putea sa-l vada) si el a franat putin blocand rotile panicat 3. nu avea viteza atat de mare, femeia i-a intors brusc si el a franat putin blocand rotile panicat ia zi domn' expert! cum e aia cum nu sunt 2 accidente la fel? corect... pe DN1 un mercedes de 2 tone a fost rasturnat de o mobra. ia zi-mi intervalul exact de viteza avut de cbr-ul asta, intre atat si atat. ca 200 la ora asta e pe buzele tuturor habarnistilor care o mobra turata. halal experti, sa mor...voi acolo chiar faceti expertiza tehnica sau va dati cu parerea ca forumistii pe motoretism.ro? Auzi la el "nu inteleg de ce a franat putin"....duh , ai fost langa el cand a strans de frana? daca era mobra pe abs ce mai ziceai? nu-mi dau cu parerea asupra vitezei dar atat zic: intorsul pe linie continua e mai grav decat mersul cu viteza, o cheama mai usor pe aia cu coasa. deci criminalul e tanti, nu mobristul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 (editat) O sa incerc sa va fac rost de o poza cu casca aia ca sa va faceti o idee despre cum arata intr-adevar un impact de peste 200km/h. De asemenea, si de niste poze "la lumina" cu auto pt ca toate zeitatile in expertize tehnice de aici sa-si inghita odata limba aia. Cat priveste probele ca el a avut peste 200km/h din pacate alea raman pt mine Dar e trist sa vezi ca dupa atata timp nu ati invatat ca accidentele nu se aseamana intre ele si ca din pacate daca ati avea curiozitatea sa urmariti expertizele tehnice majoritatea ies in defavoarea voastra (aprox. 80%). E pacat sa vezi o masina de peste 1,5t facuta zob de un ghem de 300kg, sa gasesti urme de muscatura pe anumite suprafete din masina si cum iese cate un baiat inteligent si urla ca nu e adevarat, motociclistul nu avea viteza. E al 4lea motociclist mort in Bucuresti in 2 luni. Si poimaine e 1 iunie... eu unul le sugerez amatorilor de viteza sa se duca pe circuit si sa "imi lase" Bucurestiul in pace... Nenea, nu zic ca respectivul nu a avut viteza dar in nici un caz nu a avut 200km/h si nu pentru ca nu ar fi posibil dar e atat de periculoasa zona incat nici macar un teribilist nu ar merge cu viteza asta pe traseul asta. Si te mai intreb si eu ceva, de ce a ales dobitoaca sa intoarca masina pe linie continua cand putea sa faca stanga pe o strada laterala ca doar sunt destule si pe urma sa iasa dinou pe sosea? Asta e manevra corecta in aceasta zona, o cunosc bine ca locuiesc in Mogosoaia. PS: Poate le spui colegilor tai examinatori sa caste mai bine ochii cand dau permise pe ochi frumosi, eventual arata-i poza baiatului care a murit in acest accident. Editat Mai 30, 2010 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 cum ti-ai dat seama ca el a franat foarte putin? dupa urma de cauciuc de pe sosea? am mai spus de 15 ori, un motociclist nu franeaza sa blocheze rotie...blocajul rotilor vine odata cu disperarea, adica atunci cand deja impactul e iminent.... deci sunt 2 posibilitati: 1. avea viteza foarte mare, a franat pana la limita, dupa care s-a panicat si strans franele la maxim, lasand urmele (pe care ai dat cu ruleta) 2. avea viteza maricica si femeia i-a intors exact in fata (deci putea sa-l vada) si el a franat putin blocand rotile panicat 3. nu avea viteza atat de mare, femeia i-a intors brusc si el a franat putin blocand rotile panicat ia zi domn' expert! cum e aia cum nu sunt 2 accidente la fel? corect... pe DN1 un mercedes de 2 tone a fost rasturnat de o mobra. ia zi-mi intervalul exact de viteza avut de cbr-ul asta, intre atat si atat. ca 200 la ora asta e pe buzele tuturor habarnistilor care o mobra turata. halal experti, sa mor...voi acolo chiar faceti expertiza tehnica sau va dati cu parerea ca forumistii pe motoretism.ro? Auzi la el "nu inteleg de ce a franat putin"....duh , ai fost langa el cand a strans de frana? daca era mobra pe abs ce mai ziceai? nu-mi dau cu parerea asupra vitezei dar atat zic: intorsul pe linie continua e mai grav decat mersul cu viteza, o cheama mai usor pe aia cu coasa. deci criminalul e tanti, nu mobristul. Esti plecat cu pluta rau de tot tu daca tu consideri ca pt mine urma de franare inseamna urma de cauciuc. Eu zic sa stai in banca ta si sa-ti vezi de treaba ta amice si sa inveti sa faci diferenta intre o urma de pneu si o urma de destratificare. Si sa ma lasi pe mine sa fac eu aprecieri si sa trag concluzii ca pana una alta eu ce spun si scriu mai si sustine in fata procurorului pe cand tu ceea ce spui si scrii ramane pt eternitate pe un forum in care cazul dezbatut va fi uitat peste 2 saptamani. Asa ca, te rog, scuteste-ma de replicile taioase si vezi-ti de treaba ta. Ti-am mai explicat, daca imi aduc aminte, daca vrei sa ai un cuvant de spus bazat pe probe concrete fa-ti firma de expertize tehnice, ca in spatele tastaturii toti sunteti viteji. Urma de pneu gasita la fata locului care avea sub 10m este ULTIMUL element in toata expertiza asta omuletz! Stiu, vei sari acum de fund in sus ca iar sunt flegmatic dar sincer m-am saturat de harfele unora dintre voi si de parerile extraordinar de bune pe care le aveti despre persoanele voastre si cunostintele voastre. Din pacate in tara asta mai trebuie sa si demonstrezi ceva in loc sa dai din gura de pe scaun de acasa in fata calculatorului. P.S.: Ti-am mai explicat ca eu nu dau cu ruleta. Vad ca in continuare nu vrei sa intelegi acest aspect. F bine... P.P.S: M-am razgandit. Nu va mai aduc nicio poza. Aveti destui experti printre voi care va pot lamuri cu ff mare exactitate asupra tuturor cauzelor producerii si procedurilor ulterioare. Asa ca ramaneti cu ei I`m off... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Nenea, nu zic ca respectivul nu a avut viteza dar in nici un caz nu a avut 200km/h si nu pentru ca nu ar fi posibil dar e atat de periculoasa zona incat nici macar un teribilist nu ar merge cu viteza asta pe traseul asta. Si te mai intreb si eu ceva, de ce a ales dobitoaca sa intoarca masina pe linie continua cand putea sa faca stanga pe o strada laterala ca doar sunt destule si pe urma sa iasa dinou pe sosea? Asta e manevra corecta in aceasta zona, o cunosc bine ca locuiesc in Mogosoaia. PS: Poate le spui colegilor tai examinatori sa caste mai bine ochii cand dau permise pe ochi frumosi, eventual arata-i poza baiatului care a murit in acest accident. A avut peste. Ti-am zis, eu nu vorbesc povesti, am probe Nu imi permit ca IceMan sa fac supozitii doar de dragul de a le face. Si asta a fost ultimul reply. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobre_alex Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Si te mai intreb si eu ceva, de ce a ales dobitoaca sa intoarca masina pe linie continua cand putea sa faca stanga pe o strada laterala ca doar sunt destule si pe urma sa iasa dinou pe sosea? Asta e manevra corecta in aceasta zona, o cunosc bine ca locuiesc in Mogosoaia. Si crezi ca daca facea stanga pe o strada laterala fara sa fie linie continua DAR FARA SA STIE SA APRECIEZE VITEZA MOTOCICLISTULUI, acesta era in viata acum? Sau sa te intreb altfel...tu crezi ca motociclistul ii dadea goarna din cauza ca a vazut ca e linie continua si astfel nu ii poate intoarce nimeni in fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Nenea, nu zic ca respectivul nu a avut viteza dar in nici un caz nu a avut 200km/h si nu pentru ca nu ar fi posibil dar e atat de periculoasa zona incat nici macar un teribilist nu ar merge cu viteza asta pe traseul asta. Si te mai intreb si eu ceva, de ce a ales dobitoaca sa intoarca masina pe linie continua cand putea sa faca stanga pe o strada laterala ca doar sunt destule si pe urma sa iasa dinou pe sosea? Asta e manevra corecta in aceasta zona, o cunosc bine ca locuiesc in Mogosoaia. PS: Poate le spui colegilor tai examinatori sa caste mai bine ochii cand dau permise pe ochi frumosi, eventual arata-i poza baiatului care a murit in acest accident. cand facea stanga se intampla acelasi lucru. eventual trebuia sa iasa cu spatele, cum e manevra corecta in acea zona si in romania in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Si crezi ca daca facea stanga pe o strada laterala fara sa fie linie continua DAR FARA SA STIE SA APRECIEZE VITEZA MOTOCICLISTULUI, acesta era in viata acum? Sau sa te intreb altfel...tu crezi ca motociclistul ii dadea goarna din cauza ca a vazut ca e linie continua si astfel nu ii poate intoarce nimeni in fata? In primul rand asta e manevra legala in acea zona, in dreptul strazilor laterale linia continua se intrerupe. In al doilea rand este mult mai usor sa faci stanga pe o strada laterala decat sa faci o manevra de intoarcere. Ai inteles? Ai permis? Ai condus vreodata un autoturism/moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 A avut peste. Ti-am zis, eu nu vorbesc povesti, am probe Nu imi permit ca IceMan sa fac supozitii doar de dragul de a le face. Si asta a fost ultimul reply. O fi dar nu te cred, e foarte ciudat cum viteza stabilita detine coincide perfect cu radarul din capul tiganului imputit si infractor (il cunosc) care are radar in cap. Pe de alta parte ca sa mergi cu peste 200 cu un CBR600F trebuie sa cam dai in el, am si eu tot CBR600F. Deci daca baiatul cunostea zona (foarte periculoasa) nu avea cum sa fie atat de inconstient sa alerge asa de tare iar daca nu cunostea zona ma indoiesc ca ii dadea 200 sau peste 200. Ceva nu se pupa. Mesaj completat motivul real pt care nu mai pui poza este ca probabil nu ai voie si ti-ai risca putin pielea Nu are voie fara acordul parintilor/rudelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobre_alex Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 In primul rand asta e manevra legala in acea zona, in dreptul strazilor laterale linia continua se intrerupe. In al doilea rand este mult mai usor sa faci stanga pe o strada laterala decat sa faci o manevra de intoarcere. Ai inteles? Ai permis? Ai condus vreodata un autoturism/moto? Da prietene,am condus auto din 2001( autoturism si autocamion peste 400 000 km rotunjit inferior ) si moto din 2007 ( doua bucati suzuki gsx-r 600 peste 60 000 km rotunjit inferior) ,cred ca am condus si eu un pic( cel mai important nu am avut evenimente rutiere) . Crezi ca era diferita situatia daca era linie discontinua in dreptul unei strazi laterale? te asigur eu ca nu...nu trebuie sa te aprinzi asa tare,crede-ma, mai ales cu cineva care imparte aceeasi pasiune cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 (editat) Da prietene,am condus auto din 2001( autoturism si autocamion peste 400 000 km rotunjit inferior ) si moto din 2007 ( doua bucati suzuki gsx-r 600 peste 60 000 km rotunjit inferior) ,cred ca am condus si eu un pic( cel mai important nu am avut evenimente rutiere) . Crezi ca era diferita situatia daca era linie discontinua in dreptul unei strazi laterale? te asigur eu ca nu...nu trebuie sa te aprinzi asa tare,crede-ma, mai ales cu cineva care imparte aceeasi pasiune cu tine Prietene, pe Sos. Bucuresti-Targoviste in dreptul strazilor laterale linia continua este intrerupta, in felul acesta macar nu incalca legea. In al doilea rand daca efectua manevra de care zic eu erau sanse ca accidentul sa nu se intample. Cand faci o intoarcere trebuie sa virezi maxim si ai o distanta mai mare de parcurs (4 benzi) decat daca virezi la stanga (2 benzi) unde mai pui si ca motociclistul cand ar fi vazut intentia de a vira stanga pe o strada laterala ar fi incetinit instinctiv. PS: Am permis din 1996 si kilometri cat cuprinde. Mesaj completat cand facea stanga se intampla acelasi lucru. eventual trebuia sa iasa cu spatele, cum e manevra corecta in acea zona si in romania in general. Poate ca se intampla acelasi lucru dar sansele sa se intample accidentul erau mai mici. Editat Mai 30, 2010 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Ce carcotasi sunteti...ba ca sunt linii continue...ba ca nu,ba ca zbura ,ba ca sunt dovezi ...ba ca pe ma.sa . Ba ala e sofer pe avion ..... Pacat...mai bine bagam la cap si avem multa grija de noi / intre noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobre_alex Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Prietene, pe Sos. Bucuresti-Targoviste in dreptul strazilor laterale linia continua este intrerupta, in felul acesta macar nu incalca legea. In al doilea rand daca efectua manevra de care zic eu erau sanse ca accidentul sa nu se intample. Cand faci o intoarcere trebuie sa virezi maxim si ai o distanta mai mare de parcurs (4 benzi) decat daca virezi la stanga (2 benzi) unde mai pui si ca motociclistul cand ar fi vazut intentia de a vira stanga pe o strada laterala ar fi incetinit instinctiv. PS: Am permis din 1996 si kilometri cat cuprinde. Poate ca se intampla acelasi lucru dar sansele sa se intample accidentul erau mai mici. Sunt de acord cu tine ca daca manevra se facea in dreptul unei strazi laterale "macar nu incalca legea". In rest sunt convins ca deznodamantul era acelasi. PS: sa ai parte in continuare de multi km fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 In rest sunt convins ca deznodamantul era acelasi. Nu exclud varianta asta dar sansele erau totusi mai mici. PS: sa ai parte in continuare de multi km fara incidente Multumesc la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 O sa incerc sa va fac rost de o poza cu casca aia ca sa va faceti o idee despre cum arata intr-adevar un impact de peste 200km/h. De asemenea, si de niste poze "la lumina" cu auto pt ca toate zeitatile in expertize tehnice de aici sa-si inghita odata limba aia. Cat priveste probele ca el a avut peste 200km/h din pacate alea raman pt mine Dar e trist sa vezi ca dupa atata timp nu ati invatat ca accidentele nu se aseamana intre ele si ca din pacate daca ati avea curiozitatea sa urmariti expertizele tehnice majoritatea ies in defavoarea voastra (aprox. 80%). E pacat sa vezi o masina de peste 1,5t facuta zob de un ghem de 300kg, sa gasesti urme de muscatura pe anumite suprafete din masina si cum iese cate un baiat inteligent si urla ca nu e adevarat, motociclistul nu avea viteza. E al 4lea motociclist mort in Bucuresti in 2 luni. Si poimaine e 1 iunie... eu unul le sugerez amatorilor de viteza sa se duca pe circuit si sa "imi lase" Bucurestiul in pace... Bai iote ca politistii se facura fizicieni si ingineri, i-auzi avea peste 200, pai cam atat prinde un CBR600F mai vechiut in zilele lui de glorie, in nici un caz pe amaraciunea aia de portiune. Sunt curios ce metode infailibile aveti de determinare a vitezei. Si zeitatile in expertize tehnice pot sa vada ca exagerezi numind-o "masina aproape rupta in 2". In rest cu indemnul anti-viteza sunt de acord. Si cu urarile de bine soferitei mai usor, sper sa nu pateasca nimic, nici ea nici copilul. Roata se intoarce f usor cand nu te astepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 adevarul e unul singur. daca politia si-ar face treaba, mai putini soferi si piloti moto ar incalca reguliele. daca reguliele ar fi aincalcate mai rar, ar fi si mult mai putine accidente. imi amintesc, pe vremea cand am inceput eu sa invart colacul, era de neconceput sa calci linia continua. acum, se pare ca daca nu o faci esti prost. la fel se intampla cu trecutul pe rosu si cu mersul pe contrasens, cu tyot ce vreti voi... eu atat mi-as dori. politia sa-si faca datoria. Dumezeu să-l primeeasca Âşi sa-l ierte pe motociclist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 cat peste 200? 220 sau 280? Si sa ma lasi pe mine sa fac eu aprecieri si sa trag concluzii ca pana una alta eu ce spun si scriu mai si sustine in fata procurorului Ti-am mai explicat, daca imi aduc aminte, daca vrei sa ai un cuvant de spus bazat pe probe concrete fa-ti firma de expertize tehnice, ca in spatele tastaturii toti sunteti viteji. tocmai asta e problema!!! ia vezi cum e cu baiatul ala cu stabilirirea vitezei in functie zilele alea de spitalizare, nu tot expertii au dat-o si p-asta? ma confunzi daca vrei ne intalnim si la bere sa vorbim de accident, nu sunt rusinos sa stii Urma de pneu gasita la fata locului care avea sub 10m este ULTIMUL element in toata expertiza asta omuletz! Din pacate in tara asta mai trebuie sa si demonstrezi ceva in loc sa dai din gura de pe scaun de acasa in fata calculatorului. P.S.: Ti-am mai explicat ca eu nu dau cu ruleta. Vad ca in continuare nu vrei sa intelegi acest aspect. F bine... P.P.S: M-am razgandit. Nu va mai aduc nicio poza. Aveti destui experti printre voi care va pot lamuri cu ff mare exactitate asupra tuturor cauzelor producerii si procedurilor ulterioare. Asa ca ramaneti cu ei I`m off... exact asta am zis si eu!!!! demonstreaza cumva viteza aia de peste 200 km/h? de unde ai scos-o? din fiarele contorsinate? daca urma de franere e ULTIMUL element din expertiza, de ce ai mai pomenit de franat tarziu???? omuletz chill, e un mod d-a spune ca ai cercetat treaba mai plastic asa. daca nu te grabeai ca fata mare la maritat si citea tot postul meu, vedeai concluizia cum ca nu-mi dau cu parerea asupra vitezei dar atat zic: intorsul pe linie continua e mai grav decat mersul cu viteza, o cheama mai usor pe aia cu coasa. deci criminalul e tanti, nu mobristul. tot ce vroiam sa stiu e ce-i cu afirmatia despre franatul tarziu si de unde viteza de peste 200 km/h? e asa greu? PS: mai bine ca nu pui poza, sunt satul de otevisme si stiri de ora 5. PPS: probiker nu-i o casca foarte buna, dar la [este 100 km/h la casca nu prea mai conteaza firma. PPS: si eu sunt flegmatic deci ne putem intelege PPPS: cati km ai mers cu mobra nightwolf? (nu-i o intrebare rautacioasa, chiar sunt curios) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Vezi sa nu ti se intoarca... se spune sa ai mare grija cand doresti moartea cuiva.... I-auzi... ai uitat subit cand dorea-i sa o culegi pe Disney de pe asfalt,eh...lumea asta-i atat de mica..la fel ca memoria ta Asa ca ramaneti cu ei I`m off... Doamne ajuta ! Nu imi permit ca IceMan sa fac supozitii doar de dragul de a le face. Si asta a fost ultimul reply. Amin !(dar sa cumva sa uiti si sa te razgandesti) Dumnezeu sa-l ierte ,200 km/h sunt sigur ca nu a avut dar oricum viteza a fost mare si daca i-a intors din scurt..Nasol. Condoleante familiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Eu m-am cam lamurit cu expertii din politie de la un accident la care am fost martor. Au masurat ca urma de franare urma unei anvelope de masina/tir care nu avusese nici o treaba cu accidentul, au ras de mine cand am aratat urma lasata de motor mult mai ingusta ca latime si normal mult mai scurta. Dar na, ei erau expertii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 ... auzi cica unu` bun o repara... te doare mintea.... Uite ce sa repare in Romania: Detallii: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=11156 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 intotdeauna trebuie sa existe oleaca de competitie intre noi pt ca asa suntem construiti...cineva trebuie sa "conduca" deci e destul de normal sa existe contradictii intre pretendenti. numarul kilometrilor facuti pe motor e destul de relevant dar NU E O REGULA (nu face altceva decat sa dea prilej la lauda care-i mai motociclist). conteaza mult mai mult talentul (reflexe, simt al echilibruului, imaginatie etc etc)pe care-l are fiecare in a-si conduce(pilota) motoreta. de ex., sunt convins ca exista si p-aci pe la noi motociclisti care au poate mai multi km parcursi decat un campion dar sunt totusi departe de a avea abilitatile unuia care merge mereu la extrem. mai mult....un campion se antreneaza la viteza...altul la stunt...altul la enduro, motocross...mai vin si taticii care fac trial etc. nici ei intre ei nu se pot compara pt ca fiecare face altceva iar daca se intalnesc la o vorba....fiecare are de invatat de la celalalt . ce ar trebui sa ramana ca o astfel de tragedie sa nu se fi consumat chiar degeaba...niste invataminte DAR fiecare trebuie sa si le adapteze stilului propiru. EU CE POT SA INVAT??? trag invatamintele aplicabile mie....linie dreapta....lipsa de concentratie(plictiseala)....monotonie....ma uit aiure..cand vad in sfarsit mai pierd timp cu fixatul privirii...concluzia: evita autostrazile. TU care preferi viteza vezi ce poti invata. TU care mergi super incet invata ce poti din asta. HAI sa-si vada fiecare de segmentul lui de motociclism. -Mobra mea nu prinde decat 150 si rar vede 110 mers constant. ma apuc sa ma iau de ala care merge cu 200-300? NU! pt ca si eu imi pilotez motoru si multi au motoreta ca s-o piloteze!!!!fiecare are placerile lui chiar daca chestia de sub tine se nomeste tot motocicleta. NU are nimeni niciun drept sa-mi impuna mie cum sa merg. NU am dreptul sa ma iau de unu care-i place viteza. DOAR LEGEA are dreptul. chiar daca nu constientizam romania este o tara democratica. daca majoritatea vreti 20 de km/h actionati. MOTOCICLISMUL e ca si muzica fratilor. daca eu ascult manele si tu vii si-mi zici ca...jazz-rockul e mai elevat ca si stil o sa reusesti vreodata sa ma faci sa-mi si placa??? e chestie de gusturi. niciun univers nu e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Mah... E chiar deranjant sa vezi declaratii de astea... mai ales din partea cuiva care (cica) ar face parte din organele de ancheta... cum ca "am eu probe ca avea cutare peste 200Km/h. Nenea Nightwolf... daca nu ai o poza sau printout ceva de pe o instalatie radar care a masurat viteza respectivului cu foarte putin timp inaintea impactului... tot ce ai dumneata sint "deductii" in urma unor comparatii. Partea naspa e ca mai intai vine cineva care spune: 1. Sint de la MAI.. 2. Am proba ca ala mergea cu 200+ 3. Va voi arata proba ... deja...aratatul probei este o formalitate... lumea e convinsa... omul e "cu greutate" ce naibii, daca noi de aci nu... ProTVul si restul fomistilor din presa... sigur sint gata cuceriti. iar apoi... 4. Nu va mai arat proba. Sorry... dar credibilitatea ta Nightwolf tocmai a ajuns la ZERO... cu zgomot. Chiar si daca ne arati o poza acum care sa probeze ce ai zis (am curajul sa mizez o bere fara alcool deschisa ieri ca nu este dupa un aparat radar care a masurat viteza respectivului cu 30 de secunde maxim inainte de impact) "manevra" in sine este lame tare. Ce stiu eu este asa: Da, CBR 600 F poate atinge 200KM/h destul de repede...nu tre sa fie "preparata" si chiar daca are 10 ani se duce acolo fara greturi mari. Dar de aci si pina la a presupune (eu) ca orice impact cu o masina a unui cbr600F este la 200km/h e ceva distanta. Mai ales bazindu-ma pe zgomotul auzit de martori, indoiturile masinii (care arata ca si cum ceva oleaca mai nasol decit testul EuroNCAP cu stilpul la 30km/h s-a intimplat acolo dar neclar ce) sau feelingul meu de bagator de seama. Ceea ce este pentru mine clar si ar trebui sa fie pentru toata lumea este ca motociclistul a izbit o masina care nu trebuia sa fie acolo! Viteza este irelevanta... cauza accidentului a fost ca masina a intors in loc nepermis. Daca avea 110Km/h dar mai aproape de momentul in care aia a intors era acelasi lucru la fel cu a fi mai departe dar a merge cu 200+. Problema principala a fost ca respectiva chiar daca a vazut farul nu a considerat ca acel obiect prost identificat va fi in 2 secunde maxim in masina ei. Ce? Daca mergea ala cu 50 si intra in masina aleia si doar se indoia putin portiera aia ar fi zis... "Ah... Ok... greseala mea!" dar daca ala venea cu 200... gata... e disculpata? Deodata... ai voie sa intorci peste linia dubla continua daca motocicletele vin cu 200??... Ai voie... pentru ca e dreptul tau sa crezi ca o motocicleta aflata departe va veni acolo in 5 minute... pentru ca vine cu 50... Motocicletele sint percepute de soferi atunci cind vin din fata ca niste camioane... da... suna aberant la prima vedere dar, asa functioneaza mintea umana.... ceea ce vede este impartit in bucatele... O motocicleta la distanta pare un dreptunghi asezat vertical. Din experienta soferilor dreptunghiurile asezate vertical care au farurile unite intr-o singura lumina sint CAMIOANE AFLATE LA DISTANTA MARE CARE SE APROPIE INCET... ca deh... sint camioane. Cind ai o blonda la volan care taman vrea sa faca o ilegalitate si e stresata sa nu o vada politia... solutia "chestia aia e un camion hai acum ca avem timp!" este cea mai la indemina! Si este reteta dezastrului... pentru ca de multe ori acele "camioane lente si in departare" se dovedesc a fi motociclete apropiate si in plina viteza. EXACT PE DOS de cum se asteapta conservarul. Ce e de facut? Interzicem importul de mobre rapide? Ne batem gura sa se mearga cu 50 stiind ca nimeni... nici macar ala care scrie acum nu merge cu 50 unde "se poate mai mult" (daca e vreunu aci care e sfint, sa iasa afara ). Ne amagim in continuare ca tinerii vor merge din ce in ce mai incet si isi vor lua din ce in ce mai multe choppere? Sau incercam constientizam situatia si sa lucram cu ce o avem si sa incercam sa reducem riscurile si evenimentele "neplacute"? Prima problema... perceptia defectuoasa a soferilor asupra motocicletelor! Fenomenul asta este greu corectabil si din cauza delasarii soferilor alimentati de "povestile" cu motociclisti donatori de organe, inconstienti si satanisti. In Romania sint citeva mii de motociclisti... pe multi i-am intilnit si eu... citiva i-am vazut mergind tare si poate periculos.... pe majoritatea aproape nu i-am vazut din cauza ca mergeau banal de "normal". La fel si voi... la fel si conservarii. Dar mitul motociclistului satanist este mult mai mare decit al motociclistului navetist spre servici. Cum corectezi perceptia ca o motocicleta venind din fata de aproape si in vitea arata ca un camion departe si lent? Simplu... faci ca soferilor sa le vina in cap primul gind nu la camion ci la MOTOCICLETA! Cine vreti sa ii obisnuiasca ca noi sintem si nu camioanele? Camionagii? Fara indoiala... sint riscuri ale greselilor noastre pe care ni le asumam. Stim ca sintem foarte putin diferiti de restul dar suficient cit sa parem "extraterestri" si sa capatam stampile ca donatori si dementi. Stampilele... nu descriu nimic... ci doar catalogheaza in 3 culori pentru minti lenese sa inteleaga lumea in toate nuantele ei. De aici si pina la ajunge sa spui ca aia aproape ca nu are nici o vina... saraca a intors si ea crezind ca e safe... e drum lung. Si dati-mi voie sa adaug ca daca era fratele meu cel cazut in accidentul ala... sau din cauza ca nu am frate si altii ar sari ca nu se pune... ceea ce as iubi eu mai mult... tot as vrea ca femeia aia sa fie libera pentru ca sigur si-a invatat lectia... mai bine decit as invata-o eu doar privind accidentul din exterior. Sa ii fac eu sau delegind pe altii sa ii faca rau incarcerind-o sau altceva... nu mai corecteaza ceea ce s-a intimplat si ceea ce este urmare a unui ACCIDENT. Ca de aia se cheama... accident si nu omor calificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 daca omul avea 200 masina aia se dezintegra literalmente si motorul iesea pe partea ailalta cu bucati de soferita si tot ce vreti. Personal cred ca aia nici nu a vazut ca vine o motocicleta si a intors ca proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.