Sari la conținut

Probleme dupa schimbul de ulei facut


Postări Recomandate

Salutare tuturor, vin si eu cu o problema.

Tocmai am facut schimbul de ulei si am trecut de la Motul 7100 10W40 la Motorex Top Speed 10W40. Ideea e ca acum, cu noul ulei, (Motorex) intra greu in viteze (indiferent daca motorul e rece sau cald) si atunci cand bag in treapta 1, motocicleta da sa plece usor chiar daca ambreiajul e apasat.

S-a mai lovit cineva de aceaste probleme? E asa de slab (calitativ) uleiul Motorex in comparatie cu Motul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu de motorex am auzit de bine.

Daca da sa plece de pe loc cand bagi I eu tind sa cred ca jocul la maneta de ambreiaj e prea mare ... as verifica jocul sa fie cel corect.

 

Numai bine,

Paul

 

 

 

 

Salutare tuturor, vin si eu cu o problema.

Tocmai am facut schimbul de ulei si am trecut de la Motul 7100 10W40 la Motorex Top Speed 10W40. Ideea e ca acum, cu noul ulei, (Motorex) intra greu in viteze (indiferent daca motorul e rece sau cald) si atunci cand bag in treapta 1, motocicleta da sa plece usor chiar daca ambreiajul e apasat.

S-a mai lovit cineva de aceaste probleme? E asa de slab (calitativ) uleiul Motorex in comparatie cu Motul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi vreun fake, apropo, de unde l-ai luat si la ce pret?

Sa stii ca tind si eu sa cred ca e ceva contrafacut. L-am luat cu 180 lei bidonul de 4l de la un tip care a postat un anunt pe motociclism.ro /index.php?...376688&st=0

Dubios e faptul ca din iunie 2009 de cand a postat anuntul si pana acum nu a primit nici un fel de reclamatie de la clienti.

Mesaj completat

Salut,

 

Eu de motorex am auzit de bine.

Daca da sa plece de pe loc cand bagi I eu tind sa cred ca jocul la maneta de ambreiaj e prea mare ... as verifica jocul sa fie cel corect.

 

Numai bine,

Paul

Hayabusa are ambreiaj hidraulic si nu prea exista jocul acela de care vorbesti. In plus, sunt la al 3-lea schimb de ulei facut si pana acum nu am avut aceste probleme. De-aici rezulta clar ca e ceva dubios la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu am folosit motorex dar intentionez sa bag la urmatorul schimb.chiar sunt curios cum o sa se comporte.am folosit in schimb spray de lant motorex cu teflon si am fost super multumit de el.paote suzi a ta e alergica la motorex :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, vin si eu cu o problema.

Tocmai am facut schimbul de ulei si am trecut de la Motul 7100 10W40 la Motorex Top Speed 10W40. Ideea e ca acum, cu noul ulei, (Motorex) intra greu in viteze (indiferent daca motorul e rece sau cald) si atunci cand bag in treapta 1, motocicleta da sa plece usor chiar daca ambreiajul e apasat.

S-a mai lovit cineva de aceaste probleme? E asa de slab (calitativ) uleiul Motorex in comparatie cu Motul?

 

Ai vazut si topicul meu? Si eu am patit ceva asemanator, inca n-am rezolvat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca tind si eu sa cred ca e ceva contrafacut. L-am luat cu 180 lei bidonul de 4l de la un tip [..]

 

180lei/4L nu e deloc ieftin..

Ciudat tare, eu am folosit Motorex si am fost multumit, mi s-a parut mai bun decat ce am folosit inainte, din contra, cand am pus motorex am simtit ca schimb mai usor ca inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

180lei/4L nu e deloc ieftin..

Ciudat tare, eu am folosit Motorex si am fost multumit, mi s-a parut mai bun decat ce am folosit inainte, din contra, cand am pus motorex am simtit ca schimb mai usor ca inainte.

 

ce spui tu am simtit si eu

doar ca am trecut de la motul la castrol

acelasi lucru l am patit si eu sau aproximativ acelasi lucru. inainte am folosit motul 5100 si aveam mari probleme la schimbatul vitezelor mai ales atunci cand era rece. de cele mai multe ori nu mi intra in a 2 a si daca nu porneam mobra vreo catveva zile dadea sa plece daca era in viteza(odata am proptit o intr un gard din cauza asta) se comporta bine dupa ce imi indica vreo 80 de grade temp. uneori ma gandeam ca tre sa schimb cablul de ambreiaj ca poate e prea intins.

acum folosesc castrol gps f1 si cred ca o sa schimb cablul cand s o rupe :lol:

adica nu mai simt niciun fel de problema

vitezele se schimba usor si silentios mai putin prima si a doua ca la yamaha suna de zici ca are un pitic in cutie care schimba vitezele cu levieru

cel putin de cand folosesc castrol nu mai caraie cutia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vazut si topicul meu? Si eu am patit ceva asemanator, inca n-am rezolvat-o.

Da, l-am citit chiar inainte sa deschid topicul. Diferenta intre noi e ca eu nu am avut nici un fel de problema la ambreiaj.

Problemele care l-am enumerat mai sus le-am simtit instantaneu (la prima tura) dupa schimbul de ulei.

O sa mai fac o proba zilele astea si daca tot la fel merge, ii schimb uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-a lasat sufletul sa bagi motorex in motoreta aia :lol:

Sincer personal nu am folosit motorex, in schimb am facut destule schimburi de ulei la diferite motoare care treceau de la motorex la motul din diferite motive (a nu se intelege ca tin partea motulului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul problema nu este marca de ulei !!!!! ci modelul de ulei ...adica distanta dintre placile de otel si cele cu ferodou cind maneta de AM este actionata la maxim este in jur de 0.03 MM si modelul X de ulei este mai gros decit modelul Y si asta este tot.

Cel gros agata placile nitel .

In legatura cu faptul ca marca - modelul Z este mai bun sau mai prost decit epsilon :lol: este falsa !!!! dupa mine toate modelele de top sint bune.

eu de ex bag Motorex de 3 ani in motoretele de curse Zx 10 3 Buc. 1000 RR 09 600 rr 4 buc RSV mile si inca ...minim 50 de moto pe strada nu a explodat nici una in toate intra in viteza sa zic asa :lol:

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tin partea motul-ului. am scimbat repsol 10w40 cu motul 7100 10w40 si e clar o imbunatatire la schimbare viteze, nu mai face sgomot de parca schimb a 2-a cu ciocanul si nici nu mai iese singura la neutral.

dupa un an de mers cu repsolul ala in motor, imi pare foarte rau ca nu am schimbat imediat cind am observat ca e prost. pracic, nu a facut decit un an de zile sa ma enervez la fiecare drum, deci banii pe un schimb in plus se justificau.

reomand schimbarea uleiului si intoarcerea la ala care a dat rezultate.

aceeasi mpresie proasta o am si despre yacco semi sintetic care lipea ambreiajul cind se incingea (la virago)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...