Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cu un Triumph Tiger XC 800 Dar asta inseamna schimbarea clasei, ceea ce nu ma tenteaza. - vezi aici ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) buna alegere:),pe mn m-ar mai tenta noul model de la kawasaki,z800 sau o agusta chiar,miarele nu ma pasioneaza,sunt prea puternice/brutale,consuma mult,si consider ca nu ai ce face cu ele,decat daca il iei sa te dai touring mult sau curse.... Triumphul este o alegere buna,mai ales pentru tara noastra,te poti plimba cam peste tot cu el,dar nu stiu daca ai confortul si linistea unui fazer, Editat Februarie 9, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Dupa cum am spus, e alta clasa - nu se pune problema de liniste si comfort, ci de capabilitati offroad. Miare? Alea sport sunt pentru aia cu puța mica, vacile (enduro-touring) sunt cam grele pentru gustul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 nu ziceam neaparat de super sport,ci si de fz1,z1000,cb1000 etc....,pe viitor chiar as incerca un sport doar din curiozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Eu as incerca emotiile unui FZ1 sau un Z1000S, dar cred ca inca nu sunt pregatit pentru ele. Poate un FZ8 Fazer Editat Februarie 10, 2013 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 stie cineva vre-un fzs 2002-2003 la dezmembrat? as schimba fata la al meu. Stiu ca era unul prin Ploiesti. Dar vezi, ca daca schimbi fata, trebuie sa schimbi totul: carena, faruri, cardul de bord, plasticele de pe interiorul carenei. Am o banuiala ca nici prinderea carenei pe cadru nu e in acelasi loc ca la 1998-2001, la "foxyeyes" carena mi se pare ca e mai scurta si prinderea laterala de pe cadru e mai in fata un pic. Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ? Cel mai bine e sa descarci un manual de pe net si vezi acolo care-s valorile. Daca motocicleta nu are si alte probleme, eu zic sa o iei. Nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme cu asa ceva pe aici, iar daca chiar e o problema, piesa cu pricina o gasesti pe e-bay intre 25 (sh) si 60 (nou) de lire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 incearca linistit , daca nu deschizi toata acceleratia pe vitezele 1-2 la inceput n-ai nici o problema, pana in 7k rpm trage un pic mai bine decat fz6 si cutia e mai lunga. dar daca vrei sa te dai la ea cu mici modificari te tii cu sbk-urile si st-urile mari fara probleme nu vad dece ai trece de la fz6 la fz8.. au aceasi putere.. un pic de cuplu in plus la turatii medii Stii cum e: toata viata mananci numai mancare de cartofi, parca ai trece si pe mancare de fasole, la un moment dat. Asa si cu mobrele astea, parca incepi sa te plictisesti de ele si, ai mai vrea o schimbare cateodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ? Tocmai normal nu este, eu am 14.1-14.2 la relanti si asta cu 2 becuri pe scurta (adica 50W consum suplimentar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Cu un Triumph Tiger XC 800 Dar asta inseamna schimbarea clasei, ceea ce nu ma tenteaza. - vezi aici ce si cum muahhhhaaaaaahhhhha, aproape m-ai comvins sa renunt la ktm )))))))) apropos, cate dakar-uri a terminat celebrul triumf ???? cea mai buna gluma pe ziua de azi! incercati un 990 si dupaia discutam filmuletul e frumos, ce sa zic...americanii de la icon fac treaba buna. as fi curios sa vad macking of-ul, cred ca e funny ) Editat Februarie 10, 2013 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Daca as merge la Dakar m-ar interesa de cate ori l-a terminat, altfel nu. E model nou lansat in 2010, nu cred a a avut cand sa participe pana acum de prea multe ori. Si nu incerc sa te conving nimic, mergi pe ce iti place tie, altfel toata lumea si-ar lua acelasi model de motocicleta si ar fi tare plictisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Multumes @Adrian pt raspuns, daca nu este relul "busit" probabil e vre`o conexiune.... este vb despre un FZ6 aerografiat tot cu capete de skeleti(banuiesc ca il stiti majoritatea e din Buc motorul), culoare negru cu galben sa spun asa ...aveti ceva idee de el sau puteti sa imi spuneti ceva ? acidentat ,trantit etc etc... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 O conexiune nu iti inghite 0.8V. Releul se poate repara sau schimba la nevoie, nu e foarte rau, dar poate sa fi afectat deja bateria - asta doar ca sa iei in calcul si posibilitatea sa ai nevoie de o baterie noua. Nu stiu motocicleta, nu mai merg la intalniri de cativa ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Zicea cineva ca de ce sa treci de la fz6 la fz8 ca au aproape aceiasi putere. Ii dau o tura cu fz8-ul meu sa se convinga ca diferenta de putere nu e tocmai mica. La cuplu nici macar nu se pot compara cele doua modele. Aceiasi treaba si intre fz8 si fz1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Pot sa fiu eu cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Corect, S2 si FZ8 au aproximativ aceeasi putere. Oricum nimeni nu o foloseste la 100% decat cand alearga pe autostrada cu 235 km/h, asa ca nu conteaza. Cuplul se simte la mersul normal, e singura diferenta care se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Diferenta dintre FZ6 si FZ8 e considerata a fi aceiasi ca intre FZ8 si FZ1. Am mers pe FZ1 si pot spune ca e mult mai brutal ca FZ8-ul meu. Dar poate aveti dreptate, pe FZ6 nu am mers deci nu va contrazic. Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara... Si niste poze cu motoreta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 FZ6 are 2 variante, simpla si S2. Intre cele 2 e diferenta de 20 CP. Da, intre FZ6 simplu si a ta e diferenta de putere, intre S2 si a ta nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciureanu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Frumos rau FZ6n dar in afara orasului la drumuri lungi cam obositor in rest super ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) FZ6 anii 2004-2006 are 97 cai frumosi. Din 2007 au murit 21 dintre ei pentru varianta standard dar s-au gasit bani de fân pentru S2. Editat Februarie 13, 2013 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Ciureanu, al meu e FZ8. E obositor pe autostrada. Am facut 650 km intr-o zi dintre care o parte pe drum foarte rau. Am mers in Ungaria vreo 200 de km pe autostrada la 140km/h si e foarte deranjant vantul. I-am luat acuma un parbriz, comandat de la userul Garcya, si chiar zilele trecute l-am testat. Pe langa ca arata foarte bine motocicleta cu el, protectia la vant se face a dracului de simtita la peste 120 la ora, deci am rezolvat problema cu vantul. Am luat si un topcase de la Givi de 47 litri, mai niste inaltatoare de ghidon si e gata de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Intrebare: ce presupune revizia la o motocicleta (revizia de dupa iarna) FZ6? Am luat ulei Motul 7100 10w40 si filtru K&N303C (FZ6n-2005). Am inteles ca dupa 2007 e de filtru ulei K&N204c (ceva de genul). Apoi... altceva ar mai fi? Am un amic care si-a luat si filtru de aer... Trebuie sa mai schimb si placutele de frana spate, dar aia e alta poveste, nu intra tocma' in revizia de dupa iarna. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 "Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara..." Chiar ma gandeam la chestia asta cu o intalnire de FZ-uri. Eu ma gandeam la o varianta: un Transfagarasan sau o Transalpina facem aproape toti, cel putin odata pe an. Facem in asa fel incat s-o facem toti in aceeasi week-end, si treaba e rezolvata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Multumes @Adrian pt raspuns, daca nu este relul "busit" probabil e vre`o conexiune.... este vb despre un FZ6 aerografiat tot cu capete de skeleti(banuiesc ca il stiti majoritatea e din Buc motorul), culoare negru cu galben sa spun asa ...aveti ceva idee de el sau puteti sa imi spuneti ceva ? acidentat ,trantit etc etc... ? am fost sa o vad anu trecut,pare ok motocicleta,in afara ca vanzatorul minte ceva in lagatura cu tobele,alea nu costa sute de euro,si 8-10 milioane (VSC),ma sunat acum cateva zile daca mai vreau sa o cumpar,iam oferit 2800 anu trecut si nu a vrut pana sa o iau pe blonda Diferenta dintre FZ6 si FZ8 e considerata a fi aceiasi ca intre FZ8 si FZ1. Am mers pe FZ1 si pot spune ca e mult mai brutal ca FZ8-ul meu. Dar poate aveti dreptate, pe FZ6 nu am mers deci nu va contrazic. Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara... Si niste poze cu motoreta: de acord cu inalnirea eu mi-as lua fz8 fazer doar pentru plusul de cuplu,oricata putere ar avea o motocicleta nu o folosesti pe toata,decat daca te dai pe pista,fz8 se respecta si in touring si in oras,fz1 parerea mea e prea mult deja,fiecare cu parerea lui,desi un miar o sa iti consume mai mult in oras,si parca imi plac mai mult ochii aia de pisica de la fazer6 - fazer8,la fazer 1 e deja un pic patratos si parca e mai dur Editat Februarie 13, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) @infopass: Verificat furca (trebuie servisata la 2-3 ani), presiune in pneuri, cablurile de ambreaj si acceleratie, schimbat antigelul daca e vechi, verificat bateria cu voltmetrul, lantul si pinioanele (preventiv), intins lantul (preventiv), pus benzina noua si asigurarea . Sper ca le-am acoperit pe toate. Editat Februarie 13, 2013 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 lol uite aici parbriz de vara si parbriz touring Eu mi-am luat unul singur care le combina pe amandoua. Si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.