Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

L`am verificat si era verde, l`am masurat era pana la -20 de grade, totusi am mai scos afara 500de ml , si am completat cu concentrat de antigel tot verde asa ca pt iarna :) sper sa fie bine

Editat de konievic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

asta ramane batut in cuie .. exact acelasi lucru mi`a spus si mie .. si cica si racirea ar fi mult mai ok la g12, ca practic nu e antigel, are proprietatile antigelului, da e lichid de racire..

mai ramane de vazut cum dau jos zeama veche ... ca acu` ii fac prima data, e proaspat achizitionat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfa busonu de la radiator, scoate colieru unde am incercuit cu rosu, trage furtunu afara si o sa curga singur. bagi furtunu inapoi, pui colieru. bagi lichid in radiator pina se umple. spor

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mecanicul il baga nediluat. zice ca are punctul de fierbere mai sus decit diluat deci sanse mai mici sa f motoru. eu asa il am bagat. nediluat. nici o problema.

Mecanicul s-ar putea sa fie slab și să nu cunoască prea bine realitatea. Bagă ochiu în manual și vezi ce zice. Cel mai probabil o să recomande diluare 50-50. Îl poți turna direct în radiator daca e deja diluat. În cazul în care l-ai pus nediluat îți poate ataca conductele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar in manual zice 1:1 , da hai sa fim seriosi, afecteaza conductele? nu`i acid :))



desfa busonu de la radiator, scoate colieru unde am incercuit cu rosu, trage furtunu afara si o sa curga singur. bagi furtunu inapoi, pui colieru. bagi lichid in radiator pina se umple. spor

si o sa imi curga tot ? ca ma gandesc ca`mi ramane si in pompa, si probabil si in rezervor ( daca are rezervor pentru apa ), ca ma gandesc ca nu pui direct in radiator.. oricum mersi de sfat, poate ma indrumi si mai departe.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul simplu NU mai are aceleasi calitati de racire.
La antigelul nediluat conductivitatea termica este de sub 55%, in timp ce la cel diluat (maxim 60% antigel) conductivitatea termica ajunge la 90 - 98% in functie de calitatea antigelului.
Conform prescriptiilor tehnice folosite de catre toti producatorii de automobile, concentratia maxima este de 60% antigel si 40% apa (mai rar 50 - 50%).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am luat un G12+ de pe la unix, si are un tabel facut acolo ... 2 G12+ si 1 apa distilata protejeaza pana la -33 grade.. 1 G12+ si 1 apa distilata protejeaza pana la -20 de grade ... ce mama dracu sa fac? :) cred ca merg pe varianta 3 G12+ si 2 apa distilata, si relativ ar trebui sa fie la mijloc :D

 

in specificatiile antigelului G12+ zice ca nu se poate folosi nediluat, si doamna de la magazin, care cica vinde de 16 ani piese auto si altele, zicea ca daca nu`l diluez, sa-mi iau adio de la garnituri si furtune in primavara.. cica le-ar "roade"..cati oameni atatea pareri

Editat de SkyWay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva sidecase si topcase pe motor?daca da, imi poatw face niste poze la soporti, cum is prinsi si alea alea?vreau sa fac eu acasa,sa nu mai dau sute de euro ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate se mai gaseste cineve in situatia mea, in sensul ca nu aveam cum sa prind barele laterale care tin top case-ul pentru ca am toba aftermarket.

Iata rezultatul:

attachicon.gifIMAG0395.jpgattachicon.gifIMAG0393.jpgattachicon.gifIMAG0394.jpgattachicon.gifIMAG0387.jpgattachicon.gifIMAG0390.jpgattachicon.gifIMAG0392.jpgattachicon.gifIMAG0391.jpgattachicon.gifIMAG0389.jpgattachicon.gifIMAG0388.jpgattachicon.gifIMAG0386.jpgattachicon.gifIMAG0385.jpg

 

Poate te ajuta( vezi pagina 165)

Are careva sidecase si topcase pe motor?daca da, imi poatw face niste poze la soporti, cum is prinsi si alea alea?vreau sa fac eu acasa,sa nu mai dau sute de euro ...

Editat de 9iuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fazeristi :),

 

Un mic ajutor daca se poate. Am un fz6 din 2006 care nu mai porneste daca este in viteza, trebuie pus pe liber altfel nu scoate nici un zgomot. Inca o intrebare, cati litri inseamna o linie pe afisajul de combustibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa tragi ambreiajul cand vrei sa o pornesti in viteza, tr sa plece. Daca nu pleaca nu mai merge senzorul de la ambreiaj. Este normal sa nu porneasca cand e in viteza si nu ai ambreiajul tras.

Liniile nu stiu cum se duc dar pot sa iti spun ca atunci cand incepe sa numere (adica intrii pe rezerva) mai ai 3.5 litrii minim. De obicei mie cand incepe sa imi numere imi intra ~15l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fazeristi :),

 

Un mic ajutor daca se poate. Am un fz6 din 2006 care nu mai porneste daca este in viteza, trebuie pus pe liber altfel nu scoate nici un zgomot. Inca o intrebare, cati litri inseamna o linie pe afisajul de combustibil?

Senzorul de la cric?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am inteles ce vrei tu sa zici

 

Senzori sunt la abreiaj si la cric

 

Ala de cric nu te lasa sa pleci cu cricul jos adica daca este in viteza si ai cricul lasat nu da la automat.

Ala de la ambreiaj (se presupune ca ai crisul sus) nu te lasa sa ii dai la automat cat timp este in viteza si nu ai maneta trasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o problema cu beculetul de pozitie neutra la treapta de viteza. Se aprinde cand trag de ambreiaj (chiar daca e in viteza), se stinge cand il las daca e in viteza si ramane aprins daca e pe liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...