konievic Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) L`am verificat si era verde, l`am masurat era pana la -20 de grade, totusi am mai scos afara 500de ml , si am completat cu concentrat de antigel tot verde asa ca pt iarna sper sa fie bine Editat Octombrie 11, 2013 de konievic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 g 12, 2 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Hepo verde am pus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 g 12, 2 l si mie mi s`a recomandat asta... da.. diluat .. sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 mecanicul il baga nediluat. zice ca are punctul de fierbere mai sus decit diluat deci sanse mai mici sa f motoru. eu asa il am bagat. nediluat. nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 asta ramane batut in cuie .. exact acelasi lucru mi`a spus si mie .. si cica si racirea ar fi mult mai ok la g12, ca practic nu e antigel, are proprietatile antigelului, da e lichid de racire.. mai ramane de vazut cum dau jos zeama veche ... ca acu` ii fac prima data, e proaspat achizitionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) desfa busonu de la radiator, scoate colieru unde am incercuit cu rosu, trage furtunu afara si o sa curga singur. bagi furtunu inapoi, pui colieru. bagi lichid in radiator pina se umple. spor Editat Octombrie 14, 2013 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 mecanicul il baga nediluat. zice ca are punctul de fierbere mai sus decit diluat deci sanse mai mici sa f motoru. eu asa il am bagat. nediluat. nici o problema. Mecanicul s-ar putea sa fie slab și să nu cunoască prea bine realitatea. Bagă ochiu în manual și vezi ce zice. Cel mai probabil o să recomande diluare 50-50. Îl poți turna direct în radiator daca e deja diluat. În cazul în care l-ai pus nediluat îți poate ataca conductele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 intr-adevar in manual zice 1:1 , da hai sa fim seriosi, afecteaza conductele? nu`i acid ) desfa busonu de la radiator, scoate colieru unde am incercuit cu rosu, trage furtunu afara si o sa curga singur. bagi furtunu inapoi, pui colieru. bagi lichid in radiator pina se umple. spor si o sa imi curga tot ? ca ma gandesc ca`mi ramane si in pompa, si probabil si in rezervor ( daca are rezervor pentru apa ), ca ma gandesc ca nu pui direct in radiator.. oricum mersi de sfat, poate ma indrumi si mai departe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 ajunge cit iese. o sa torni in radiator cit intra. aproape 2 litri. eu din rezervor am tras cu o siringa si am turnat si acol. o fi unu slab dar cind fac si altii asa.... faci cum crezi. nu e o regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Antigelul simplu NU mai are aceleasi calitati de racire. La antigelul nediluat conductivitatea termica este de sub 55%, in timp ce la cel diluat (maxim 60% antigel) conductivitatea termica ajunge la 90 - 98% in functie de calitatea antigelului. Conform prescriptiilor tehnice folosite de catre toti producatorii de automobile, concentratia maxima este de 60% antigel si 40% apa (mai rar 50 - 50%). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) azi am luat un G12+ de pe la unix, si are un tabel facut acolo ... 2 G12+ si 1 apa distilata protejeaza pana la -33 grade.. 1 G12+ si 1 apa distilata protejeaza pana la -20 de grade ... ce mama dracu sa fac? cred ca merg pe varianta 3 G12+ si 2 apa distilata, si relativ ar trebui sa fie la mijloc in specificatiile antigelului G12+ zice ca nu se poate folosi nediluat, si doamna de la magazin, care cica vinde de 16 ani piese auto si altele, zicea ca daca nu`l diluez, sa-mi iau adio de la garnituri si furtune in primavara.. cica le-ar "roade"..cati oameni atatea pareri Editat Octombrie 16, 2013 de SkyWay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) 60-40 as pune si eu sincer. Editat Octombrie 16, 2013 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 nu ziceai ca l`ai bagat nediluat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 ba da asa e bagat. si nu am nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Are careva sidecase si topcase pe motor?daca da, imi poatw face niste poze la soporti, cum is prinsi si alea alea?vreau sa fac eu acasa,sa nu mai dau sute de euro ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9iuli Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 (editat) Poate se mai gaseste cineve in situatia mea, in sensul ca nu aveam cum sa prind barele laterale care tin top case-ul pentru ca am toba aftermarket. Iata rezultatul: IMAG0395.jpgIMAG0393.jpgIMAG0394.jpgIMAG0387.jpgIMAG0390.jpgIMAG0392.jpgIMAG0391.jpgIMAG0389.jpgIMAG0388.jpgIMAG0386.jpgIMAG0385.jpg Poate te ajuta( vezi pagina 165) Are careva sidecase si topcase pe motor?daca da, imi poatw face niste poze la soporti, cum is prinsi si alea alea?vreau sa fac eu acasa,sa nu mai dau sute de euro ... Editat Octombrie 18, 2013 de 9iuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s3rafi Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Salutare fazeristi , Un mic ajutor daca se poate. Am un fz6 din 2006 care nu mai porneste daca este in viteza, trebuie pus pe liber altfel nu scoate nici un zgomot. Inca o intrebare, cati litri inseamna o linie pe afisajul de combustibil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Incearca sa tragi ambreiajul cand vrei sa o pornesti in viteza, tr sa plece. Daca nu pleaca nu mai merge senzorul de la ambreiaj. Este normal sa nu porneasca cand e in viteza si nu ai ambreiajul tras. Liniile nu stiu cum se duc dar pot sa iti spun ca atunci cand incepe sa numere (adica intrii pe rezerva) mai ai 3.5 litrii minim. De obicei mie cand incepe sa imi numere imi intra ~15l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Salutare fazeristi , Un mic ajutor daca se poate. Am un fz6 din 2006 care nu mai porneste daca este in viteza, trebuie pus pe liber altfel nu scoate nici un zgomot. Inca o intrebare, cati litri inseamna o linie pe afisajul de combustibil? Senzorul de la cric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Nu prea are cum sa fie de la senzorul de cric. Daca este stricat ar tr sa iti moara motorul cand vrea sa plece de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s3rafi Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Trag ambreiaj, cric dar sunt moemnte si momente, de obicei porneste cand motorul e incalzit. Trag ambreiajul si nu se aude nimic, abia dupa ce pun pe liber porneste...bag in viteza si o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Nu prea am inteles ce vrei tu sa zici Senzori sunt la abreiaj si la cric Ala de cric nu te lasa sa pleci cu cricul jos adica daca este in viteza si ai cricul lasat nu da la automat. Ala de la ambreiaj (se presupune ca ai crisul sus) nu te lasa sa ii dai la automat cat timp este in viteza si nu ai maneta trasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Ia putin spray silicon si da pe la mufele alea 2, verifica'le poate nu fac contact perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Exhaust Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Salut, am si eu o problema cu beculetul de pozitie neutra la treapta de viteza. Se aprinde cand trag de ambreiaj (chiar daca e in viteza), se stinge cand il las daca e in viteza si ramane aprins daca e pe liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.