Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Personal nu stiu pe nimeni care sa fi mers pe ambele ca sa iti poata povesti despre diferentele dintre ele, dar daca te uiti pe internet prin articolele despre FZ1 s-ar putea sa gasesti si comparatii cu modelul anterior.

 

Din ce am citit iti trebuie doar un update la maparile de injectie, preferabil la versiunea 2011, si ai o moto excelenta.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Poti lua un model mai vechi, gen 2008, daca stii ca poti face remaparea la injectie cu una de 2011; toata treaba e software, dar nu stiu cat de usor sau de greu se gasesc in Romania specialisti care sa iti puna maparea de la modelul 2011. Motorul e acelasi, difera softul.

 

Eu inca nu am iesit pentru ca sunt virusat rau de tot (racit) si probabil daca as merge cu viziera deschisa mi-ar mai scadea febra, numai ca doctorul meu nu cred ca e de acord cu un asemenea tratament :) Dar am pornit-o si i-am uns lantul, era spalat la inceputul iernii si doar il mai ung din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da frate de unde bani de un 2011:)),va tin la curent,ati scos mobrele ieri si azi?

Eu am dat o tura si a doua zi ma dureau toate oasele mai ales spatele. :D S-a dus antrenamentul.

Ma gandesc sa desfac invelitoarea de la sa sa ii pun o bucata de burete mai moale, poate mai reduc din vibratii astfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o vreme oribila la CT si ploua mocaneste, parca sunt la sinaia.

Imposibil de iesit. Astept de o luna jumate sa mai ies nitel.

 

Eu am scos-o doar la vanzare. :))))


» Post actualizat in 25 Feb 2015 14:25

Eu am pe a mea si cric lateral si central.Il folosesc mai mult pe ala lateral deoarece ma cam chinui sa o ridic pe ala central.Sa nu mai zic cand sunt in public o pun ala lateral ca sa nu vada lumea ca ma chinui sa o ridic ,cand sunt singur unde nu e nimeni o pun pe ala central

:nono: :nono: Foloseste-ti greutatea proprie !! Te sui cu totul pe tija de la cricul mare, doar o tragi putin de ghidon spre spate si se urca singura.

Functioneaza fara sa te chinui, garantat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu la fel mai astept vreo 2 saptamani,nu e vreme de iesit cu moto,in weekend cica se mai opresc ploile si o sa fie mai cald iar apoi marti se mai racesc temperaturile cu inca 2-3 grade...

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat eu azi o tura. vreme numa buna dupa ce a stat ploaia. sonyy daca ai okazia sa iei 1000 la un pret decent fa-o linistit. ciclistica mai buna, putere c...lau. greutate mai mare cu 20kg doar ca surioara mica , centru de greutate mult mai jos. minunat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am sa fac ,ori iau carburatia ultimul an ori injectia dar cat mai noua,daca nu momentan tin blonda si mai investesc bani in echipament care merita,sunt costient ca cu cat are mai multi km o sa imi fie tot mai greu sa o dau dar nu o pot da degeaba si am bagat ceva bani in ea pe consumabile toamna trecuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii, m`ar interesa daca a desfacut careva roata fata, sa`mi spuna si mie seria de rulment. Si m-ar interesa de unde pot achizitiona simeringul. As da`o jos, da am zis sa incerc, poate stie careva care a mai trecut prin asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva la 450 ron cu un xenon (2 instalatii xenon+2lupe pt. 2 faruri). Cam asa erau cand voiam sa imi montez pe verzitura.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau xenon,am avut,nu imi trebuie inca un motiv de luat talonul,si nici nu am loc sa il pun de clanxon,deci de unde iau lupele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Posesorii de Fazer 1000cc de dupa 2006 (generatia 2 / FZ1S), sau cei care cunoasteti modelul, daca aveti motocicleta prevazuta cu far pt mersul pe partea dreapta a drumului (nu anglia), am rugamintea de a compara inclinatia soclului pt halogen H4 cu fotografia atasata, (eventual puteti face voi o fotografie la farul vostru).

 

Nu stiu daca aceasta inclinatie a halogenului in far face diferenta intre mersul pe partea stanga vs mersul pe partea dreapta a drumului.

 

Am cautat cateva zile o fotografie cu farul cu pricina, insa sunt f slabe rezultatele de pe net. Intreb acest lucru deoarece va trebui sa montez o lupa bixenon in far, si daca pastrez inclinatia data de fabrica (pt anglia), imi este frica ca linia fazei scurte sa nu fie inclinata spre dreapta si sa afecteze participantii la trafic pe sensul opus.

 

post-70685-0-02971700-1426329555_thumb.jpg
Multumesc!
Editat de navix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un spray de curatat lantul si unul de uns la tine, unge la fiecare 4-500km si curata la 1000km si nu ai probleme. Vezi ca drumurile lungi sunt mult mai obositoare pe motocicleta, ploaia e o problema mai serioasa decat cu masina, 2000km e un drum destul de lung si de obositor; in functie de traseu o sa iti ia 3-4 zile de mers. Alimenteaza la fiecare 250km, macar sa stii ca ai rezerva la nevoie. Cu S2 alimentam la 300 km, dar am mers si peste 350 intre 2 alimentari, cu ceva emotii. Vezi dupa primii 500km ce consum scoti si adaptezi tu.

3-4 zile??waw eu ma gandeam sa fac un popas abia dupa ce intru in Romania iar la sloveni sau la unguri nu prea as vrea sa opresc decat pentru benzina si baie daca este cazul.Atunci cred ca ar fi mai preferabil platforma as ajunge ma rpd si si as iesi si mai ieftin nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pai zici ca nu ai experienta unui drum de 2000km, o sa te rupa; una e cu masina si alta e cu motocicleta, spre exemplu eu am facut Bucuresti-Budapesta in mai putin de o zi, iar cu moto fac 2 zile. Am mai scris pe-aici de o calatorie de 5100 km in 14 zile si in unele am fost rupti de oboseala toti. Pe autostrada poate ai ajunge spre 800-1000 km intr-o zi, dar in Romania faci o zi de la Timisoara la Bucuresti, daca vrei la Suceava e la fel de greu chiar daca o iei pe Cluj-Bistrita-Campulung Moldivenesc.

 

Stiu si oameni care au venit din Germania in Romania intr-o singura zi, dar a doua oara nu au mai facut drumul asta; pe deasupra motocicletele erau touring, mai comfortabile.

 

Cat despre cost nu ma pronunt, eu asemenea drumuri le fac doar de placere si atunci costa cat costa. La fel cu timpul, daca te grabesti iei avionul, daca ai tot timpul la dispozitie vii cu bicicleta (nu glumesc, as face asta odata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor!

 

Am schimbat de curand levierele de ambreiaj si de frana impreuna cu mansoanele originale. Daca vreun coleg are nevoie de cele originale, le donez cu mare drag.

Le trimit oriunde in tara (plata la destinatie).

 

Spor si sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...