Robert Rmh Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 da,transfagarasanul este oficial deschis,au dat la stiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kirilla55 Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 cumpar tobe FZ6... mai galagioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Pune niste plastic de la pahare de inghetata pe spite Inainte sa pui tobe mai nerestrictive, asigura-te ca nu iti fac mai multe probleme decat iti rezolva. Gen consum marit sau alte tiganeli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Pune niste plastic de la pahare de inghetata pe spite Inainte sa pui tobe mai nerestrictive, asigura-te ca nu iti fac mai multe probleme decat iti rezolva. Gen consum marit sau alte tiganeli. NU exista consum mărit, cel puțin nu la modelul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salut in weekend fac unul din urmatoarele trasee cu inoptare posibil in sibiu http://distanta.ro/bucuresti/curtea-de-arges/45.586076,24.630884/45.792890,24.151959/ramnicu-valcea/bucuresti SAU http://distanta.ro/bucuresti/45.394837,25.932084/brasov/sighisoara/sibiu/bucuresti Daca sunt doritori sunt vro 3-4 motociclete pana acum,dintre care 1 cu pasagera cand ai programat plecarea? as iesi ( daca primesc bilet de voie de la nevasta ) pe traseul 2 . v-as insoti pana la brasov dupa care as face returul pe cheia spre bucale n-am facut niciodata cheia in sensul invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 O sa vb cu baietii vineri sa vedem,ca s-ar putea sa facem doar cheia,a intervenit cva sambata,control pt gaze la coloane si daca nu esti acasa ti le opreste si mai platesc dupa si deplasarea....deci ar ramane pt duminica o cheia...sa vedem cum e si vremea si ce zic si restu » Post actualizat in 04 Jul 2015 19:14 08:45 petrom miorita,si la ora 09:00 plecarea ,mergem pe cheia pana la brasov ,intoarcere pe sinaia,posibil sa mergem si la rasnov pe intoarcere ,cine doreste este binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Salut. Am observat o chestie ciudata la moto. Fz6s. L-am lasat parcat in soare de pe la ora 8 dimineata. Acum cand m-am dus la el (ora 15:30) am vazut cum picura benzina pe la unul dintre furtunurile de supraplin si ce o mai fi acolo. Am benzina aproape de plin. Adica am alimentat ieri si am facut vreo 60-70 km. Am deschis busonul si s-a oprit din picurat si s-a uscat instantaneu si furtunul. De la ce sa fie oare? A facut presiune prea multa in rezervor si da vapori afara? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 In opinia mea da. Din cauza temperaturilor foarte ridicate benzina a inceput sa se vaporizeze, a crescut presiunea in rezervor si a ajuns pe scurgerile de supraplin. De acolo a inceput s-o ia la vale pe furtun. Cand ai deschis busonul, presiunea a scazut si vaporii de benzina au ajuns direct in atmosfera. Benzina se evapora foarte repede. Uleiul si antigelul lasa pete pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 o ieseala ceva sambata asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Suruburile de la rezervorul de lichid nu stiu exact ce dimensiune au (poti sa le demontezi si sa le masori), dar sunt la fel ca cele de pe Honda CB si CBF; s-ar putea sa fie raspandite la mai multe modele de moto, poti incerca la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 stie cineva codul de culoare al cadrului pentru modelul 04 pe negru ? mai am nevoie si de niste dimensiuni pentru suruburile de la rezervor si toate cele 4 suruburi de la suportul si capacul bateriei, poate stie cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Spoiler pt FZ6 S si N 2004 - prezent /index.php?/topic/695222-bug-spoiler-moto/page-4&do=findComment&comment=4019392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Cam ce inseamna vopsitul si montajul? M-ar interesa cine si cu cat il poate vopsi negru si daca vine si cu accesorii pentru prinderea pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Vad ca esti din Bucuresti asa ca nu te pot ajuta personal. Eu asigur spoilerul , pentru vopsit si montaj , la service / tinichigiu / prieten cu garaj. acolo se fabrica si prinderile de moto. Pentru cine poate deplasat motocicleta in TM , rezolvam in atelier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 @ Adrian - pt prinderi te poti uita la al meu sa vezi cum e prins. Ne putem intalni in cartier, luam masuri, etc. Nu am in schimb unde sa le confectionez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salut. Am observat o chestie ciudata la moto. Fz6s. L-am lasat parcat in soare de pe la ora 8 dimineata. Acum cand m-am dus la el (ora 15:30) am vazut cum picura benzina pe la unul dintre furtunurile de supraplin si ce o mai fi acolo. Am benzina aproape de plin. Adica am alimentat ieri si am facut vreo 60-70 km. Am deschis busonul si s-a oprit din picurat si s-a uscat instantaneu si furtunul. De la ce sa fie oare? A facut presiune prea multa in rezervor si da vapori afara? Multumesc. si-a mărit volumul si a dat pe afara. cu cat se mai da un fz6n 2004 in zilele astea? stare bune consumabile lafel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 2000-2400 (daca are ceva extras) zice eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
renucs Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salutare. Pe 15 iulie am avut un accident. Pasagerull dreapta spate nu s-a asigurat cand a deschis usa si m-a lovit. Am cazut, am entorsa la genunchi (ruptura de ligament colateral si poate altele, trebuie sa fac RMN sa vad exact). Azi am fost la asiguratorul City Insurance, a mers neasteptat de bine au facut poze si mi-au dat o foaie cu care pot sa merg in orice service care lucreaza cu asigurare. Trebuie sa merg la service, ei sa ia legatura cu asiguratorul sa se inteleaga la pret si e ok. Mai e varianta sa ma interesez eu de piese si sa le trimit lista cu preturile si sa imi repar eu motorul in regie proprie. Partile care trebuie schimbate sunt -carena fata crapata in coltul dreapta sus langa oglinda -carena spate dreapta crapata -aripa roata fata crapata -capac motor revopsit -maneta frana Intrebarea mea e unde pot sa gasesc piesele si preturile sa pot sa imi fac o idee care varianta e mai buna. Niste linkuri, numere de tel, contact persoane recomandari unde ati facut si ati fost multumiti, etc,ar fi bine-venite. Am Fazer de 600 din 2006, 30.000 km. Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) Dual tours, motodynamic. Din cate stiu eu cam astia-s in Bucuresti. http://www.yamaha-motor.eu/ro/news/index.aspx?id=500689 http://www.motociclete.com.ro/ Mai multe detalii poti afla cu dealer locator: http://www.yamaha-motor.eu/ro/dealer-locator/index.aspx#/dealer/ Poti sa-ti cauti singur piesele pe https://www.shopyamaha.com/parts-catalog/lines/street-mcy?ls=Street&dealernumber= Editat Iulie 22, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kirilla55 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salutare. Pe 15 iulie am avut un accident. Pasagerull dreapta spate nu s-a asigurat cand a deschis usa si m-a lovit. Am cazut, am entorsa la genunchi (ruptura de ligament colateral si poate altele, trebuie sa fac RMN sa vad exact). Azi am fost la asiguratorul City Insurance, a mers neasteptat de bine au facut poze si mi-au dat o foaie cu care pot sa merg in orice service care lucreaza cu asigurare. Trebuie sa merg la service, ei sa ia legatura cu asiguratorul sa se inteleaga la pret si e ok. Mai e varianta sa ma interesez eu de piese si sa le trimit lista cu preturile si sa imi repar eu motorul in regie proprie. Partile care trebuie schimbate sunt -carena fata crapata in coltul dreapta sus langa oglinda -carena spate dreapta crapata -aripa roata fata crapata -capac motor revopsit -maneta frana Intrebarea mea e unde pot sa gasesc piesele si preturile sa pot sa imi fac o idee care varianta e mai buna. Niste linkuri, numere de tel, contact persoane recomandari unde ati facut si ati fost multumiti, etc,ar fi bine-venite. Am Fazer de 600 din 2006, 30.000 km. Merci anticipat. www.bardakmotor.ro Aici isi face un prieten motocicleta (pe asigurarea celui care l-a lovit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salut colegii! am o problema de incarcare si sunt blocat: - pornesc motorul si la rece masor incarcarea la 4000rpm - 14.2V stabil - merg 10min cu el in ture pina la 6krpm, masor incarcarea: 12:6. Dupa o ora de mers asa..bateria se termina si porneste doar impinsa. - am schimbat pina acum 3 relee de incarcare si tot asa face. - am pus o baterie noua, dar tot asa face - bobinele statorul le-am masurat- 0.8 Ohmi, identic cu valorile masurate pe o alta Fz6 - am masurat curentul total consumat de motor - am deconecta releul de incarcare si am pornit motorul doar de pe baterie. In timp ce mergea am inserat un ampermetru in serie la o borna a bateriei: 10 Amperi.(fara faza scurta - 6.5A) -valori normale zic eu, deci nu am consumator necunoscut. - am masurat voltajul pe toate cele 3 bobine din stator(deconectate de la releu): la 4000rpk- 60V-70V( alternativ), dar cand masor cu mufa pusa in releu - scade la 11V( alternativ ) ceea ce ma face sa cred ca ori generatorul nu poate da destul curent catre releu, desi valorile statorului sunt in limite ori releul asta nou e stricat desi are doar o zi. Are cineva alte idei? Poate fi stricat rotorul din generator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlbaCaZapada Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Ai incercat sa intri in modul de diagnoza sa vezi ce cod de eroare iti da? Si apoi vezi descrierea codului de eroare in manualul de service. Daca ai prea multe erori, le stergi pe toate si apoi o mai pornesti si faci in asa fel sa-ti mai dea eroarea respectiva..Ar fi un punct de pornire. Salut colegii! am o problema de incarcare si sunt blocat: - pornesc motorul si la rece masor incarcarea la 4000rpm - 14.2V stabil - merg 10min cu el in ture pina la 6krpm, masor incarcarea: 12:6. Dupa o ora de mers asa..bateria se termina si porneste doar impinsa. - am schimbat pina acum 3 relee de incarcare si tot asa face. - am pus o baterie noua, dar tot asa face - bobinele statorul le-am masurat- 0.8 Ohmi, identic cu valorile masurate pe o alta Fz6 - am masurat curentul total consumat de motor - am deconecta releul de incarcare si am pornit motorul doar de pe baterie. In timp ce mergea am inserat un ampermetru in serie la o borna a bateriei: 10 Amperi.(fara faza scurta - 6.5A) -valori normale zic eu, deci nu am consumator necunoscut. - am masurat voltajul pe toate cele 3 bobine din stator(deconectate de la releu): la 4000rpk- 60V-70V( alternativ), dar cand masor cu mufa pusa in releu - scade la 11V( alternativ ) ceea ce ma face sa cred ca ori generatorul nu poate da destul curent catre releu, desi valorile statorului sunt in limite ori releul asta nou e stricat desi are doar o zi. Are cineva alte idei? Poate fi stricat rotorul din generator? » Post actualizat in 22 Jul 2015 12:22Ai incercat sa intri in modul de diagnoza sa vezi ce cod de eroare iti da? Si apoi vezi descrierea codului de eroare in manualul de service. Daca ai prea multe erori, le stergi pe toate si apoi o mai pornesti si faci in asa fel sa-ti mai dea eroarea respectiva..Ar fi un punct de pornire. iaca si un filmuletz explicit cum sa intri in modul ala: » Post actualizat in 22 Jul 2015 12:25 Ai incercat sa intri in modul de diagnoza sa vezi ce cod de eroare iti da? Si apoi vezi descrierea codului de eroare in manualul de service. Daca ai prea multe erori, le stergi pe toate si apoi o mai pornesti si faci in asa fel sa-ti mai dea eroarea respectiva..Ar fi un punct de pornire. » Post actualizat in 22 Jul 2015 12:22 iaca si un filmuletz explicit cum sa intri in modul ala: aici si lista cu fault codes: Fault Code: 12Diagnostic Code: --Symptom: No normal signals are received from the crankshaft position sensor.Probable cause of malfunction: Open or short circuit in wiring harness.Defective crankshaft position sensor. Malfunction in pickup rotor. Malfunction in ECU. Improperly installed sensor. Fault Code: 13Diagnostic Code: 03Symptom: Intake air pressure sensor-open or short circuit detected.Probable cause of malfunction: Open or short circuit in wiring sub lead.Open or short circuit in wiring harness. Defective intake air pressure sensor. Malfunction in ECU. Fault Code: 14Diagnostic Code: 03Symptom: Faulty intake air pressure sensor pipe system Probable cause of malfunction: detected hose clogged hose Intake air pressure sensor hose is detached, clogged, kinked, or pinched.Malfunction in ECU. Fault Code: 15Diagnostic Code: 01 Symptom: Throttle position sensor-open or short circuit detected.Probable cause of malfunction: Open or short circuit in wiring sub lead.Open or short circuit in wiring harness. Defective throttle position sensor. Malfunction in ECU. Improperly installed throttle position sensor. Fault Code: 16Diagnostic Code: 01Symptom: A stuck throttle position sensor is detected.Probable cause of malfunction: Stuck throttle position sensor.Malfunction in ECU. 01 Fault Code: 19Diagnostic Code: 20Symptom: Open circuit in the input line of ECU No4 terminal is detected when the start switch is pressed.Probable cause of malfunction: Open circuit in wiring harness (ECU coupler). Malfunction in ECU. Fault Code: 21Diagnostic Code: 06Symptom: Coolant temperature sensor-open or short circuit detected. Probable cause of malfunction: Open or short circuit in wiring harness.Defective coolant temperature sensor. Malfunction in ECU. Improperly installed sensor. Fault Code: 22Diagnostic Code: 05Symptom: Intake air temperature sensor-open or short circuit detected.Probable cause of malfunction: Open or short circuit in wiring harness.Defective intake temperature sensor. Malfunction in ECU. Improperly installed sensor. Fault Code: 30Diagnostic Code: 08Symptom: The motorcycle has overturned. Probable cause of malfunction:Overturned.Malfunction in ECU. Fault Code: 33Diagnostic Code: 30Symptom: Open circuit is detected in the primary lead of the ignition coil (# 1, #4).Probable cause of malfunction: Open circuit in wiring harness.Malfunction in ignition coil. Malfunction in ECU. Malfunction in a component of ignition cut-off circuit system. Fault Code: 34Diagnostic Code: 31Symptom: Open circuit is detected in the primary lead of the ignition coil (# 2, #3).Probable cause of malfunction: Open circuit in wiring harness.Malfunction in ignition coil. Malfunction in ECU. Malfunction in a component of ignition cut-off circuit system. Fault Code: 41Diagnostic Code: 08Symptom: Lean angle cut-off switch-open or short circuit detected. Probable cause of malfunction: Open or short circuit in wiring harness. Defective lean angle cut-off switch. Malfunction in ECU. Fault Code: 42Diagnostic Code: 07, 21Symptom: No normal signals are received from the speed sensor; or, an open or short circuit is detected in the neutral switch. Probable cause of malfunction: Open or short circuit in wiring harness. Defective speed sensor. Malfunction in vehicle speed sensor detected unit. Defective neutral switch. Malfunction in the engine side of the neutral switch. Malfunction in ECU. Fault Code: 43Diagnostic Code: 09Symptom: Supply power to the injector and fuel pump is not normalProbable cause of malfunction: Open circuit in wiring harness. (red/blue line or blue/yellow line)Malfunction in ECU. Fault Code: 44Diagnostic Code: 60Symptom: An error is detected while reading or writing on EEPROM.Probable cause of malfunction: Malfunction in ECU. (The CO adjustment value is not properly written on or read from the internal memory). Fault Code: 46Diagnostic Code: -- Symptom: Power supply to the FI system is not normal. Probable cause of malfunction:Malfunction in "CHARGING SYSTEM". Fault code: 50Diagnostic Code: -- Symptom: Faulty ECU memory. When this malfunction is detected, the code number might not appear on the meter.Probable cause of malfunction: Malfunction in ECU. (The program and data are not properly written on or read from the internal memory.) Fault code: Er-1 Diagnostic Code: -- Symptom: No signals are received from the ECU.Probable cause of malfunction: Open or short circuit in wiring sub lead. Malfunction in meter. Malfunction in ECU. Fault code: Er-2Diagnostic Code: --Symptom: No signals are received from the ECU within the specified duration.Probable cause of malfunction: Improper connection in wiring sub lead. Malfunction in meter. Malfunction in ECU. Fault code: Er-3Diagnostic Code: --Symptom: Data from the ECU cannot be received correctly.Probable cause of malfunction: Improper connection in wiring sub lead. Malfunction in meter. Malfunction in ECU. Fault code: Er-4Diagnostic Code: --Symptom: Non-registered data has been received from the meter.Probable cause of malfunction: Improper connection in wiring sub lead. Malfunction in meter. Malfunction in ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salve, merci de informatii, o sa le folosesc pe viitor dar cred ca nu ma ajuta acum. E doar o eroare posibila pt probleme de incarcare si nu zice mare lucru, decatr sa verific sistemul de incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Intrebare stupida, bateria e buna? sau ai incercat si cu una buna? A zis ca a incercat cu o baterie noua si tot asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) S-ar putea sa se incalzeasca una din piese in mers si sa piarda curent. Am patit si eu asta acum vreo 2 ani, au schimbat in service mai multe relee de incarcare, statoare, baterii si nu i-au dat de cap, iar la un moment dat una din combinatiile de piese a mers si merge si in ziua de azi, dar nu au fost in stare sa descopere care problema initiala. Noroc ca era in garantie si au avut si cu ce testa, ca au primit piese de schimb de la importator si mai aveau inca o motocicleta identica in service si au incercat toate combinatiile posibile. E posibil sa fie statorul, daca zici ca ai incercat cu 3 relee diferite; probabil un scurt partial (un numar de spire) cand se incalzeste si se dilata. Editat Iulie 22, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.