john17 Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Fanta la parbriz e pt eliminarea turbioanelor la partea de sus prin faptul ca aerul curge pe ambele fete si nu se mai creaza depresiune sub parbriz. Stiu de șa ca e mai confortabila, frana pe mine unul ma satisface la S"1", n-am calarit S2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Pai s1 are 2 pistoane per etrier,s2 are 4 pistoane,acum daca ai gume bune si nu mergi extra-sportiv nu cred ca simti nevoia de mai bn,cu topcase+pasager 60-70 kg la un mers mai sportiv nu aveam asa multa incredere in frane ,singur pe moto nu erau probleme,faza e ca o sa te coste si mai mult cand schimbi placutele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexfz Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Eu am mers in jur de 3 ani si ceva cu un FZ6Fazer S2. Acum am un FZ6N 2005 luat prin 2014 daca nu ma inseala memoria. Diferentele dintre ele le cunosc aproape toti posesorii . S2 stiu ca are alta harta de injectie , dar la cum merg eu nu mi-am dat seama de diferente. Din pct meu de vedere ca utilizator normal nu vad nici o diferenta notabila intre cele doua variante. Da , S2-ul ar fi de preferat sa-ti cumperi , dar daca gasesti un S1 ( care e si mai ieftin ) nu sta prea mult pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Eu am mers in jur de 3 ani si ceva cu un FZ6Fazer S2. Acum am un FZ6N 2005 luat prin 2014 daca nu ma inseala memoria. Diferentele dintre ele le cunosc aproape toti posesorii . S2 stiu ca are alta harta de injectie , dar la cum merg eu nu mi-am dat seama de diferente. Din pct meu de vedere ca utilizator normal nu vad nici o diferenta notabila intre cele doua variante. Da , S2-ul ar fi de preferat sa-ti cumperi , dar daca gasesti un S1 ( care e si mai ieftin ) nu sta prea mult pe ganduri. In regim de "croaziera", ce viteaza puteai sustine pe fazer, fata de naked? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Defineste tu croaziera. Pe fazer la 160 stateam drept in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Mers 150-180 cu pasager si stateam fara nici un efort drept,dar ca sa fie confortabil si pentru pasager 130-140 e ok si nu consuma nici mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Defineste tu croaziera. Pe fazer la 160 stateam drept in sa. Croaziera= regim de mers care poate fi sustinut pe distante mai lungi, fara eforturi foarte mari Mers 150-180 cu pasager si stateam fara nici un efort drept,dar ca sa fie confortabil si pentru pasager 130-140 e ok si nu consuma nici mult Ce inaltime ai? PS: vad ca sunt unii care au trecut de la fz6 fazer la fz1 fazer- e vreo diferenta intre ele dpdvd al protectiei la vant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 FZ6 Fazer 2005 - numai ce am bagat in we un drum de mare iar viteza de croaziera pe A2, cu pasager si bagaje, a fost 160-170. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Croaziera= regim de mers care poate fi sustinut pe distante mai lungi, fara eforturi foarte mari Ce inaltime ai? PS: vad ca sunt unii care au trecut de la fz6 fazer la fz1 fazer- e vreo diferenta intre ele dpdvd al protectiei la vant? pt protectie traba un parbriz mai mare. semicarena aia cu un parbriz bun face minuni. la s2 e schimbata si ciclistica. imbunatatita. am avut ambele modele in acelasi an. eu as lua la orice ora s2 cu abs. trecerea la miuta se face strict pt puterea in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Croaziera= regim de mers care poate fi sustinut pe distante mai lungi, fara eforturi foarte mari Ce inaltime ai? PS: vad ca sunt unii care au trecut de la fz6 fazer la fz1 fazer- e vreo diferenta intre ele dpdvd al protectiei la vant? am 1.67,diferente dpdvd al protectiei la vant nu prea sunt,iar daca sunt ,sunt insesizabile. » Post actualizat in 18 Sep 2017 16:23 pt protectie traba un parbriz mai mare. semicarena aia cu un parbriz bun face minuni. la s2 e schimbata si ciclistica. imbunatatita. am avut ambele modele in acelasi an. eu as lua la orice ora s2 cu abs. trecerea la miuta se face strict pt puterea in plus. adevarat graiesti,fz6 fazer fie s1/s2 motoreta foarte buna,foarte fiabila,dpmdv o motoreta foarte echilibrata raport pret/calitate/consum/putere/fiabilitate,nu exceleaza la ceva anume dar face cate un pic mai mult din fiecare,trecerea la miuta se merita daca mergi cu pasager si bagaje 80%,altfel poti sta linistit pe 600, 4-6 sezoane cum am stat eu,daca mergi ocazional cu pasager si mai mult de 50-60% singur poti opta pentru modelul fazer 8 daca simti nevoie de mai mult cuplu,franele la s2 sunt cam la fel ca la fazer 8 ,fazer 1,sper sa nu vorbesc prostii,fazer 1 e mult mai sport decat fazer 1,ai o pozitie mai de atack.e un ''R1'' usor imblanzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Unii au taiat parbrizul la s1, eu la vechiul Transalp am inlocuit Givi touring cu care il cumparasem cu un Mra mai inalt, insa a fost mai rau pt ca imi dadea vantul in cap si eram in zona cea mai turbulenta. La Fazer ma deranjeaza cand e frig ca imi ajunge curentul fix in gat, sub casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 pai si daca pui unul mai inalt,ti-l da cred ca fix in cap....ma gandesc ca o fi mai bine acolo ca ai casca ....pnm vezi cum te simti mai confortabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 La ta cu mra zgomotul era f deranjant. Daca ma ridicam sau lasam cativa cm era mai bine, doar ca poxitia pe genil ala de mobra nu e variabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 am 1.67,diferente dpdvd al protectiei la vant nu prea sunt,iar daca sunt ,sunt insesizabile. » Post actualizat in 18 Sep 2017 16:23 adevarat graiesti,fz6 fazer fie s1/s2 motoreta foarte buna,foarte fiabila,dpmdv o motoreta foarte echilibrata raport pret/calitate/consum/putere/fiabilitate,nu exceleaza la ceva anume dar face cate un pic mai mult din fiecare,trecerea la miuta se merita daca mergi cu pasager si bagaje 80%,altfel poti sta linistit pe 600, 4-6 sezoane cum am stat eu,daca mergi ocazional cu pasager si mai mult de 50-60% singur poti opta pentru modelul fazer 8 daca simti nevoie de mai mult cuplu,franele la s2 sunt cam la fel ca la fazer 8 ,fazer 1,sper sa nu vorbesc prostii,fazer 1 e mult mai sport decat fazer 1,ai o pozitie mai de atack.e un ''R1'' usor imblanzit FZ6-le ramane, mai ales ca are o serie de imbunatatiri, si pana sezonul urmator va fi 100% pus la punct. Ma gandeam sa mai iau si un FZ1 fazer, pe care sa-l tin doar pt drumuri lungi, dar daca nu sunt diferente la protectia la vant, pot la fel de bine sa cumpar plasticele si sa-mi transform nakedul in fazer- chiar si cu pasager, puterea la fz6 imi e suficienta in 95% din cazuri. Eventual mai iau un SM ceva, strict pentru oras. Din categoria "fazer", cea mai mare semicarena pare ca e la cbf1000, poate are cineva o parere legat de protectia la vant si de la cbf1000 vs fz6/fz1. Unii au taiat parbrizul la s1, eu la vechiul Transalp am inlocuit Givi touring cu care il cumparasem cu un Mra mai inalt, insa a fost mai rau pt ca imi dadea vantul in cap si eram in zona cea mai turbulenta. La Fazer ma deranjeaza cand e frig ca imi ajunge curentul fix in gat, sub casca. De asta mi-e frica, sa nu ma trezesc ca imi impinge vantul aiurea semicarena aia. Probabil cel mai bine m-as lamuri daca as face o proba cu un fazer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Salut! Baieti, dacă știți pe careva care caută o motoreta în mințile ei, Fazerul meu a ieșit la vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 FZ6-le ramane, mai ales ca are o serie de imbunatatiri, si pana sezonul urmator va fi 100% pus la punct. Ma gandeam sa mai iau si un FZ1 fazer, pe care sa-l tin doar pt drumuri lungi, dar daca nu sunt diferente la protectia la vant, pot la fel de bine sa cumpar plasticele si sa-mi transform nakedul in fazer- chiar si cu pasager, puterea la fz6 imi e suficienta in 95% din cazuri. Eventual mai iau un SM ceva, strict pentru oras. Din categoria "fazer", cea mai mare semicarena pare ca e la cbf1000, poate are cineva o parere legat de protectia la vant si de la cbf1000 vs fz6/fz1. De asta mi-e frica, sa nu ma trezesc ca imi impinge vantul aiurea semicarena aia. Probabil cel mai bine m-as lamuri daca as face o proba cu un fazer... incearca fazerul 8 ,merge foarte bine si in oras,cuplul mai bun si franele or sa merita schimbarea,fazer 8 e mult mai masiva in fata,e mai orientata spre touring,e foarte ok daca mergi si cu pasager ca ai resurse mult mai bune decat fz6 fazer,cauta unul e fain,am un prieten care are unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 (editat) Azi-noapte m-a mancat undeva si am comandat un bec led H7, peste vreo luna cand vine il probez si vad cum este. Am mai probat unul acum vreo 2 ani, alt tip constructiv, era o pleznitoare inutila, dar asta pare sa aibe pozitia de focalizare corecta. Daca pot, o sa masor si curentul consumat, el e dat la 40W - daca asta e consumul real atunci inlocuiesc si stanga cu un H4 (aceeasi putere) si vad daca tine instalatia la 80W pe scurta si daca mai e nevoie de scurta pe ambele. Deci, povestim peste vreo luna. Au venit becurile. Am probat, lumina e destul de buna si decent focusata, dar fixarea in soclul din carena nu mi-a iesit: becul normal se monteaza cu un adaptor, asta nu are asa ceva si sarma care tine ansamblul in soclu nu se potriveste deloc cu becul nou. O sa incerc in weekend pe lumina sa fixes dracia, eventual o sa tiparesc un soclu daca nu mi-e prea lene sa il proiectez. Editat Octombrie 12, 2017 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Salut colegi. Am o problema cu motoreta mea, poate ma ajuta cineva. Se opreste motorul in mers, iar uneori stand pe loc (f.rar). M-am uitat la butonul de killswitch, nu are niciun fir desfacut. Relantiul (a) sta corect si nu cred ca ar fi senzorul TPS. Mentionez ca motorul porneste imediat, chiar daca este rece. Ceva imi taie alimentarea si nu stiu ce. Nu are un tipar anume dupa care se opreste. De multe ori cand plec cu ea la drum se intampla sa se opreasca de cateva ori, apoi pare ca merge normal. Ati mai patit? Ce este de facut/verificat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iliviu Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Chiar daca pare ca firele nu sunt desfacute, s-ar putea sa nu faca cum trebuie contact. Scoate killswitchul de pe maner si cu motorul pornit, misca-l stanga, dreapta, fata spate.... Daca ti se opreste motorul, ai gasit problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Incerc acum cu motorul pornit. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Heeeei! Thanks @iliviu. Am desfacut, am lovit foarte usor in buton si s-a oprit. Am facut testul iar, la fel. Problema e la buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Salut, ati facut vreunul service la furca de curand? Adica schimbat semeringurile de ulei, de praf, schimbat uleiul de furca si ajustat furca? Eu tocmai am facut treaba asta si eram curios sa fac o comparatie de costuri. Ati simtit vreo diferenta dupa service? Inca nu am facut un test de drum mai serios sa vad daca e vreo diferenta acum, cand totul e nou pe furca, dar sper sa se comporte mai bine. Inainte, cand franam si ma apropiam de oprirea finala, simteam o tremur al furcii. Acum, la prima vedere, a disparut fenomenul asta. Sa vedem pe curbe cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Mi-am schimbat singur simeringurile si uleiul, cuzinetii sunt ok. Uleiul il inlocuisem in iarna, nu curgea nimic asa ca doar am desfacut capacele, scos jambele, intors, scurs, spalat cu motorina si apoi cu ulei de furca nou, umplut si montat la loc. Probabil indepartarea mascazurilor a facut un simering sa planga, asa ca a trebuit s-o revizuiesc. Cost in jur de 120 lei + vreo 2h de munca, daca pun si primul ulei se mai adauga ~50% din suma si inca vreo ora. Diferenta? Mare. Furca e curata, nu imi mai e teama ca se mazgaleste discul Ca si comportament nu simt nimic, dar nu avea nici o manifestare inainte de interventie, doar ca nu stiam de cand era uleiul acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Eu am facut service la furca mai in primavara, diferenta a fost masiva: nu mai curge lichid 234 lei la Dual Tours, ca de acolo am cumparat motocicleta si cat a fost in garantie acolo faceam service. In rest, merge fix ca si inainte, adica bine. » Post actualizat in 20 Oct 2017 11:18 Inainte, cand franam si ma apropiam de oprirea finala, simteam o tremur al furcii. Acum, la prima vedere, a disparut fenomenul asta. Sa vedem pe curbe cum e. Si la mine face la fel, am discurile uzate, asta deja stiu. O sa le schimb cand schimb si cauciucurile, adica la primavara. Discurile au doar 31,000 km, dar am mers mult in oras si am avut si placute cam dure o parte din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.