john17 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Unii au taiat parbrizul la s1, eu la vechiul Transalp am inlocuit Givi touring cu care il cumparasem cu un Mra mai inalt, insa a fost mai rau pt ca imi dadea vantul in cap si eram in zona cea mai turbulenta. La Fazer ma deranjeaza cand e frig ca imi ajunge curentul fix in gat, sub casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 pai si daca pui unul mai inalt,ti-l da cred ca fix in cap....ma gandesc ca o fi mai bine acolo ca ai casca ....pnm vezi cum te simti mai confortabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 La ta cu mra zgomotul era f deranjant. Daca ma ridicam sau lasam cativa cm era mai bine, doar ca poxitia pe genil ala de mobra nu e variabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 am 1.67,diferente dpdvd al protectiei la vant nu prea sunt,iar daca sunt ,sunt insesizabile. » Post actualizat in 18 Sep 2017 16:23 adevarat graiesti,fz6 fazer fie s1/s2 motoreta foarte buna,foarte fiabila,dpmdv o motoreta foarte echilibrata raport pret/calitate/consum/putere/fiabilitate,nu exceleaza la ceva anume dar face cate un pic mai mult din fiecare,trecerea la miuta se merita daca mergi cu pasager si bagaje 80%,altfel poti sta linistit pe 600, 4-6 sezoane cum am stat eu,daca mergi ocazional cu pasager si mai mult de 50-60% singur poti opta pentru modelul fazer 8 daca simti nevoie de mai mult cuplu,franele la s2 sunt cam la fel ca la fazer 8 ,fazer 1,sper sa nu vorbesc prostii,fazer 1 e mult mai sport decat fazer 1,ai o pozitie mai de atack.e un ''R1'' usor imblanzit FZ6-le ramane, mai ales ca are o serie de imbunatatiri, si pana sezonul urmator va fi 100% pus la punct. Ma gandeam sa mai iau si un FZ1 fazer, pe care sa-l tin doar pt drumuri lungi, dar daca nu sunt diferente la protectia la vant, pot la fel de bine sa cumpar plasticele si sa-mi transform nakedul in fazer- chiar si cu pasager, puterea la fz6 imi e suficienta in 95% din cazuri. Eventual mai iau un SM ceva, strict pentru oras. Din categoria "fazer", cea mai mare semicarena pare ca e la cbf1000, poate are cineva o parere legat de protectia la vant si de la cbf1000 vs fz6/fz1. Unii au taiat parbrizul la s1, eu la vechiul Transalp am inlocuit Givi touring cu care il cumparasem cu un Mra mai inalt, insa a fost mai rau pt ca imi dadea vantul in cap si eram in zona cea mai turbulenta. La Fazer ma deranjeaza cand e frig ca imi ajunge curentul fix in gat, sub casca. De asta mi-e frica, sa nu ma trezesc ca imi impinge vantul aiurea semicarena aia. Probabil cel mai bine m-as lamuri daca as face o proba cu un fazer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 Salut! Baieti, dacă știți pe careva care caută o motoreta în mințile ei, Fazerul meu a ieșit la vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 FZ6-le ramane, mai ales ca are o serie de imbunatatiri, si pana sezonul urmator va fi 100% pus la punct. Ma gandeam sa mai iau si un FZ1 fazer, pe care sa-l tin doar pt drumuri lungi, dar daca nu sunt diferente la protectia la vant, pot la fel de bine sa cumpar plasticele si sa-mi transform nakedul in fazer- chiar si cu pasager, puterea la fz6 imi e suficienta in 95% din cazuri. Eventual mai iau un SM ceva, strict pentru oras. Din categoria "fazer", cea mai mare semicarena pare ca e la cbf1000, poate are cineva o parere legat de protectia la vant si de la cbf1000 vs fz6/fz1. De asta mi-e frica, sa nu ma trezesc ca imi impinge vantul aiurea semicarena aia. Probabil cel mai bine m-as lamuri daca as face o proba cu un fazer... incearca fazerul 8 ,merge foarte bine si in oras,cuplul mai bun si franele or sa merita schimbarea,fazer 8 e mult mai masiva in fata,e mai orientata spre touring,e foarte ok daca mergi si cu pasager ca ai resurse mult mai bune decat fz6 fazer,cauta unul e fain,am un prieten care are unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 (editat) Azi-noapte m-a mancat undeva si am comandat un bec led H7, peste vreo luna cand vine il probez si vad cum este. Am mai probat unul acum vreo 2 ani, alt tip constructiv, era o pleznitoare inutila, dar asta pare sa aibe pozitia de focalizare corecta. Daca pot, o sa masor si curentul consumat, el e dat la 40W - daca asta e consumul real atunci inlocuiesc si stanga cu un H4 (aceeasi putere) si vad daca tine instalatia la 80W pe scurta si daca mai e nevoie de scurta pe ambele. Deci, povestim peste vreo luna. Au venit becurile. Am probat, lumina e destul de buna si decent focusata, dar fixarea in soclul din carena nu mi-a iesit: becul normal se monteaza cu un adaptor, asta nu are asa ceva si sarma care tine ansamblul in soclu nu se potriveste deloc cu becul nou. O sa incerc in weekend pe lumina sa fixes dracia, eventual o sa tiparesc un soclu daca nu mi-e prea lene sa il proiectez. Editat Octombrie 12, 2017 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Salut colegi. Am o problema cu motoreta mea, poate ma ajuta cineva. Se opreste motorul in mers, iar uneori stand pe loc (f.rar). M-am uitat la butonul de killswitch, nu are niciun fir desfacut. Relantiul (a) sta corect si nu cred ca ar fi senzorul TPS. Mentionez ca motorul porneste imediat, chiar daca este rece. Ceva imi taie alimentarea si nu stiu ce. Nu are un tipar anume dupa care se opreste. De multe ori cand plec cu ea la drum se intampla sa se opreasca de cateva ori, apoi pare ca merge normal. Ati mai patit? Ce este de facut/verificat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iliviu Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Chiar daca pare ca firele nu sunt desfacute, s-ar putea sa nu faca cum trebuie contact. Scoate killswitchul de pe maner si cu motorul pornit, misca-l stanga, dreapta, fata spate.... Daca ti se opreste motorul, ai gasit problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Incerc acum cu motorul pornit. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Heeeei! Thanks @iliviu. Am desfacut, am lovit foarte usor in buton si s-a oprit. Am facut testul iar, la fel. Problema e la buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Salut, ati facut vreunul service la furca de curand? Adica schimbat semeringurile de ulei, de praf, schimbat uleiul de furca si ajustat furca? Eu tocmai am facut treaba asta si eram curios sa fac o comparatie de costuri. Ati simtit vreo diferenta dupa service? Inca nu am facut un test de drum mai serios sa vad daca e vreo diferenta acum, cand totul e nou pe furca, dar sper sa se comporte mai bine. Inainte, cand franam si ma apropiam de oprirea finala, simteam o tremur al furcii. Acum, la prima vedere, a disparut fenomenul asta. Sa vedem pe curbe cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 18, 2017 Share Postat Octombrie 18, 2017 Mi-am schimbat singur simeringurile si uleiul, cuzinetii sunt ok. Uleiul il inlocuisem in iarna, nu curgea nimic asa ca doar am desfacut capacele, scos jambele, intors, scurs, spalat cu motorina si apoi cu ulei de furca nou, umplut si montat la loc. Probabil indepartarea mascazurilor a facut un simering sa planga, asa ca a trebuit s-o revizuiesc. Cost in jur de 120 lei + vreo 2h de munca, daca pun si primul ulei se mai adauga ~50% din suma si inca vreo ora. Diferenta? Mare. Furca e curata, nu imi mai e teama ca se mazgaleste discul Ca si comportament nu simt nimic, dar nu avea nici o manifestare inainte de interventie, doar ca nu stiam de cand era uleiul acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Eu am facut service la furca mai in primavara, diferenta a fost masiva: nu mai curge lichid 234 lei la Dual Tours, ca de acolo am cumparat motocicleta si cat a fost in garantie acolo faceam service. In rest, merge fix ca si inainte, adica bine. » Post actualizat in 20 Oct 2017 11:18 Inainte, cand franam si ma apropiam de oprirea finala, simteam o tremur al furcii. Acum, la prima vedere, a disparut fenomenul asta. Sa vedem pe curbe cum e. Si la mine face la fel, am discurile uzate, asta deja stiu. O sa le schimb cand schimb si cauciucurile, adica la primavara. Discurile au doar 31,000 km, dar am mers mult in oras si am avut si placute cam dure o parte din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 234 lei tot, sau doar manopera? Pt toata lucrarea cu simeringuri si ulei mi se pare moka! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Uleiul a fost doar 56 de lei, simeringurile (praf si ulei) 178. Nu stiu cum a fost cu manopera, ca pe factura nu apare nimic, am platit fix 234 lei. Ultima data cand mai schimbasem simeringuri, acum ceva ani, manopera a fost vreo 60-70 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 (editat) 900 cu tot cu cuzineti de furca Multumesc pentru raspunsuri! Tot cam asa m-a costat si pe mine, daca tranform NZD in lei. Adica 290NZD. Mi se pare un pret de bun simt ca sa ai, practic, o furca noua. Inca nu am apucat sa o testez mai serios, ca m-am luat cu treaba. O sa va imprtasesc impresiile dupa... Editat Octombrie 24, 2017 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Copii, foloseste vreun posesor de FZ6 casca flip up? Ma bate un gand dar in acelasi timp am si o retinere. Fiind ochelarist m-ar ajuta mult la pus si scos, se simplifica mult operatiunea si scade riscul de a tranti "bicicleta", insa parca nu prea merge cu mobra de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruMa Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Casca flip-up arata inchisa aproape ca una normala. Casca flip-up garanteaza siguranta doar inchisa. Totusi nu intrebi de o casca enduro ... deci de ce nu ar merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Ce am eu in vedere e omologata si ca jet in pozitia deschis - e vb de Caberg Duke II. Nu asta ma framanta si nici aspectul. Am avut doar integrale, mai cochetam cu flip flop acum vreo 9-10 ani dar am trecut printr-o luneta de Kangoo si am decis atunci sa iau tot o integrala noua dupa eveniment... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 (editat) Si eu sunt ochelarist, practic imi permit orice casca imi doresc, dar am avut doar integrale. Ultima am ales-o nu doar pentru ca era modelul cel mai nou de la fabricantul de la care cumpar de obicei casti, ci si pentru ca are canale pentru bratele de ochelari, am stricat inclusiv rame de titan din cauza castilor de motocicleta asa ca e o cerinta serioasa pentru mine. Sincer nu cred ca o casca flip-up face vreo diferenta. Intrucat folosesc si un sistem BT Sena cu earplugs, in loc de difuzoarele cu care vine setul standard, pusul castii dureaza mai mult de 5 secunde intotdeauna, ca mai dau jos si ochelarii chiar e ultima problema. Si la earplugs nu renunt, sunt cel mai bun lucru care mi s-a intamplat pe moto in ultimii ani: zgomot redus, pot sa vorbesc la telefon la calitate mai buna decat in orice masina, pot sa ascult muzica linistit, aproape zen PS. In 12 ani am cumparat 4 casti pentru mine, prima a fost una mai ieftina, celelalte au fost varful de gama din acel moment. Dar nu flip-up. Editat Noiembrie 16, 2017 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 (editat) Mda, multumesc pt pareri. Am comandat flip up-ul dupa ce probasem modelul in magazin aici (noroc ca nu la @alex_en, am putut incerca vreo 5 modele de casti pe gratis ), dar diferenta de >100€ m-a determinat sa procedez "romaneste". Folosesc motorul si in oras, merg de colo-colo si operatia de pus-scos casca + cagula + ochelarii (pe care ii pun pe sa de unde pot pica de la vant si vibratii) de 10 ori e sacaietoare, cu floapa sunt situatii in care pot ridica doar falca pe langa faptul ca se pune/scoate lejer cu bicicleta pe nas. Nu am avut niciodata casti speciale pt ochelaristi, toate au fost integrale Shoei pana acum. Am probat zilele astea un Nolan dar zau ca n-am simtit diferenta dpdv bicicleta, doar ca nu imi sta bine pe tartacuta. Niciuna nu imi impinge in nas daca ii dau pumni in lateral. Am avut si eu rame de titan (f scumpe) subtiri pe care nu le puteam baga in casca pt ca flexau bratele si mai sareau si lentilele daca insistam, a trebuit sa fac alti ochelari pt moto si racing. Acum port o rama mai rigida, casca fiind un element hotarator in alegere. Nu m-am hotarat daca voi folosi floapa si la drumuri lungi, depinde si de cum se va comporta dpdv zgomot, etanseitate etc. Discutia s-ar putea muta la sectiunea casti, doar ca sunt curios daca mai utilizeaza cineva flip up pe genul asta de motor sau voi fi unicat. Editat Noiembrie 16, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 pentru oras recomand flip up-ul (utilizez asa ceva - shoei multitec, si ceva mai rar vara, pe caldura -open face), dar la drum lung se schimba problema din cauza zgomotului, iar acolo recomand integrala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 de ce? neotecu si schubert c3pro sint cele mai silentioase casti. plus comfort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Am luat flip-flop Caberg Duke 2. Pret imbatabil - 139€ la mult hulitul Louis (.de). E super pt oras, are camp vizual mult mai larg decat batranul meu XR1000, insa face o harmalaie... Ciudat ca in teste si recenzii e apreciata ca silentioasa! Si eu ziceam ca Shoei e cam galagios. In asta simt vantul pe la bot si pometi, nu prea placut in sezonul asta. New question: am suport + topcase Givi si mi-am luat niste saddle bags textile de 2x15l. N-am gasit pe site la Givi nici un fel de suport pt ele, si oricum nu cred ca merita cumparat. As vrea sa confectionez niste bare care sa le tina la locul lor, ma puteti ajuta cu o idee/poza/link? Am probat si par a se incadra fara sa deportez semnalele, dar clar le trebuie sustinere sa nu balangane spre roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.