Sari la conținut

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


Cesar
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 935
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut baieti si fete, de ceva vreme am inceput sa frecventez garajul Grant Racing, cu diverse chestiuni de rezolvat la mobra din dotare, unele mai serioase altele...mai putin serioase si ma gandeam sa va expun parerea mea despre cei doi oameni care cu placere si pasiune imbina o atmosfera placuta plina de umor cu seriozitatea si profesionalismul caracteristic.

 

La inceput, a fost vorba de o verificare a mobrei apoi au inceput lucrarile de inlocuire a pieselor ce in timp si-au atins finalul vietii. Totul a decurs super frumos, multe intrebari din partea mea(sunt o fire curioasa de fel), am cerut o mulltime de sfaturi si m-am bucurat de raspunsuri pe masura. Ieri am ajuns la garajul Cesarului, GRG, pt ca vroiam sa schimb rulmentii jugului. Toate bune si frumoase pana cand domnul Cesar s-a apucat de treaba si a observat cu stupoare ca rulmentii existenti pe motoreta dateaza din momentul cand aceasta a iesit pe poarta fabricii Honda anul 1993, iar singura servisare a fost strangerea acestora in prostie. Lucrurile s-au complicat si eu ma gandeam ca o sa las mobra acolo, dar omul nostru mai sus mentionat, nu m-a lasat sa plec fara mobra si ii multumesc mult pe aceasta cale, s-a ambitionat si a continuat lucrarea, ducand-o la bun sfarsit pana la ora 1:30AM.

Cu siguranta in alta parte eram abandonat si mi se spunea ca e prea complicat imi trebuie o tija noua, sau mai stiu ce chestiuni pt a simplifica munca omului de service, sau vazand ca se apropie o ora tarzie ma dadeau afara cu tot cu mobra dar...... NU SI AICI.

 

Cu alte cuvinte, la oamenii astia in garaj,Cesar si Adi, pe langa o atmosfera super poti gasi sfaturi, ajutor si sustinere, toate impreuna cu o pasiune extrema pt doua roti.

 

Sper sa trageti o concluzie si sa nu lasati mobrele pe mana oricui, ma bucur enorm ca am dat de acest garaj si cred ca o sa imbatranesc cu el. Calitatea lucrarilor, comportamentul oamenilor si curatenia isi spun cuvantul.

 

FELICITARI BAIETI!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cesare,

 

Am lasat piesele. Rog sa ma tii la current.

Eu luni sau marti revin in Bucuresti. Daca reusim sa le dam de capat ar fi excellent, caci w/endul urmator as merge la o intrunire.

Sanatate si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...Am un Suzuki Freewind xf 650 din 1998 si as veni la voi pentru servisarea furcii...n.am piese , n.am ulei...ma bazez pe voi..eu am doar motoru, dorinta, si ceva banuti...(sper sa nu vreti mai multi ca ma da nevasta afara din casa)

 

Ideal ar fi daca as putea veni miercuri pe la 11, 12.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grant Racing Garage, propune motociclistilor detinatori de motociclete sport, de strada si enduro, un program complet de servisare completa si personalizare a suspensiilor fata-spate ale motocicletelor.

Suspensiile, rotile si anvelopele joaca rolul cel mai important in tinuta de drum a motocicletei.

 

O suspensie personalizata inseamna:

- arcuri corect alese, pe greutatea fiecarui motociclist;

- vascozitatea adecvata a uleiului din amortizor;

- presiunea corecta a azotului in compensatorul amortizorului spate si

- re-valving pentru performante superioare

- reglaje personalizate de compresie-revenire

 

O suspensie corect servisata, personalizata si reglata se va comporta intotdeauna mai bine decat suspensia stoc, gandita ca un compromis care sa acopere o plaja larga de greutati ale riderilor.

Din experienta, am constatat ca majoritatea motocicletelor japoneze sunt livrate cu arcuri de constata mai mica decat sunt necesare pentru rideri de 75-95kg. Aceasta se traduce prin instabilitate pe franare puternica, comportament subviratoriu in unele situatii si confort scazut.

Reglajele ne-adecvate ale amortizoarelor fata si spate se traduc prin aderenta scazuta pe viraj, lipsa senzatiei de control, risc de derapaj la iesirea din viraje.

Presiunea prea mica a azotului in compensatorul amortizorului spate duce la pierderea aproape completa a amortizarii pe suspensia spate, un aspect vital in comportamentul motocicletei pe viraje.

 

Pentru informatii despre suspensii, componente de suspensii, servisare, upgrades si personalizare, puteti contacta echipa GRG la telefon sau pe mail

 

0722 620 397 - Cesar

YM/Yahoo mail: bcesar16@yahoo.com

www.grantmoto.ro/contact/

sau direct la service, in Bucuresti, str. Ing Pascal Cristian nr. 4

Editat de GRANT Racing Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si eu o anvelopa la un Vulcan plus echilibrare, ocazie cu care am mai aflat niste lucruri pe care nu le stiam despre rulmenti si alte chestii folositoare!

Apelati cu incredere, garajul este racing dar si cruising-ul e la mare valoare acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mutam pentru tratatie baieti...merge treaba super bine (adica am si eu furca perfect functionala), mai ales acum pe ploile acestea...dar deja cu ploile ne-am obisnuit...vezi ploaiadin ziua servisarii...nota 9,5 pt voi (10 era daca misunau si ceva gagici in bikini prin service)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cesar, ce vreau sa spun este ca acum mobra absoarbe cu totul si cu totul altfel neregularitatile soselei, este mult mai prietenoasa pe asfalt prost si sta impecabil si pe curbele de viteza, la 140/150 km/ora..

Nu am mai avut surpriza sa plece fata pe viraj, cel putin pina acum.

Multumesc pentru setari, mare lucru sa faca asa ceva cineva care se pricepe!

Succes in afacere, daca mai am vreo nelamurire va caut cu certitudine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine l.u.v., am gasit o problema foarte grava dar, in acelasi timp foarte rara :

Amortizorul fata era practic imobil. valva de compresie era inchisa iar suspensia fata era teapana (in majoritatea cazurilor suspensia fata e slaba din arcuri si amortizarea e prea mica)

Pana acum, doar ABS-ul te-a scapat de cazatura pe dept dar pe viraje erai in mare pericol.

Anvelopa prelua in conditiile date o mare parte din amortizare dar un cauciuc are limitele lui. De asta si simteai tendinta de derapaj a rotii fata - bine ca nu ai cazut :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vremea sa fac si eu un review acestui garaj. mi-am lasat si mi-as lasa oricand motocicleta pe mana lui Cesar sau a lui Adi. Mai nou echipa s-a completat si cu Balamuc, lucru care ma asigura ca nu numai problemele curente si obisnuite ale motocicletei imi vor fi rezolvate, dar ca orice setare, reparatie sau tuning specific pentru activitati sportive imi vor fi satisfacute pe deplin. Cesar are o atentie maniacala la detalii, Adi face orice, iar Balamuc e suficient ca exista. disponibilitatea pentru program prelungit este una din preferatele mele, iar efortul lui Cesar de a transforma un service intr-o mica comunitate este salutar. mai spuneti-mi un service unde esti invitat sa vezi cursele de motogp duminica! preturile sunt foarte cinstite, ca sa nu zic ca sunt mici comparativ cu piata.

 

puncte negative: nu are mese cu umbrele afara, nu are stickere cu rosbk disponibile, nu vede utilitatea tobelor akrapovic megaphone.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mandgeo

De scutere chinezesti (2 timpi, Peda Desire 50) va ocupati? Imi incarca prea mult (spre 17V). Ma rog, nici acumulatorul nu e prea istet (un stationar de UPS, cam la 40% din capacitate), dar nici nu am de gand sa imi iau altul pana nu stiu ca am incarcare OK. Din stator ies ceva tensiuni (pe la 17V si 21V la relanti), dar spre baterie se duce mult. Am bibilit cat am putut, am scos mufe, consumatori...nimic (ma rog....am depistat un contact prost la frana fata, dar nu avea legatura cu incarcarea). Am cumparat si alt regulator, dar cred ca tantica mi-a dat unu de 4 timpi (al meu are scurt intre masa care vine pe fir si carcasa releului / asta pe care l-am luat nu are...asta ar fi una dintre diferente sau poate nu am masurat eu bine).

 

Cat ar putea sa ma coste distractia cu incarcarea bateriei, daca va bagati la motopartze, bineinteles?

 

Nu mai zic ca am carburatorul cam dereglat, dar totusi mai pastrez si pentru mine. Trebuie sa am si eu o satisfactie...ca m-am umplut de mizerie incercand. Daca nu imi iese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

iata enuntul problemei: una bucata fz6/2005, stare perfecta de functionare; se monteaza doua tobe Leo pe ea cu tot cu decatalizator- rezultatul e o mobra care merge senzational dar care scoate fum negru ca la balamuc si consuma 12%... Daca pun silencerele merge gatuit si scoate fum si consuma la fel de mult... Ai vre-o solutie? Cand pot sa trec cu ea sa dai un ochi?(saptamana viitoare)

PS: a incercat un flacau sa-i faca niste reglaje din bord (nu stiu ce...) si se aprinde becul rosu de "sonda lambda" in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Cel mai probabil s-a stricat amestecul (AFR - air to fuel ratio) din cauza ca ai scos catalizatorul/sonda lambda si la ralanti si mers de croaziera ai amestec bogat.

Cum sunt "muflerele" tobelor, negre, pline de funingine, nu?

Filtru de aer sport ai montat pe motocicleta?

 

Pe moment nu am o solutie ieftina. Singura pe care ti-o pot recomanda, daca vrei sa ramai in configuratia actuala este instalarea unui Power Commander (3 sau 5 exista disponibil pt motocicleta ta), o remapare functie de evacuarea pe care ai montat-o. Putem discuta daca esti interesat si gasim si un PC3 SH la pret decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Cel mai probabil s-a stricat amestecul (AFR - air to fuel ratio) din cauza ca ai scos catalizatorul/sonda lambda si la ralanti si mers de croaziera ai amestec bogat.

Cum sunt "muflerele" tobelor, negre, pline de funingine, nu?

Filtru de aer sport ai montat pe motocicleta?

 

Pe moment nu am o solutie ieftina. Singura pe care ti-o pot recomanda, daca vrei sa ramai in configuratia actuala este instalarea unui Power Commander (3 sau 5 exista disponibil pt motocicleta ta), o remapare functie de evacuarea pe care ai montat-o. Putem discuta daca esti interesat si gasim si un PC3 SH la pret decent.

Salut si merci de promptitudine,

motoreta e a cumnatului meu, nu-i a mea. Intradevar tobele sunt pline de funingine si motoreta are filtru k&n pus inainte de schimbarea finalelor. O sa-i comunic "sfatul medicului" si-l las sa ia o decizie.

Stima,

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...