Adventix Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Multumesc si eu baietilor (Cezar,Adi,Turbo) pentru revizia de azi-noapte. Oameni de nota 20! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2014 Autor Share Postat Martie 25, 2014 Multumim pentru apreciere! Un sezon perfect iti dorim! Oferta baterie BOSCH YTX16-BS, noua cu garantie 2 ani: 250 lei. Se potriveste la Honda Varadero 1000, Kawasaki Vulcan 1500/1600, Suzuki Marauder 1600, Suzuki Intruder M/C 1800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiugm Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Am trecut si eu pe la Grant Racing Garage ieri pentru revizia de inceput de sezon, tot ce pot spune este ca am plecat de acolo foarte multumit. Am apreciat foarte mult ca baietii nu s-au repezit sa ma bage la cheltuieli inutile si initial au verificat ce trebuia schimbat si ce nu. Sigur ne vom mai vedea pe viitor. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Multumim! 954 ramane inca una dintre motocicletele mele preferate. Produsele saptamanii la www.grantmoto.ro Mansoane si capete de ghidon. Diverse modele si culori. Editat Martie 26, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JeTzep Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Salutare, Am fost si eu ieri cu batranica mea pt toate cele necesare de la inceputul sezonului. Pot spune ca motoreta a avut parte de cele mai bune tratamente. Lucrarile s-au intins pana la vreo 1:20 noaptea si toata lumea a ramas pe pozitie pana la finalizarea lor. Palaria jos pt ce ati reusit sa faceti din acel loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 Multumim pentru apreciere! Cateva piese productie proprie Inaltatoare de ghidon pentru BMW F650 Dakar + suruburi speciale: Modificare prindere pentru amortizor de ghidon: CB1000 R Cel mai interesant kit de lant montat pana acum - Ducati Monster S2R Din pacate nu se vede carrier-ul pinionului spate, o bijuterie de piesa facuta din dural 7075 T6. Lantul este un EK (culoarea este optiunea posesorului de Monster) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 )))) 520 pe monster de 800 si foaie de aluminiu! o adevarata capodopera inginereasca. o sa tina ceva km! Cat despre piesa respectiva are 2 utilitati. La curse si cand esti sfatuit prost si nu incepe cu explicati ca nu stii in ce te bagi. Lucrarea asta este un rateu din punct de vedere financiar si practi pt o motocicleta care face 20.000 km pe sezon. Banuiam eu ca nu pleaca o mobra de la tine fara sa te rogi de client sa scrie ceva pe net, iar daca nu o face o faci tu cu siguranta. Ciudata strategie de marketing, suna mai mult a cerseala decat a profesionalism. Nu fi suparacios intelege ca ai gresit, se intampla cand lucrezi mai multe marci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2014 Autor Share Postat Aprilie 13, 2014 Daca ar scrie toti clienții GRG pe acest topic, ar avea mult mai multe pagini. Asta este in principiu un topic de feedback dar și locul în care ne prezentăm ofertele, noutățile și o parte din lucrări. Despre pinioanele din dural am sa revin cu niste imagini și explicații. Pinioanele de aluminiu sunt mai putin rezistente in timp decat cele de otel. Aproape toate motocicletele de curse merg cu lanturi 520 si pinioane spate din dural si nu se strica una-doua. Totusi, daca se respecta cateva conditii, acestea pot tine foarte bine si pe strada cat si pe circuit: Reglajul lantului: pentru pinio0ane spate din dural, reglajul lantului trebuie sa fie cu 10-20% mai tensionat decat pentru pinioanele de otel. Lubrifiere: desi aluminiul disipa mai bine caldura decat otelul este esential ca sa nu se neglijeze ungerea lantului. Aceasta trebuie facuta mai des decat la pinioanele de otel. Nu trebuie dat lubrifiant in exces pentru ca, pe strada acesta aduna mizerie si spray-ul se transforma intr-o pasta abraziva foarte daunatoare. Curatenia: cu un pinion spate din dural trebuie curatat lantul mai des. Foaie Talon, 45 de dinti montata pe CBR 954RR (150 cai) Uzura dupa primii 500 de km. Se poate observa ca rola a atacat corect dantura si flancul dintelui nu este lovit. Lantul de pe acea motocicleta la momentul montarii pinionului spate avea aprox .20.000 de km si uzura inegala. Pinionul a fost folosit doar pe circuit si apoi a fost pus pe un 1000RR pe strada. Foaie JT 44 de dinti montata pe CBR 954RR A fost folosita atat pe circuit cat si pe strada, aprox 5000km. Pinionul se prezinta in conditii excelente (exceptand mizeria). Dintii nu sunt ascutiti. Lantul este EK 520 RXO si a fost montat de nou impreuna cu cele doua pinioane. Foaie 44 de dinti montata pe CBR 600RR 2003 (110 cai) - nu cunosc producatorul. Foaia a fost folosita 14 weekend-uri de curse in sezonul 2013 (aprox 6000 km) pe motocicleta Cristinei Udrescu. Nu a fost noua, foaia era uzata dar in conditii bune. Lant nou EK 520 RXO. A fost folosita in conditiile cele mai severe - la curse. In momentul de fata dintii sunt ascutiti dar nici unul nu este retezat. Se mai poate folosi in continuare dar moderat. Recomandat este sa se schimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tesz Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Cezar, o reglare de carburatore pentru un VARADERO 1000 cat ma costa? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 Salut Tesz! Din ce an e si ce numar de kilometri are motocicleta? Servisare completa sau doar aer si sincronizare? Servisarea completa ar insemna cam asa: Test compresie Verificare bujii - schimb daca e cazul Verificare filtru de aer - schimb daca e cazul Verificare jocuri supape (reglaj joc daca e cazul) Curatare carburatoare Reglaj amestec Sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tesz Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Ea este din anul 2000 iar pe bord are 25000, acum nu stiu cat de adevarat este ce scrie acolo. Bujiile si filtrul de aer le-am schimbat eu deja, am dat jos carburatoarele si le-am curatat. De la capacul chiulasei nu se aude niciun zgomot, deci tind sa cred ca nu trebuie reglat jocul termic. Ar trebui verificata compresia, reglat amestecul si sincronizate. Editat Aprilie 14, 2014 de Tesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 Asa cum ti-am scris si in PM: 150 lei sincronizare + reglaj amestec. 50 de lei testul de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Multumesc echipei GRG pentru operatiile efectuate, desi "pacientul" nu face parte din "meniul casei" (din pacate pentru mine dar, poate, din fericire pentru dansii). Rapid, eficient, si mai ales CU PROFESIONALISM. Deasemenea este laudabila si comunicarea foarte buna cu clientul. Felicitari! Daca ar fi mai multe service-uri in Romania la acest nivel... ce bine ar fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 17, 2014 Autor Share Postat Aprilie 17, 2014 Multumim pentru apreciere! Programul de lucru in urmatoarea perioada: Vineri 18 si Sambata 19 Aprilie - program normal Duminica 20 si Luni 21 Aprilie - inchis Marti 22 Aprilie - program normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 )))) 520 pe monster de 800 si foaie de aluminiu! o adevarata capodopera inginereasca. o sa tina ceva km! Cat despre piesa respectiva are 2 utilitati. La curse si cand esti sfatuit prost si nu incepe cu explicati ca nu stii in ce te bagi. Lucrarea asta este un rateu din punct de vedere financiar si practi pt o motocicleta care face 20.000 km pe sezon. Banuiam eu ca nu pleaca o mobra de la tine fara sa te rogi de client sa scrie ceva pe net, iar daca nu o face o faci tu cu siguranta. Ciudata strategie de marketing, suna mai mult a cerseala decat a profesionalism. Nu fi suparacios intelege ca ai gresit, se intampla cand lucrezi mai multe marci DAFWAY, ai vreo legatura cu firma descrisa AICI? Daca da, ai nevoie de muuult sapun pentru a-ti spala imaginea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2014 Autor Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Multumim Alin! Cred in continuare ca nu exista un detinator al tuturor cunostintelor in domeniu moto. Exista insa experiente acumulata in mai mica sau mai mare masura. Atat timp cat ne respectam si ne comportam colegial (chiar daca oferim servicii concurente), atat service-urile cat si clientii au de castigat. Am inteles punctul de vedere al lui dafway. Din experienta mea, lucrurile nu sunt chiar asa de rau cum crede el. Cel mai corect posibil in final este ca cel care greseste sa isi asume greselile si cheltuielile aferente. Bafta la toata lumea si sarbatori vesele va dorim! Editat Aprilie 18, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Am apelat si eu la baieti...tot ce pot sa spun e ca daca ar fii mai multi ca ei i.am bate pe nemti la fund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 25, 2014 Autor Share Postat Aprilie 25, 2014 Multumim! cateva imagini de la servisarea unui amortizor spate https://www.facebook.com/media/set/?set=a.660797193993998.1073741848.331228533617534&type=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Cesar nu baga in seama lumea care nu are ce face..... Cine stie de service vine cu drag si culmea, nu posteaza ca de.....se supara unii ca se face reclama Toate cele bune. Salutari pt Adi , Tubo si Tataie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 Multumim, numai bine Lucian! Grant Racing Garage pregateste motociclistilor din Romania o surpriza. In curand, un producator prestigios din domeniul sistemelor de franare pentru motociclete, va fi prezent in Romania prin Grant Racing Garage. Vom reveni cu noutatile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelloo Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 E gata mobra fratilor. Am apelat la GRG pentru ca din ce am observat, ei se descurca excelent iar atmosfera in service este geniala (ai parte de glume, sfaturi etc). Am apelat la ei pentru urmatoarele operatiuni: Schimbare lant distributie, schimbare intinzator, joc supape - remediere daca este cazul, inlocuire stator, filtre aer, compresie motor, reglaj suspensie fata spate pt greutatea mea, schimb cauciucuri alte reglaje aferente. Lucrarile au mers superb, piese de calitate si preturi foarte bune, manopera foarte mica iar calitatea lucrarilor este una superioara, iar baietii au dat dovada de profesionalism si multa rabdare. Mai jos o sa gasiti cateva poze din timpul lucrarilor. PS MULTUMESC MULT GRG - Cesar, Adi, Tataie si Turbo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 6, 2014 Autor Share Postat Mai 6, 2014 Multumim Chelu! Am revenit dupa scurta vacanta de 1 Mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Un alt client multumit, schimbat etrier spate, lant + pinioane de la GRG. Colegul meu placute frana CL de la ei, pret bun. De revenit. Programare respectata (in weekend), un Adi extrem de organizat si meticulos la montaj, mi-a placut cum trece in revista inca odata tot ceea ce a demontat/montat... sa fie totul strans si sa nu lipseasca nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2014 Autor Share Postat Mai 12, 2014 Grup spate (final drive) R1200 GS Final gear distrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentius Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Am fost cu xjr-ul meu pentru o revizie la baietii de la G.R.G. Totul mi s-a parut ireprosabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.