mrrlr Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Mda... si prima problema.... pir...pir...pir...poc....pir...pir...pir...poc.... dupa ce se incalzeste nu sta la relanti, iar in mers trage intrerupt, uneori moare motorul la viteza mica atunci cand nu o mai accelerez + ca am gazit ceva lichid pe roata si pe aripa din spate... cred ca era benzina si asa incepe mecanica!!! Din ce am citi pe aici, momentan am de inlocuit bujiile, curatat si reglat carburatoarele, de verificat alimentarea cu benzina.... va tin la curent... Daca aveti experiente similare astept cu nerabdare pareri. Fara suparare ca nu am citit toate cele 69 de pagini. Cu respect. Ai descoperit problema? Cum ai rezolvat?Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 2, 2019 Share Postat Decembrie 2, 2019 (editat) Pe partea stanga a cadrului, putin peste nivelul radiatorului gasesti surubul de aerisire iar in partea inferioara, ca pozitie sub pompa de apa, gasesti surubul de golire. reperele 18, 19 si 20. Editat Decembrie 2, 2019 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Decembrie 2, 2019 Share Postat Decembrie 2, 2019 Nu recomand sa umble la surubul de aerisire de pe cadru ( exista riscul sa se rupa). Din pacate nu stiu cum a aerisit instalatia la mine mecanicul cand a schimbat lichidul de racire.Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 2, 2019 Share Postat Decembrie 2, 2019 3 minutes ago, mrrlr said: Nu recomand sa umble la surubul de aerisire de pe cadru ( exista riscul sa se rupa). Din pacate nu stiu cum a aerisit instalatia la mine mecanicul cand a schimbat lichidul de racire. Se poate aerisi si fara, dar dureaza mai mult. Eu am improvizat cu un bidon legat in locul vasului de expansiune, dupa ce am umplut circuitul pana a dat afara pe la aerisitor, si am pornit motorrul, in juma de ora s-a aerisit complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 3, 2020 Share Postat Ianuarie 3, 2020 Hai la multi ani! Am inceput anul "in forta", cu gandul sa termin proiectul asta care mi-a mancat o gramada de timp, modificat si rasmodificat, pana a iesit un fel de scrambler. Din amestecul ala de carene o sa fac modelul pentru noile carene din fibra de sticla, apoi vopsirea integrala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Ianuarie 18, 2020 Share Postat Ianuarie 18, 2020 Acum 13 minute, VyXxer a spus: Am gasit asta pe o comunitate Vx (facebook) E VX800 original, carena de far nu cred ca este originala dar este frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 18, 2020 Share Postat Ianuarie 18, 2020 2 hours ago, Nguyen said: carena de far nu cred ca este originala dar este frumoasa. Este originala, varianta de State, au existat si cu semicarene, imprumutate de la Bandit si GS500. 2 hours ago, VyXxer said: Am gasit asta pe o comunitate Vx (facebook) Este al unui american, Scott Alleshunas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 26, 2020 Share Postat Ianuarie 26, 2020 Mi-am mai facut nitel de lucru, modelul de carene aproape de forma finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Aprilie 23, 2020 Share Postat Aprilie 23, 2020 Salut. Trebe 2 feluri de bujii? DPR8EA-9 DPR8EIX-9 Ca asa am gasit pe Louis.de Sau e vorba de normala si iridium? [emoji4] Filtrul de aer e la fel fata/spate, sau is modele diferite? Ms. Si sanatate! Dacă nu ai rezolvat pana acum trimite-mi adresa de email si iti trimit manualul. Documentație găsesti si pe grupul de facebook VX800 Romania.Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magelan1368 Postat Iulie 4, 2020 Share Postat Iulie 4, 2020 salutare am o intrebare de ce toba este mai albastra pe partea stanga decat dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 4, 2020 Share Postat Iulie 4, 2020 In mare parte din cauza faptului (foarte cunoscut de altfel) ca racirea cilindrului din spate la VX, nu se face la fel de bine ca la cilindrul din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 4, 2020 Share Postat Iulie 4, 2020 (editat) VX800 este racit cu lichid, nu cred ca are probleme cu racirea cilindrului din spate. Mai repede carburatorul cilindrului spate merge pe amestec sarac. Editat Iulie 4, 2020 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magelan1368 Postat Iulie 5, 2020 Share Postat Iulie 5, 2020 La 04.07.2020 la 20:45, mobiletron a spus: VX800 este racit cu lichid, nu cred ca are probleme cu racirea cilindrului din spate. Mai repede carburatorul cilindrului spate merge pe amestec sarac. SI ASTA INSEAMNA CA TREBUIESC SINCRONIZATE . ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 6, 2020 Share Postat Iulie 6, 2020 Sincronizarea nu este acelasi lucru cu reglarea amestecului de aer/benzina si ca sa vezi daca problema este amestecul sarac trebuie sa vezi culoarea bujiilor, daca e alba inseamna ca merge pe amestec sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 34 minutes ago, VyXxer said: Cum e treaba cu V-ul? Eu am inteles ca nu e motor de fugareala. Deci l-am luat mai slow. Ieri, la o plimbare, imi zicea cineva ca stric motorul, ca merg cu el subturat. Orice motor sufera cand merge subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 30, 2020 Share Postat Octombrie 30, 2020 On 26.10.2020 at 12:52, VyXxer said: Cum e treaba cu V-ul? Eu am inteles ca nu e motor de fugareala. Deci l-am luat mai slow. Ieri, la o plimbare, imi zicea cineva ca stric motorul, ca merg cu el subturat. Depinde de ce varianta ai, VS51A sau VS51B. VS51A are aprinderea ca la Intruder, trage de jos si se plafoneaza in ture mari, iar VS51B e potolit in ture joase dar mai agil in ture mari. VS51A este mai ok pt plimbari relaxate, e mai in elementul lui, dar poti sa tragi de el daca e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 3, 2020 Share Postat Noiembrie 3, 2020 Este irelevant anul, seria de sasiu/cadru incepe cu VS51A sau VS51B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 29, 2021 Share Postat Mai 29, 2021 Am pus eu yss pe a mea. Comparate cu alea stock terminate, sunt net superioare, chiar daca nu sunt Ohlins-uri. Si au fost si ieftine, fix 1000 de lei :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 30, 2021 Share Postat Mai 30, 2021 Daca sunt pentru model (VX) sunt plug&play. Trebuie doar sa ridici cativa mm spatele de pe sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magelan1368 Postat Mai 30, 2021 Share Postat Mai 30, 2021 La 29.05.2021 la 19:34, VyXxer a spus: Bai nene, slaba miscare p-aci! Eu am venit din tura si am vazut ca am un amortizor spate praf: curge. Acuma, in afara de varanta de mai jos n-am gasit nimic. Pareri, ceva? Sugestii? https://www.louis.eu/artikel/yss-shock-absorber-with-abe-adjustable-fuer-suzuki-vx-800/10046162?list=54993fd3637d851f310e182f0a6d2506&filter_bike_id=0702&filter_article_number=10046204 salutare eu am facut o tura acun 2 zile aveam amortizoarele muci si cum pretul de reparatie era mare am ales o varianta temporara de mijloc. Amortizor de intruder vs800 ciclistica este super ok. spatele coboara cu 4cm...probleme vor fi dor la ridicarea pe cricul central depun efort mai mare iar pe cel lateral am ales varianta sa tai 1cm din el pentru a sta mai aplecata. URMATOARELE MODIFICARI...COMENZI AVANSATE DE INTRIDER, SI AMBREIAJ CU MANETA HIDRAULIC TOT DE VS800. TOBE INTRUDER.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 7, 2021 Share Postat Iunie 7, 2021 Go for it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 7, 2021 Share Postat Iunie 7, 2021 Acum 4 minute, VyXxer a spus: Te duci sambata la mausoleu? Nu pot, lucrez :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 7, 2021 Share Postat Iunie 7, 2021 Acum 12 ore, VyXxer a spus: Te duci sambata Acum 12 ore, TETEA. a spus: Nu pot, lucrez :)) Sarakie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 7, 2021 Share Postat Iunie 7, 2021 Acum 24 minute, Nguyen a spus: Sarakie. Tetea. Aproape bucuros de cunostinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 8, 2021 Share Postat Iunie 8, 2021 Acum 6 ore, Christian 1 a spus: Superincantat ca te-am cunoscut. Si eu, Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.