bogdan_harea Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 Este denumirea populara pt adezivul de geam termopan, monocomponent. Asta am avut, asta am pus. Rezista la apa, adera la cauciuc si aluminiu si este negru. Sigur merge si cu altceva, gen adeziv pt acvarii, sau parbrize, sau chiar silicon obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Multumesc, priceput ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 21, 2015 Autor Share Postat Martie 21, 2015 De primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 La revizia de 20.000 km am montat bujii Denso Iridium Power Spark IU24A. Functioneaza perfect » Post actualizat in 10 Apr 2015 09:34Recall in service pentru cele fabricate intre 01.Sept.2014 - 17.Noiembrie. 2014 http://www.cycleworld.com/2015/04/09/yamaha-motorcycles-recall-notice-for-potential-gearbox-issue/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2015 Autor Share Postat Aprilie 12, 2015 Pt cunoscatori. » Post actualizat in 18 Apr 2015 18:13 Un posibil viitor proiect. http://s303.photobucket.com/user/jurasicman/media/JOHNS%20FLEXIT%20SIDECAR/FLEXITSIDECAR.jpg.html?sort=3&o=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 A sosit ABS Switch On/Off dedicat, de la off-the-road.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 28, 2015 Autor Share Postat Aprilie 28, 2015 Nu inteleg la ce foloseste, dar, daca l-ai luat, sa-l decuplezi cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 pai nu se vrea o motoreta si de offroad? sau mergi cu ea numai pe strada? However, in true off-road situations, such as deep sand or very rough terrain, ABS may cause unwanted pressure modulations in the brake system. These types of conditions are rampant in off-road situations, such as single-track trail. This is why it’s critical that ABS is optional equipment for dual-sport motorcycles and, when ABS is installed, an override switch is available so the rider can turn the system off when the bike is going to be ridden in true off-road environments. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 28, 2015 Autor Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Personal nu am simtit nevoia sa decuplez ABS-ul pe drumuri desfundate,ceva plaja inierbata, nisip sau pamant, ca de offroad pur nu poate fi vorba la 261kg. Editat Aprilie 28, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Bogdan, de inteles la ce foloseste sunt convins ca intelegi , faptul ca n-ai simtit nevoia e partea a doua.... Multumesc de urare )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 29, 2015 Autor Share Postat Aprilie 29, 2015 Cu scuzele de rigoare chiar nu inteleg de ce este nevoie, in cazul XT, sa decuplezi ABS. Sunt si eu curios in ce situatii concrete este mai bine fara decat cu si care sunt castigurile. O parere avizata, dupa ce folosesti un timp intrerupatorul, ar fi mai mult decat utila, dar sa nu aud de personalitate, caracter, fan, ca ma ia cu capu. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Pe offroad mai rau se decupleaza ABS-ul ca altfel ajungi in balarii. Eu am ajuns de 2 ori pe iarba cu abs-ul pus si m-am tot dus, desi am coborat panta aia de multe ori cu ABS-ul scos si nu m-a surprins. Cu abs-ul cuplat am prins o viteza. ) Si pe panta aia merge orice motor ca e nivelata, doar ca e iarba. Asa ca il tin pornit doar pe drumuri de pamant la nivel+strada. Cum e ceva de coborat il decuplez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Cu scuzele de rigoare chiar nu inteleg de ce este nevoie, in cazul XT, sa decuplezi ABS. Sunt si eu curios in ce situatii concrete este mai bine fara decat cu si care sunt castigurile. O parere avizata, dupa ce folosesti un timp intrerupatorul, ar fi mai mult decat utila, dar sa nu aud de personalitate, caracter, fan, ca ma ia cu capu. Spor. sa-mi fie cu iertare, dar daca max de teren accidentat pe care esti dispus sa bagi xtz-ul e panta de la zimbrarie, e clar ca n-ai nevoie de abs off. si reversul e adevarat, stiu persoane pe care nu le deranjeaza abs-ul si nu-l opresc pt ca s-au obisnuit cu el, cand intra, ce face si isi ajusteaza abordarea coborarilor in functie de asta. » Post actualizat in 29 Apr 2015 07:03 oricum o motoreta la care nu poti bloca spatele nu e fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 eu scot abs-ul in off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 29, 2015 Autor Share Postat Aprilie 29, 2015 E abse si abse. Nu e toate la fel. Sa vedem ca constata proaspatul posesor de intrerupator strict in cazul XT1200Z. Despre zibrarie ca sa zic? In Buftea am dat intr-o groapa de s-au strambat oglinzile si ambele roti, cu spite rupte pe spate. Sincer nu mai aveam chef de nimic. » Post actualizat in 09 May 2015 17:28 Am inceput sa colectionez fiare. » Post actualizat in 12 May 2015 17:20 De astazi. » Post actualizat in 13 May 2015 07:41 . » Post actualizat in 13 May 2015 12:54 . » Post actualizat in 14 May 2015 13:31 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Proaspatul posesor de intrerupator ABS nu se poate inca exprima deoarece inca nu l-a utilizat. Cu prima ocazie va va tine la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Bogdan - nu spune ca-ti faci atas Sau remorca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Platforma de carat termopane cu Tenere-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 Eu lucrez dar nu stiu ce o sa iasa, masina de cusut sau mitraliera. » Post actualizat in 14 May 2015 17:34 OK chiar sunt curios. Pt mine culmea arogantei a fost decuplare TC pe modul Spot. Alta motocicleta, dar nu pt mine. » Post actualizat in 20 May 2015 12:12 Aroganta de miercuri, test XT1200Z variant 2015. Cateva modificari minore fata de vechitura, acelasi impresie buna, la superlativ. Suspensiile electronice le-am ratat. Viitorul proprietar deja saliveaza. » Post actualizat in 20 May 2015 12:13 Al meu a ramas la reprezentanta pt revizia de 60000 km. » Post actualizat in 22 May 2015 19:49 Criza cronica de timp. Doar strungarie usoara » Post actualizat in 25 May 2015 15:39 » Post actualizat in 26 May 2015 16:25 Am recuperat motorul cu toate fluidele, filtrele, placutele schimbate. Supape si alte ajustari dupa 120000, ca abia am terminat rodaju. Mesteru la proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 15, 2015 Autor Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Prinderea frontala a articulatiei atasului. Doua piulite cu guler, M12, sudate pe piesa de legatura dintre cadru si motor. Revopsita electrostatic negru. Probabil prima si ultima piesa modificate de pe mmotor. Celelalte prinderi in gauri existente. Editat Iunie 15, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Eu lucrez dar nu stiu ce o sa iasa, masina de cusut sau mitraliera. Io cred ca vrei sa plimbi catelu' si bufnitele Totusi... ce scop va avea? Nu este nevoie si de vreo omologare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 16, 2015 Autor Share Postat Iunie 16, 2015 A inceput lipeala. Sper sa fie iubire fara nabadai ! » Post actualizat in 17 Jun 2015 13:42 Prinderea inferioara. Am eliminat o saiba si adaugat piesa din imagine, care va ramane permanent pe motor. Spre atas cu surub M12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 (editat) nu este cam mare unghiul de la roata atasului? in primele poze am crezut ca o sa faceti o remorca Editat Iunie 19, 2015 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 19, 2015 Autor Share Postat Iunie 19, 2015 Unghiul furcii este mai mare cu 4 grade decat la Burgmann. Roata trebuie sa se miste paralel cu spatarul scaunului pt a evita o decupare si totodata am mai intarit-o putin, in completarea unor distantiere mai mari deasupra arcurilor si a uleiului W15 in loc de W10. Pt azi atat. Urmeaza H-ul de legatura si paralelogramu. » Post actualizat in 30 Jun 2015 16:21 H-ul de legatura aproape gata. » Post actualizat in 04 Jul 2015 12:15 Si prima "plimbare" in atelier cu paralelogramul complet. E de bine. » Post actualizat in 05 Jul 2015 10:07 Primul test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Unghiul furcii este mai mare cu 4 grade decat la Burgmann. Roata trebuie sa se miste paralel cu spatarul scaunului pt a evita o decupare si totodata am mai intarit-o putin, in completarea unor distantiere mai mari deasupra arcurilor si a uleiului W15 in loc de W10. Pt azi atat. Urmeaza H-ul de legatura si paralelogramu. » Post actualizat in 30 Jun 2015 16:21 H-ul de legatura aproape gata. » Post actualizat in 04 Jul 2015 12:15 Si prima "plimbare" in atelier cu paralelogramul complet. E de bine. » Post actualizat in 05 Jul 2015 10:07 Primul test. Bogdane, va trebui la un moment dat sa faci si niste probe de virare la viteze mai mari. Din ce imi dau seama, de la un moment dat, lonjeronul stanga al atasului se propteste in H. Ce faci la o curba in cazul asta, daca ai nevoie sa te inclini mai mult? Treci automat in modul de virare cu un atas clasic, rigid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.