Tsunami Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Ultimele 3 'sms'-uri, hai sa le numim pagini din jurnal, sunt 'criptate'. My guess? For fan's eyes only, si cum eu,Belbody,Tsunami si alti cativa nu suntem fani ...O sa exprim opinii pozitive cand o sa vad ceva pozitiv in calatoria asta, pana acum singurul lucru de respectat imo este curajul de a pleca la asa drum lung si pe asemenea traseu. Pentru asta, MAXIM RESPECT !!! Dar pentru tam-tam ul de la plecare, cursuri psihologice, relatari de cacao si alte balarii ... nu pot decat sa fiu ironic. Pentru ca se poate si altfel. Melc, melc, codobelc ... pregatirea pentru o excursie ca asta e lunga si serioasa. nu se face in 2 zile, iti trebuie ani. lucrez la asa ceva si vad de ceea ce ma lovesc. in drum apar multe greutati. nici cu poze de la magadan nu ma poate convinge nimeni ca dan a facut excursia pana acolo, exclusiv cu motocicleta lui. e imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 in drum apar multe greutati. nici cu poze de la magadan nu ma poate convinge nimeni ca dan a facut excursia pana acolo, exclusiv cu motocicleta lui. e imposibil. Am vazut ca ai mai afirmat asta... de ce esti asa sigur? Cum a procedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 pregatirea pentru o excursie ca asta e lunga si serioasa. nu se face in 2 zile, iti trebuie ani. lucrez la asa ceva si vad de ceea ce ma lovesc.in drum apar multe greutati. nici cu poze de la magadan nu ma poate convinge nimeni ca dan a facut excursia pana acolo, exclusiv cu motocicleta lui. e imposibil. ce e frate asa de imposibil sa face 12.000km pe o aprilia? din care 2000km drum mai de off Mesaj completat visati numai conspiratii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Felicitari motocicletei Aprilia ca a avut rabdarea sa duca un asemenea personaj in spinare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Am vazut ca ai mai afirmat asta... de ce esti asa sigur? Cum a procedat? dunno, avion, tren who knows? de ce? iar nu inteleg. dar nu inteleg nici de ce face asa de multa pompa. o fi vreun motiv, sunt sigur. si mai subloiniez ceva. e doar parerea mea. poate e asa cum spune. eu insa cred ca daca m-as pregati asa cum a facut-o el, as fi carne de tun. ia si tu motorul si ia-o asa pe camp, nu pe drum si incarca motorul cu ce are un calator ca el sa vedem cat rezista, apoi sa vedem cat rezisti tu. si culca-te noaptea in cort si mananca din conserva 9care conserve au si ele o masa apreciabila). fa chestia asta in romania, o saptamana si in drumul tau treci si 2 raulete asa mai serioase cu toate bagajele alea. mergi si prin subcarpati sa ai si pericolul animalelor salbatice. iar la experienta treci doar 10,000km de sosea pe 2 roti in 6 ani. iese ecuatia? la mine nu iese deci nu zic ca n-ar fi posibil, ci doar ca eu nu cred. poate chestiile alea parapsihologice sa-i fi dat asa un avant care sa suplineasca toate lipsurile. s-au mai vazut si minuni. dar astea-s chestii pe care eu, un incult, nu le inteleg, iar ce nu inteleg, nu cred. nu pot nici sa-l felicit daca a facut-o. pentru ca as incuraja pe altul cu o pregatire identica sa incerce. iar asta seamana deja cu un dead wish. see ya guys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 am ajuns de mai multe zile in Magadan, dar abia acum am gasuit pe cineva sa-mi inchirieze un modem USB internet cu nu stiu ce trafic pentru 30 euro pe zil. Aici nu exista internet cafe, singura posibilitate este netul lent, prost si scump oferit de firmele de telefonie mobila. asa ca ma voi limita sa raspun d numai la ultimul mesaj, realmente nu am resurse de timp si bani si sincer nici chef sa stau la taclale cu toata lumea. Deci anu stiu cum il cheama se mira cum de am ajuns aici si probabil de ce nu am murit inca. tin sa subliniez ca informatiile de pe net sunt total false referitior la drumul oaselor. Sunt mai multe rute ce duc la la yakutsk la Magadan, si toate sunt numite generic drumul oaselor. toate duc din acelasi punct in acealsi punct. Eu am folosit ruta cea mai buna de anul asta. Zic asta pentru ca in fiecare primavara, functie de interesele economice ale zonei, se alege ruta care va fi reparata pentru vara, si se aleg si podurile ce vor fi consolidate. iarna toate rutele sunt bune, sunt mai bune decat vara pentru ca zapada batatorita este mai buna si mai neteda decat asfaltul pe Magheru, iar podurile nici nu sunt folosite pentru ca toate masinile, inclusiv camionale merg pe gheata. dealtfel si fluviile si raurile devin autostrazi aici iarna. vara este problema. Ruta folosita este: Yakustsk, bacul de traversare aNerei (cat dunarea de mare), Harbala, Magino-Aldan, inca un bac pentru 3 ore, Handaga, Tyoplay Clutch, razvilka, Klyobeme, aici nu am putut trece raul, podul era rupt definitv, adancimea era de 3 metri pe alocuri, raul lat si foarte rece, 4 grade si nu am putut folosi flotoarele, Ust Nera, Khandakchean (orasul fantoma parasit, atentie nu mai este benzinarie), si apoi pe drumul mai rau dar mai scurt, prin ust-omchug pana la Palatka, si apoi pe asfalt foarte prost pe langa aeroport (Sokol) pana la Magadan (cam 100 km). Experienta mea pe moto nu este deloc de 6 ani, am mobra din 1990 si conduc mobra din 1987. La capitolul kilometri nu am comentarii. Actuala mobra nu este nici pe departe prima, si nu va fi probabil nici ultima. despre supravietuire si trai in conditii adverse, tin sa subliniez ca provin din sistemul militar, o anumita arma unde o asemenea expeditie este considerata o cafea sau o mica pauza de masa. oricum mersul pe motocicleta a fost cel mai usor lucru din expeditia asta. Cel mai mult m-a jenat lipsa timpului, lipsa banilor (nu am luat in calcul niste variabile care m-au costat foarte mult) si sincer sa fiu caldura extrem de mare si expunerea neobisnuita la soare din prima parte a traseului. cu frigul de dupa m-am mai obisnuit, dar deja sunt la varsta cand oasele si incheieturile incep sa se manifeste dupa o tinerete nu tocmai in puf. iar despre competitiile moto, la rallyraid am participat ani de-a randul la clasa ATV (pe care de altfel am si invetat-o in cadrul FRM), dar si la clasa moto 2 roti si la Auto. Ca si experinta am pregatirea si echipamentul necesar sa plec in 30 minute dupa intoarcerea din asta in alta simulara sau chiar mai dificila. mai ales ca pana acum nu a atras nimeni dupa mine cu arma de foc, inca. Dealfel am si contactat cativa colegi si buni prieteni sa inceapa sa-si pregateasca jeep-urile pentru o expeditie in Siberia pe iarna, e mai simplu si mult mai frumos. Plus ca avem toate contactele necesare. Eu voi lua si ATV-ul pe remorca. ce intrebari isi pun anumiti motociclisti ai generatiei pro, experti in navigatia pe internet, nu ma intereseaza. Cum isi pregatesc ei o asa expeditie, iar nu ma intereseaza. ca limbajul folosit nu este chiar academic, este la libera alegere a mea sa scriu si la libera alegere a lor sa citeasca. oricum nu traim in aceeasi lume, si nu am contract cu nimeni ce si cum sa scriu, si mai ales daca sa scriu sau nu. Nu am obligatii fata de nimeni de texte, explicatii sau imagini. Oricum am invatat in viata ca ordinele vin de sus in jos si raportarile de jos in sus. De intors o sa ma intorc jumate din drumul pana la yakustsk pe varianta mai buna dar mai lunga cu 100 km (prin Susuman) dupa care acelasi traseu. la yakustsk o sa abandonez anvelopele de cross (mitas09) si o sa le pun pe cele de asfalt-tura Metzeller Tourance. tot aici voi abandona multe echipamente care nu-mi mai trebuiesc pentru usurarea mobrei si reducerea consumului de carburant. apoi voi parcurge cei peste 1400 km tot de macadam pana la Chita. Daca vad ca-mi expira viza sau timpul va fi foarte rau voi lua trenul de la chita la Moscova, nu are rost sa pierd timpul sa strabat cat 3 europe de asfalt de dragul de a face km. Sa vad, cum evolueaza treaba. De la Moskova voi lua decizia pe traseu voi urma, funtie de vreme, timp, probleme de rezolvat acasa si finante. Poze si filme: am tras peste 1000 foto inalta rezolutie si cateva zeci de ore de film HD. Nu am timp si chef sa le pun pe net, mai ales ca pozele sunt foarte mari si nu am program de resize. de film sa nu mai zic, laptopul pe care-l am abia misca imaginea cadru cu cadru. Aceste materiale vor fi accesibile la intoarcere, sa vad in ce sistem. Referitor la plecare, da, AMR de cateva luni lucreaza pe departamente. Pana una lata de departamentul expeditionar ma ocup eu, pana se va oferi altcineva. De aceea m-am bagat eu la acesta expeditie, iar colegul de rezerva pleca numai in situatia in care motive obiective sau subiective importante ma opreau din aceasta lucrare. Colegul nu doreste sa fie facut public, este si el tot rezervist, om de mare pregatire dar care nu iese in fata. Mobra de rezerva nu este nici un secret este o Honda Africa Twin mai veche, si sincer ma bucur ca am plecat cu aprilia. de altfel cu cateva zile inaintea plecarii tot cu africa m-am antrenat un pic prin oras si prin preajma. cu acesta ocazie Aprilia este prima motocicleta italiana care ajunge la Magadan, parcurgand toata Siberia. S-a comportat excelent, avand in vedere la ce am supus-o. Este o motocicleta perfecta pentru asa ceva, pentru o persoana. Pentru doua este prea mica, avand in vedere bagajele. Motorul este insa un pic cam mare, perfect ar fi fost un 450-500 cmc. Asa mai scadea un pic si consumul. Avand in vedere ca a fost folosita permanent peste limitele de proiectare, ce a cedat la ea (scurgere de ulei, suportii de coburi, bateria, un semnalizator spate stanga si oglinda din stanga) sunt apa de ploaie. am schimbat uleiul la 10.000 km (mult peste limita fabricantului) si filtrele la fel, placutele de frana pe spate si DAVAI GAZ. In spatele meu am fost informat ca mai vin doi englezi sot/sotie cu cate un KTM fiecare si 4 rusi nu stiu cu ce mobre. Comandantul granicerilor dintre republica Yakutia si Magdan Oblast (zona Magadan, este mai mare decat Romania) nu a vrut sa ma lase in taiga singur, zicand ca de 10 ani de cand lucreaza la granita nu a vazut niciodata motociclist singur in Siberia. I-am spus "ce era de spus" si mi-a dat drumul. Nu avea nici un motiv legal sa ma retina. zilele astea voi filma si fotografia in continuare, mai curat si bibilesc pe la mobra, mai strang din a,mbraiaj si mai ajustez lantul, si in speranta unei vremi mai favorabile voi pleca inspre casa. Intrucat suntem tarziu in toamna aici, voi merge permanent in fata unui camion, in caz de ursi voi abandona mobra si ma voi urca in cabina omunui. De altfel asa am facut si pe ultimul sector de la Khandakchean pana aici. Am intrat in posesia unor foto de la ancheta unui atac mortal al unui urs asupra unui expeditionar strain cu bicicleta in taiga de acum vreo 2 ani si sincer nu mi-a placut de am vazut. Nu va agitati, acele poze nu le voi da pe internet niciodata, din respect pentru victima si pentru familia ei, chit ca nici eu nu am aflat numele si nationalitatea victimei din aceleasi considerente. Pana la Moskova nu voi mai intra pe forum, si in masura posibilitatilor voi upgrada site-ul amoro. Cel mai des prin SMS. Colegii care stiu sa citeasca vor sti exact ce informatii sa inteleaga. bafta si fruntea sus: "cainii latra ursul merge" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 despre supravietuire si trai in conditii adverse, tin sa subliniez ca provin din sistemul militar, o anumita arma unde o asemenea expeditie este considerata o cafea sau o mica pauza de masa. "Comandantul granicerilor dintre republica Yakutia si Magdan Oblast (zona Magadan, este mai mare decat Romania) nu a vrut sa ma lase in taiga singur, zicand ca de 10 ani de cand lucreaza la granita nu a vazut niciodata motociclist singur in Siberia" umbla vorba ca a trecut chiar si o tanti rusoaica singura pe motor pe acolo.. dar or fi zvonuri DACA ai ajuns pana acolo pe motor - bravo. Pt resize la poze tre sa ai un paint pe laptopu ala. P.S. si proverbul e "Cainii latra, elefantul merge" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 toata stima si respectul domnule Popescu. ati ajuns acolo unde nici un roman nu a mai ajuns pe 2 roti. sper sa fi o calatorie care sa inspire si sa indrume cat mai multi la o asa expeditie. mi-ar placea si mie sa fac asa ceva dar poate peste cativa ani cand starea materiala imi va permite. sper ca la intoarcere sa facem cumva sa punem mana pe poze si filmulete. mi-ar placea enorm sa vad prin ochii unui roman rusia. nu as vrea sa fiu indiscret dar cam ce buget necesita o astfel de expeditie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 drum bun catre casa daca nui dai bataie nu ajungi la timp cat despre calotorie tu sti mai bine multi am fi vrut mai multe dar e hotararea ta am urmarit ca multi alti etapele calatoriei asteptam cinstit mai multe detali despre aceasta calatorie dar asta e intradevar calatori de cursa lunga sunt aici iar Brend e tata tuturor cand noi nici nu eram el deschidea drumul calatorilor moto de cursa lunga http://www.berndtesch.de/ 100000KM numai in africa si cu ce motoare echipament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mleo Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 N-am mai scris de mult , am tot citit mesajele, si toate balacarelile de aici... Cred ca Popescu a gresit catastrofal: -in loc sa se pregateasca , sa-si cumpere gume de schimb, hrana uscata, haine, energizante,...mai bine-si cumpara un aparat foto performant, laptop special pentru calatorii pe mobra (asa cum au motociclistii seriosi care alearga prin padure in cate un week-end). -pe laptop trebuia sa instaleze neaparat programele de resize, si tot ce trebuie. -seara trebuia sa lase dracului reparatiile, si odihna, si restul, si sa puna pozele pe net. -daca tot s-a intilnit cu seful granicerilor din Siberia, trebuia sa-l legitimeze, sa-i faca o copie dupa buletin, si sa-l posteze pe net. -daca a vazut ursul, trebuia sa stea, sa dea mina cu el, sa faca o poza, sa poata face dovada ca s-au intilnit. -in fiecare oras, trebuia sa mearga la statia meteo, sa ceara o situatie legalizata, sa poata dovedi ca e frig. Ma bucur ca a ajuns la acolo unde a dorit. Cel mai important e ca a ajuns sanatos.Si ca mobra a tinut pina acolo (nici eu nu am crezut). In rest: din ce stiu eu (si ce stiu eu e 3% din ce cred), indiferent cate kile are, antrenamentul din ultimii 25 de ani, il ajuta sa faca drumul asta si pe lung , si pe lat, si la dus si la intors, mai mult decat multi motociclisti de pe forum (ei..poate nu pe toti, care au motociclismul si ca viata si meserie...dar multi). Are si aparat foto, are si poze, are si filmari, cu oameni, locuri, drumuri. Daca va uitati pe siturile de calatorii, si acolo , in m ajoritatea cazurilor, pozele au fost "urcate" pe site la intoarcerea acasa. Cam ce credeti ca alege un om dupa cateva sute de km. sa faca seara: sa se spele, sa se odihneasca, sau sa urce poze pe site sa aiba ce carcoti specialistii? Ca a ales sa faca discutiile alea despre amr acr, departamente, tvr,protv......e altceva, alta discutie.Si s-au zis destule despre asta. Dupa 35 de pagini e ridicol sa tot despicati firul asta in 4. Va doresc tuturor sa aveti timp (eu nu pot lipsi de la serviciu mai mult de 3 zile), bani (si pe el l-a prins in cea mai proasta perioada, ca si pe noi, toti ceilalti...asa ca nu e de mirat si de ris.....ca vremurile bune nu vor incepe sigur de maine...).... putere si cunostinte suficiente, sa incercati si macar sa incepeti asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Felicitari dom' Popescu pentru calatorie, pentru faptul ca ati ajuns intreg si sanatos si cu mobra intreaga la destinatie. Sper ca voi face si eu aceasta calatorie in aceasta viata (sper ca mai devreme decat la varsta la care ati facut-o dumneavoastra) pentru ca sunt sigur ca la un moment dat voi avea si banii si disponibilitatea de a o face. Si nu numai asta, poate si altele. Resize la poze se poate face cu ms office picture manager (daca aveti "ofisu" instalat). Cu Irfanview - se poate descarca mocca de pe net, are cativa kb.. Despre poze nu spuneam sa puneti pe net neaparat ca o confirmare a faptului ca sunteti acolo, eu nu-mi permit sa contest asta, mi se pare absurd ca cineva sa minta legat de asta.. (de fapt s-ar minti singur daca ar face-o) ci doar pentru incantarea ochilor celor celor care stam si citim, adica a motociclistilor popcorn si iubitori de tastatura. Drum bun inapoi si poate totusi nu va fugareste nici un urs si nu e nevoie sa sariti in camion si sa abandonati mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 N-am mai scris de mult , am tot citit mesajele, si toate balacarelile de aici...Cred ca Popescu a gresit catastrofal: -in loc sa se pregateasca , sa-si cumpere gume de schimb, hrana uscata, haine, energizante,...mai bine-si cumpara un aparat foto performant, laptop special pentru calatorii pe mobra (asa cum au motociclistii seriosi care alearga prin padure in cate un week-end). -pe laptop trebuia sa instaleze neaparat programele de resize, si tot ce trebuie. -seara trebuia sa lase dracului reparatiile, si odihna, si restul, si sa puna pozele pe net. -daca tot s-a intilnit cu seful granicerilor din Siberia, trebuia sa-l legitimeze, sa-i faca o copie dupa buletin, si sa-l posteze pe net. -daca a vazut ursul, trebuia sa stea, sa dea mina cu el, sa faca o poza, sa poata face dovada ca s-au intilnit. -in fiecare oras, trebuia sa mearga la statia meteo, sa ceara o situatie legalizata, sa poata dovedi ca e frig. Ma bucur ca a ajuns la acolo unde a dorit. Cel mai important e ca a ajuns sanatos.Si ca mobra a tinut pina acolo (nici eu nu am crezut). In rest: din ce stiu eu (si ce stiu eu e 3% din ce cred), indiferent cate kile are, antrenamentul din ultimii 25 de ani, il ajuta sa faca drumul asta si pe lung , si pe lat, si la dus si la intors, mai mult decat multi motociclisti de pe forum (ei..poate nu pe toti, care au motociclismul si ca viata si meserie...dar multi). Are si aparat foto, are si poze, are si filmari, cu oameni, locuri, drumuri. Daca va uitati pe siturile de calatorii, si acolo , in m ajoritatea cazurilor, pozele au fost "urcate" pe site la intoarcerea acasa. Cam ce credeti ca alege un om dupa cateva sute de km. sa faca seara: sa se spele, sa se odihneasca, sau sa urce poze pe site sa aiba ce carcoti specialistii? Ca a ales sa faca discutiile alea despre amr acr, departamente, tvr,protv......e altceva, alta discutie.Si s-au zis destule despre asta. Dupa 35 de pagini e ridicol sa tot despicati firul asta in 4. Va doresc tuturor sa aveti timp (eu nu pot lipsi de la serviciu mai mult de 3 zile), bani (si pe el l-a prins in cea mai proasta perioada, ca si pe noi, toti ceilalti...asa ca nu e de mirat si de ris.....ca vremurile bune nu vor incepe sigur de maine...).... putere si cunostinte suficiente, sa incercati si macar sa incepeti asa ceva. Cred ca pentru prima data sunt de acord cu unchimiu' in ceea ce priveste motociclismu'. Felicitari domnule Popescu! (in primul rand, caci asa se cuvine) Jos palaria! (in al doilea rand) Pai ce sa creada motociclistul roman?! motociclist care iese cu mobra din oras de maxim 4 ori pe an si care viseaza racing, dakare, etc, dar nu e in stare sa mearga corect pe drum. Avem motociclisti de tastatura cu f multi km, Cred ca aproape jumatate din userii acestui forum nu au mobre, sau nu au mers vreodata pe una.... prin urmare, forumul nu mai e de multa vreme motociclism.ro, ci mahalagism.ro, dar suntem balcanici si ne place la nebunie asa. Au apus de multa vreme timpurile in care motociclistii erau prieteni si se respectau indiferent de mobra, casca, geaca, etc.... acum e o competitie: care e cel mai biker?. O sa va intrebati de ce mai stau pe forum: pentru ca inca imi place sa cred ca se mai poate perpetua spiritul prieteniei intre motociclisti si cu tehnica asta noua, tin legatura cu prieteni din tara si incerc sa ii invat pe cei mai neexperimentati putin din putinul de cunostinte pe care eu il am. (in al treilea rand) Si eu, ca oricare user de pe forum, m-am saturat de balacareala cu AMR-ul! Pe orice topic se intalnesc AMR-istii se iau la tranta. Nu vreti voi sa fiti barbati si sa va intalniti intre 4 ochi pentru sa incheia disputele astea. Motociclisti au existat si inainte de AMR si vor exista si dupa. Nicio asociatie nu va schimba opinia publica despre motociclisti, sau mentalitatea motociclistului atat timp cat avem instructori cocalari care nu se urca pe mobra decat in poligon si intreaba "cat baga asta?" Cam mult off-topic, dar asta este. Felicitari Dan Popescu! Va asteptam acasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 asa ca ma voi limita sa raspun d numai la ultimul mesaj, realmente nu am resurse de timp si bani si sincer nici chef sa stau la taclale cu toata lumea.Deci anu stiu cum il cheama se mira cum de am ajuns aici si probabil de ce nu am murit inca... niciodata n-am dorit moartea nimanui, cu atat mai mult tie. eu zic sa nu te mai obsesti pe viitor sa ma iei in seama. si mai zic ca, cu cat mai multi isi pun semne de intrebare ca li se pare incredibil ceea ce zici tu ca ai realizat, cu atat mai mare trebuie sa fie satisfactia ta. dac-ai facut-o, ai facut ceva ce n-a crezut lumea. ceea ce m-a deranjat asa cat un sughit a fost afirmatia ca "amr"-ul a desemnat, si faci asta pentru amr si acr ca organizatii nationale si pentru toti motociclistii din romania. corect ar fi treb uit sa zici: "pentru toti motociclistii din romania, mai putin tsunami". dar, dac-am fi toti de acord, ar insemna ca suntem morti si ne aflam in rai, lucru iarasi imposibil. eu nu cred sa mai gasesc un loc de parcare pe acolo. o intrebare serioasa: cat ii dai camionului sa stea dupa tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trike Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 nu-mi vine a crede ochilor ceea ce citesc!... nu mai am chef de comentarii! haide Dane! CURAJ! drumul la intoarcere e ceva mai lung,pshihologic vorbind! FELICITARI!!! P.S. Aia cu Marea Neagra cand o facem???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Felicitari pentru incheierea primei parti din calatorie. Dar, din cate inteleg, expeditia nu este nici la jumatate - ma gandesc la cei 30000km programati. Chiar zicea cineva ca intoarcerea este mai dificila. Sigur, nu pentru cineva cu antrenament special ca d-l Popescu. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Dar voi chiar ati crezut vrajeala de 30.000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Eu sincer pana nu vad poze nu o sa cred nimic. Macar o poza de atata timp cred ca se putea pune,altfel nu vad rostul topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Expeditia s-a terminat. Alta incepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) Mitul ca motocicletele Aprilia nu sunt bune s-a prabusit , aceasta calatorie dovedind contrariul . "Cainii latra , Aprilia merge " Editat Septembrie 7, 2010 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Mitul ca motocicletele Aprilia nu sunt bune s-a prabusit , aceasta calatorie dovedind contrariul . Sa nu ne grabim .Inca nu s-a dovedit ca a existat o calatorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Mitul ca motocicletele Aprilia nu sunt bune s-a prabusit , aceasta calatorie dovedind contrariul . "Cainii latra , Aprilia merge " unde e dovada? eu am facut drumul asta cu o mobra de 50cmc. cu spatele! toma necredinciosul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Oricum,daca n-a plecat inca din Magadan, trebuie sa bage tare pana la Intermot in Koln. E ceva cale de mers intr-o luna.Chiar mai mult decat a facut pana acum. Poate drumurle vor fi mai OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Oricum,daca n-a plecat inca din Magadan, trebuie sa bage tare pana la Intermot in Koln. E ceva cale de mers intr-o luna.Chiar mai mult decat a facut pana acum. Poate drumurle vor fi mai OK. Cu trenu nu e o problema -merge si noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 bah, sunteti rai si nebuni. omul merge pentru el. lasati-l in pace. daca vreti sa calatoriti alaturi de un motorist: calarepemelc.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Da' ce-are bah daca stam si noi ca babele la strada si comentam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.