i_alex Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Salut , Nu stiu daca iti mai amintesti, dar incepusem un topic despre reconditionarea unui dkw nz350 . Am demontat motocicleta. Va trebui sa-i repar cadrul care a fost putin modificat pentru adaptarea unei suspensii spate..imi trebuie o gramada de piese, in fine...Am vazut ca ai reconditionat rotile pentru ij-ul 49, rotile mele au butucii originali cu emblema dkw pe ele si vreau sa le reconditionez. Mi-ar trebui spitele pentru roata spate, crezi ca ma poti ajuta cumva? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 30, 2011 Autor Share Postat Decembrie 30, 2011 (editat) Suna-ma sau lasa-mi un mesaj privat cu ID-ul tau de yahoo messenger. Nr. meu de tel. este 0763 700 222. Mai adaugam ceva piese Editat Decembrie 30, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Hai care te fac cu o Âşa spate de Izh 49? Eventual Âşi claxoane, că stau degeaba pe la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Cat ceri pe sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Cred ca 150 de lei e un pret ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 As vrea s-o vad, continuam prin PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Ai PM si ti-am scris ca nu cred ca e potrivita pentru proiectul tau. Uan tauzănd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 21, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2012 (editat) ....la primul calcul toti rulmentii din motor o sa ma coste in jur de 250 ron (SKF). Tare uimit am fost cand am vazut ca inca mai are 4 rulmenti originali in motor. Am dat de uzuri mici la unul din pinioanele din cutia de viteze si crabotii de pe alt pinion dar se rezolva (mai am o cutie de viteze pusa in ulei). Editat Ianuarie 21, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 ....la primul calcul toti rulmentii din motor o sa ma coste in jur de 250 ron (SKF). Tare uimit am fost cand am vazut ca inca mai are 4 rulmenti originali in motor. Am dat de uzuri mici la unul din pinioanele din cutia de viteze si crabotii de pe alt pinion dar se rezolva (mai am o cutie de viteze pusa in ulei). la toate moto vechi ce le am demontat am intalnit ce ai intalnit si tu acolo.toate aveau vaselina in cutia de viteze si nu ulei de transmisie (t 90) cum ar trebui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Uan tauzănd. Inclusiv remorca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Nu Âştiu, sună-l, vezi că anunțul e pe bikeshp, Âşi cum românii sunt oameni primitori s-ar putea să-ți dea Âşi căciula, poate chiar Âşi cauciucul ăla de maÂşină, că tot vine vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 22, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2012 la toate moto vechi ce le am demontat am intalnit ce ai intalnit si tu acolo.toate aveau vaselina in cutia de viteze si nu ulei de transmisie (t 90) cum ar trebui De prin '92 motorul a fost inundat cu ulei uzat deci nu prea am gasit "vaselina". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) ....la primul calcul toti rulmentii din motor o sa ma coste in jur de 250 ron (SKF). Tare uimit am fost cand am vazut ca inca mai are 4 rulmenti originali in motor. Am dat de uzuri mici la unul din pinioanele din cutia de viteze si crabotii de pe alt pinion dar se rezolva (mai am o cutie de viteze pusa in ulei). la ambielaj nu-s rai deloc rulemntii rusesti cu colivie din teflon - adica nu mai gasesti in alta parte asa, la restul poti sa pui linistit romanesti - suporta fara discutie incarcarile si turatia din motorul Ij - adica nu arunca banii. Editat Ianuarie 23, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) Echivalentul rulmentilor de ambielaj am gasit deja (cu colivie metalica - NU 2205 EC3). Diferenta intre cei rusesti si astia ce i-am gasit eu este ca rusestii au colivia pe inelul interior iar ceilalti au colivie pe inelul exterior insa are acelasi numar de role (cu aceleasi dimensiuni). O sa astept sa-mi trimita danytunky si rusesti si apoi ma hotarasc de care bag in motor. Cei rusesti sunt 2505 K insa astfel de denumiri se gasesc doar in Rusia. Se pot inlocui cu cei din imaginile de mai jos (par mai rezistenti ca cei rusesti). Azi mi-au venit si sticlele de far (cea din stanga e NOS). Editat Ianuarie 24, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) ...poti sa pui linistit romanesti - suporta fara discutie incarcarile si turatia din motorul Ij - adica nu arunca banii. Si eu cred ca rulmentii romanesti sunt varianta cea mai buna calitate/pret, mai ales la un motor 2T. ...O sa astept sa-mi trimita danytunky si rusesti si apoi ma hotarasc de care bag in motor... koyo sunt fabricati la noi, tehnologia este japo, calitatea excelenta, pretul ok... urmatoarea reparatie nu necesita in mod sigur inlocuire de rulmenti la ambielaj, daca o faci este doar pentru a avea certitudinea ca totul este ok. Uzura accelerata a rulmentului si la maneton/biela a ambielajului sunt datorate (80%) prafului ce patrunde in admisie. La calitatea filtrului aproape nimeni nu acorda importanta necesara. Din cauza asta un motor 2T are viata scurta. Praful microscopic de siliciu retinut de uleiul din amestec, fac cea mai buna pasta abraziva. Aceasta pasta nu este spalata de noul combustibil, ci este alimentata continuu pana la saturatie... Observ ca toata lumea cauta rulmenti nemaipomeniti, indestructibili dar nimeni nu cauta un sistem de filtrare eficient. =================== In timpul razboiului, in africa nici un motor nu rezista, problema vitala, nici un filtru de aer nu facea fata, atunci au aparut filtrele centrifugale(filtrul cu ciclon), singurul in stare sa lungeasca de zeci de ori viata unui motor in acele conditii grele. P.S. revin cu un argument, pistonul 2T nu are secment raclor, nu are nevoie... are doar secmenti de foc si etansare, ungerea este perfecta vine din toate partile(si sus, si jos), mai buna ca la 4T, totusi viata lui este mult mai scurta... Editat Ianuarie 26, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 Ti-am urmat sfatul si am cumparat rulmenti marca Koyo insa cel de biela si cel de la priza nu am gasit pe nicaieri (pentru astia ar trebui sa fac comanda insa fabricantii nu accepta decat comenzi mai mari de 100 de bucati). Filtrul de aer al IJ-ului 49 este centrifugal (a se vedea pozele de mai jos - l-am cumparat si eu ca nu-l aveam dar cine stie cate alte modele de filtru de aer o mai fi avut motocicleta de-a lungul anilor de functionare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Pune ce gasesti, am vrut doar sa subliniez ca nu este strict necesar doar "specialitati" SKF. Filtrul este cel de care am scris, eficienta lui este mult mai buna decat a filtrelor din carton poros. Daca este corect executat de producator ai facut o alegere buna. Cateva cuvinte despre principiul de functionare: are doua tuburi concentrice, aerul intra prin cel exterior (prin niste sicane inclinate ce-l face sa turbioneze) si iese prin cel din interior. Vartejul de aer antreneaza uleiul din paharele decantoare, care incepe si el sa se roteasca. Datorita fortei centrifuge, intreaga cantitate ulei se urca rotindu-se pe peretii vasului de decantare colectand tot praful si impuritatile(centrifugate si ele) pe care le retine. Paharele ar trebui sa aibe niste semne care indica nivelul de ulei necesar. Regulat se scot aceste paharele, se golesc, se spala cu benzina, se sterg cu o carpa curata, apoi se umple pana la semn cu ulei. Oeratia este simpla si facila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 3, 2012 Autor Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Ceva informatii / cote pentru cei care au posibilitatea sa-si faca bolt de ambielaj : - 14 mm diametrul interior; - 28,96 mm diametrul exterior (gaurile din placile ambielajului au 28,93 mm diametru); - 57,2 mm lungime; - 220 grame - greutate; - 58 Rockwelli - duritate; - 40 C 10 - denumirea otelului din care se prelucreaza si trateaza boltul. Ceva informatii / cote pentru cei care au posibilitatea sa-si faca bolt de ambielaj : - 14 mm diametrul interior; - 28,96 mm diametrul exterior (gaurile din placile ambielajului au 28,93 mm diametru); - 57,2 mm lungime; - 220 grame - greutate; - 58 Rockwelli - duritate; - 40 C 10 - denumirea otelului din care se prelucreaza si trateaza boltul. Acum vreo cateva ore, plictisindu-ma de TV, am purces catre hruba mea de atelier cu gandul sa spal carterele motorului. Zis si facut, numai ca "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ" adica dupa ce m-am chinuit vreo 40 de minute sa curat carterul sec cu WD40, acetona, benzina si motorina fierbinte am realizat ca nu e treaba usoara asa ca am lasat la inmuiat, pana maine, locurile inaccesibile periei/pensulei. Solutia folosita e Rivex Forte Pentru Cuptoare si Gratare (neaparat sa fie cu miros de lamaie ). Trecand de la cartere la cutia de viteze am constatat ca am vreo 3 pinioane "obosite" in ultimul hal (se vede clar in poza) asa ca m-am apucat sa caut prin rafturi si cutii ceva piese noi ce stiam ca le am numai ca dracu daca vrea sa fie negru...e negru. Mi-a luat o ora si ceva sa gasesc piesele (timp in care am "lins" 1 litru de vin fiert cu scortisoara ). Dupa ce am terminat de schimbat pinioanele "pensionate" am pus mana pe bormasina, perie de sarma si ambielaj sa-l pregatesc pentru zile mai bune. In poza se vede cum sta si asteapta rolele cilindrice si boltul sa vina de la otelarie. Editat Februarie 3, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Bagă mare meștere, urmăresc cu interes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Solutia folosita e Rivex Forte Pentru Cuptoare si Gratare (neaparat sa fie cu miros de lamaie )(timp in care am "lins" 1 litru de vin fiert cu scortisoara ). Pai vezi ca nu se potriveste?!? Vinul fiert cu scortisoara merge cu Well done - degresant la rece. http://www.welldone.eu/_hu/images/products/kitchen/zsiroldo%20750.jpg Eeehe, decalaminarea asta nu-i asa usoara cum crede lumea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Eu am folosit Triumf . Pentru curatat aragaze. dar nu am dat pe locurile unde vin montate semeringuri, rulmenti sau garnituri ! acolo am curatat manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Eu am folosit Triumf . Pentru curatat aragaze. dar nu am dat pe locurile unde vin montate semeringuri, rulmenti sau garnituri ! acolo am curatat manual. eu pt curatat cartere si pistoanele de calamina folosesc degresant pe baza de diluant de la Ixell ii cam scump dar eu zic ca isi face treaba cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Nu stiu restul, dar Triumful pentru aragaze contine soda caustica si nu e prea indicat sa aplici pe piesele de aluminiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 3, 2012 Autor Share Postat Februarie 3, 2012 Pai vezi ca nu se potriveste?!? Vinul fiert cu scortisoara merge cu Well done - degresant la rece. http://www.welldone.eu/_hu/images/products/kitchen/zsiroldo%20750.jpg Eeehe, decalaminarea asta nu-i asa usoara cum crede lumea... Matache Macelaru' nu gaseste la Buzau astfel de solutie. Nu stiu restul, dar Triumful pentru aragaze contine soda caustica si nu e prea indicat sa aplici pe piesele de aluminiu... Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Eu am folosit Triumf . Pentru curatat aragaze. dar nu am dat pe locurile unde vin montate semeringuri, rulmenti sau garnituri ! acolo am curatat manual. no amu Fishy ti-ai vandut cel mai de pret secret, da ai uitat sa le zici sa spele cu apa rece din abundenta a,i sa nu se inegreasca aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.