Sari la conținut

Ce fel de actionare preferi: hidraulica sau cu cablu?


Hidraulic vs. cablu  

102 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Hidraulic. Cea mai misto inventie posibila. Nu chinezarii de 3 milioane, ci chestii gandite si testate (stock sau aftermaket profi).

 

Hidraulicul ofera o maneta usor de manuit cu un feedback foarte bun. Nu te oboseste si nu se deregleaza.

 

Cablul e ok, functioneaza in (trei) trepte oricat de uns ar fi, trebuie intretinut periodic si crapa mult mai usor decat cel hidraulic.

 

 

Solutia moderna e hidraulic. Solutia antica e cablul. La fel si la frane. Inca mai exista saboti pe spate, insa nu se prea foloseste tehnologia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hidraulic. Cea mai misto inventie posibila. Nu chinezarii de 3 milioane, ci chestii gandite si testate (stock sau aftermaket profi).

 

Hidraulicul ofera o maneta usor de manuit cu un feedback foarte bun. Nu te oboseste si nu se deregleaza.

 

Cablul e ok, functioneaza in (trei) trepte oricat de uns ar fi, trebuie intretinut periodic si crapa mult mai usor decat cel hidraulic.

 

 

Solutia moderna e hidraulic. Solutia antica e cablul. La fel si la frane. Inca mai exista saboti pe spate, insa nu se prea foloseste tehnologia.

 

ia vezi man cum gandesti o adaptare si la astia cu motoare din epoca de piatra :)

dai o tema lu' balaur, cat mesteriti la autobuz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu meu, eu am avut ambreiaj hidraulic la Dominator. Iar peste 2 saptamani voi avea din nou. La tanc nu fac improvizatii din astea ca nu gases pompa destul de sanatoasa cat sa mute tija aia...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca inca multi nu au inteles ca mobrele nu-s pt oameni zgarciti.

In 10-15 ani motoarele de serie vor fi dotate cu fel si fel de ''gadgeturi'' pt a te duce inapoi acasa cat mai in siguranta si cat mai relaxat posibil.

Unul din ''gadgeturi'' e ambreiajul hidraulic.

Cu siguranta, atunci cand primul producator a pus pompita si pistonasul pe un amreiaj, nu s-a gandit la rrromanasul zgarcit, caruia i-ar place KTM SX 450 din 2008, sa zicem, dar care nu si-l va cumpara pt ca e scump in cazul in care se foote pompita ai de 2 lei.

 

Get real, get a job and start spending money on bikes!!!

 

Si, DA, votez pt actionarea hidraulica.

 

L.E Adevarul e ca atunci cand mi-am luat Saab-ul cabrio, mi-am pus problema posibilei defectari a motorasului de pavilion...daca ma prinde ploaia si tre' s-o actionez prelata mecanic? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tin cu hiraulicul, e clar ca e mai avansat si mult mai simplu si usor de operat + mult mai fiabil pe termen lung.

La moto nu am, dar am la masina si vreau sa zic ca as putea actiona pedala aia si cu mana.. :)

La moto am vazut cum e si chiar mi-as dori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E Adevarul e ca atunci cand mi-am luat Saab-ul cabrio, mi-am pus problema posibilei defectari a motorasului de pavilion...daca ma prinde ploaia si tre' s-o actionez prelata mecanic? :)

 

Nu stiai tu cum sa ne anunti ca ti-ai luat cabrio. E alb? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e hidraulic, dar cu cablu in trafic e mortal... mai ales cu niste manusi mai tepene....

bine ca mi-am adus aminte sa mai lubrifiez lucrurile.... :)

 

deci: hidraulic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

la mine e invers: la aprilia e hidraulic dar e criminal de tare, la rf pe cablu dar foarte usor de tras chiar in comparatie cu unele hidraulice (vfr de exemplu). prefer cablul pentru ca daca e de calitate nu merge in trepte, ai feedback mult mai bun cand vrei sa o lansezi sau sa patinezi ambreiajul in curba, se repara in drum (e adevarat ca hidraulicul mult mai greu se duce si e o sansa minima sa te lase in drum dar totusi e). la aprilia cu greu m-am obisnuit cu ambreiajul hidraulic dpdv al feedback-ului, mai mult pe pozitia manetei intr-un anumit moment decat pe ceea ce simt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu meu, eu am avut ambreiaj hidraulic la Dominator. Iar peste 2 saptamani voi avea din nou. La tanc nu fac improvizatii din astea ca nu gases pompa destul de sanatoasa cat sa mute tija aia...

pai bine mah omu meu, mie cand imi arati ? sau cand ma ajuti sa fac mai bine zis :) dau bere multa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiai tu cum sa ne anunti ca ti-ai luat cabrio. E alb? :P

Da, asa este, mi-am luat cabrio...de vreo 6 ani :D

 

Cu toate ca s-ar putea sa fiu acuzat de subiectivism, topicul asta cred ca e facut la maxima plictiseala.

De ce nu faceti si alte cateva topicuri, gen: centura siguranta au ba? ASR vs NO ASR? ABS vs NO ABS?

 

Si cred ca cele mai importante: TCS vs ESP vs injectie vs carburatie vs cutie manuala vs variator?

Serios vb, ca la cat de plictisiti sunt unii, ii cred in stare. :)

 

 

:)

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

 

cum ai facut fratele meu pairing ca de doua zile ma chinui si nu recunoaste MAC-ul :)

ai facut update la driver? daca tot nu merge, instaleaza DentistAlbastru v1.2! nu lua demo, ca ala doar te lasa cu gura cascata si atat. si pt ca esti in ro, nu tre sa mai zic sa rulezi aplicatia Spaga 5.3 in background, nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul hidraulic nu e cea mai buna solutie. Mergi la Cheia, faci buf si spargi butoiasul(Rizoma) cu lichid de frina). Chemi remorca.Multi spun, mie nu mi se intimpla, dar stiu o gramada cu intimplarea asta. Legat de cablu, sint cablurile moderne cu camasa de teflon si nu freaca deloc si cabluri cu frecare. Daca va doare mina inseamna ca nu aveti antrenament, va plingeti ca niste muieri. Nu va dor si genunchii de la frig si curent? Am mers cu 1000rr/2004 si 2008, 2004 are pompa de ambreiaj , 2008 nu are. Nu am sesizat diferentza la actionarea ambreiajului. In alta ordine de idei, incercati sa mutati suportul levierului stinga mai in dreapta, sa aveti momentul fortzei mai mare. Nu ai zic de cei ce-si pun manete scurte, e un nonsens. Cei ca va plingeti ca se rupe cablul, luati-va cablu OEM, nu aftermarket. Pt asta tre sa va comandati din timp, indiferent daca-l ve-ti folosi sau nu tre sa fie pe stock un cablu de ambreiaj, costa max 15euro si tine minimum 20 000km.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hidraulic. Cea mai misto inventie posibila. Nu chinezarii de 3 milioane, ci chestii gandite si testate (stock sau aftermaket profi).

 

Hidraulicul ofera o maneta usor de manuit cu un feedback foarte bun. Nu te oboseste si nu se deregleaza.

 

Cablul e ok, functioneaza in (trei) trepte oricat de uns ar fi, trebuie intretinut periodic si crapa mult mai usor decat cel hidraulic.

 

 

Solutia moderna e hidraulic. Solutia antica e cablul. La fel si la frane. Inca mai exista saboti pe spate, insa nu se prea foloseste tehnologia.

cablul e solutie nu antica, ci ieftina. ce nu inteleg eu e de ce la unele motociclete care au arcuri tari la ambreiaj nu se opteaza totusi pt. ambreiaj hidraulic. exemplu: R6 2001. are o maneta mult prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul hidraulic nu e cea mai buna solutie. Mergi la Cheia, faci buf si spargi butoiasul(Rizoma) cu lichid de frina). Chemi remorca.Multi spun, mie nu mi se intimpla, dar stiu o gramada cu intimplarea asta. Legat de cablu, sint cablurile moderne cu camasa de teflon si nu freaca deloc si cabluri cu frecare. Daca va doare mina inseamna ca nu aveti antrenament, va plingeti ca niste muieri. Nu va dor si genunchii de la frig si curent? Am mers cu 1000rr/2004 si 2008, 2004 are pompa de ambreiaj , 2008 nu are. Nu am sesizat diferentza la actionarea ambreiajului. In alta ordine de idei, incercati sa mutati suportul levierului stinga mai in dreapta, sa aveti momentul fortzei mai mare. Nu ai zic de cei ce-si pun manete scurte, e un nonsens. Cei ca va plingeti ca se rupe cablul, luati-va cablu OEM, nu aftermarket. Pt asta tre sa va comandati din timp, indiferent daca-l ve-ti folosi sau nu tre sa fie pe stock un cablu de ambreiaj, costa max 15euro si tine minimum 20 000km.

 

pai ori ne sfatuiesti sa luam cabluri moderne cu camasa de teflon, ori sa luam oem ? cele mai multe se rup la nuca nu prin frecare.

iar daca faci buf pe cheia, mai conteaza ca se intoarce mobra pe remorca ? probabil ca si tu te intorci cu ambulanta.

ne plangem si noi ce sa facem, nu suntem toti stangaci :)

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ori ne sfatuiesti sa luam cabluri moderne cu camasa de teflon, ori sa luam oem ? cele mai multe se rup la nuca nu prin frecare.

iar daca faci buf pe cheia, mai conteaza ca se intoarce mobra pe remorca ? probabil ca si tu te intorci cu ambulanta.

ne plangem si noi ce sa facem, nu suntem toti stangaci :)

Cele OEM mai noi sint cu teflon. Se rup la nuca si din cauza ca nu e pozitionata corect piulitza de reglat jocul manetei. Multe cabluri sint cumparate din Louis care se stie ca tzin putin.

Exagerezi voit cu ambulantza, stii la ce ma refer, nu e vorba de Cheia ca loc, ci doar ca esti destul de departe de casa si chiar la o alunecare de 10/h risti sa ramii fara ambreiaj. Eram la terasa prin munti , un baiat incepator a culcat motoreta chiar in curtea pensiunii plina de balast. A ramas fara maneta de ambreiaj si a trebuit sa lase motorul la pensiune. Daca avea maneta de rezerva la el o rezolva. Asta e alt topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei ca va plingeti ca se rupe cablul, luati-va cablu OEM, nu aftermarket. Pt asta tre sa va comandati din timp, indiferent daca-l ve-ti folosi sau nu tre sa fie pe stock un cablu de ambreiaj, costa max 15euro si tine minimum 20 000km.

Tine mult mai mult. Fostul F4 l'am luat la 26000km si l'am dat la 55000, dupa 3 ani. Avea pe el cablu OEM. Ma indoiesc ca eu il luasem cu cablu nou pe el, insa si acuma, dupa inca un an si inca vreo 3000km merge perfect. Iar asta in utilizare 70-80% urbana.

In alta ordine de idei, am vazut ca si cele de la louis sunt cu camasa cu Teflon: "Complete original-length OEM-quality cables (made in Japan) with PTFE inlay (Teflon) for perfect long-term lubrication."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

hidraulic e clar ca e the best....dar am cazut cu intruderu` fix in maneta de ambreiaj care a spart pompa/rezervorul de care era prinsa.....un fleac; 300 euro....asa ca skip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablu...

 

Prefer lucrurile cat mai simple ... deh... asa este ciomperistii.

 

Ce-ti trebuie mai mult de un V2 intre picioare si o pereche de comenzi avansate... ? Si daca s-ar putea sa-i pun un carburator in loc de doua, maine m-as apuca de treaba. Si multe altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...