B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Lasa, ca ne intalnim la Brno si-mi arati cum franezi tu. Ah, haideti totusi sa incheiem sa ne mai dam cu parerea despre slide-urile facute de pilotii MotoGp. Cine o sa ne dea dreptate daca folosesc sau nu frana fata, daca sunt power slide-uri, sau daca din prea multa frana fata si inclinare iese spatele de pe traiectorie? O sa intre Stoner pe aici sa ne spuna? Cine din Romania stie sa faca asa ceva si sa intre aici sa ne lumineze pe noi? Eu n-am vazut pe nimeni... Tu crezi ca ala pe UD pune tare frana fata de-i derapeaza spatele? Sau trage de gaz la intrare in viraj??? Eu n-am vazut pe nimeni... Nici nu o sa vezi, daca toti ganditi asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Lasa, ca ne intalnim la Brno si-mi arati cum franezi tu. Tu crezi ca ala pe UD pune tare frana fata de-i derapeaza spatele? Sau trage de gaz la intrare in viraj??? Evident ca ne vedem la start, ce crezi, ca scapi? Ma.... sa stii ca pe unele circuite se poate merge foarte foarte tare pe ud. Evident cu gume de ploaie. In special pe circuitele abrazive. Eu am experienta unei singure zile de circuit pe ploaie. Cei care merg insa tare pe ploaie, alti piloti pe care ii cunosc adica, merg la fel ca pe uscat - frana tare cu fata, mai usor cu inclinarea si cu acceleratia, slidere de genunchi ceva mai inalte si... forja moderata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 cezarel. cu clipul la semnatura doar imi faci rating pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 cezarel. cu clipul la semnatura doar imi faci rating pe youtube Sa vezi ce-ti fac daca iti dau comments si le dau clipul si la altii... sa vezi cate castane iei Chiar ma bucur sa iti cresc in felul asta ratingul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 deja am 29 views Fa ce vrei, eu doar voiam sa demonstrez un punct de vedere, tu doar demonstrezi ca te oftici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Fa ce vrei, eu doar voiam sa demonstrez un punct de vedere Ce-ai avut cu betele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 "Pentru ca toate cele mentionate mai sus sunt adevarate, observam la “meseriasi” actionarea franei spate in curbele de mare viteza - motiv pentru care, la un moment dat Mick Doohan avea montat pe ghidon o a doua maneta de frana actionata cu degetul mare atunci cand concura cu piciorul drept in ghips." ....din postul citat de tine...aka dl. Nastase...etc...bla...bla...bla.... Deci ie buna frana spate sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Atunci am avut viteza prea mare initiala, eram cu ochii pe (cuvant urat) de con si am accelerat mai mult decat trebuie, ce voiai, sa sar peste ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Majoritatea baietzilor de la MotoGp nu pun frana spate deloc,mai ales Rossi nu are deloc treaba cu spatele,el luand de multe ori chiar piciorul din scarita.Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur. Kevin Schwantz despre franarea pe circuit : Revenind la franarea pe drumurile publice,si eu sunt printre cei care franeaza doar fata pt ca parerea mea este ca in situatii de urgenta ar trebui sa te concentrezi numai pe frana fata ca sa scoti untul din ea,iar daca esti obisnuit cu amandoua nu te vei putea concentra pe ambele si nu vei frana la 100% din capacitatile tale si ale motocicletei.In teorie,da,e mai bine sa franezi cu amandoua insa practic parerea mea e ca nu e.Se mentioneaza si un studiu facut de American Motorcycle Safety Foundation care zice acelasi lucru (pct.7) : http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-Safety/braking-tips.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Btw, vezi ca pot edita semnaturi, si in log de "reparatii la preturi omenesti" cine stie ce dubiosenii o sa mai apara, asta sa stii, oricum nu fac asa ceva... dar sa stii ca e o posibilitate, dar la care nu recurg inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 "Pentru ca toate cele mentionate mai sus sunt adevarate, observam la “meseriasi” actionarea franei spate in curbele de mare viteza - motiv pentru care, la un moment dat Mick Doohan avea montat pe ghidon o a doua maneta de frana actionata cu degetul mare atunci cand concura cu piciorul drept in ghips." Si Doohan si alti piloti folosesc spatele pentru insccrierea in viraj. Frana ta spate este cel mai bun prieten si iti recomand sa o folosesti ca frana de baza Evident, vei intra in acelasi club de piloti faimosi precum Doohan si vei primo o medalie de merit si un loc de cinste in anuarul Who's Who, international, o alta afacere epica si colosala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Gata, imiscot etrierul spate si il dau la fier vechi, m-ati convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Btw, vezi ca pot edita semnaturi, si in log de "reparatii la preturi omenesti" cine stie ce dubiosenii o sa mai apara, asta sa stii, oricum nu fac asa ceva... dar sa stii ca e o posibilitate, dar la care nu recurg inca Acea semnatura e sustinuta printr-o relatie de bussiness cu Admin. poti sa faci orce doresti dar ai grija cand vrei sa dai cu piciorul intr-un caine, sa intrebi al cui e cainele Semnatura cu tine protagonist o ai pana diseara. Pupi! Editat Octombrie 29, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Gata, m-am speriat, pune ce vrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Majoritatea baietzilor de la MotoGp nu pun frana spate deloc,mai ales Rossi nu are deloc treaba cu spatele,el luand de multe ori chiar piciorul din scarita.Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur. Kevin Schwantz despre franarea pe circuit : Revenind la franarea pe drumurile publice,si eu sunt printre cei care franeaza doar fata pt ca parerea mea este ca in situatii de urgenta ar trebui sa te concentrezi numai pe frana fata ca sa scoti untul din ea,iar daca esti obisnuit cu amandoua nu te vei putea concentra pe ambele si nu vei frana la 100% din capacitatile tale si ale motocicletei.In teorie,da,e mai bine sa franezi cu amandoua insa practic parerea mea e ca nu e.Se mentioneaza si un studiu facut de American Motorcycle Safety Foundation care zice acelasi lucru (pct.7) : http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-Safety/braking-tips.htm foarte bune link-urile, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 ....Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur.... Si frana de motor, din retrogradare, in cazul unei motociclete, nu poate fi considerata frana spate ? Sau frana spate se considera numai cand actionezi pedala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Si frana de motor, din retrogradare, in cazul unei motociclete, nu poate fi considerata frana spate ? Eee,maciuci,pai asa si daca ma ridic in sa sa dea vantul in mine si ma dau mai pe spate,inseamna ca am exercitat franare pe roata din spate,nu? Se vorbea despre apasarea franei spate,nu despre frana de motor... Editat Octombrie 29, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Eee,maciuci,pai asa si daca ma ridic in sa sa dea vantul in mine si ma dau mai pe spate,inseamna ca am exercitat franare pe roata din spate,nu?Se vorbea despre apasarea franei spate,nu despre frana de motor... Acesta se vrea a fi un raspuns la ce am intrebat eu ? Astept si raspunsul lui Niko la citatul dat de dl. Nastase, laitmotivul acestui topic... Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 De acord! Belbody, sase ca vin intariri!Mai cheama si tu pe careva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 si kyonari si stoner din fileme puse aici fac powerslide la greu acolo iar asta este o treaba de mare meserie si finete, in romania nu stiu pe careva sa faca asa ceva. cesare, in poza aia stai cam drept chiar daca ai jenunchiu la asfalt , remember - capu' la oglinda la secunde .36 in filmuletul lui method simoncelli se vede clar cum sta in piciorul pe frana.. deja topicu e flame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Tot nenea ala Kevin Schwartz zicea ca unii prefera sa foloseasca si spatele, deci se foloseste. Ca nu foloseste el sau rossi e partea a doua, a si spus de ce, e prea greu pt el, il distrage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) si kyonari si stoner din fileme puse aici fac powerslide.... Deci tu zici ca derapajele inaintea intrarii in viraj sunt de la powerslide si nu de la frana de motor aka frana spate... prin retrogradare... Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) [..] Editat Octombrie 29, 2011 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Corect,corect,el a zis cum se spune pe la noi "cate bordeie atatea obiceie".A zis ca el de ex punea frana cu 2-3 degete,Rossi pune frana melteneasca ca sa zic asa cu toata mana si gazul la fel.Eu sunt cu Schwantz,si pe mine ma distrage frana spate in situatii limita,mai ales cand intervine panica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 E bine sa folosesti tot ce ai pe mobra, mai ales franele, dar sa stii cum...multi spun ca folosesc spatele la greu unii ca nu folosesc deloc(totul depinde de ce mobra incaleci)...acum ,deh ,fiecare cu stilul lui,ideea e sa opresti dracu mobra atunci cand trebe fara sa ti rupi spinarea,atata polemica...uffff! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.