Method Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Majoritatea baietzilor de la MotoGp nu pun frana spate deloc,mai ales Rossi nu are deloc treaba cu spatele,el luand de multe ori chiar piciorul din scarita.Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur. Kevin Schwantz despre franarea pe circuit : Revenind la franarea pe drumurile publice,si eu sunt printre cei care franeaza doar fata pt ca parerea mea este ca in situatii de urgenta ar trebui sa te concentrezi numai pe frana fata ca sa scoti untul din ea,iar daca esti obisnuit cu amandoua nu te vei putea concentra pe ambele si nu vei frana la 100% din capacitatile tale si ale motocicletei.In teorie,da,e mai bine sa franezi cu amandoua insa practic parerea mea e ca nu e.Se mentioneaza si un studiu facut de American Motorcycle Safety Foundation care zice acelasi lucru (pct.7) : http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-Safety/braking-tips.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Btw, vezi ca pot edita semnaturi, si in log de "reparatii la preturi omenesti" cine stie ce dubiosenii o sa mai apara, asta sa stii, oricum nu fac asa ceva... dar sa stii ca e o posibilitate, dar la care nu recurg inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 "Pentru ca toate cele mentionate mai sus sunt adevarate, observam la “meseriasi” actionarea franei spate in curbele de mare viteza - motiv pentru care, la un moment dat Mick Doohan avea montat pe ghidon o a doua maneta de frana actionata cu degetul mare atunci cand concura cu piciorul drept in ghips." Si Doohan si alti piloti folosesc spatele pentru insccrierea in viraj. Frana ta spate este cel mai bun prieten si iti recomand sa o folosesti ca frana de baza Evident, vei intra in acelasi club de piloti faimosi precum Doohan si vei primo o medalie de merit si un loc de cinste in anuarul Who's Who, international, o alta afacere epica si colosala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Gata, imiscot etrierul spate si il dau la fier vechi, m-ati convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Btw, vezi ca pot edita semnaturi, si in log de "reparatii la preturi omenesti" cine stie ce dubiosenii o sa mai apara, asta sa stii, oricum nu fac asa ceva... dar sa stii ca e o posibilitate, dar la care nu recurg inca Acea semnatura e sustinuta printr-o relatie de bussiness cu Admin. poti sa faci orce doresti dar ai grija cand vrei sa dai cu piciorul intr-un caine, sa intrebi al cui e cainele Semnatura cu tine protagonist o ai pana diseara. Pupi! Editat Octombrie 29, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Gata, m-am speriat, pune ce vrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Majoritatea baietzilor de la MotoGp nu pun frana spate deloc,mai ales Rossi nu are deloc treaba cu spatele,el luand de multe ori chiar piciorul din scarita.Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur. Kevin Schwantz despre franarea pe circuit : Revenind la franarea pe drumurile publice,si eu sunt printre cei care franeaza doar fata pt ca parerea mea este ca in situatii de urgenta ar trebui sa te concentrezi numai pe frana fata ca sa scoti untul din ea,iar daca esti obisnuit cu amandoua nu te vei putea concentra pe ambele si nu vei frana la 100% din capacitatile tale si ale motocicletei.In teorie,da,e mai bine sa franezi cu amandoua insa practic parerea mea e ca nu e.Se mentioneaza si un studiu facut de American Motorcycle Safety Foundation care zice acelasi lucru (pct.7) : http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-Safety/braking-tips.htm foarte bune link-urile, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 ....Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur.... Si frana de motor, din retrogradare, in cazul unei motociclete, nu poate fi considerata frana spate ? Sau frana spate se considera numai cand actionezi pedala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Si frana de motor, din retrogradare, in cazul unei motociclete, nu poate fi considerata frana spate ? Eee,maciuci,pai asa si daca ma ridic in sa sa dea vantul in mine si ma dau mai pe spate,inseamna ca am exercitat franare pe roata din spate,nu? Se vorbea despre apasarea franei spate,nu despre frana de motor... Editat Octombrie 29, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Eee,maciuci,pai asa si daca ma ridic in sa sa dea vantul in mine si ma dau mai pe spate,inseamna ca am exercitat franare pe roata din spate,nu?Se vorbea despre apasarea franei spate,nu despre frana de motor... Acesta se vrea a fi un raspuns la ce am intrebat eu ? Astept si raspunsul lui Niko la citatul dat de dl. Nastase, laitmotivul acestui topic... Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 De acord! Belbody, sase ca vin intariri!Mai cheama si tu pe careva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 si kyonari si stoner din fileme puse aici fac powerslide la greu acolo iar asta este o treaba de mare meserie si finete, in romania nu stiu pe careva sa faca asa ceva. cesare, in poza aia stai cam drept chiar daca ai jenunchiu la asfalt , remember - capu' la oglinda la secunde .36 in filmuletul lui method simoncelli se vede clar cum sta in piciorul pe frana.. deja topicu e flame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Tot nenea ala Kevin Schwartz zicea ca unii prefera sa foloseasca si spatele, deci se foloseste. Ca nu foloseste el sau rossi e partea a doua, a si spus de ce, e prea greu pt el, il distrage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) si kyonari si stoner din fileme puse aici fac powerslide.... Deci tu zici ca derapajele inaintea intrarii in viraj sunt de la powerslide si nu de la frana de motor aka frana spate... prin retrogradare... Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) [..] Editat Octombrie 29, 2011 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Corect,corect,el a zis cum se spune pe la noi "cate bordeie atatea obiceie".A zis ca el de ex punea frana cu 2-3 degete,Rossi pune frana melteneasca ca sa zic asa cu toata mana si gazul la fel.Eu sunt cu Schwantz,si pe mine ma distrage frana spate in situatii limita,mai ales cand intervine panica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 E bine sa folosesti tot ce ai pe mobra, mai ales franele, dar sa stii cum...multi spun ca folosesc spatele la greu unii ca nu folosesc deloc(totul depinde de ce mobra incaleci)...acum ,deh ,fiecare cu stilul lui,ideea e sa opresti dracu mobra atunci cand trebe fara sa ti rupi spinarea,atata polemica...uffff! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Si Doohan si alti piloti folosesc spatele pentru insccrierea in viraj. Frana ta spate este cel mai bun prieten si iti recomand sa o folosesti ca frana de baza Evident, vei intra in acelasi club de piloti faimosi precum Doohan si vei primo o medalie de merit si un loc de cinste in anuarul Who's Who, international, o alta afacere epica si colosala Bagi samanta de scandal ca sa spui, pana la urma, ca este buna frana spate. You got a super fucking twisted mind bro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Toata polemica e pentru ca ei se considera mari reisari daca folosesc numai fata. Si daca le zice cineva ca e buna si frana spate la ceva sar de kur de parca ii arzi, in loc sa admita ca mai e loc de ceva in tehnica lor. Baieti, va recomand cu caldura un Uniciclu si astfel dilema voastra se reduce la 0. Nu mai exista roata spate care sa va distraga, o roata, o frana, issue solved. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Toata polemica e pentru ca ei se considera mari reisari daca folosesc numai fata. Si daca le zice cineva ca e buna si frana spate la ceva sar de kur de parca ii arzi, in loc sa admita ca mai e loc de ceva in tehnica lor. Baieti, va recomand cu caldura un Uniciclu si astfel dilema voastra se reduce la 0. Nu mai exista roata spate care sa va distraga, o roata, o frana, issue solved. Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Toata polemica e pentru ca ei se considera mari reisari daca folosesc numai fata. Si daca le zice cineva ca e buna si frana spate la ceva sar de kur de parca ii arzi, in loc sa admita ca mai e loc de ceva in tehnica lor. Nu, pentru mine toata polemica este cred ,la fel ca si pentru initiatorul topicului, pentru cei care sunt incepatori si care citesc pe aici, incercand sa extraga informatii de la cei care se dau mai demult si care au experimentat si au tras niste concluzii, pentru ca sa nu-si mai rupa spinarea sau sa moara actionand frana spate la 200 la ora cum le recomanzi tu!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Baieti, va recomand cu caldura un Uniciclu si astfel dilema voastra se reduce la 0. Nu mai exista roata spate care sa va distraga, o roata, o frana, issue solved. ...adica asa ? L.E. Adica asa.... Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 @Niko. Io am dubii ca tu ai mers vreodata cu 200 la ora. Ce e frate 200, e cifra fatidica? O frana e frana la orice viteza, poti sa ai si 1000 la ora si frana tot frana e, nu inteleg ce e asa periculos in a frana cu spatele la 200 la ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Ce dracu ...acum ce tampit de om sa fii sa ai 200 pe bord si sa crezi ca poti oprii mobra cu frana spate(pui si fata si spate concomitent,caci altfel zboara g a o a z a cat colo),ihaaaaa,pai atunci nu ti mai iei mobra,stai linistit acasa si te uiti la tv...bai frate pai atunci ,,astia e prosti toti,,de au facut frana la mobre si pe roata de spate...chestia e dupa cum spuneam mai sus sa stii sa o folosesti,nici eu nu o prea folosesc dar de multe ori m a scos din k k t ...de cate ori am pus mobra pe traiectorie si cu necajita de frana de spate he heeeee!Pfuuuui!Polemica tata,polemica!Next! Editat Octombrie 29, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) cesare, in poza aia stai cam drept chiar daca ai jenunchiu la asfalt , remember - capu' la oglinda Corect, e prima mea zi pe 954 pe Serres. Mi-a luat un intreg weekend sa imi imbunatatresc pozitia si inca mai am de lucru. In orice caz, e mai buna decat a unui anume baiat intr-o anumita zi, intr-o rapa pe Cheia , dupa care s-a apucat de circuit. Si eu am un motiv asemanator pentru care evit acum forja pe strada. Editat Octombrie 29, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.