Sari la conținut

Scule de calitate - de unde le cumparam?


mavetz

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cand aveam service (bine ca am scapat de clientii vietii) eu luam 300 de lei de roata. pentru ca e o manopera urata, murdara si de multe ori dureaza cat pe dreq pentru ca mai gasesti si etrierii cu probleme. de curatat si uns era 200 de lei pe etrier. lantul il intindeam daca era cazul, refuzam efectiv sa ung lanturile cu orice fel de smecleu. tot patruj' de mii tine un lant in medie, asa ca nu merita bataia de cap.

Editat de MotoS Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.03.2024 la 21:22, ENEOS a spus:

Dar te-ai dus cu 🏍, nu cu roata în mână! Sper...

Da. 
 

La 16.03.2024 la 21:28, The Flying Dutchman a spus:

O fi fost o roata de Fierrari. 

 

TA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Lucian_M a spus:

La capre e lejer, la cioapar e durere, flancurile sunt foarte dure.

Cel mai rău m-am chinuit la un bmw f650 cu roata spate, opinca era veche și tare ca lemnul, iar janta are canalul f puțin adânc. Mai aveam puțin și tăiam anvelopa veche cu flexul. Și asta pe mașină de deranjat, dar nu intra capul mașinii și am tras cu leviere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de jante... Aveti idee unde pot indrepta janta fata cu spite de la un Dragstar in Bucuresti? Am dat cu ea intr-un sant transversal si s-a strambat vreo 2mm, suficient cat sa inceapa sa trepideze sus jos de la 60km/h.

La 15.03.2024 la 18:24, The Flying Dutchman a spus:

In linkul tau, vezi in josul paginii raspunsul la intrebarea adresata de @Stanciu. Adminul i-a raspuns ca sustine pana la 150kg.

Personal nu am folosit asa ceva si nu am idee unde ar putea fi montata la un pat cu balamale.

 

Am vazut raspunsul, datorita lui am ales-o. Dar nu am gasit pe nimeni care sa foloseasca asa ceva la un pat rabatabil si de aceea am intrebat. 

In mod normal, ar trebui montata pe capete in partea de jos a patului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Unreal2 said:

Apropo de jante... Aveti idee unde pot indrepta janta fata cu spite de la un Dragstar in Bucuresti? Am dat cu ea intr-un sant transversal si s-a strambat vreo 2mm, suficient cat sa inceapa sa trepideze sus jos de la 60km/h.

Tot la aia de mai sus. Aparent reconditioneaza si jante moto din aliaj sau otel. Nu te costa nimic sa dai un telefon si sa le pui o intrebare.

 

1 hour ago, Unreal2 said:

Am vazut raspunsul, datorita lui am ales-o. Dar nu am gasit pe nimeni care sa foloseasca asa ceva la un pat rabatabil si de aceea am intrebat. 

In mod normal, ar trebui montata pe capete in partea de jos a patului.

Inteleg ca vrei sa pui doua bucati, una pe fiecare colt sau cam asa ceva. Fiind doua, si la capatul unde veti sta cu picioarili, unde greutatea va fi neglijabila, cred ca poti sa le pui linistit daca nu esti vreun luptator de sumo si ai doua sute cincizeci de kile. Sarcina mare va fi pe partea cu balamale. My two cents.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.03.2024 la 10:24, The Flying Dutchman a spus:

Cam nimeni.

Daca nu te superi, te rog sa consideri si cele de mai jos:

- levierele sunt profi dar destul de scumpute, sa zic asa.

- ca sa te "servicezi" acasa iti mai trebuie o serie de lucruri cum ar fi: rim protection (plasticele alea), stand sau masina de echilibrat (eu am avut unul static), pasta de dat pe jante, plumbi. Astea costa si ele.

- exista riscul real sa "ciupesti" jantele (o spun din experienta).

- zici ca te costa 100 lei pe roata, adica 200 pe motocicleta, conteaza si ce periodicitate ai la schimbat cauciucuri, daca le schimbi o data la doi-trei-patru ani nu-ti bate capul s-o faci singur.

Eu aveam niste leviere mai ieftine, niste plastice de protejat jantele, un stand de echilibrat static, o amaraciune de cric hidraulic si niste lemne de fag. S-a asezat praful pe ele de cativa ani (cu exceptia standului pe care l-am vandut), de cand am observat ca ceea ce fac aia la vulcanizare in 15 minute eu fac intr-o ora si jumatate sau chiar doua si mai ciupesc si jantele cel putin o data pe fiecare, datorita nerabdarii si/sau lipsei de experienta.

Bottom line: daca ai timp, schimbi cauciucurile des si ai mai multe motociclete, poate se merita. Daca nu, vulcanizarea rulz.

Salut, nu-s rookie la chestia asta deloc, am schimbat cauciucuri de cateva ori si deja am leviere si scule si paste si compresor si etc. Tot ce vreau este sa imping cauciucul inauntru de pe talon frumos fara prea multe improvizatii. Rim protectors pot sa cumpar sau sa inventez.. 

Am si motocicleta enduro la care scot cauciucurile destul de frecvent cu leviere..

Am si motocicleta si maxiscuter, daca ma apuca schimbatul la amandoua si e posibil pt ca le folosesc pe amandoua si cauciucrile pe ele au cam aceeasi uzura sa zicem, dintr-un foc trebuie sa dau 400 la moto service cand as putea da 300 pe levierele BeadPro si raman cu ele. Iar la sectiunea enduro am doua Yamaha WR, una a mea si una a cumnatului care nu se pricepe prea tare, de obicei el incepe si ma apuca nervii numai cand vad cum se chinuie si de obicei termin eu.. 

 

 

La 16.03.2024 la 12:11, ENEOS a spus:

100 lei/roată cu ea dusă în mână? :huh:

 

Roata de FJR dusa in mana, 100 de lei de roata sa schimbe cauciucul si sa echilibreze.

Nici nu as avea chef sa duc motocicleta la ei sa imi scoata si sa imi puna ei rotile la loc.. Prefer sa fac eu asta si o fac cu placere.

Am cu ce duce rotile, nu duc lipsa de masini.

 

Acum 23 ore, sandi a spus:

Pe langa BeadPro care sunt de depresat mai ai nevoie de alte 5 leviere ca sa-ti faci munca usoara, eu le folosesc pe cele de la X Grip. 
Nu as recomanda sa schimbi o anvelopa tubeless la levier. 

Da, stiu, am scris mai sus, sunt satul de schimbat anvelope la enduro..

 

Am schimbat si la un burgman 400 care are tubeless si ca sa imping talonul inauntru am folosit tocul usii de la o magazie, un cric hidraulic si o bucata de lemn.

Roata pusa vertical sprijinita de tocul de lemn al usii intr-o parte, in cealalta parte am pus cricul orizontal sprijinit cu fundul in toc iar din tija cricului pusa o bucata solida de lemn, 5x5cm sprijinita exact in buza jentii pe cauciuc. Dat la cric pana lemnul impinge cauciucul inauntru de pe janta, exact cum face dispozitivul de la vulcanizare.. 

 

Cele de enduro de 18 sau 21 nu sunt intepenite in janta sus.. nu-s tubeless.

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

Cel mai rău m-am chinuit la un bmw f650 cu roata spate, opinca era veche și tare ca lemnul, iar janta are canalul f puțin adânc. Mai aveam puțin și tăiam anvelopa veche cu flexul. Și asta pe mașină de deranjat, dar nu intra capul mașinii și am tras cu leviere.

Asa am patit si eu la primul meu Transalp cand am schimbat prima data pneul spate, era o opinca veche Mitas.. am plans cateva ore langa ea. 

Pneurile mai noi nu mai sunt chiar asa... sunt mult mai noi.. 

------

Tota ideea cu levierele mi-a venit pt ca voiam sa duc rotile la FJR la powder coating, imi pareau un pic corodate.. dar de atunci m-am apucat intr-o zi si le-am frecat frumos si am descoperit ca au chiar aceeasi culoare ca motocicleta, si nici coroziunea nu e de speriat.

Erau argintii si voiam sa le fac negre.. dar intre timp m-am razgandit, si in final in afara de mine cui plm ii pasa ce culoare au rotile mele, munca aiurea si bani cheltuiti, scoate pneu, pune pneu, asteapta dupa powder coating ca tipul ala e mega ocupat, etc. Mai da-le in plm ca is frumoase si argintii. :D 

 

Dar leviere de alea tot mi-as lua. :D 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

49 minutes ago, B.B. said:

 

Am inteles.

Am scris alea pentru ca nu stiam ce ai facut/schimbat inainte si pentru ca o anvelopa TL e mai greu de dat jos de pe janta decat una TT.

Daca esti hotarat sa le cumperi, go on!

 

L.E. Rim protectors e bine sa cumperi. Daca ai folosit inainte stii ca au niste canturi ca sa stea pe janta si alea sunt cam greu de "improvizat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

Erau argintii si voiam sa le fac negre.. dar intre timp m-am razgandit, si in final in afara de mine cui plm ii pasa ce culoare au rotile mele, munca aiurea si bani cheltuiti, scoate pneu, pune pneu, asteapta dupa powder coating ca tipul ala e mega ocupat, etc. Mai da-le in plm ca is frumoase si argintii. :D 

Pune și un set de rulmenți și valve, scoate discuri, rupe șuruburi, cumpără șuruburi originale etc. Nu intreba de unde știu, am desfăcut un șurub la disc cu sudură, la extractoare nu a vrut și nici n-am avut chef să dau cu ciocanul era și roata față la Dragstar 650, îi luăm omului jantă nouă dacă se strica ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt pățit si eu cu suruburi de discuri de frână, stiu cam toate trucurile pentru deztepenit.. daca e cazul.

Nah, la FJR nu e cazul momentan de rulmenti, sunt OK..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam de rulmenți că trebuie scoși dacă vrei să vopsești jantele în câmp electrostatic. Că am văzut jante vopsite cu pistolul PESTE simeringuri și valve, asta ca să subliniez ce treabă șmecheră a ieșit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, da, evident, pai alea merg in cuptor.

Dar ti-am zis ca m-am razgandit, multa munca - benecifii aproape 0. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind cele de mai sus, pe bune daca nu imi vine sa imi iau o masina de jantat/dejantat roti de moto, doar ca sa nu ma complic cu dus anvelope, dus mobra, programari, figuri si alte cele. Nu ca sa ofer servicii, poate doar cunoscutilor, dar mi se pare exagerat sa dai 500 lei pentru un schimb de anvelope la o motocicleta, mai ales daca este in stare buna si nu este o rapciuga neintretinuta de la care te poti astepta la probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu consider că e nesimțire să ceri 500 lei pentru schimb și echilibrat un set de roți moto. Păi atunci o furcă la ce preț se serviseaza, 1000 lei manoperă? Plus consumabile. Mă bate gândul să-mi iau o mașină de dejantat, dar dacă are vecinul (service auto), de ce să nu apelez la el? Tun pentru jantat tot de la el am împrumutat, e blană jucăria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Aaa, da, evident, pai alea merg in cuptor.

Dar ti-am zis ca m-am razgandit, multa munca - benecifii aproape 0. :) 

E strict pentru ochii tăi când ești lângă moto. În rest, mobra merge la fel, cu sau fără vopsea pe jante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Ruginel a spus:

Citind cele de mai sus, pe bune daca nu imi vine sa imi iau o masina de jantat/dejantat roti de moto, doar ca sa nu ma complic cu dus anvelope, dus mobra, programari, figuri si alte cele. 

...

Nu stiu ce ai citit tu, dar concluzia aproape unanima este ca nu merita investitia... Adica, daca iti schimbi cauciucurile moto chiar si de 1 - 2 ori pe an (ceea ce e putin probabil, in conditii de utilizare normala), tot nu merita investitia in echipament de calitate (nu rangi, ciocane si alte chestii care solicita muschiul, nu creierul).

Din experienta stiu ca roata spate se poate face in general la orice vulcanizare auto....cu fata e mai delicata treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Și eu consider că e nesimțire să ceri 500 lei pentru schimb și echilibrat un set de roți moto. Păi atunci o furcă la ce preț se serviseaza, 1000 lei manoperă? Plus consumabile. Mă bate gândul să-mi iau o mașină de dejantat, dar dacă are vecinul (service auto), de ce să nu apelez la el? Tun pentru jantat tot de la el am împrumutat, e blană jucăria.


Pai o furca variaza intre 400 si 600-700 lei, in functie de motocicleta, complexitate etc. Eu mi-am servisat singur furcile pana acum, iar in conditiile in care fac cateva furci pe an tot nu imi ia mai mult de doua ore jumate cu totul, in conditiile in care lucram si cu bagare de seama. Ma astept ca la un service cu un mecanic pe bune lucrurile sa decurga mai rapid, acolo ai toate sculele la indemana, stii ce iti trebuie si cat iti trebuie etc. In conditiile astea mi se pare jecmaneala pe fata 500 de lei pentru doua roti de motocicleta. Adica eu am dat 500 de lei pentru 4 roti de auto pe 17, dejantat, jantat, echilibrat, valve noi in conditiile in care am avut si geometria facuta in banii astia, iar asta nu la vulcanizarea de la colt ci la una de renume din Bucuresti.

Acum 1 oră, The Flying Dutchman a spus:

Cele automate costa de te ustura cooru' si ocupa o gramada de spatiu.

Cele manuale sunt cah.


Am vazut ca si-au luat niste cunoscuti una, din filmulete mi s-a parut destul de mica. Nu ar fi prima oara cand zic ca-mi bag picioarele si dau o caciula de bani pe o scula doar ca sa nu mai apelez la tot felul de pseudo-servisuri unde eventual se mai uita la tine si de sus.

Mi-am luat un strung acum 2-3 ani, am decartat pe el aproape 2000 de euro numa' ca sa nu ma mai duc la un nene din cartier. De fiecare data cand ma duceam la el, indiferent de material ma lua cu povestea "Ah...pai asta se strunjeste greu nene, costa...". Nu mai pun la socoteala ca mai munceam eu acasa inca o ora ca sa finisez piesele.

Acum 20 minute, Leon a spus:

Nu stiu ce ai citit tu, dar concluzia aproape unanima este ca nu merita investitia... Adica, daca iti schimbi cauciucurile moto chiar si de 1 - 2 ori pe an (ceea ce e putin probabil, in conditii de utilizare normala), tot nu merita investitia in echipament de calitate (nu rangi, ciocane si alte chestii care solicita muschiul, nu creierul).

Din experienta stiu ca roata spate se poate face in general la orice vulcanizare auto....cu fata e mai delicata treaba.


Pana in 1000 de euro consider ca se justifica. Da, intr-o lume "normala" nu ai avea de ce sa faci astfel de investitii. Insa cand ti se cere 500 de lei pentru un schimb de doua anvelope, deja consider ca este putin cam exagerat. Pai daca ai 2-3 motociclete si inca cativa amici motociclisti, amortizezi investitia in regim de cerc inchis destul de rapid.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Ruginel a spus:


Pai o furca variaza intre 400 si 600-700 lei, in functie de motocicleta, complexitate etc. Eu mi-am servisat singur furcile pana acum, iar in conditiile in care fac cateva furci pe an tot nu imi ia mai mult de doua ore jumate cu totul, in conditiile in care lucram si cu bagare de seama. Ma astept ca la un service cu un mecanic pe bune lucrurile sa decurga mai rapid, acolo ai toate sculele la indemana, stii ce iti trebuie si cat iti trebuie etc. In conditiile astea mi se pare jecmaneala pe fata 500 de lei pentru doua roti de motocicleta. Adica eu am dat 500 de lei pentru 4 roti de auto pe 17, dejantat, jantat, echilibrat, valve noi in conditiile in care am avut si geometria facuta in banii astia, iar asta nu la vulcanizarea de la colt ci la una de renume din Bucuresti.


Am vazut ca si-au luat niste cunoscuti una, din filmulete mi s-a parut destul de mica. Nu ar fi prima oara cand zic ca-mi bag picioarele si dau o caciula de bani pe o scula doar ca sa nu mai apelez la tot felul de pseudo-servisuri unde eventual se mai uita la tine si de sus.

Mi-am luat un strung acum 2-3 ani, am decartat pe el aproape 2000 de euro numa' ca sa nu ma mai duc la un nene din cartier. De fiecare data cand ma duceam la el, indiferent de material ma lua cu povestea "Ah...pai asta se strunjeste greu nene, costa...". Nu mai pun la socoteala ca mai munceam eu acasa inca o ora ca sa finisez piesele.


Pana in 1000 de euro consider ca se justifica. Da, intr-o lume "normala" nu ai avea de ce sa faci astfel de investitii. Insa cand ti se cere 500 de lei pentru un schimb de doua anvelope, deja consider ca este putin cam exagerat. Pai daca ai 2-3 motociclete si inca cativa amici motociclisti, amortizezi investitia in regim de cerc inchis destul de rapid.

Sunt 100% de acord cu tine, prefer sa am eu sculele si sa nu depind de nici un fel de figuranti si de programari si rahaturi. 

Asa am facut mereu si am strans tot felul de scule si pot face multe singur si la moto si la auto. Si nu imi pare rau de loc. 

 

Sunt o multime de oameni atehnici care au nevoie de service sa scoata roata sau sa intinda lantul, treaba lor, nu toti sunt nascuti mini-tehnicusi.

Dar daca eu pot si imi place, de ce nu profit de mine. 

 

Ultima motocicleta pe care mi-am luat-o a fost intretinuta doar la service renumit in Romania, nu zic ca nu au facut treaba buna dar am gasit si mici bubite si neglijente pe care eu personal nu le-as fi facut - si care m-au amuzat sa le gasesc.

- furtune de frana si cablu ABS nu au fost prinse de jambe.. se leganau libere intre furca si aripa si carene

- filtru de ulei strans cu cheia de filtru, urme ruginite de dinti de cheie pe el

- nici un etrier nu mai avea capacelul la aerisitor - nici unul!!

- suruburi de carenaj frumoase care ar fi trebuit montate pe fata le-am gasit in zone la interior unde sunt negre - si cele negre puse pe fata

- o groaza de suruburi nestranse corespunzator, inclusiv cele care tin motorul in cadru (pe care au fost montate crashpad-uri. Bujii nestranse si cu saibele intacte 😮 

......

 

 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, B.B. a spus:

Sunt 100% de acord cu tine, prefer sa am eu sculele si sa nu depind de nici un fel de figuranti si de programari si rahaturi. 

Asa am facut mereu si am strans tot felul de scule si pot face multe singur si la moto si la auto. Si nu imi pare rau de loc. 

 

Sunt o multime de oameni atehnici care au nevoie de service sa scoata roata sau sa intinda lantul, treaba lor, nu toti sunt nascuti mini-tehnicusi.

Dar daca eu pot si imi place, de ce nu profit de mine. 

 

Ultima motocicleta pe care mi-am luat-o a fost intretinuta doar la service renumit in Romania, nu zic ca nu au facut treaba buna dar am gasit si mici bubite si neglijente pe care eu personal nu le-as fi facut - si care m-au amuzat sa le gasesc.

- furtune de frana si cablu ABS nu au fost prinse de jambe.. se leganau libere intre furca si aripa si carene

- filtru de ulei strans cu cheia de filtru, urme ruginite de dinti de cheie pe el

- nici un etrier nu mai avea capacelul la aerisitor - nici unul!!

- suruburi de carenaj frumoase care ar fi trebuit montate pe fata le-am gasit in zone la interior unde sunt negre - si cele negre puse pe fata

- o groaza de suruburi nestranse corespunzator, inclusiv cele care tin motorul in cadru (pe care au fost montate crashpad-uri. Bujii nestranse si cu saibele intacte 😮 

......


Exact asa fac si eu. Strang scule ca harciogul, mi-am facut un mini garajel in care tin motocicletele mele si lucrez la ele, le intretin etc. Nu am absolut nimic impotriva in a plati un serviciu, dar daca serviciul respectiv este indoielnic calitativ si mai costa si cat costa...prefer sa zgarm in buzunare si sa imi iau eu sculele. Nu sunt mecanic nici pe departe, dar fara sa ma laud, am reparat dupa reprezentante la mai multe motociclete. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Bujii nestranse si cu saibele intacte

Bujii noi (cu șaiba 9) strânse la cuplul din manual întotdeauna așa le găsești!

1 oră în urmă, Ruginel a spus:

Nu sunt mecanic nici pe departe, dar fara sa ma laud, am reparat dupa reprezentante la mai multe motociclete

Ceva normal, ăia de la reprezentanțe sunt și mai puțin mecanici (marea majoritate)! :lol:

1 oră în urmă, B.B. a spus:

intretinuta doar la service renumit in Romania, nu zic ca nu au facut treaba buna dar am gasit si mici bubite si neglijente

Zi și ce service! Furtunele și cablurile le-am găsit și eu în poziții nefirești la precedentul FJR, după spusele proprietarului tot la service renumit înlocuise rulmenții de jug și revizuise furca... Bașca roata spate prost echilibrată (aveau câteva sute de km anvelopele).

Acum 1 oră, Ruginel a spus:

Pana in 1000 de euro

O mașină de dejantat basic e <1000€, dar prinde (pe exterior) maxim jante de 19', iar pt roțile înguste cam ai nevoie de fălci adaptoare 🏍, încă ~600 lei.

Și adaptoarele reduc și mai mult diametrul pe care îl cuprinde drăcia,  eu tot vreau să-mi construiesc niște adaptoare ca să pot prinde și 21'. Până acum m-am descurcat cu fălcile normale ale mașinii de dejantat (am luat una sh acum vreo 5 sai 6 ani).

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Bujii noi (cu șaiba 9) strânse la cuplul din manual întotdeauna așa le găsești!

Ceva normal, ăia de la reprezentanțe sunt și mai puțin mecanici (marea majoritate)! :lol:

Zi și ce service! Furtunele și cablurile le-am găsit și eu în poziții nefirești la precedentul FJR, după spusele proprietarului tot la service renumit înlocuise rulmenții de jug și revizuise furca... Bașca roata spate prost echilibrată (aveau câteva sute de km anvelopele).

O mașină de dejantat basic e <1000€, dar prinde (pe exterior) maxim jante de 19', iar pt roțile înguste cam ai nevoie de fălci adaptoare 🏍, încă ~600 lei.

Și adaptoarele reduc și mai mult diametrul pe care îl cuprinde drăcia,  eu tot vreau să-mi construiesc niște adaptoare ca să pot prinde și 21'. Până acum m-am descurcat cu fălcile normale ale mașinii de dejantat (am luat una sh acum vreo 5 sai 6 ani).

 

Motoretele mele au 13 / 17 / 19. Deci ar trebui sa fiu acoperit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge bine și cu unul manual, vă asigur. Mi-am făcut așa ceva, rămâne să confecționez și un suport, să nu stau ghemuit. Așa spun de vreo 3-4 ani, însă nu-i loc în curte (în garaj e exclus, prea mic spațiul). Trebuie să fac ceva rabatabil, nu-i departe ziua aia, placa de beton e destul de rezistenta, merg puse niște conispane de 8-12 mm.

Idei de standuri:

Screenshot_2024-03-20-08-02-04-894_com.opera.browser.jpg

Screenshot_2024-03-20-08-02-22-774_com.opera.browser.jpg

Screenshot_2024-03-20-08-01-57-126_com.opera.browser.jpg

1000 lei cu tot cu transport.

Screenshot_2024-03-20-08-05-42-266_com.opera.browser.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

Mi-am făcut așa ceva

Genul ăsta de dispozitive nu au nici un sistem de fixare al jantei? E doar așezată, prinsă pe ax și cu bolțul ăla care o ține să nu se rotească, fără cleme pe buza jantei? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...